اغتشاشات 1

اغتشاشات اخیر خیلی زود ماهیت خود را نشان داد، اگر فتنه ۸۸ در هشت ماه و فتنه بنزینی در طی یک هفته مقصد خود را به مسافرانش اعلام کرد؛ فتنه روسری تکانی در خیابان در کمتر از دو روز از خود رونمایی کرد!

سرویس سیاست مشرق- نزدیک به پنج روز پس از فوت مهسا امینی گروهک‌های تروریستی و احزاب ورشکسته سیاسی یکی پس از دیگری از خواب بیدار شده و سعی دارند از آب گل‌آلوده شده در خیابان ماهی بگیرند. این اقدام باعث فاصله گرفتن برخی افراد هیجان‌زده از تیم‌های تخریب و آشوب شده و این تنهایی اجتماعی در شهر باعث شده است تا عناصر آموزش‌دیده با رادیکال کردن فضا و ایجاد تشنج مصنوعی دست به خودکشی سیاسی بزنند.

انجام اقدامات تخریبی، آسیب زدن به اموال مردم و نیز بیت‌المال، همچنین دست زدن به مدل‌های عملیاتی ترکیبی منافقین- داعشی چون کشیدن چادر از سر برخی زنان محجبه و آتش‌افروزی بخشی از اقدامات گروهکی در دو روز گذشته بوده است.

هدف ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی از فرستادن تعدادی مزدور به خیابان آن است تا جنین دورگه‌ای با خاصیت ساختارشکنی در برخی شهرها تشکیل دهد. این جنین دورگه مجموعه نیروهایی است که به‌صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی متصل بوده و دستورات آن‌ها را اجرا می‌کنند.

در دو روز گذشته رسانه‌های ضدانقلاب با دوپینگ و ضریب دهی مصنوعی و استفاده از تکنیک‌های بزرگنمایی در واقعه سعی کرده است با تعمیم اقدامات محدود خود به مردم و نیز گسترده سازی استانی خودش را در شبکه‌های اجتماعی بالا بکشد. ضد انقلاب با تاکتیک بازنشر تصاویر و فیلم‌های قدیمی و نیز برجسته‌سازی خشونت سعی دارد درصد مخاطب خود را بالا ببرد. گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که این گروه‌های تروریستی در اجرای نقشه خود ناکام بوده و مساحت عملکرد این گروه‌ها به شدت کاهش‌یافته است.

تبدیل اعتراض به جنگ خیابانی چه معنایی دارد؟ / ورود تروریست‌ها و داعشی‌ها به صحنه جرم + تصاویر

پروژه حمام خون در خیابان

خط‌شکنی عناصر گروهکی و پشتیبانی گسترده رسانه‌ای باهدف ایجاد جرئت در سایر گروه‌های ضدانقلاب و ایجاد صف پیوستگی آن‌ها به هم نیاز به کاتالیزورهای خاص دارد که تروریست‌ها در اجرای آن با شکست روبرو شدند، روز گذشته استاندار تهران خبر داد که علاوه بر پیدا شدن رد پای چند سفارتخانه خارجی در آشوب‌ها چند تبعه خارجی نیز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشده‌اند. این افراد در هنگام دستگیری تجهیزات کامل مخابراتی و چند سلاح خودکار همراه داشته‌اند؛ یکی از این افراد اعتراف کرده که مأموریت داشته تا پروژه کشته سازی را کلید بزند.

البته پروژه کشته سازی در استان کردستان به شیوه دیگر کلید خورده است! استاندار کردستان از کشته شدن ۳ نفر در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفته است که مرگ هر ۳ نفر مشکوک است. هدف پروژه کشته سازی افزایش دامنه تحرکات ساختارشکنانه و استفاده از کمک‌های خارجی برای انقلاب نرم است.

در فتنه سال ۸۸ دامنه اجرای سناریوی کشته سازی آن‌قدر وسیع شد که شعله‌های آن به مجلس سنای آمریکا هم رسید. درحالی‌که سناتور مک کارتر در سنای آمریکا با نمایش تصویری از ترانه موسوی به‌دروغ از او به‌عنوان کشته حوادث ۸۸ یاد می‌کرد، در تهران هم یکی از سران فتنه در مراسم ختم سعیده پورآقایی، یکی دیگر از قربانیان پروژه کشته سازی فتنه گران شرکت می‌کند؛ نهایتاً مصاحبه اموات ادعایی در لیست ۷۲ نفره سران فتنه تیرهای خلاصی بود که به سیبل این دروغ بزرگ شلیک شد. در آبان ۹۸ نیز پرده‌ای دیگر از این سناریو اکران شده و در اغتشاشات شهریور امسال نیز بار دیگر چند سفارتخانه اروپایی با همکاری تروریست‌های دست‌آموز آن را مورد آزمایش محدود قرار داده‌اند.

تبدیل اعتراض به جنگ خیابانی چه معنایی دارد؟ / ورود تروریست‌ها و داعشی‌ها به صحنه جرم + تصاویر

تبدیل اعتراض به جنگ خیابانی چه معنایی دارد؟ / ورود تروریست‌ها و داعشی‌ها به صحنه جرم + تصاویر

البته سناریو کشته سازی دارای تئوری جامعه‌شناسی نیز هست!

نزدیک به دو سال قبل علی‌رضا علوی‌تبار در یادداشتی پیرامون نامه سرگشاده موسوی‌خوئینی‌ها به رهبر انقلاب نوشته بود: در وضعیت بحرانی قرارگرفته‌ایم. این وضعیت ناگوار در کنار «جامعه‌ای آشفته و گسیخته» منجر به وضعیت «ناگوار غیرانقلابی» می‌شود. وضعیتی که از دل آن نه انقلاب، بلکه فروپاشی و استهلاک روزافزون و در بدترین حالت شورش‌ها و درگیری‌های کور، بیرون می‌آید.

هدف پروژه کشته سازی در کوتاه‌مدت اثرگذاری روی افکار عمومی و در بلندمدت ثبات‌زدایی از حوزه امنیت سخت و نیمه سخت کشوراست. در دی ماه سال ۱۳۹۶ کانال تروریستی آمد نیوز به مدیریت معدوم نیما زم مردم را به شورش و نافرمانی مدنی تحریک و خط دهی می‌کرد، همچنین هماهنگی لازم را برای تعیین زمان و مکان حضور افراد در تجمعات انجام می‌داد. در آن زمان زم به یک تلویزیون ضدانقلاب گفته بود که در سه مرحله پیچیده باید با نظام برخورد کرد، در ابتدا باید کف خیابان را شلوغ کرد، سپس آب را تا نقطه‌جوش داغ کرد (کشته سازی) و در مرحله سوم با اندام تجهیزات و تأسیسات فرصت بازسازی را از حکومت گرفت. فرمت دو روز اغتشاشات پراکنده در شهر نشان می‌دهد فرمول سازمان اطلاعات فرانسه هنوز در ایران کار می‌کند!

بازی سلبریتی‌ها در شبکه اعماق!

هر چه استقبال از اقدامات ساختار شکنانه در خیابان کمتر باشد، خشونت تروریست‌ها برای تحریک زیرپوستی خاکستری‌ها بالا می‌رود، این معادله نیاز به یک کاتالیزور نیز دارد. ورود سلبریتی‌ها به غائله آشوب سازی و تولید اخبار جعلی و ضریب دادن به تحرکات رادیکال معدل اثرگذاری جنین دورگه تروریستی را بالا می‌برد.

سلبریتی‌های ورزشی، هنری و اجتماعی با تولید محتوای زرد مخاطب را مهندسی ذهنی کرده و ضمن تخریب مسئولیت‌های اجتماعی فرصت را برای اقدامات ضد امنیتی فراهم می‌کنند. پیاده نظم ناتوی فرهنگی با رفتارهای منفعت طلبانه و کم‌عمق نقش شبکه اعماق را برای داعشی‌ها بازی کرده و گاهی در نقش اعلامی و گاهی در نقش جهادی‌های مرتد برای دشمن سنگ تمام می‌گذارند.

تبدیل اعتراض به جنگ خیابانی چه معنایی دارد؟ / ورود تروریست‌ها و داعشی‌ها به صحنه جرم + تصاویر

تبدیل اعتراض به جنگ خیابانی چه معنایی دارد؟ / ورود تروریست‌ها و داعشی‌ها به صحنه جرم + تصاویر

دومین روز از اغتشاشات محدود با اسم رمز ژینا دارای چند نقطه اتصالی قابل‌توجه است:

۱- اقلیت میلیشیا در برابر دریای جمعیت انقلابی با وقاحت تمام مشغول شنا کردن در خلاف مسیر آب است؛ به‌زودی سیل خروشان آن‌ها را با خود خواهد برد!

۲- آنچه روی صحنه در حال اجراست یک نمایش ضعیف سانتی‌مانتالیستی با افکت‌های شبکه‌های مجازی ازجمله اینستاگرام است.

۳- عبور از سوگواری و نقطه‌چین گذاری به‌سوی خشونت عریان و تبدیل آن به جنگ خیابانی نشان می‌دهد ژینا (مهسا) تنها اسم رمزی مشترک میان داعشی‌ها، منافقین و تجزیه‌طلبان و تعدادی از گروهک‌های لیبرال و اصلاح‌طلب باهدف گردش‌به‌چپ است.

۴- اغتشاشات اخیر خیلی زود ماهیت خود را نشان داد، اگر فتنه ۸۸ در هشت ماه و فتنه بنزینی در طی یک هفته مقصد خود را به مسافرانش اعلام کرد؛ فتنه روسری تکانی در خیابان در کمتر از دو روز ماهیت شرورانه خود را به نمایش گذاشت.

۵- تکلیف آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با فتنه روسری تکان‌ها کاملاً مشخص بوده و موضع خود را با اقدامات امنیتی در درون و بیرون مرز مشخص کرده‌اند، سه سفارت اروپایی در تهران روی لبه تیغ تنها اتاق لجستیکی فتنه را تجهیز کرده‌اند.

۶- برخورد با اغتشاشات تنها سلبی نیست! لازم است مجلس شورای اسلامی با تشدید مجازات همه مشارکت‌کنندگان در اغتشاشاتِ منجر به لطمات جانی و مالی را تصویب کند تا هزینه آشوب سازی خیابانی مشخص باشد.

برای درک بهتر صحنه فتنه روسری تکانی در تهران نیاز به درک دقیق از تحولات در شش ماه گذشته دارد. افزایش بازدارندگی نظامی و امنیتی، پاسخ سریع و صریح به اقدامات شرورانه دشمن دست رد نظام به توافق ضعیف، مهار گروهک تروریستی سنتکام در منطقه، پیروزی در جنگ نفت‌کش‌ها و عبور از منطقه امن آمریکا؛ کور کردن چشم موساد و سیا در سه ایستگاه منطقه‌ای و اروپایی و عبور دادن عراقی‌ها از بحران دشمن را در دوران «تصمیم‌گیری‌های سخت» قرار داده است! این جنگ امنیتی به‌زودی از تهران به مبدأ آن منتقل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 183
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 30
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    باید مشکل بررسی شود که چرا هر دوسال شورش میشه چرا نمیبیند مشکل کجاست
    • US ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      70 51
      اینهایی که تو خیابونن اگه مردم عادی باشند بخاطر فشارهای اقتصادی تو خیابونند نه جمع کردن گشت ارشاد .اگه اکثریت با حجاب مشکل داشتند الان میلیونها زن بی روسری در خیابون بودند.فریب نخورید ودر برابر پروژه غربی حذف حجاب و رواج فحشا کوتاه نیاید که در بقیه امور هم باید کوتاه بیاید
    • US ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      41 51
      امثال رائفی پور دارند حجاب زدایی رو عادی می کنند. میگه چون زن اند نظام نمی تونه برخورد کنه:) مگه دهه شصت و هفتاد با برخورد قهری بی حجابها جمع نشدند؟ زنی که هاره و کف خیابون وحشی گری و هنجارشکنی میکنه رو چرا نشه با خشونت جمع کرد؟
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      35 48
      پاسخ روشن است امینی اینطور که معلومه خودش عضو کومله بوده و عمدا این سناریو را درست کرده واحتمالا قبل از صحبت با مامور خانم سیانور مصرف کرده و سپس خود را به پلیس خانم رسانده و آنجا فوت کرده و و قبل از انجام این کار پیش خودش فکر کرده اگر با فوت من کردستان جدا شود ارزشش را دارد وگرنه قبل از اینکه سوار ون شود مانند همراهان خود به تذکرات گوش می داد حتی برای لحظه ای، این یعنی کشته سازی کومله و بهره برداری متحدان از آن، به شعار علامت قبر امینی اگر دقت شود این فرضیه را قوت می بخشد
    • ایرانی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      38 24
      مشکل خود دولت است
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      34 18
      پاسخ شما در دو کلمه است:« رافت اسلامی». رها کردن همین حضرات در دفغات قبلو.
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      14 22
      باید کاری کنیم ضد انقلاب تمام انرژی رو برای همین بی حجابی بذاره و باز نتونه گشت ارشادو جمع کنه چه برسه به قانون حجاب.انرژی شون رو در مدام در همین مورد بگیرید .تجدید قوا کردند باز در همین نقطه انرژیشون هرز بره و الی آخر.
    • US ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      22 5
      واقعا نمیدونی چرا هر دوسال شورش میشه ؟
    • دیده بان IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      24 3
      عالی عالی عالی چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      35 18
      بیرون اومدن 100 نفر داخل یک شهر یک میلیونی .. شورش نیست بچه بازیه .. اون کلیپ های هم که شما میبینی بزرگ نمایی شدن و بخاطر همراهی الگوریتم های شبکه اجتماعی و ترند کردنش هست .. تو هر کشوری باشی اگه این حجم از تبلیغ علیه نظام باشه هر روز شورش میشه
    • FR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      28 11
      اگه بعضی از این سلبریتی های بی همه چیز رو دنبال کنی میبینی که هیزم بیار معرکه اینا هستن. نمونه اش بعضی از بازیگرا و خواننده و ... الان بهترین وقت پاکسازیه وزارت ارشاد باید دقیق صفحات این سلبرتی ها رو رصد و اونا رو ممنوع کار و مجوز خوانندگیشونو باطل کنه.
    • نیش فعال IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      20 11
      مشکل دشمنی هست که نمیخواد ایران روی آرامش بخود ببینه
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      20 9
      مشکل تلاویو و غرب هست. میبینیم.
    • به ۱۷:۰۶ - IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      12 29
      رائفی پور فردی بشدت منحرف است و به اسم سخنان زیبا و اسلامی دارد مسموم ترین حرفها را در ذهن جوانها وارد می کند.
    • CA ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      16 9
      همزمان با صحبت های ابراهیم رییسی اینستاگرام توی ایران فیلتر میشه ، همه پازلها نشون میده که اونا همین سیستم حکومتی در ایران را میخان
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      23 3
      «این جنگ امنیتی به‌زودی از تهران به مبدأ آن منتقل خواهد شد.»
    • من من IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 2
      نویسنده این مطلب
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 1
      بله خوب شد گفیااااااا
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 1
      همان مردمی که صبح درود بر مصدق می گفتند و عصر مرگ بر مصدق ، مجدداً در سال 1401 به خیابان آمده اند.
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 0
      برادر مشکل اینجاست
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 3
      مشکل صدهامیلیارد دلاری است که برای بی بی سی فارسی, سعودینشنال, منوتو, رادیوفردا و.... هزینه میشه. این همه هزینه نجومی سنگین برای شستشوی مغزی عوام, الکی و از روی بی برنامگی نیست #مرگ_بر_انگلیس
    • ایرانی * IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      4 6
      خطاب به ایرانی جعلی! جناب لطف کن با اسم خودت پیام بزار من هم اسمم و هم مرامم واقعاً ایرانی است ظاهراً دیدی نظرات من شنونده داره خواستی فوراً جعلی رو بسازی تا منو از میدون بدر کنی ولی کور خوندی همه عزیزان دقت کنند هر پیامی که به نام ایرانی منتشر بشه و کوچکترین حرفی در راستای تضعیف دین،ایران،نظام جمهوری اسلامی و ناموس بزنه خود خود منافق است وبس.
  • DE ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    61 35
    تقسیم مردم یک کشور به خودی و غیر خودی همین عواقب را دارد
    • هموطن GB ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      42 28
      اتفاقا درست گفتید. خودی ها مردم عادی هستند و غیر خودی این تجزیه طلبها، تخریب چی ها، جانیان آشوبگر و امثال علی کریمی هستند که رفته امارات و فکر می‌کنه در امنیت آنجا می‌تواند سر کرده اغتشاش گران شود.
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      30 30
      اینایی که ما تو خیابون دیدیم از مردم نبودند داعشی بودند ولاغیر
    • US ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      39 19
      جمهوری اسلامی اگه قراره دیگه اسلامی نباشه و عرفی بشه و به نوزاد حرومزاده شناسنامه بده و فاحشه خونه و کاباره تاسیس کنه همون بهتر که دیگه نباشه
    • علی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      15 8
      اینکه حرف حرف همون شبکه هایی که شب وروز دارن انواع واقسام تفکیک ها رو انجام میدن از تفکیک های قومی بگیر تا مذهبی و غیر مذهبی شیعه سنی
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      12 7
      این دو روز نشون داد خودی و غیرخودی (مزدور یهود صهیون) رو
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 2
      ۱۶:۵۴ مگه همین اعتراضات قبلی به خاطر گرون شدن سوخت نبود؟
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 3
      کدوم خودی وغیرخودی مدافعان حرم برای زنان بی حجاب ایزدی عراق خونشون ریخت مابخاطرکرامت زن ونبودفحشاومزاحمت است که داریم شهیدکف خیابون میدیم
  • هموطن GB ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    54 38
    این بی شرف علی کریمی را باید حسابی نقره داغ کرد و دادگاهی کرد. کثافت از پول مردم به نون و نوایی رسید حالا ضد همون مردم داره توییت میزنه. دعوت به آشوب می‌کنی بیشرف، به جای دعوت به آرامش و همدلی؟
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      26 10
      علی کریمی از کجا پول میگیره؟
    • US ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      24 26
      علی کریمی با پول مردم ؟ !!!!!!!!حالت خوبه ؟!!!!!
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      34 9
      آن پولهای نجومی فوتبالیستهای مفتخور را از مالیاتهای بیچاره هایی مثل من می دهند.
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      19 6
      مفت خور بگو نه علی کریمی
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 0
      فرصت خوبیه که ایران زمین از لوث آشوبگران بی هویت مزدور پاک بشه.
  • US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    36 36
    آزادی حجاب مقدمه آزادیهای جنسی ست دیگر خود دانید
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      25 7
      همین الان هم فساد همه جا رو برداشته وای به حال اینکه ابزار قانون رو هم مقابلشون نبینند
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    16 9
    ایراد کار اونجاست که قانون در این کشور هست اما مثل بقیه کشورهای دنیا درست اجرا نمیشه نه در فضای حقیقی و نه فضای مجازی باعث سرکشی اوباش داخلی و خارجی و طمع آنها به برعندازی با آشوب به هر بهانه ایی میشه
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    34 28
    اگر مسلمانی بخاطر غم مرگ خواهی سقزی در غربت بمیرد قابل سرزنش نیست .به چه گناهی کشته شد ؟؟؟؟ شما چکار به لباس مردم دارید ؟؟؟
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      20 31
      سکته کرد، بی صفت تو شش ماه اخیر سه بار غش کرده بوده بدون اینکه خانواده اش براش کاری کنن
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      8 7
      به خاطر گناهی به نام مبارزه علنی حیا و عفاف و تلاش برای نابودی نهاد خانواده
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 13
      بیشتر شبیه خود کشی هست ، یا یک سناریوی زیرکانه اول از ماده مسموم کننده استفاده کرده و سپس در پلن بعد خود را در معرض گفتو گو با مامور خانم قرار می دهد و با اثر سم فوت می کند
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 7
      اتفاق بود توچطورنگران مزاحمت وازدست رفتن عفتش نیستی الان که 3نفرکشته شدن مهم برات نیست اون یه اتفاق تلخ بودکه همه عزاداریم
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 11
      ما به لباسشون تو اجتماع کار داریم تا شما زالو صفتان، بهشون ترض نکنید
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    26 5
    متاسفانه کشور مال اختصاصی یک عده محدود شده
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 7
      مال مردم ایران هست
    • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 4
      مال اقشار بی حیایی که قسم خورده اند هیچ اثری از عفت و پاکی باقی نگذارند.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    18 24
    ما مردم ایران به هیچ قیمتی اجازه نمی دهیم کشور محل تاخت و تاز ضد انقلاب و. تجزیه طلب ها قرار گیرد صبر ما حد و اندازه دارد ا
    • بابک IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 4
      از طرف مردم ایران حرف نزن
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    19 18
    زندان کمشونه، فقط اعدام
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    13 21
    بخدا اگ حجاب رو آزاد کنن دیگه چی تو ایران میمونه؟ دلمون به اسلام خوشه ... اگ این رد شه خب بریم خارج که بهتره، اونجا لااقل زناشون زیبایی دارن واقعن، صد من نمیمالن. من حرفم اینه خانوما، نو جوونا سختشونه.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 4
      اینا واقعا نظر شخصی خودته؟! یعنی اینجوری فکر میکنی؟!
    • حسین IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 2
      اگه من وتو هم مثل اقا زاده های مسولان عزیز می تونستیم بریم قطعا یک لحظه هم اینجا نمی موندیم.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 0
      بله درسته
    • حسین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 1
      اگه من وتو هم مثل اقا زاده های مسولان عزیز می تونستیم بریم قطعا یک لحظه هم اینجا نمی موندیم.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 0
      آره داداش خودم اینطوری فکر میکنم. وقتی اقتصادمون خراب باشه و فحشا هم همه جا پخش شده باشه، همون خارج بهتره داداش.
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      عین واقعیت را گفته. نگاهی به فروپاشی خانواده ها بکن تا ببینی بی حجابی چه بر سر فرزندان طلاق آورده است. مردهای ایران که از حضرت یوسف چشم پاک تر نیستند که گفت من هم ممکن بود به گناه بیفتم؟
  • ناشناس IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    33 2
    عاقبت تک خوری و آقازاده پروری همینه
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      15 11
      نمونه بارزش روح الله زم. برای همین باباهایشان هم حامی بی حجابی هستند.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    7 7
    وقت کردید سری به چت روم سایت بورسی(مثلا) ره اورد365 بزنید. در صفحه شاخص بورس و دلار علنا تشویق به آشوب و شورش و انباشت دلار و تحریک کاربران ضد حکومت می کنند
  • سعید IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    15 15
    خودم کردم که لعنت بر خودم باد،،ای دوستان بی بصیرت ،مگر امام نفرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است،وقتییک فرع موجب بخطر افتادن اصل میشود،ای غافلین دیگر نباید به اجرای آن اسرار کرد،چرا بعضیها درک نمیکنند که اصل نظام در خطره،ای دوستان گندم نمای جوفروش،این نظام حاصل خون شهدا است انقلاب عزیز در خطر هست،میفهمید یا نه؟هیچ کجای اسلام این حجاب مورد نظر یه عده را نگفته،چرا از خودتون قانون اختراع میکنید،اکثر فرزندان این ریا کاران غرب هستند بعد طرف با پاسپورت کانادا میخواهد به مردم راه رستگاری را یاد دهد،جمع کنید این بساط و این دکان کاسبان حجاب را،،با حجاب و بی حجابی اجباری هر دو محکوم زه شکست است
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      13 7
      قرار است نظام حفظ بشود که اسلام حفظ بشود نه آنکه اسلام فدای نظام شود. آن جمهوری اسلامی که استحاله شود و تبدیل به حکومت سکولار شود همان بهتر که اسم اسلامی را هم نداشته باشد.
    • وافن اس اس IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 5
      مرد حسابی، آیه ۳۳ سوره نور گفته زنان باید حجاب کامل داشته باشند و مقنعه بپوشند! بعد تو می گی کجای اسلام گفته حجاب اجباریه؟؟! خود خدایی که این حرفو تو کتابش زده باید کشورو نجات بده چون ما داریم در راه اون می جنگیم.
    • باربد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 5
      این نظام با...... چند تا بچه قرتی که توی هر شهر به پونصد نفر هم نمی‌رسن نمیفته خودتو خیس نکن
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 1
      مثبت اشتباهی
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    6 6
    سوره مبارکه ابراهيم آیه ۵ وَلَقَد أَرسَلنا موسىٰ بِآياتِنا أَن أَخرِج قَومَكَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ وَذَكِّرهُم بِأَيّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ في ذٰلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبّارٍ شَكورٍ ترجمه: ما موسی را با آیات خود فرستادیم؛ (و دستور دادیم:) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و «ایّام اللّه» را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار! ۲ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ ترجمه: و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. اثر نکردن کید دشمنان در برهم زدن ثبات سیاسی ایران دشمن میخواهد کشور را متلاطم کند، میخواهد آرامش و ثبات و استقرار را از ملت ایران بگیرد؛ درست بعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان آنچنان تقدیری کرد که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین».(۱) ملت به برکت دفاع مقدس، از آنجائی که بود، جلوتر رفت؛ آمادگی‌اش بیشتر شد. این توطئه‌ی دشمنان مستکبر و گرگهای آدمیخوار هم در مقابل ملت ایران اثری نکرد.
    • US ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      9 9
      ترسیدیا
    • US ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 9
      از قرآن و دفاع مقدس مایه نزار
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 2
      ما خیلی خوب از قرآن کریم و دفاع مقدس مایه میذاریم چون از آن ماست
    • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 2
      ما از داعشش نترسیدم از تو فوکلی قرتی بترسیم
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    7 3
    سوره مبارکه ابراهيم آیه ۵ وَلَقَد أَرسَلنا موسىٰ بِآياتِنا أَن أَخرِج قَومَكَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ وَذَكِّرهُم بِأَيّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ في ذٰلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبّارٍ شَكورٍ ترجمه: ما موسی را با آیات خود فرستادیم؛ (و دستور دادیم:) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و «ایّام اللّه» را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار! ۲ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ ترجمه: و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. ۹۱ اثر نکردن کید دشمنان در برهم زدن ثبات سیاسی ایران دشمن میخواهد کشور را متلاطم کند، میخواهد آرامش و ثبات و استقرار را از ملت ایران بگیرد؛ درست بعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان آنچنان تقدیری کرد که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین».(۱) ملت به برکت دفاع مقدس، از آنجائی که بود، جلوتر رفت؛ آمادگی‌اش بیشتر شد. این توطئه‌ی دشمنان مستکبر و گرگهای آدمیخوار هم در مقابل ملت ایران اثری نکرد.
  • DE ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    21 15
    بزرگترین جریمه برای بیحجابها اینه که اونها را بدون حجاب و بدون آرایش دور خیابانها بگردانی ملت همه در میرن چنان قیافه های عجق وجقی دارن بدون ماتیک سرخاب ‌و جراحی عین مادر فولادزره میمونند . نه تحصیلات عالی ندارند نه مدارک معتبر نه موقعیت اجتماعی برخورد از احترام که احساس اغنا کنند لذا با برهنه کردن و نشان دادن مو و اندام خودشون میخوان جیغ بزنن بابا یه نیم نگاهی هم به ما بکنید ما هم شکل آدم هستیم. // بیچاره های حقیر .
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      8 14
      ساندیس خور
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 0
      دشمن میخواد کشور رو به دو دسته ضد هم تبدیل کند...
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    15 8
    انشاالله بزودی خداوند مکرشان را به خودشان بر میگردانداین شیاطین و سگهای دم تکان آمریکا انگلیس شکست می خورندوسیاهی می ماند برای دشمنان انقلاب سوره مبارکه ابراهيم آیه ۵ وَلَقَد أَرسَلنا موسىٰ بِآياتِنا أَن أَخرِج قَومَكَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ وَذَكِّرهُم بِأَيّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ في ذٰلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبّارٍ شَكورٍ ترجمه: ما موسی را با آیات خود فرستادیم؛ (و دستور دادیم:) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و «ایّام اللّه» را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار! ۲ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ ترجمه: و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. ۹۱ اثر نکردن کید دشمنان در برهم زدن ثبات سیاسی ایران دشمن میخواهد کشور را متلاطم کند، میخواهد آرامش و ثبات و استقرار را از ملت ایران بگیرد؛ درست بعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان آنچنان تقدیری کرد که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین».(۱) ملت به برکت دفاع مقدس، از آنجائی که بود، جلوتر رفت؛ آمادگی‌اش بیشتر شد. این توطئه‌ی دشمنان مستکبر و گرگهای آدمیخوار هم در مقابل ملت ایران اثری نکرد.
    • US ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      9 13
      معلومه ترسیدیا
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    20 18
    مشرق خودت این مشکل باید ریشه ای حل بشه. الکی النگ اغتشاش به مردم نزن.
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      10 11
      الکی مردم را قاطی یه مشت لات اغتشاشگر نکن بفهم
    • TR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 3
      ارازل اجاره ای اسراییل دارن اغتشاش میکنن
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 1
      نفروکتک زدن پلیس هنره ؟
  • سپهر FI ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    12 9
    وقتی که هیچ برخوردی با عناصر اصلی اصلاحات چی صورت نمی‌گیرد ، نتیجه اش میشود همین ماجرا و اقداماتی مشابه ، براستی وظیفه دستگاه های امنیتی قضایی چیست ؟
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    7 2
    جمعیتی که دستگیر می شن و دستگیر خواهند شد
  • DE ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    12 22
    چرا شما همه ی اعتراضات رو فتنه مینامید؟
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 0
      اینهمه اعتراضات بدون تخلف
  • .. IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    16 9
    مردم کمرشون زیر بار فشار اقتصادی له شده
  • TR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    14 16
    به کجا رسیدیم، برای عریان شدن و بی عفت شدن ، تظاهرات به پا می کنند.
  • جعفر ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 7
    این یارو فراری دماغ دراز چی میگه فرار کرده خارج کشور پرو شده مردک تو فراری هستی لازم نیست برامون دلسوزی کنید اینجا بودی چرا ولی وقتی فراری هستی ببیند دهننتو
  • نیش فعال IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    14 12
    اینبار درسی به ارازل بدیم که 20 سال دیگه هم کمر راست نکنن
    • باربد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 3
      ایولا باید این قرتیها رو له کرد
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 3
      بخصوص این سری سلبریتی ها یی که سرکوب درفرانسه رونمیبینن ولی اینجا5نفرشهیدشدند اونم بعدازکشتارهای گرانی بنزین تموم نمیکنن
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    2 3
    معنای به صف شدن دشمن و از رو بستن شمشیر
  • نیش فعال FR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    12 4
    البته از ماست که بر ماست. رافت اسلامی نباید شامل حال دشمن حربی شود
  • US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    18 7
    چقدر نالیدبم. چقدر فریاد زدیم. آهای قوه قضائیه، آهای آقای اژه ای از خواب غفلت ست نمی دونم خرگوشی ست نمیدونم تظاهر به خواب ست نمیدونم هرچه هست بیدار شو. در آن همه سخنان کذب و تهمت های شنیع و خبرهای فیک و دروغ و سخنرانی ها و مقالات در روزنامه ها و سایتهاشون نوشتیم و گفتیم جلوی اینها رو بگیرید!!! هی نوشتیم آقای مدعی العموم ، دیگه باید چکار کنند تا این خائنین رو دستگیر کنید؟ چون کله گنده بودند و هستند و وابسته به فلان خانواده و گروه سیاسی ترسیدید باهاشون مقابله کنید؟ نکنه فضای باز سیاسی درست کردید؟ که این یه جوک خنک بیش نیست. ای وای، آخه این همه سستی و تعلل
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 2
      عزیزم، برخیها تصمیم به سکولاریزه کردن ایران دارند ولی رهبری با آنها مخالف است. این برنامه ها هم توسط آنان و برای فشار به رهبری طراحی شده.
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    5 2
    آقا چرا راه دور میرید. یه سری به چت روم سایت مثلا بورسی به اسم "ره آورد365 "بزنید. وقتی ازتون نمیگیره. مایه اش چند تا کلیکه. به خدا انگشتاتون خسته نمیشه. در صفحه شاخص بورس و دلار علنا تشویق به آشوب و شورش و خرید دلار و تحریک کاربران ضد حکومت و بدگویی به سران مملکت و فلاکت نمایی از شرایط کشور می کنند به بهانه اوضاع بورس. تلگرام و توئیترو یوتیوب نیست هاااا یک سایت داخلیه. جلوی چشم همه. هیچ مسئولی هم الحمدلله نداریم انگار. این حد از ولنگاری فضای مجازی در هیج جای دنیا نیست. طرف رئیس جمهور هم که باشه بخاد ضد سیستمش حرف بزنه سخنرانی زنده اش رو قطع و تمام حسابهای اجتماعی اش رو مسدود و تا زیر پستوی ویلایش را بازرسی می کنند.....
  • FR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    19 4
    انشالله ....فرانسه لعنتی باید منتظر شورش ها در ماه اکتبر باشد
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 5
      چکارت به فرانسه هست ؟!!!!!!
  • Saeid IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    11 6
    مشرق جان شما که اوج محبوبیت هستید چرا اینترنتارو قطع کردید اخه به قول شما اینا که ده نفرن
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 1
      چون راه ارتباطی همان 10 نفرها با همین اینترنت است.
  • اتم IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 0
    خجالت بکشید برید خونه هاتون
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 5
    یعنی اینهمه نیروی پلیس و غیره نمیتونن جلوی ۵۰ یا ۱۰۰ نفر رو بگیرن؟!
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 2
      چرا میتونن و تا حالا هم گرفتن
    • ایرانی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 4
      دست گشت ارشادی ها به مهسا نخورده ، میگن گشت ارشاد کشته ، اینا معطل همین هستند که انگشت بهشون بخوره دیگه هیچی واویلا
  • نیش فعال IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    7 2
    این شعار های تند وخشن عمدتا منافقا گفته میشه تا مردم رو تحریک کنن برای خشونت
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    5 8
    اینکارو میکنن تا وضع اقتصادی درست نشه
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 3
      مادرانشان به سوگ اغتشاشگران بشینند
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 2
      باکشتن 5نفرهمه ی دنیاالان اقتصادش بخاطرفرسایشی شدن نبردهای امریکادررکوداقتصادی رفت هبعدازکروناهم شدت گرفته
  • مریم IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 2
    خاکبرسرها حتی به قرآن هم رحم نکردن شما که میخواستید لخت بگردید.استغفرالله چرا قرآن رو پاره میکنید و آتیش میزنید؟
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    پیشگیری بهتر از درمان است
  • SE ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 0
    مرگ براغتشاشگر
  • مردم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 0
    بشدت باید برخورد بشه با آشوبگران سردسته هاشون
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    2 0
    باید به پرونده این سلبریتیها رسیدگی شود چرا از چیزی اگاهی کامل ندارن سریع فتوا می دهند وباعث تحریک مردم و جوانان می شوند اگر چند بار این افراد به دادگاه قضایی کشیده شوند از این به بعد مواظب اظهار نظر خود خواهند بود
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 2
    لطفا با این افراد به عنوان محارب برخورد کنید یک زن حامله به دلیل عدم رسیدن به بیمارستان به خاطر شلوغی یک مشت یاغی در ولیعصر در حال حاضر در کجاست و فرزندش نیز سقط شد
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 1
      این خبر رو اگه بیشتر دارین بیشتر در نظرات توضیح بدین
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 0
      یعنی این مزدوران وحشی یهود، مستقیم باعث مرگ یک نفر شدند. باید رسانه ای بشه. خیلی حرفه. خیلی. همونا که ادعاشون اینه که مهسا امینی با ترس و همراه با مریضی بوده درحالی که بعضی نشانه ها می گوید مسمومیت عمدی بوده برای بدنامی کشور.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    2 0
    با ماشینهای آب پاش رنگ قرمز روشون بپاشید تا موقع فرار کردن نتونن خودشون رو توی مردم قاطی کنند و موش مرده بازی درآرورن! یا اینکه روی زمین چسب بپاشید همونجا میخکوب شوند تا خدمتشون برسید!
  • نیش فعال IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 6
    اگه اینترنت قطعه الان اینجا چجوری کامنت گذاشتید؟؟
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    6 1
    اخذ خسارت و جریمه و تبعید به سیبری اردوگاه کار
    • علی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 2
      بیاد سیبری توی کشور شما؟!
  • حسینی BG ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 2
    اینکه کل کشور بشوند خورشیدپرست یا کافر و غیره مشکلی ندارد ولی نباید فرقی بینشان بیفتد
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 3
    با ماشینهای آب پاش رنگ قرمز روشون بپاشید تا موقع فرار کردن نتونن خودشون رو توی مردم قاطی کنند و موش مرده بازی درآرورن!
  • باربد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    5 3
    بزنید سه سوته این بچه قرتیها رو جمع کنید اینقدر بهشون رو ندین
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 2
    ما چند نفر از بستگانمون در این چند ساله فوت کردند میشه ما هم کشور رو بهم بریزیم و پیراهن ....بلند کنیم!؟ چرا نمیشه؟ مگه خون بقیه رنگین تر از خون فامیل ماست!؟ اینها هم برا ما عزیز بودن! پس بریزید تو خیابونا...
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    6 4
    اراذل یا فتنه گران نامحترمی که می گویند می کشم هرکه خواهرم کشت! آیا نمی خواهند امریکا و غرب که صدها هزار خواهر و برادر ملت ایران رو مظلومانه کشتند رو بکشند!؟ اگه مردید و غیرت و شرف دارید اول انتقام اونها رو بگیرید نه اینکه مثل غلام و برده هر چی غربیها دستور می دهند رو اجرا کنید!
  • موسی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 2
    آقایانی که از نیروهای امنیتی می خواهید که هیچ برخوردی با اوباش ونکنند شهر رو تبدیل به حلب سوریه کردید اموال دولتی و خصوصی رو آتش زدند بعد یکی مثل مدیری مگه هیچ کاری نکنید ،خب تو غلط کردی مرتیکه ،خونه و زندگی مردم از بین بردن ،باید یه کار بکنند و برخورد کنند
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 2
      اتفاقا باید برخورد بشه. اما دستگیری غیرمسلحین و تا جای ممکن دستگیری مسلحین.
  • علی حقجو IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 3
    پاکسازی جامعه از تفاله های متعفن استکبار جهانی در همین اغتشاشات باید باشه. اگه به صورت تک تک بخواهند شناسایی کنند خیلی هزینه و زمان میبره. با حضور گله ای، به صورت یکجا شناسایی و جمع‌آوری میشن. ممنون از دشمنان نادان ایران اسلامی
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 3
    اینا بی شرفتیی هستن که دارن اعتراضات مردم رو تبدیل به آشوب میکنن
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    7 2
    گشت ارشاد بهانه س.هدف کلیت نظام است
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 1
    این خارجی ها به جای این سنگ پرانی ها چرا نمیرن هیزم جمع کنند. نفتو و گاز و بدید ایران خودرو سایپا بهشون بفرشنند، کارشونو بلدند، پیش فروش میکنند چند ساله به قیمت روز تحویل باهاشون حساب میکنند نصف پولو همین الان ازشون میگرن بعد هم به شرط مصرف خانگی بهشون میدن بدون حق واگذاری با قرعه کشی بین کشورهای اروپایی.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    2 3
    باید علت خشم انباشته مردم مشخص است با مردم صحبت کنین
    • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 2
      خشم انباشته باقیمانده بهایی ها و ساواکیها و گروهکها قابل رفع نبست.
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      4 2
      مردم ما قرآن سوزسوز نیستن .اینها همان منافقین اند
    • DE ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 0
      باقي مانده ساواك؟؟؟
  • DK ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 5
    اگر تعداد کمه چرا
    • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      6 2
      خیلی راحت ده نفر می توانند خیابانی را ببندند و محله ای ناامن کنند.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    حرفات جای بررسی داره
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    اینترنت همراه
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 1
    سلام.بعدانقلاب‌رنگی‌سبز،،،وبنفش،،، اکنون‌انقلاب‌رنگی،،صورتی..زنگ‌اغاز این‌انقلاب‌ازهمان‌محفل‌کذایی‌شهردار تهران‌خورد.که‌رقص‌دختران‌‌رابااسم‌حرکات‌‌موزون‌دیدیم
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 1
    راستی‌یادم‌رفت‌برایتان‌بگویم‌انقلاب‌صورتی‌به‌چه‌معناست.،،،به‌معنی‌ازادی‌جنسی،،،مباشد.اگردقت‌کرده‌باشدازکوچک‌تابزرگ هنرمندان‌رادرفیلمها‌به‌رقص‌اوردند.وبعد‌ این‌کاررا‌کشیدن‌به‌سطح‌کوچه‌وخیابان‌ویواش‌،یواش‌روسریها‌رابرداشتند........‌
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    با تشکر از قوه ی قضاییه که با آرای بسیار قاطعش(!!!) برای آشوبگران ۹۸ موجبات ایجاد آشوب های سالانه رو ایجاد کرده
  • ناسناس IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    البته اگر این فرضیه درست باشد
  • بینام IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    6 3
    در جواب عمارت علی کریمی آتش خواهیم زد.
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    5 1
    طبق معمول تعداد بسیار محدودی خس و خاشاک اومدن خیابون و خب طبیعیه باید اینترنت همراه و واتساپ و اینستا هم قطع بشه...
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 6
    بسوز مشرق
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 0
    مشکل اینجاست حکم خدا قصاص قطع دست سارق سنگسار شلاق اجرا نمیشه همچنین تعداد مفت خور آقازاده دلال و نزول خور زیاد شده این بود آرمان های انقلاب ما؟
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    6 4
    تا کم میارید اینترنت را قطع می کنید
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 3
    اینا رو سفت و سخت کنترل کنید.
  • امیر GB ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 3
    به خاطر یه دختر که احتمالا خودش بازی خورده مملکتو به این روز انداختند ,
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 4
    پیروزی نزدیک است. این خس و خاشاک مزدور اسرایل رو جارو میکنیم
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 2
    تا دولت نتونه با امثال سلبریتی های بی سواد و منافق مثل علی کریمی برخورد قاطع داشته باشه، این داستان ادامه داره!
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 6
    رئیسی تو این اوضاع مملکت را ول کرده رفته نیویورک
  • US ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 3
    مماشات با اینا کافیه.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    خس و خاشاک عددی نیستند ولی باید یک حالی به سلبریتیهای بی همه چیز داد.
  • حسین IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 1
    واقعا
  • رضا IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    وقتی نمی تونی یه دلقک بیسواد مثل علی کریمی رو که موقع حرف زدن ضربان قلبش به هزار می رسه و مردمک چشمش گشاد میشه و حرف زدن یادش می ره رو نتونی کنترل کنی نتیجش همین میشه. این جماعت دیکتاتور ندیدن و چیزی از دیکتاتوری نمیدونن که اگه دیکتاتورایی مثل رضاخان و صدام رو می دیدند جاشون رو خیس میکردن
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    چقدر زیادند!!!
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    زمستان نزديك است غرب مجبوراست حتي ازطريق اشغال منابع نفتي ديگركشرها براي خودسوخت تهيه كند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 2
    کارشان بجایی رسیده که پرچم ایران را آتش میزنند کجایند باغیرت های ایرانی کجا هستند وطن دوستان کجایید؟
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    مشکل نفاق و دورویی افراد هست که در سمتهای کلیدی و تاثیرگذار گذاشتن.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    کم هجمه علیه اسلام بود .شما بیشترش کنید
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    عامل وسردسته اغتشاشگران تودل خودجمهوری وبین مسعولین است مگرچند شب پیش پزشکیان حکم صادرنکرد که مهسا بر اثر ضربهای که مغزش زدند فوت کرده مگر بیحجابها را تشویق نکرد ونیروی انتضامی را بواسطه اینکه دستش به خانوم خورده مرتکب منکر بزرگ معرفی نکرد مگراصلاح طلبان فاسد بدتر از اسراعیل که روزی هفتصد نفر تالات از مردم میگرفتن بخاطر سکته یک زن هیاهو بپا نکردند چرا همیشه برای پیدا کردن مقصر دنبال اربابان اینها میگردید مجوز اشوب را پزشکیان صادر کرد اما مردینیست کهجلویش را بگیرد با کدام سند حکم به کشتن اودادی
  • امیر حسین IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    آخه این علی کریمی بیسواد عقده ای رو چه به سیاست و مردم حرف عادی بلد نیست بزنه البته اینها این جماعت معاند چندی پیش یک پرچم بی .نا بلند کردند وزیر آن هستند.
  • عفت مرعشی - زن اکبرشاه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 0
    مردم باید بریزند توی خیابونها . اسمم خیلی مهمه خخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    سلام.اهمیت‌انقلاب‌رنگی،،،صورتی،،،برای‌امریکایها‌انقدرزیاداست.که‌نانسی‌پولوسی‌درسفربه‌‌تایوان‌‌لباس‌یگدست‌صورتی‌می‌پوشد.خطراصلاح‌طلبان‌برای‌نظام‌رادرک‌کنید.کوفیانی‌هستند‌که‌یزیدی‌شده‌اند....
  • سعید IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 2
    آقای نویسنده مقاله فلسفه نباف،اشتباهی شد بهانه بدست دشمن داد،حالا کوتاه آمدن اشتباه در اشتباه هست،با تمام توان باید این اغتشاشات که دیگر ربطی به مهسا رحیمی ندارد باید جمع شود،مملکت نیازبه آرامش دارد.لطفا عاملین نفوذ بیگانه را پیدا کنید،
  • نیمه رسانا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    اینا از اول هم برای جنگ آمده بودند.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    لعنت به هر چه خائن به وطن و ارزشها
  • مهران GB ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    با سلام نتیجه حماقت عده ای در دولت قبل ، میشه این اغتشاشات
  • DE ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    تقریبا همه کسانی در اعتراضات شرکت کردند، به فوت آن دختر و نحوه فوتش معترضند
  • کشیک روز IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    مردم از نیروهای نظامی میخوان اینا رو جارو کنن بریزن سطل آشغال
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    اینها که میآیند اغتشاش مگر مرض دارند اموال عمومی را تخریب میکنند آنوقت ما مالیات را چهار برابر میپردازیم هی هی خوب بروند با مامورین تن به تن بجنگند چرا فرار میکنند اگه میدان می‌آید با از جان مایه بگذارید نه از سطل زباله و اموال مردم
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 4
    مشرق !سوختی ها😆😆 ی نفر با صدتا کامنت داره چرت و پرت مینویسه
  • مرصاد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    کاش اجازه جمع کردن این ارازل صادر بشه........
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 2
    چراغی راکه ایزد بر فروزد. هر آنکس پف کند ريشش بسوزد. انقلاب خونبارما اسلامیه نه از اسلامش می‌گذریم نه از ایرانش ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خودمیبری وزحمت مامی آری. رزمنده دیروز جان برکف امروز
  • RU ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    این اعتراضات از طرفی اداره میشه که در دولت اختلاس کردند و خواستار پایان انقلاب هستن،که میخواهن که شناسایی نشن و دولت آنها را محاکمه نکند، که سخت در اشتباه هستن.
  • عفت مرعشی - زن اکبر شاه IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 0
    اسممو بخون خخخخخ: مردم باید بریزند توی خیابونها .
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 1
    اقتصاد را درست کنید..
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    تنها راه حل اینه
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 1
    گرانی و تورم, بیکاری
  • AM ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اغتشاش از میان خواهد رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس