image-20221008015826-1.png

روی پرده بردن و اکران ماجرای ساختگی حدیث نجفی و نیکا شاکرمی در رسانه‌های ضدانقلاب و گیس بریدن چند نماینده پارلمان اروپا دو هدف خاص را نشانه گرفته است!

سرویس سیاست مشرق- اجرای پنج عملیات در سطح چند شهر با هدف افزایش دامنه و بُعد اغتشاشات بدون رسیدن به نتیجه خاص تمام شده است؛ در هر لایه از این بازی پیچیده امنیتی از سوی سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور غربی یک هدف خاص نشانه گرفته‌شده بود. اولین موج تولید اغتشاشات در تهران روبروی بیمارستان کسری چند ساعتی پس از فوت مهسا امینی رقم خورد.

در آن شب باوجودآنکه هنوز گزارش بیمارستان تکمیل‌نشده بود، پلتفرم تولید محتوای سعودی- عبری با هدایت یکی از عوامل سفارت انگلیس رمز «ژینا» را به‌عنوان رمز شورش خیابانی فراگیر کرده و طی سه روز پس‌ازآن اغتشاشاتی محدود در سطح شهر شکل گرفت.

موج دوم اقدام برای آشوب با روسری تکانی و گیس بریدن توسط شبکه فحشا تکمیل‌شده و خط ارتعاش آن به خارج از کشور نیز امتداد پیدا کرد.

خط سوم عملیات نیز توسط اراذل‌واوباش و هدایت گروهک منافقین و سلول‌های سخت شورش پدید آمد. این بخش از فرم دهی به اغتشاشات با هدف افزایش دامنه آن شکل‌گرفته بود. استفاده از اتباع بیگانه برای بدوی کردن اغتشاشات و انتقال سطح آن به سمت جنگ خیابانی و مسلحانه با پول پاشی سفارت فرانسه و آلمان باعث شد اغتشاشات از فرم اجتماعی و سرد خارج‌شده و به فرم گرم تغییر وضعیت پیدا کند.

پیش‌ازاین در اغتشاشات سال ۹۶ و ۹۸ نیز از این شکل عملیات در چند شهر استفاده‌ شده بود. معدوم نیما زم در تشریح این مدل آشوب سازی به یک تلویزیون ضدانقلاب گفته بود که تبدیل شعار ساختارشکنانه به کوکتل مولوتف و بالابردن سطح آن به سوی قیام مسلحانه باعث داغ شدن فضا می‌شود!

اما موج چهارم از اغتشاشات کمی متفاوت از سه مدل قبلی بود!

در این مرحله برای اولین بار پس از اقدامات مسلحانه گروهک‌های ضدانقلاب در حدفاصل سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰ بار دیگر مدل «سقوط شهری» روی میز قرار گرفت، تلاش ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی برای نفوذ به دو شهر اشنویه و زاهدان یکی در شمال غربی و دیگری در جنوب شرق با دو فرکانس متفاوت فرهنگی نشان داد که دشمن بار دیگر ماشین جنگی ترور و خشونت را به صحنه فرستاده است، در این مرحله اقدامات درخشان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاک‌سازی لانه تروریست‌ها در کردستان عراق و نیز دفاع شهری نیروهای انقلابی در برابر عناصر جیش الظلم باعث شد این فرضیه عملیاتی برای همیشه از روی میز محاسباتی دشمن حذف شود.

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

گروهک تروریستی سربداران در بهمن سال ۱۳۶۰ قصد اجرای پروژه «رهاسازی شهر» در آمل را داشت

ایجاد اختلال ادراکی در نسل چهارم!

چهار مرحله متفاوت در سطوح جدا از یکدیگر نه‌تنها آتش فتنه را بیشتر نکرد؛ بلکه حضور مردم درصحنه آبی روی شرارت عوامل داخلی و صحنه‌گردان منطقه‌ای آن ریخت، ازاین‌رو فاز پنجم عملیات پیچیده‌تر از سطوح قبلی آن اجرایی شد. این بار عملیات ادراکی جایگزین یک پروژه آشوب سازی سخت گردید؛ برای این مرحله از  «جنگ ترکیبی» روی مدارس و دانشگاه‌ها حساب ویژه بازشده بود.

سرمایه‌گذاری روی دو ماجرای دروغین در شهر کرج با استفاده از تاکتیک «جریحه دار کردن احساسات خانوادگی» و «همذات پنداری اجتماعی» ماهیت حرکت جدید را نمایان کرد. در آن روزها رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند با تمرکز روی ماجرای خانم حدیث نجفی و سارینا اسماعیل‌زاده کودکان را قربانی اغتشاشات نشان دهند، اما انتشار شواهدی آشکار باعث شد سوژه از دست ضدانقلاب خارج‌شده و به‌اصطلاح طعمه از قلاب رها شود.

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

متن خودکشی در صفحه سارینا اسماعیل‌زاده

پس از فروکش کردن ماجرای حدیث و سارینا این بار روی پروژه کشته سازی به سراغ دختری با نام نیکا شاکرمی رفته و روی جنازه این فرد در خیابان امیراکرم عملیات کرد؛ نیکا شاکرمی به دلایل متفاوت فردی و تربیت خانوادگی سوژه‌ای مناسب برای اقدام بود.

نیکا دختری که به گفته اقوامش بارها از منزل فرار کرده و در تهران برخی شب‌ها در خانه خاله خود اقامت داشته است! گفته‌شده است که چند روز قبل از حادثه منجر به فوت؛ این دختر ۱۷ ساله با خانواده خود مشاجره کرده که این ماجرا منجر به این می‌شود ایشان از خانه بیرون رفته و پس از حضور در اغتشاشات، در پایان شب دنبال سرپناه دیگری باشد. به همین دلیل به ساختمانی اطراف منزل خاله‌اش رفته است که تحقیقات درباره آن همچنان ادامه دارد؛ هرچند به نظر می‌رسد خانه مذکور شباهتی به خانه‌های امن داشته و افراد دیگری هم با هماهنگی تلفنی قبلی، همانند  او به آن ساختمان رفته‌اند.

  مهمترترین فرضیه درباره شب حادثه آن است که نیکا به دلایل و انگیزه‌های متعدد خانوادگی و روانشناختی، نیمه‌های شب به پشت بام رفته و مقدمات خودکشی (از جمله پاکسازی تلفن همراه و کشیدن تعداد زیادی سیگار) را انجام داده است. گزارش همسایه‌های این ساختمان نیز از شنیده‌شدن صدای مهیب (مانند افتادن یک جسم سنگین روی زمین) در اولین ساعات صبح حکایت دارد. 

هدف از وایرال شدن نام نیکا؛ حدیث و سارینا در سه حادثه با دو سناریو مجزا از یکدیگر آن بود که بار دیگر ماجرای کشته سازی ترانه موسوی و عاطفه امام در فتنه سال ۸۸ تکرار شود؛ در آن سال دو روزنامه‌نگار در خارج از کشور ادعا کرده بودند که دختری بانام ترانه موسوی در اغتشاشات دستگیرشده و بدنش به آتش کشیده شده است! بعدها این دو فرد با انتشار یک بیانیه به ساختگی بودن این داستان اعتراف کردند.

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

نیکا شاکرمی به دلیل شرایط خاص خانوادگی سوژه مناسب برای پروژه کشته سازی بود!

در ماجرای نیکا شاکرمی نیز رد پای یکی از اعضای خانواده برای استفاده و بهره‌برداری های خاص از حاشیه‌سازی و روایت‌های ساختگی مشاهده می‌شود. گفته‌ شده است یک کانال ارتباطی خاص در برلین در روزهای اخیر با خانواده شاکرمی تماس داشته و آن‌ها را به رسانه‌های ضد انقلاب وصل کرده است.

پوست‌اندازی یک گروهک صنفی در اغتشاشات

اما روی پرده بردن و اکران ماجرای ساختگی حدیث نجفی و نیکا شاکرمی در رسانه‌های ضدانقلاب و گیس بریدن چند نماینده پارلمان اروپا  دو هدف خاص را نشانه گرفته است، بازی با نام دو نوجوان سوژه جذابی برای غربی‌ها بوده و در بعد سیاسی می‌تواند بهانه خوبی برای افزایش بعد فشار حداکثری با چاشنی تحریم حقوق بشری روی مردم ایران باشد. از سوی دیگر این فیلم جنایی ساختگی می‌تواند با اثرگذاری روی مخاطب آن‌ها را برای عملیات خیابانی حساس کند.

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

این روزها ماجرای مهسا، حدیث و نیکا مخاطبان خاصی دارد!

تحریک ذهن سیال، پویا و حساس نوجوانان و جوانان کم‌تجربه از سوی یک گروهک مارکسیستی در مدارس و نیز تعدادی عناصر لیبرال در دانشگاه پشت پرده ماجرا رو به‌خوبی نمایش داد. در روزهای اخیر گروهک کانون صنفی معلمان و شورای غیرقانونی هماهنگی تشکل‌های صنفی از آب گل‌آلود شده ماهیگیری کرده و با تحریک دانش آموزان سعی دارد آن‌ها را به خیابان بکشد.

این ماموریت از سوی سازمان اطلاعاتی فرانسه به گروهک غیر قانونی کانون صنفی و باقی مانده‌های شبکه سندیکالیستی اتوبوسرانی واگذار شده است. اوایل بهار امسال دو افسر رده بالای سرویس جاسوسی فرانسه با سفر به تهران یک کارگاه آموزشی (ورک شاپ) برگزار کرده و در آن جلسات از پیاده نظام خود خواسته بودند مطالبات صنفی معلمان را به دانش آموزان و خانواده‌های آنها گره زده و سپس آن را خیابانی کنند. این دو افسر اطلاعاتی قبل خروج از کشور و سر قرار برای کلاس آموزشی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شدند.

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

گفته‌شده است که به دلیل شکست سنگین راهبرد اعتصابات سراسری از سوی ضدانقلاب چند گروهک مارکسیستی و چپ‌گرا تلاش دارد با هدایت دانش‌آموزان از حیاط مدرسه به سمت خیابان روح پاک و بدون آلودگی تعدادی نوجوان را سیاسی کند. در یکی از جلسات این گروهک این موضوع طرح شده است که در صورت کشته شدن حتی یک دانش‌آموز در خیابان می‌توان مانور رسانه‌ای سنگین علیه نظام ایجاد کرد. هدایت دانش‌اموزان بدون اجازه خانواده آنها به خیابان ‌های شلوغ و پر ترافیک بخشی از نقشه این گروهک ضد انقلاب در جهت کشته سازی بوده است.

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

گروهک غیر قانونی کانون صنفی و یک روایت دروغین دیگر از کشته سازی

همچنین امضای یک بیانیه از سوی برخی افراد با عنوان فعالین کودک و نوجوان و دعوت به اغتشاشات سویه دیگر این ویروس آشوب ساز است که توسط یک گروهک ضدانقلاب مارکسیستی در کشور سوئد مدیریت می‌شود.  البته این پروژه قابل‌توجه همراهانی نیز در برخی دانشگاه‌ها داشته است، اما حادثه شرم‌آور در دانشگاه شریف باعث شد خط راهبردی و طراح دچار سکته در فرمان گردد.

تقی رحمانی از اعضای اصلی گروهک به‌اصطلاح ملی مذهبی در جزوه‌ای با عنوان «جامعه مدنی و دموکراسی» درباره سوءاستفاده از دانش‌آموزان و دانشجویان می‌نویسد: باید با نفوذ در لایه‌های پنهان نهادهای صنفی این تشکل‌های زرد را تبدیل به کانون‌های سبز تبدیل کرد. دانش آموزان دانشجویان پس از پایان تحصیلات خود به انجمن مهندسان؛ معلمان و پزشکان رفته و فضای سرد آن را گرم کنند، این جزوات با کپی برداری از کتاب براندازی نرم جین شارپ به‌صورت پنهانی چاپ و توزیع‌شده است!

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟ / آخرین تلاش یک گروهک مارکسیستی برای کشته سازی! +عکس

بازی با احساسات کودکان و نوجوانان در جنگ ادراکی!

آنچه در دو هفته گذشته روی‌داده است علاوه بر روی آب آوردن عناصر خط‌شکن و هم‌بستر شدن آن‌ها با یکدیگر (اتحاد تروریست‌ها، ضدانقلاب و نیروهای همکار با آن در داخل) نشانه‌های از زوال فرهنگ غربی را نیز با خود به همراه داشت، از روسری تکانی تا عریان شدن در خیابان، آتش‌افروزی‌های دنباله‌داری بود که در آن دشمن همه نیرویش را به خط کرد تا کار را یکسره کند، در این جنگ ترکیبی روی آموزش‌وپرورش و نیروهای خاکستری سرگردان در آن حساب ویژه باز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 239
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 34
  • نازنین IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    فراموش نشه که حجاب روخداگفته نه نظام
    • مسعود IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      پیش خودم‌میگفتم چرا جمهوری اسلامی ماهواره ها را جمع نمیکنه ، اونا که خیلی میخوان با خبرهاشون مردم ایران را افسرده کنن، به یاد سازمان‌منافقین افتادم که اجتزه نمیده نیروهاش یه خبری غیر از خبر خودشونو ببینند حتی در عکسهای دسته جمعی نیروها از ترس فرمانده خودشون سرهاشون پایینه و فهمیدم ما نباید مثل اونها باشیم و نباید مثل رییسهای منافقین دیکتاتور باشیم
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      خدا فقط به ایران گفته
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      بچرخ تا بچرخیم.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      این روزها همه خودشان را از پشت بام پایین پرت میکنند.
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      68 69
      باید اعتراف بیشتر بگیرند.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      خدا در مورد اختلاس و فرزندان مسئولین و فقر احیانا چیزی نگفته؟
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      93 62
      خدا رو شکر اینستا هم صیانت شد.
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      خوابی ؟! یا خودتو به ...زدی، نشنیدی شعار می‌دادند اصل نظام نشانه ست؟؟
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      چرا این بار راهپیمایی وحدت آفرین دشمن شکن کار نکرد؟؟
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      باید تمام مقاطع تحصیلی دولتی شوند و بساط مراکز غیر انتفاعی جمع شوند چون واقعا محل جولان ..... ها شده اگه تربیت نسل نو از دست برود همه چیز از دست خواهد رفت
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      اگه هر زنی به این فکر میکرد که خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....همه حجابشونو رعایت میکردن.ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      قبلا هم هشدار داده بودیم به حای اینستا باید موبایل های دوربین دار جمع بشه.
    • یه بنده خدا IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      79 82
      خدا گفته
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      49 98
      این خانم با تیم وضع حجاب مادر شاکرمی هست؟؟! خودش هم که دختر فرار بوده!!! بیخود نبود این اغتشاش معروف شد به شورش...ها!! در هیچ کشوری با این آدمها انقلاب نمیشه چه برسه ایران
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      29 76
      این خانم با تیم وضع حجاب مادر شاکرمی هست؟؟! خودش هم که دختر فرار بوده!!! بیخود نبود این اغتشاش معروف شد به شورش...ها!! در هیچ کشوری با این آدمها انقلاب نمیشه چه برسه ایران
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      ۰۹:۰۷ پروژه کشته سازی دقیقا همینه.تا مردم به چنین نتیجه ای برسن و بههمه چی شک کنن.عقلت واقعا قبول میکنه جایی که نه اغتشاشی هست نه اغتشاشگری نه ماموری نه هیچ کس دیگه ای یهویی حکومت یکیو بفرسته که پرتش کنن پایین؟
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      80 77
      ۰۹:۰۹ هرچیزی سرجای خودش چه ربطی داره؟
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      خطاب به ۰۹:۰۵ خدا فقط به ایران نگفته به همه انسانها گفته‌.ولی چون شما ایران رو با بقیه کشورا مقایسه میکنی تو ذهنت میاد که بقیه کشورا چون اکثریت هستن پس درستن ولی ایران چون تو این قضیه یکیه پس غلطه.درحالیکه اکثریت ملاک درستی نیست.۱وقتی تو کل دنیا گالیله تنها کسی بود که میگفت خورشید دور زمین نمیچرخه.زمین دور خورشید میچرخه.کل دنیا مخالفش بودن و حتی میخواستن بسوزوننش.درحالیکه حرفش درست بود.
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      35 82
      برای اینکه یکیشو ملت باور کنن، یکیشو گردن بگیرید
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      63 64
      9:09 فکر نمیکنی هدف نهایی اختلاسگران و اغتشاشگران و حامیان آنها یکی است ؟ آنها دولبه یک قیچی هستند .اگر فکر میکنی اغتشاشگران علیه اختلاسگران هستند دچار خطای محاسباتی شده اید.
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      69 75
      حجاب و حیا از زمان های خیلی دور تو فرهنگ ایرانی بوده.
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      به بقیه کشورها چرا نگفته خدا؟
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      24 52
      رامبد جوان هنرمند انقلابی.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      60 16
      نگید اینها هم از آلبانی دستور میگیرن چرا ؟ چون من کارگر توی گرمای ۷۰ درجه با رطوبت ۱۲۰ درجه تو عسلویه کار کردیم با خیییییلی دیگه الان که هوا داشت بهتر میشد هممون رو اخراج کردن
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      49 54
      ۱۱:۲۳ نظر ۱۰:۲۲ رو بخون دقیقا جوابتو داده
    • شهروند IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      51 48
      کجا گفته چشم بسته غیب میگید
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      34 44
      دقیقا. سوره نور
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      50 71
      09:09 چرا شما حجاب و اختلاس رو با هم مقایسه میکنید؟ اصلا چه ربطی داره؟ شما صرفا اختلاس رو توجیهی برای بی حجابی قرار دادین ! اگه ملاکتون عمل به دستورات خداوند باشه نه عمل به هنجارهای غربی ، باید به همه ی دستورات خداوند عمل کنید نه به صورت گزینشی
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      30 40
      9:09 متاسفم برات
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      32 46
      سوره مبارک نور آیات ۳۰ و ۳۱
    • مجتبی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      79 41
      فراموش نشه که خدا هم گفته لا ا کرافه دین
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      49 36
      مجتبی جان فارغ از هر دین و آیین و فرقه و مکتبی،ظلم بد هست.اینکه زنی خودشو بریزه بیرون و زندگی و آرامش و اعتمادبنفس و روان زنان دیگه رو بهم بریزه ظلمه.تو خودت مرد هستی.چقدر میپسندی که ۱مرد مدام از همسر خودت دلبری کنه و تو نخ همسرت باشه؟هیچ زنی هم چنین چیزی رو درباره شوهرش نمیخواد
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      23 21
      ۱۰:۳۸ لطفا از طرف ملت حرف نزن اگه تو نمیخوای باور کنی دلیل نمیشه باقی ملت هم باور نکنن و بخوان خودشونو به خواب بزنن
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      12 5
      چرا خدا این حجاب را برای مسیحیان نگفته ؟
    • رضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      7 3
      دروغ نگو! راس میگی؟
    • DE ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 11
      به بهانه حجاب اصل ایران هدف است
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      7 11
      به نظر من چون ایران به بازدارندگی هسته ای نزدیک می شود و چون هزینه حمله نظامی به ایران بالا است دشمنان ایران چاره ای ندارند جز ایجاد جنگ قومی در ایران. اول یک دختر کرد بعد یک دختر بلوچ بعد یک دختر لر بعد.... خیلی تابلو هست که می خواهند اقوام ایرانی را تحریک کنند تا جنگ قومی در ایران راه بیافتد . به صورت عمدی هم مقتول یک دختر جوان است تا احساسات و غیرت مردم را تحریک کنند
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      16 1
      ۱۸:۰۲ حجاب برای همه هست.سرچ کن حجاب یهودی و مسیحی ببین
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      9:07! شما که داری اینطور القا می‌کنی که تابحال در مملکت ما سابقه خودکشی وجود نداشته و فقط بعد از شروع اغتشاشات، داره خودکشی (از نشر شما کشتار عمدی مردم توسط نظام) صورت می‌گیره، باید در ادامه ادعاتون تبیین هم بکنید که نظام با کدام دلیل چه منطقی چه غیرمنطقی شهروندانی را که مورد امنیتی خاصی ندارند، می‌کشد؟؟
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 0
      رطوبت که بالای 100 درجه نداریم. هوای 70 درجه هم که نداریم. اگه کسی چنین چیزی رو اثبات کنه ناسا کلا پروژه های فضایی شو تعطیل میکنه میره سبزی فروشی باز میکنه
    • بهار IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 7
      شاید بعضی ها مسلمان نباشن کم نداریم تو ایران بعد باز حرف حجاب رو میزنینن اعتراض مال یه چیز دیگس
  • ابوالفضل IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    حقیقت رو بگید
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      شما دوست داری حقیقت چی باشه ما همون رو بهتون میگیم. منطق رسانه و پلتفرم همینه. برای جذب و حفط مخاطبین خودش چیزی رو میگه که دوست دارن. نه حقیقتو. شما روی یک چیز تعصب دارید . نمیخواهید خلاف اون رو بشنوید پس از رسانه همسوی خودتون حمایت میکنید و هر کسی خلاف حرف شما رو زد تخریب میکنید. از فکر و تحلیل و تعقل هم خودتون رو مبرا میدونید
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      30 61
      برای تو و امثال احمق هایی مثل تو که هنوز بیدار نشدید پدر و خانواده نیکا که عملا کومله هستند ، صالح نیکبخت وکیل مشهور ضد نظام، وتمام اون گروه پزشکان که به دعوت خانواده امینی اومدن که مو از ماست بکشم(ارواح عمه جان دسته جمع شوند) گزارش دقیق پزشکی قانونی حکم مهر بر دهان داشت، اگر هنوز اقناع نشدی آدرس بده بیام قانع کنم
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      47 44
      دنبال حق نیستی فیلم بازی نکن
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      28 4
      حقیقت رو من بهت میگم هوا خنک شده همه دوست دارن پرواز کنن
    • !!! IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      55 11
      مشرقی سانسور نکن نظراتو
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      14 14
      تو اگه دنبال حقیقت بودی این همه با مدرک حقیقت رو گفتن ولی تو دوست داری دروغهای اینترنشنال سعودی و بی بی سی اسراییلی رو گوش کنی
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 13
      حقیقت اینه : حجاب یک مقوله صهیونی است و تاریخ میگه حجاب از یهودیان شروع وبعد مسیحیان و سپس به مسلمانان رسیده است 🎆
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 0
      حقیقت اینکه یک عده یک سطر اطلاع دارن و ربط میدن به همه چی حجاب رو به صهیون ربط میده در حالیکه صهیون محصول قرن اخیره. حجاب در تمام ادیان الهی بوده است منتها به فراخور رشد عقلی بشر، حجاب هم بیشتر شده است
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    14 83
    ببخشیندآ ببخشیندآ ، بنظر میرسه که؛ سارینا اسماعیل زاده یه سانتی متر با عقب افتاده ذهنی شدن، فاصله داشته.. میبخشیندآ ، ،، خیلی معذرت میخوام،، باَیستی یه قانونی تصویب بشه که گاگول ها از بچه دار شدن منع بشن
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      102 6
      آره اگه این قانون رو زودتر میذاشتن تو به دنیا نمیومدی!
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      29 1
      خورد توی برجک ات خخخخخخ
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      17 1
      اشتباهی مثبت زدم به خانواده اش چرا توهین می کنی؟!!! انهم خانواده ای که معقول است و دروغ نگفته و گردن نظام ننداخته.
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      10 1
      نميدونم كي هستي ولي هر كسي هستي بويي از انسانيت نبردي.در مورد كسي كه مرده و دستش از دنيا كوتاهه اينطور صحبت كردن خوشايند هيچ مذهب و عقيده و ديني نيست.پناه ميبريم به خدا از شر شما
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 8
      خیلی خندیدم دوباره رفتم عکسو دیدم خخخخ
  • DE ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    35 51
    روی پرده بردن و اکران ماجرای ساختگی حدیث نجفی و نیکا شاکرمی در رسانه‌های ضدانقلاب و گیس بریدن چند نماینده پارلمان اروپا دو هدف خاص را نشانه گرفته است!.......// گیس بریده . [ ب ُ دَ / دِ ] (ن مف مرکب ) گیسوبریده . زنی که به جرم تبهکاری یا جز آن گیسوان او را بریده باشند ...... چه بریدن گیسو یکی از جزاهای زانیه بوده است. حالا این احمق های درجه یک اصلا حتی شعور این را ندارند که با برید گیس ،خود را در حد فاجعه معرفی میکنند .ولی حتی یک فاجعه حاضر نیست لخت در ملا عام پشت تریبون رود .مگر اینکه از فواجع هالییود یا از فاجعه های دوزاری پناهنده اغتشاشی و یا از فاجعه های سیا۳۰ سه نیملیتری باشد. وگر نه مردم عادی حاضر نیستند خود را در حد ... پایین بیاورند. و به هیکل خود اغتشاش کنند. حالا راحت میتونند این کثافت های تجزیه طلب یک هشتک بگذارند بنام " من هم یک فاجعه هستم " . یعنی من هم یک گیس بریده هستم.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    79 16
    شما یا خبر ندارید یا خودتان را به آن راه زده اید تمام کلاس های خصوصی آموزشگاهها و غالب مدارس آموزش وپرورش بدست کسانی اداره میشود وتدریس انجام میگیرد که کوچکترین تعصب دینی وملی ندارند
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      25 16
      تمام اموزشگاههای غیرانتفاعی و و غیر دولتی باید تعطیل شود. اینها کانون فسادند.
    • بابک IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 0
      خوبه که بدونید تمام فرزندان مملکت تو بهترین مدارس غیر انتفاعی درس مبخونن بدبخت بعدشم کانادا و آمریکا میرن لخت میشن و ...
  • BE ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    30 10
    روح پاک و بی الایش نوجوانان باید برای ارزشها باشد
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    32 17
    یک نکته: مبادا برجام رو بدون تضمین محکم میدانی بپذیرید! میبینید که خودشان سوژه میسازند و خودشان میکشند و خودشان تحریم میکنند. الان اینقدر گزینه برای تحریم ندارند که به تحریم اشخاص رو اوردن. اگر برجام بدون تضمین میدانی امضا شود اونها به لطایف الحیل با بهانه های حقوق بشری از آن خارج خواهند شد.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    42 31
    شاید برای نوجوانان و جوانان 16 تا 20 ساله اینها جدید باشه ولی برای ما خاطره هست 78 و 88 و 96 و 98 و.... به همین دلیل هم سن و سال های من یعنی متولیدین دهه 60 و 70 زیاد وارد این بازیها نمیشن ولی نوجوونای دهه هشتادی زود بازی میخورن. چون در حوادث قبلی بزرگترین دغغه شون این بوده که زنگ تفریح چی ببرن مهد کودک و مدرسه بخورن
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    37 22
    این همه هزینه به کشور زده شد، تازه بعضیا میگن: آها! اینترنت ملی اینقدر مهم بوده؟!
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      10 4
      برو
  • رضا IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 8
    بدبخت
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    65 19
    تو تصویر خاله داره برای گزارشگر توضیح می دهد یا گزارشگر برای خاله؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      15 15
      توضیح لازم نیست میگه این کیه توی فیلم!! خاله نمیتونه بگه این اکبر عبدیه چون خواهرزادشو داره میبینه.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    32 45
    مشتي منافق از الباني در ايران در خيابانها اعتراض مي كنن، منافقين سالهاست براي مردم ايران مرده اند
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      45 6
      جناب تکفیری محترم همه این جمعیت که تو خیابان ها بودن منافق بودن عایا ؟
    • نوید IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      40 6
      با این اوصاف چقدر در ایران منافق هست!!
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    17 28
    دشمن دشمن است و دشمنی جزء ذات اوست، حال وظیفه آموزش و پرورش که با 2030 به کما رفت، نیاز به احیا و تقویت مصاعف دارد، وظیفه صدا و سیما سنگین تر می شود، برخورد با رسانه های داخلی مزدور ضروری تر از هر زمانی است، برخورد با شبکه های ماهواره ای، اینترنت ملی، روشنگری و تدریس سواد مفید رسانه ای به عنوان واحد درسی در مدارس و دانشگاه نیاز مبرم است، کوتاهی در هر کدام از این موارد جبران ناپذیر و باعث عقوبت اخروی خواهد بود، کلاس تربیتی پیش از ازدواج بیش از مشاوره بهداشتی و ایجاد مراکز روانشناسی و مذهبی بیش از مراکز بهداشتی در شهر و روستا جهت خانواده ها لازم و ضروری است. عدم اهتمام مسئولان بهداشتی، سازمان تبلیغات، وزارت ارشاد و حوزه علمیه به این امور فاجعه آفرین خواهد بود، زیرا علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد و به اصطلاح پیشگیری مقدم بر درمان و باعت کاهش هزینه هاست
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    19 24
    همه این حرفا درست ولی دلیل نمیشه یه دختربچه همین جور بی کس و کار ول باشه تو کوچه خیابون پس اینهمه بودجه برای نهادهای فرهنگی و فلان و بهمان نتیجه اش چی بوده دقیقا؟ اگر ننه بابای پفیوزی داشته دولت که باید حامی این بچه ها باشه نه اینکه ول کنه همه چیرو
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    64 23
    از قرار معلوم بعد از جناب استاد !!!! شریعتمداری شما سناریو نویس مبانی و مسایل جنایی هستید ؟جالبه یک بار تو خیابان آمدید !!!!! آیا بچه های تو خیابان رو دیدید ؟
    • محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      17 32
      لعنتی تو العان باید سرت تو کانالهای من وتو bbc و اره اینتر اشغال باشه،خبر مشرق رو چرا می‌خونی،همونا برای تو خوبن.
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 4
      داره با استدلال موضوع رو توضیح میده البته اگه خودتو به خواب نزده باشی
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    37 16
    از قرار معلوم بعد از جناب استاد !!!! شریعتمداری شما سناریو نویس مبانی و مسایل جنایی هستید ؟
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    12 31
    کارگروه.منافقین.هست
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    76 20
    تموم شد؟! خیلی تاثیرگزار بود....
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      26 42
      آره، برگرد پای منقل!!!
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      5 30
      ذغالت شوخت داداش.
  • sss LT ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    78 26
    شما باید فیلمنامه بنویسید عجب خلاقیتی
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      24 31
      باورت نمیشه ... حق داری!!! هنوز گرمی، حالیت نشده
  • داود IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 11
    متاسفانه
  • حمید IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    77 12
    اگه تمام شده پس چرا همچنان اینترنت قطع ؟
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      15 64
      اینترنت وصله کمتر تو سایتهای مستهجن برو که نیاز به وی پی ان داشته باشی!!!!!
    • محمد IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      47 9
      ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ همه مثل شما از اینترنت استفاده شخصی نمیکنن بچه های من کلاس آنلاین میرن اونا هم نمی تونن وارد بشن پس تهمت به مردم نزن
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      10 42
      اگه نت قطعه چطور اومدی پیام میدی. حرصت در اومده که نقشه های اربایان فاجعه مدارت در تجزیه ایران شکست خورده.نه؟ پماد بزن پماد. ما اینهمه شهید ندادیم که دختران فراری مثل نیکا و فاجعه گان مجازی مثل نیلوفر فولادی و حرامیهایی چون مریم رجویها و کومله ها صاحب ایران شوند
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      7 33
      به غیر از اینستاگرام و واتس اپ که بعد اشوب هم دیگه وصل نخواهد شد ما بقی نت بازه. الان من با سرچ در گوگل کروم دارم پیام میزارم
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    46 39
    تو خیلی از مدارس غیر انتفاعی تو شهرستان ها دانش اموزان اومدن روسری هاشونو هم دراوردن و مدیران مدارس هم تو این کار دست داشتند، چرا مقامات قضایی و امنیتی دخالت نمیکنند ،
    • فرهنگی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      40 19
      مدرسه جای علم ودانشه نه پلیس و قاضی
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      5 15
      نگو خیلی. دارن فیلم میگرن تا اکثریت سازی کنن. تو طرف ما این جو ها وجود نداره. مواظب اکثریت سازی های توهمیشون باش. چون تصاویر کنار هم میاد تو شبکه های مجازی به ذهن شما اکثریت القا میشه
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    85 25
    یکی خودکشی کرد ، یکی بیماری قلبی داشت ، یکی رو ترور کردن خخخخخ
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      14 30
      باورت نمیشه ... حق داری!!! هنوز گرمی، حالیت نشده که اشتباه میکنی و لجبازی میکنی
    • TR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      12 31
      روزانه تعداد زیادی آدم در سطح کشور و جهان میمیرن و تعداد زیادی متولد میشن!! این روند طبیعت هست! فقط کافیه روی چند نفر که سر و صدای بیشتری ایجاد میکنه دست گذاشت اینبار این دختران نوجوان انتخاب شدن چون شعار کومله و ژ‌ن ژیان ئازادی هست (پسر انتخاب میکردن دستشون رو میشد! آخه پسر چیکار به آزادی جنسی زنان داره! مگه میخواد زن رو وسیله چشم چرانی و لذت جویی جنسی خودش قرار بده؟!) اگه انسان نامیرا بود و توی این شرایط انسانی مرده بود میشد شک کرد که کشته شده باشن!! البته در اون شرایط هم امکان کشته سازی به روش سالهای قبل مدنظر بود! همون روشی که امثال ندا آقاسلطان رو ضد انقلاب زنده و سالم وارد امبولانس کردن و اونجا با تیر زدنش!! ساده لوح فکر میکرد بعد از نقش مرده بازی کردن به امریکا میبرنش نمیدونست نقشی که بهش دادن رو باید زندگی کنه! ببخشید مردگی کنه!!
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      19 31
      دقیقا پروژه کشته سازی همینه.تا مردم همینجوری استدلال کنن و گول بخورن و بگن دیگه همشون که نمیشه.ولی دقیقا همینه
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 6
      یکی هم مرض روحی داشت و کامنت میذاشت
  • حسین سلطانی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    23 31
    بنده به عنوان یک فرهنگی اعلام می کنم گروهک صنفی معلمان نماینده ما فرهنگیان نیست و برای اهداف و مطامع خاص سیاسی و اقتنصادی خودشان تلاش می کنند.
    • پیام IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      13 11
      این کی حرفه ؟ یکنفری بجای یکنفر حرف بزن
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    25 32
    ای کاش این زن های معترض همشون گیساشون رو می بردین 😁 خدایی چه مارهای افعی ای دور و برمون چنبره زده ن ما بی خبریم مسوولان هم تو رو خدا کمی به فکر باشن به فکر گرونی به فکر معیشت به فکر کار برای جوون ها و تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی، به فکر تقویت رسانه ملی و رسانه های دیگر با برنامه های به روز و در عین حال منطبق با فرهنگ ایرانی و اسلامی....
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    16 29
    به اغتشاشگرا باید گفت مسلمان که نیستید حداقل آزاده باشید
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    36 19
    درهرحال این جور مسایل ودخالت ها هم هست اما درکل بگیروببند ارشاد و کلا حجاب اجباری نبایدباشه
  • US ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    13 38
    این نوع فتنه در ایران کاملا تکراری و نخ نما شده مردم اینو میدونن.. قطعا هدف و قصد فتنه گران نابودی ایران و تکه پاره کردن اون و سالهای سال جنگ داخلی هست که راه برای غارت منابع ایران توسط امریکا و اروپا کاملا باز بشه. همونطوری که الان دارن منابع لیبی و سوریه رو به سرقت میبرن
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      9 3
      حرف و سخن شما صحیح خوب حالا مسئولین چه تدبیری کرده اند ؟
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    12 56
    قاتل نیکا و سارینا حسن روحانی و جواد آذری جهرمی هستند...قاتل نیکا و سارینا فضای مجازی بی قاعده در ایران بود
    • مردم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      9 3
      اگر فضای مجازی وجود نداشت از کجا با این جسارت پیام می گذاشتی. سریع از فضای مجازی خارج شو!!!!!!!!!!!!!تا چنین اتفاقی برات نیفتد
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 4
      ۱۳:۳۰ ابله گفت فضای مجازی بی قاعده و قانون نه کلا فضای مجازی!
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    34 18
    خیلی جالب فکر می کنید همینطور فکرکنید ببینیم ناکجا پیش میرید
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    21 9
    بابا بس کنید دیگه
  • ناشناس IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    46 14
    یادت رفت آخر تحلیلت بنویسی قصه ما به سر رسید کلاغه هم سالم به خونه ش رسید.....
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    17 6
    حقیت اینه جنگ قدرتها برای بدست گرفتن ثروت کشور ایران از صد سال پیش تاکنون و ادامه دارد
    • وجدان IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      6 0
      مگه چیزی هم مونده بعید می دانم!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    10 23
    لطفا با دست خودمون این یکی رو گنده نکنیم هدف اونا طرح اسم ایشون در رسانه است
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    7 17
    عجب دو تا جاسوس اومدن ایران خیلی راحت ورکشاپ برگزار کردن خیلی راحت وصل شدن به افراد مختلف خیلی راحت کارشون رو کردن و زمینه اغتشاشات را فراهم کردن پس........... کجا بودن نیروهای امنیتی...... در حال نظارت!!!!!! همین...... نظارتی که باعث ضربه زدن به حیثیت نظام زد.....!!!!
    • محمدعلی GB ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      6 1
      مرد مومن داره میگه تحت نظر بودن تا شبکه هاشون شناسایی بشه نمیدونی حرف نزن، بهتر نیست؟
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 1
      عه. راست میگی ها . لباساتو بپوش آماده باش دارن میان ببرنت.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    8 41
    چرا نباید این خاله که دروغ گفته و در پازل دشمن بازی کرده به خاطر تشویش اذهان محاکمه بشه؟!!
  • حسین IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 9
    خیلی جالبه
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    9 22
    معاندان ودشمنان ایران خیال کردن جوسازی وکشته سازی می توانندجمهوری اسلامی که پشتوانه عظیم مردمی دارد ومردم این نظام درمقابل بهران ها نگه داشته اند وازآن پاسداری کرده اند راسرنگون کنند
  • متشخص IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    9 18
    لعنت و ننگ به خود فروخته
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    10 21
    باید درانتخاب معلمان وگزینش معلمانی که ازطریق آزمون وارد آموزش پرورش می‌شوند ودانشگاه فرهنگیان دقت زیادی شود که عناصربی دین وضدانقلاب وارد آموزش وپرورش نشوند متاسفانه در8 سال گذشته اصلا به این مساله عمدا توجه نشده ومشکل ساز شده ب ای آموزش وپرورش ونیز اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها وضمنا حتما فضای مجازی داخلی سازی شود
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 1
      در خود کانال فرهنگیان به بدحجابها توصیه می کنن روز گزینش چادر بپوشین( تا به جای محجبه ها بدحجابها رو استخدام کنن) یعنی سنگ بنای اول استخدامشان دروغ و ریاست
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    9 19
    چرا خودکشی ها را ، یه جوری به اغتشاشات ربط پیدا می کنه
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      4 17
      دشمن برای فریب افکار عمومی این خودکشی ها ساخته وپرداخته فضای مجازی ول انگار آنهاست به آشوب واغتشاشات ربط میدهد باید مردم هوشیار فریب نفاق دشمن نخورن
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 7
    انتظارزیادی نیست که فرا خوان مسئولان نالایق مرتبط با هر سه قوه از چهل سال قبل برای پاسخگویی دزدی اختلاس ۰۰۰ جاسوسی هرگونه بی شرافتی مثل سند ۲۰۳۰
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 8
    چی شده
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 8
    واقعا
  • GR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 26
    دولت باید یک شبکه اجتماعی فراگیر و جهانی ایجاد کنه شبیه به اینستاگرام و تیک تاک البته باید یک شبکه سالم، قدرتمند و امن باشه که مردم ایران و حتا جهان رو ترغیب به فعالیت در اون کنه. اینجوری دشمن نمیتونه با سواستفاده از مالیت خودش بر شبکه های اجتماعی توطئه چینی کنه.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 12
    راست میگه دیگه
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 12
    حالا چی شد
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    20 9
    اگر توی این نظام ماموری کشته بشه به48 ساعت کشیده نمیشه که دستگیر میشن
  • مدارا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    18 2
    اشکال کار اینه که دشمن کاری کرده عموما حرفهای شما را باور نمیکنن و اینها را داستانسازی کردن میدونن.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    15 2
    احساس می کنم اگر اوضاع مملکت از نطر اقتصادی و رفاه . عدم تبعیض . نبودن رانت اختلاس و مافیا و غیره خوب شود عده ای از ملت مشکلی با نظام ندارند
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 26
    مردم قدردان زحمات نیروهای امنیتی هستند نشونه ش هم اینه که در اغتشاشات هیچ کس اضافه نشده که هیچ تعدادشون خیلی هم آب رفته
  • داریوش IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    29 6
    نمیدونم نظراتو میگذارید یا نه، اولا مادرش که نزدیکتر به نیکا هست تا خاله چیز دیگری میگفت. دوما دیگه نگید ایران بگین کره شمالی دوم، اینستاگرام و واتساپ رو بستین به اقواممون خارج از کشور چجوری ارتباط برقرار کنیم. برای اونها پیام رسانهای ایرانی در کشورشون جواب نمیده. شاینستا که ده میلیون نفر ازش نون میخوردن رو از کار انداختین پلتفرم های ایرانی بدرد نمیخوره
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 11
      مادر؟؟ طفلک نیکا از پدر محروم نبود از مادر محرم بود مادری که بخاطر شوهر دومش، نیکا را فراموش کرده بود و ازش خبری نداشت و انچنااااان راحت از شکستگی سر دختر صحبت می کرد که انگار سر کلاس پرستاری ، شکستگی میت برای دانشجویانش توضیح می دهد اینقدر خشک و بی عاطفه
    • KR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 8
      اینستاگرام و واتس اپ و خیلی از اپلیکیشن ها توی خیلی از نقاط دنیا مسدود هستن، مثل نقل و نبات هم‌ وی پی ان نریخته توی این کشورا، یه چیزی یاد گرفتین کره شمالی کره شمالی میکنین تاسف باره این همه بیسوادی و حماقت..
  • محمدطاها IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    36 5
    لااقل هیچی ننویسین
  • ایرانی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    28 7
    فراموش نشود خدا انسان را برای جهنم و بهشت رفتن مختار گذاشته و هیچکس را به عنوان زندان بان تعیین کرده
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      17 27
      بله ولی کسی حق نداره زندگی مردمو به گند بکشه و شوهر یا نامرد کسی رو از راه بدر کنه و....اگه هر زنی به این فکر میکرد که خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....همه حجابشونو رعایت میکردن.ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      26 7
      ۱۱:۱۱ مختار گذاشته در خلوت، نه خیابان. خیابان حق الناس است و خداوند از حق الناس نمی گذرد. شما حق ندارید جوان مردم را به گناه بیندازید و خانواده ها را به طلاق بکشانی
  • ایرانی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    25 7
    فراموش نشود خدا انسان را برای جهنم و بهشت رفتن مختار گذاشته
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 3
    فضای مجازی رو قطع کردن
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    31 4
    اینترنت رو وصل کنید
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 11
    09:15 کار کرد خوب هم کار کرد. یه نگاه به سوراخی که توش تپبدی بکن می فهمی که چه کاری به سرت آورده.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 24
    خارج تبلیغ میکنن که اینجا اشوبه ولی اینجا آرومه
  • AE ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    22 2
    شما که این خبر را نشر میکنند چه میخواهید برسانید برای مخاطب خود بابا بک دختر بی کنا را بردن و اون دختر به هر دلیلی کشته شده کشته شدن این نبست که شما با تیر و با چاقچور و یا ضربه و یا با داوا و یا با اعدام بکشید
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 6
      متنی که مینویسی ۱بار بخون اگه خودت متوجه شدی چی نوشتی بعد منتشر کن
  • فاطمه IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    46 4
    هیچ چیزی دیگه به اندازه خوندن کامنت های شما که همه رو فاسد و اغتشاش گر و منافق و ..میدونین باعث ناراحتی نمیشه!!
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 7
      شما چرا ناراحتی؟ مگر تو اغتشاشات بودی؟ وقتی بی بی سی همه چی رو به اغتشاشات ربط میده و همه را اشوبگر معرفی می کنه باید شفاف سازی بشه یا نه؟
  • فاطمه IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    33 11
    هیچ چیزی دیگه به اندازه خوندن کامنت های شما که همه رو فاسد و اغتشاش گر و منافق و ..میدونین باعث ناراحتی نمیشه!! حکومت عوض بشه با شما با این اخلاق و طرز تفکر چکار باید کرد؟
    • TR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      8 10
      حکومت عوض شه داعش و کومله و الاحوازیه و خیلی از گروهک های تروریست و جدایی طلب دیگه اونقدر اشوب و کشتار میکنن که چیزی از ایران نمیمونه که حکومتی دوباره برپا شه و شما بخوای کاری کنی
  • امید IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    47 8
    لعنت بر مشرق و کامنت نویسان جعلیشک
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      6 3
      اگ ی کامنت درست باشه همینه
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 1
      اگه ا کامنتها فیکه شما اینجا چه غلطی می کنی؟؟؟؟؟؟ اونیکه فیکه شما ارتش سایبری اسرائیل هستنی که دروغ در ذات کثیفتونه که توی نبرد تن به تن بزدلین و تو فضای مجازی شیر میشین
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    6 24
    بی بی سی چیها داستان سرایی نکنید
  • ابهری IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    12 3
    این خانم نو جوان شاه کرمی که به فرموده اطلاعات در منزل همسایه خاله اش خود ک شی ی کرده جنازه اش چرا در پزشکی قانونی بوده و8 روز خانواده بی خبر بوده اند بعد چرا به خانواده اجازه تشییع و دفن و ارجاع به پزشکی قانونی داده نشده در نهایت چرا اطلاعات اجازه دفن در آرامشتان مرود نظر خانواده را نداده و توسط اطلاعات دفن شده. خودکشی به اطلاعات چه ارتباطی دارد.،؟ واقعا که
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 7
      مادرش در لرستان زندگی میکرده! جنازه کنار پدرش دفن شده توی روستاشون! از خونه مادرش بخاطر اختلافات با ناپدریش و مادرش بریده اومده تهران! فیلمش موجوده زنده و سالم رفته توی اون ساختمان! همسایه ها همون تاریخی که دولت میگه جنازه پیدا شده زنگ زدن به پلیس خبر دادن از پیداشدن جنازه! خانواده پنج روز پس از مفقودی اعلام مفقودی کردن که توی اداره پلیس گفتن جسدی با همچین مشخصاتی موجوده!
  • بنده خدا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 7
    ما مردم ایران برای هر وجب خاکمان خون ها داده ایم جوانهای دست گلمان را فدا کرده ایم نمی گذاریم اراذل و اوباش و خودفروخته و ضد انقلاب وچند تا جوان نا فهم برای ملت قد علم کنن و آرامش و امنیت جامعه را به خطر بیندازند. اگر قابل اصلاح نیستند خدا ریشه شونو از ته بزند
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 4
      باید بودجه جهاد تبیبن برگردد
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 8
    اینایی که میگن چرا جسدشو شبانه دفن کردید و ... کورید؟ نمیبینید خود خانواده ش جسدشو توی روز بردند پیش جسد پدرش توی روستای خودشون؟ کورید شما و کوری شما عمدیه. نمیخوایید ببینید
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 10
    لعنت خدا بر ضدانقلاب که این همه اراجیف و دروغ به جمهوری اسلامی نسبت میده
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 3
      لعنت
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 3
      باید نظام برای فرهنگ سازی سایبری بیشتر برنامه ریزی کند.
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 5
    برادرها ،اغتشاشات که تموم شده واتساپ رو وصل کنید لطفا واتساپ که سرویس کانال نداره دشمن سو استفاده کنه من نمیدونم اگر فتنه زیر سر اینستاگرامه چرا واتساپ رو فیلتر کردن اه اه
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 6
      دشمن از طریق اینترنت و موبایل های دوربین دار ضربه میزند. بفهم.
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 1
      کلا صیانت شد خیالت راحت.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    دقیقا
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 8
    امروز رفتم دیدم یه گنجشک توی کوچمون مرده. تقصیر جمهوری اسلامیه. آخه تا کی ظلم؟
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 5
    مرگ بر اینترنشنال دروغگو با حامیان وحشیش
  • US ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    14 12
    شما هرچی مدرک هم بیارید، حتی خود خانم شاکرمی هم دوباره زنده بشه بگه نیروهای امنیتی منو نکشتن، باز اینترنشنال دروغگو میگه که دروغه
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 3
    اینکه سرویسهای جاسوسی بیگانه از جمله موساد و ام آی 6 و غیره بداخل کشور نفوذ و اغتشاشات را مدیریت کنند خبر خیلی بدی است و نشان از خلاء امنیتی و ضعف ارگانهای اطلاعاتی کشور است
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 6
    حمله سریالی شبکه های ماهواره ای به حجاب و زنان محجبه سرزمینم، موجب سلب ارامش هزارن زن و کودک بی دفاع شده است. یک روز کودکان محجبه سرزمینم یک روز به بهانه داشتن چادر مورد تمسخر کودکان خانواده های لاابالی قرار می گیرند روز دیگر مادران محجبه، با جفتک مزدوران بی بی سی نقش زمین می شود و روز دیگر شیرخواری به جرم چادری بودن مادرش، کور می شود و سالهای سال از زمان پیدایش فیلم ، مادران فداکار کشورم توسط سلبریتی ها ترور شخصیت می شوند و بی سواد و امل و سطحی معرفی می شوند انهم از سوی سلبریتی های بی حیایی که از هر کار غیراخلاقی اعم از تجاوز و و جنبش می تو نردبان شهرت می سازند.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 6
    کودکان و نوجوانان شل حجاب سرزمینم هم قربانی طلاق هستن یا بالقوه یا بالفعل. در جامعه ای که بازار عشوه گری باشد پدران معتادان اخلاقی نگاه به زنان شل حجاب خیابانی و اینستایی می شوند و زنان در رقابتی نفس با شاخهای اینستا و خیابان، جوانی و پول و عمر خود را در زیباسازی دروغین تلف می کنند تا مثلا شوهرانشان را نگه دارند. غافل از اینکه این دومینویی است که پایانی جز خانه خرابی خود و دیگران ندارد چرا که طبق اصول روانشناسی exotic became erotic (مودبانه ترجمه کنیم غریبه جذاب است) و تنها راه ارامش خانواده های دیگر، عدم ارائه و نمایش زنان است یعنی حجاب
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 3
    هرکاری کنید ضد انقلاب دروغهای خودشونو میگن چون قراره که روایت اونا براندازی کنه. مهم نیست شما هزار تا مدرک بیار
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    چه بر سر دهه ۸۰ و ۹۰ امد
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 2
    چه بر سر دهه ۸۰ و ۹۰ امد
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 2
    چه بر سر دهه ۸۰ و ۹۰ امد
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 5
    نجفی زن خودش رو کشت یه سلبریتی اعتراض نکرد
  • یزدان IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    مشرق نمیدونی صدای چیه؟
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    7 3
    چرا کل دنیا با ایران مخالف شدن خخخخ
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 4
      چرا کل دنیا حرامزادگی و هرزگی مد شده است ؟
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 3
    درود بر مشرق و بصیرتش
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 5
    واتساپ و اینستا گرام و تلگرام نرم افزار نیستند جنگ افزار هستند....
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 6
    10:22 +++++++++++++++++++++++++++++++++++ جواب کاملا منطقی است ولی چه می شود کرد مسحورشدگان ماهواره ای اگر منطق داشتن که خام حرف دشمن نمی شدند
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    کشتار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بدلیل برده گیری توسط امپراطور رسانه یهود بیشتر از خیابان است.
  • ایرانی با شرف IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    پشت پرده ؟
  • ناشناس IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 0
    همش تقصیر دجمن هست ،
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 4
    اینترنشنال یک دروغگوی کثیف است
  • منتقم IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    8 6
    داستانی که تعریف کردید چیزی جز خندهخ به حمتقت شما صحه نمیگذارد.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 3
      از مشرق بیشتر از این انتظار نداشته باش.
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 1
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.روزی‌یک‌ بار‌شیر‌نفت‌راروی‌ایران‌می‌بست‌ همان‌طور‌که‌دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.روزی‌یک‌بار‌شیر‌نفت‌راروی‌ایران‌می‌بست‌ همان‌طور‌که‌دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.روزی‌یک‌بار‌شیر‌نفت‌راروی‌ایران‌می‌بست‌ همان‌طور‌که‌دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.روزی‌یک‌بار‌شیر‌نفت‌راروی‌ایران‌می‌بست‌ همان‌طور‌که‌دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.روزی‌یک‌بار‌شیر‌نفت‌راروی‌ایران‌می‌بست‌ همان‌طور‌که‌دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.روزی‌یک‌بار‌شیر‌نفت‌راروی‌ایران‌می‌بست‌
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • Reza IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    اگر‌نفت‌دست‌امریکا‌واروپا‌بود‌.روزی‌یک‌بار‌شیر‌نفت‌راروی‌ایران‌می‌بست‌ همان‌طور‌که‌دلار‌دستشه‌.وهروز‌تحریم
  • نیما IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 2
    دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند باید نگران منافق ها و نفوذی ها بود
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 2
    شما تو همین کامنت ها هم دقت کنید می بینید که چقدر سطح تفکر در جامعه ایران پایین آمده
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 4
    قرار نیست اینستاگرام ما رو وصل کنند خب پس ما هم حس وطنپرستی رو بوسیدیم گذاشتیم کنار
  • مجتبی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 3
    ما شهید دادیم برای ناموسا هایمان و خاکمان شهید دادیم که کسی ناموسمان را نزند نکشد و..... جوانان آن دوران برای آرامش و آزادی جان خود را فدا کردن
  • مجتبی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 0
    ما شهید دادیم برای ناموسا هایمان و خاکمان شهید دادیم که کسی ناموسمان را نزند نکشد و..... جوانان آن دوران برای آرامش و آزادی جان خود را فدا کردن
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 6
    دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی (واتساپ-تلگرام-اینستاگرام ) و با استفاده از نوجوانان دهه هشتاد برنامه ریزی کرده تا این قشر را قربانی کند و به خواسته های خود دست یابند اما کور خوانده اند.در تمام جبهه ها شکست خورده اند حالا به آخرین حربه روی آورده اند.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 2
    احتمالا پیامم رو منتشر نمیکنین ولی مینویسم.تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.خدا شاهده همین معلمانی که دایم معترضند حاضر بودن با صد تومن به ارزش الان هم برن سر کار معلمی اگر که معلم نبودن.بعد همینا ادعاشون از یه قاضی از یه متخصص قلب و غیره بیشتره.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 1
    احتمالا پیامم رو منتشر نمیکنین ولی مینویسم.تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.خدا شاهده همین معلمانی که دایم معترضند حاضر بودن با صد تومن به ارزش الان هم برن سر کار معلمی اگر که معلم نبودن.بعد همینا ادعاشون از یه قاضی از یه متخصص قلب و غیره بیشتره.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 1
    احتمالا پیامم رو منتشر نمیکنین ولی مینویسم.تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.خدا شاهده همین معلمانی که دایم معترضند حاضر بودن با صد تومن به ارزش الان هم برن سر کار معلمی اگر که معلم نبودن.بعد همینا ادعاشون از یه قاضی از یه متخصص قلب و غیره بیشتره.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 1
    احتمالا پیامم رو منتشر نمیکنین ولی مینویسم.تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.خدا شاهده همین معلمانی که دایم معترضند حاضر بودن با صد تومن به ارزش الان هم برن سر کار معلمی اگر که معلم نبودن.بعد همینا ادعاشون از یه قاضی از یه متخصص قلب و غیره بیشتره.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    احتمالا پیامم رو منتشر نمیکنین ولی مینویسم.تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 0
    احتمالا پیامم رو منتشر نمیکنین ولی مینویسم.تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 0
    تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.
  • ... IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 0
    احتمالا پیامم رو منتشر نمیکنین ولی مینویسم.تو جامعه ای که معلم سه ماه کلا تعطیله و بماند که چقدر تعطیلات بهش میخوره تو سال.اما بازم از حقوقو مزایاش ناراضیه و تجمع میکنه.اعتراض میکنه چه انتظاری از دانش آموزان هست آخه.خدا شاهده همین معلمانی که دایم معترضند حاضر بودن با صد تومن به ارزش الان هم برن سر کار معلمی اگر که معلم نبودن.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    8 4
    کاش بفهمین موضوع حجاب نیست،البته خودتون و به نفهمیدن زدین
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 9
      بله موضوع هرزگی و زنازادگی است
  • شاهرخ IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 2
    زمان بزن در رو به سر آمده باید دور این جمله را طلا گرفت
  • هنگامه IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 5
    هموطنان عزیز حواسمون باشه مثل سوریه بینمون اختلاف نیندازن و جنگ داخلی راه بیفته بیاین متحد بشیم و اعتراضات رو از راه وروش منطقی مطرح کنیم .
  • ناصر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 4
    اکثریت این حرفها فقط و فقط توهماتی بیش نیست آخه یکی نیست بزن توی سرشما بگه غرب یا اروپا از کجا متوجه شدن شما قصدداریدمهسا را دستگیرکنید یا بکشیدیابمیره بعدش برنامه ریزی کنندجلوکسرهمون ساعت واقعلا مردم را چی فرض کردین
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 1
      برنامه ریزی وجود داشته منتظر یه جرقه بودن
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    دانش آموزی که با سرویس به مدسه رفت و آمد میکنه همه امکانات در اختیار دارد توانایی حل مشکلات را ندارد با کمترین فشار و سختی شانی خالی میکند قبلا سرویس نبود بچه به تنهایی مدسه میرفت خودش کارهای خودش را انجام میداد سختی میکشید قدر پول را میدانست و متوجه میشد که پدر و مادر با چه مشقتی فرزند بزرگ و تربیت مینمایند و فرزند الگو میگرفت از کمترین امکانات به بهترین شیوه استفاده میکرد.
  • جریان اصلی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    مسئولان عزیز مستندهای بیدارگر را از صدا و سیما از همین امروز پخش کنند و حتی فردا دیر است. نگذارید بی بی سی روایتگر باشد و شما در فاز تدافعی قرار نگیرید. مثل قضیه ندا آقا سلطان که 8 ماه بعد و بعد از اینکه دشمن روایت اصلی را در دست گرفت آمدید و روایت درست را در زمان نادرست بیان کردید و فایده ای نداشت. الان جنگ روایتهاست. البته باید حمله کننده باشید. معلوم نیست ضاگر حمله دست دشمن باشه ممکنه ضربه اش به قدری گیج کننده و یا حتی مهلک باشه که سخت بشه به حالت عادی برگشت
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    حتی اگه همینجور باشه که روایت شماست،تنها مشکل اعتماد است
  • خدابخش آذرخش IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    نظر حقیر این است که بقول قدیمی ها آفتاب همیشه پشت ابر نخواهد موند و خیلی زود راست و دروغ مشخص میشود .و روسیاهی به زغال
  • مهدی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    کشته سازی از کثیف ترین تاکتیک های منافقین کور دله به کمک سربازان گمنام امام عصر تمام عوامل اصلی رو شناسایی میکنیم به حقشون میرسونیم
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    به نظر من همین مریم رجوی وسایر زنان عضو گروهک تروریستی منافقین هم تا زمانی که حجاب دارن، وجهه مبارزاتیشون تاحدودی حفظ شده و اگر کشف حجاب کنن دیگه از حیز انتفاع ساقط میشن.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 8
    اقای امینی من شما را نمیشناسم اما از عکسهایتان هویداست که مرد زحمتکشی هستید که مانند بسیاری از پدران نجیب در این روزگار سخت نان حلال سر سفره برده اید. پدری که سالهای متمادی از وحشت سرطان دخترش در خود فرو رفت و دم بر نیاورد و مردانه تاب اورد . فوت دختر جوانتان رنج بزرگی است که صبری شایسته میخواد و صد البته حق شماست که حقیقت ماجرا را بدانید. نسل دهه ۸۰ و ۹۰ شاید مریم رجوی را نشناسد و از کومله چیزی نداند اما من و شما خوب میدانیم که این دو کفتار حرامزاده چگونه برای تکه تکه کردن سرزمینمان نقشه کشیده اند . من و شما میدانیم که چه مادران و پدرانی جوانان خود را با هر اندیشه و مذهبی تقدیم این خاک کرده اند تا ایران همچنان ایران بماند. اما امروز زنان خیابانی چون " نیلوفر پولادی" بی هیچ شرمی تن عریان خود را به نام مهسا به نمایش میگذارند تا غیرت مردانمان را به ی سخره بگیرند ! و"فاحشگانی چون مسیح علینژاد" به نام مهسای پاکدامن به مردم همین سرزمینی میتازند که در ۸ سال جنگ نابرابر داغ جوان کم ندیده اند. امروز به نام مهسای شما ، اموال مردم رنج برده از تحریم را به اتش میکشند و چادر از سر ناموس مردان این سرزمین بر میدارند .رنج شما ابدی است اما انرا کنار رنج ۲۲۰ هزار پدر و مادری بگذارید که فرزندشان فدای اتحاد این خاک شده. پس عاجزانه از شما میخواهم اجازه دهید تا دعای خیر ۸۰ میلیون ایرانی بدرقه راه مهسایتان باشد نه سرشک کودکان بی گناهی که این روزها یتیم شده اند یا از سر سفره شان همان اندک نان هم به یغما رفته. از شما عاجزانه میخواهم به پاس تمام شهدای ۲۲ ساله این سرزمین ، در مرزها و اسمان و زمین و دریای ایران ، مردانه در برابر شرارت حرامزادگانی که در پوستین میش اتحاد میهنمان را به بهانه اسمانی شدن مهسا نشانه رفته اند بایستید و اجازه ندهید لاشخورانی چون رجویها و کومله ها و ... از مهسایتان پلی برای تجزیه ایران بسازند. زیرا اطمینان دارم مهسا هم اگر زنده بود ایران را ویران نمیخواست . خاک پای شما یک مادر ایرانی
  • حسین IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    هموطنان روشنفکر که مخالفا رو یا منافق یا هرزه یا دشمن میدونید عزیزم ی موقعی نود و هشت درصد جمهوری اسلامی خواستن پز میزان رای مردم بودو دادید
  • US ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    خدایا خودت رحم کن در مقابل این از خدا بی خبران اعتشاشگر
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 1
    همه دروغ میگویند
  • محمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا همه مردم رومورد خطاب قرار داده آنجا که می فرماید یا ایها الناس و یا ایها الذین آمنو یعنی همه مردم ولی خیلی یا گوش شنوا ندارند و پنبه تو گوش گذاشته و به جنگ خدا رفته اند که معلومه کسی که به جنگ خدا رفته سرانجام ش چیه
  • احمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    قطع دسترسی به اینترنت بین‌المللی
  • علی FI ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 3
    شما وضع رفاهی مملکت رو درست کن زنا قول میدن همه با چادر و پوشیه بیان بیرون
  • سهیل IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    این سفسطه ها در منطق ، تحلیل نادرست پدیده ها و تعمیم ناروا و تکذیب تالی و تخطئه گوینده نام داره
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 2
    انانکه که بدروغ کشته سازی میکنند تنها هدفشان تحریک نیست میخواهند برای اشوب طلبان مصونیت وارامش خیال تهیه کنند که کسی بشما کار ندارد نترسید اگر خون از دماغتان بیاید دهتا کشته جاش غالب میکنیم مسعله دیگر اینکه این مفسدین سلبریتی چرا خون بسیجی وانتظامی برایشان اهمیت ندارد اما کشته های خیالی اینقدر مهم است اف به این عقب افتادههای بیهنر
  • FR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    دقیقا، دختره توی ساختمون نیمه کاره چکار میکرده؟
  • 00:00 IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    0 0
    نمیدونم اینایی که انقد ادعاشون میشه ما مسلمونیم و خدارو میپرستیم . اینا مسلمونن ؟ کجای انون خدا این اجازه رو بهشون میده ؟ توی قانون گفته شده که جریمه ی بی حجابی فقط نقدیه !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس