1

شنیده شده است که بهانه طیف اعتدالی و اصلاح‌طلبان برای تعویق انتخابات ایجاد فرصت دوباره برای ثبت‌نام برخی افرادی است که به دلایل خاص از پیش‌ ثبت‌نام سرباز زده‌اند!

به گزارش مشرق، یکی از حامیان علی لاریجانی و از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی تصریح کرد که چه اشکالی دارد که با درخواست یک حکم حکومتی، برگزاری انتخابات دو ماه به عقب بیفتد!

منصور حقیقت‌پور در مورد اینکه وزیر کشور اعلام کرده ۳۰ درصد کسانی که صلاحیت‌شان توسط هیات‌های اجرایی رد شد، به دلیل کمبود وقت بوده است، اظهار داشت: آن کمبود وقت که باعث رد صلاحیت و عدم‌احراز داوطلبین شد، تولید ظلم کرده است.

نماینده سابق مجلس افزود: اگر تولید ظلمی در پروسه انتخابات رخ دهد، آن انتخابات بی‌برکت خواهد بود آدم‌هایی که صلاحیت‌شان رد شده یعنی آبرویشان در این کشور رفته است. یعنی در خانواده و خاندان این آدم‌ها مشکل روحی و روانی حادث شده است. از دیدگاه مکتب غنی شیعی، انسان‌ها دارای کرامت و منزلت بوده و وظیفه حاکمیت این است که عزت و منزلت آدم‌ها را رعایت کرد.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سوال که با توجه به فرصت یک ماهه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها وضعیت را به چه شکل می‌بینید، گفته است که با توجه به وضعیت به وجود آمده هیچ اشکالی ندارد که با درخواست یک حکم حکومتی، برگزاری انتخابات دو ماه به عقب بیفتد.

چه اشکالی دارد؟ اصلا در اردیبهشت‌ماه انتخابات برگزار شود. بهتر از آن است که، چون فرصت کم بوده به یک عده ظلم شود یا آبروی کسی را ببریم؛ می‌توانیم انتخابات را به جای ۱۱ اسفند در یازدهم اردیبهشت برگزار کنیم و در این فاصله صلاحیت‌ها را بررسی کنیم و اجازه ندهیم آبروی حتی یک آدم برود.

شنیده شده است که بهانه طیف اعتدالی و اصلاح‌طلبان برای تعویق انتخابات ایجاد فرصت دوباره برای ثبت‌نام برخی افرادی است که به دلایل خاص از پیش‌ ثبت‌نام سرباز زده‌اند؛ این دسته افراد که با کلیدواژه «خالص‌سازی» از انتخابات کناره‌گیری کرده بودند حالا با پیش کشیدن بحث تعویق انتخابات به دنبال ایجاد التهاب سیاسی هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    5 1
    آقای حقیقت پور اگر یک آقا پسری خلافکار به خواستگار دختر شما بیاید به ایشان جواب مثبت می دهید!؟
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      1 4
      آقای بی نام اگر یک آقا پسری چل منگ به خواستگاری دختر شما بیاید ایشاالله مبارکش باد؟!!!
  • اس SE ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    8 1
    آقای حقیقت پور مگه بچه بازیه ؟ اگه اشگالی نداره شما نشستن روی صندلیهای ارزوهاتو چند سال عقب بنداز ! 1

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس