حزب الله عراق رژیم اسرائیل را به جنگ فرسایشی تهدید کرد

یک مقام امنیتی گردان های مقاومت اسلامی حزب الله عراق، دشمن صهیونیستی را به جنگ فرسایشی تهدید کرد و همزمان از تل‌آویو خواست تا کشتار مردم بی‌گناه در نوار غزه را متوقف کند.

به گزارش مشرق، أبو علی العسکری از مسئولان امنیتی گردان‌های مقاومت اسلامی حزب الله عراق در بیانیه‌ای با تهدید رژیم صهیونیستی به یک جنگ فرسایشی طولانی مدت از مقامات این رژیم خواست تا هرچه سریع‌تر قتل عام مردم بی‌گناه در نوار غزه را متوقف و محاصره تحمیل شده بر این منطقه از فلسطین اشغالی را لغو کنند و شعار کوچ اجباری فلسطینیان را کنار بگذارند.

وی در بیانیه خود آورده است: مردم عراق از طریق برگزاری تظاهرات و فعالیت‌هایی که از آغاز (طوفان الاقصی) آغاز شد و به حمایت از فلسطین و مقدسات آن لبیک گفت، بار دیگر تاکید می‌کنند که در خط مقدم مردم آزاده‌ای هستند که به حق مردم فلسطین برای دفاع از خود معتقدند.

ابوعلی با بیان اینکه گردان‌های حزب الله با تکیه بر توان خود مقاومت توانایی مبارزه با دشمنان و درس عبرت دادن به آن‌ها را دارد، افزود: ما آماده جنگ فرسایشی با دشمن هستیم که سال‌ها طول خواهد کشید و به خواست خدا به پیروزی ایمان داریم.

العسکری با اشاره به اینکه افزایش حمله علیه دشمن تدریجی خواهد بود و منطقه وسیع‌تر و حملات قوی‌تری را در برخواهد گرفت، از دشمنان (رژیم صهیونیستی) خواست تا از کشتار مردم بی‌گناه در غزه و محاصره اعمال شده بر آن‌ها دست بردارند و شعار آوارگی (کوچ اجباری) فلسطینیان را کنار بگذارند.

پیشتر نیز سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق ۲۷ مهر در گفت و گو با شبکه لبنانی المیادین گفته بود که مقاومت اسلامی با عملیاتی که علیه پایگاه‌های آمریکایی در عراق انجام داد، عملا وارد میدان نبرد شده است.

جعفر الحسینی در گفت وگو با این شبکه لبنانی افزوده بود: آمریکایی‌ها شرکای اصلی در کشتار مردم غزه هستند و بنابراین باید عواقب آن را متحمل شوند.

وی گفته بود که مقاومت در عراق از امروز با انجام حملات خود به پایگاه‌های آمریکایی عملا وارد میدان نبرد شده است و نخستین تلفات را از آمریکایی‌ها گرفت و عملیات با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

سخنگوی کتائب حزب الله اضافه کرد، مقاومت در عراق این توانایی را دارد که همه پایگاه‌های آمریکایی را نابود کند و حتی آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کند.

یروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

در این پیوند، احزاب و گروه‌های سیاسی عراق با صدور بیانیه‌های جداگانه حمایت و همبستگی خود با مردم فلسطین را اعلام کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    عجیبه که ترسوهای ایرانی که تا پیش از این با اصرار تقاضای ارسال نیرو و تجهیزات برای کمک و دفاع از احمد مسعود و اوکراین داشتند در این مورد کلا لال شدند! این ثابت میکنه این افراد فقط عمله بودند و الان چون دستور دهنده مشغول جنایت هست جرات انتقاد یا حرف مجانی زدن ندارند.حقوق بشر و دلسوزی برای مردم و وطن هم کشک ، چون یک پوشش بود برای لو نرفتن عاملیت این افراد
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بایدن هم مثل گوترش نمیداند که رئیس اصلی کس دیگر است و انها مترسکی بیش نیستند. سازمان ملل و شورای امنیت تحت نفوذ صهیونیست ها هستند و بدون اجازه انها هیچ اقدامی نمیتواند بکنند..ان گونه که سخنگوی نخست وزیر انگلیس سخن میگوید ،نشان میدهد مادر و مغز متفکر صهیونیست ها در انگلیس و امریکا بعنوان شاخ صهیونیست ها عمل میکند و اختیارش هم دست لابی صهیونیست امریکاست نه بایدن ومجلس های امریکا . ا و اسراییل هم چشم صهیونیست ها در منطقه است .این چشم در منطقه باید کور گردد .تا سرمایه داران زالو صفت نتوانند با ایجاد امنیت برای خود در امریکا و اروپا و دیگر کشورها با سپر بلا کردن عده ای و جنگ افروزی در کشور های اسلامی و غیره در اسایش زندگی کنند. جنگ اکراین و روسیه هم سیاست انها برای تسلط بیشتر بر کشور های جدا شده از اتحاد جماهیر شوروی است .برای نجات مردم دنیا از دست صهیونیزم جهانی باید،منافع انها در کل دنیا به بخطر افتاده و شرکت های بزرگ صهیونیستی ،مورد تحریم مسلمانان و دیگر کشور های مستقل و ازادیخواه ومستضعف جهان قرار گیرند. .با قطع صادرات نفت به انها ماشین جنگیشان را نا کار امد کرد .و زمستان سخت را نصیبشان کرد . . انشا ء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس