مقاومت لبنان ۴ پایگاه‌ دیگر اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که چهار پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز پنحشنبه توانستند چهار پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به ترور رژیم صهیونیستی در کفر دجال، رزمندگان مقاومت اسلامی مقر فرماندهی لشگر ۹۱ رژیم صهیونیستی را در پایگاه «ایلیت» با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داد.

در دومین بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «المطله» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد شد.

مقاومت اسلامی لبنان در سومین بیانیه خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «الراهب» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد شد.

در چهارمین بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به ترور رژیم صهیونیستی در کفر دجال، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پنجشنبه مقر فرماندهی گردان «السهل» لشگر ۷۶۹ رژیم صهیونیستی را در پایگاه «بیت هیلل» با ده‌ها راکت کاتیوشا و موشک فلق هدف قرار داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس