image-20220920123004-1.jpeg

در اغتشاشات پراکنده در روز گذشته هویت مهسا امینی به‌کل فراموش‌شده و مانور از موضوع حجاب و مشخصاً روسری سوزی، به همان شعارهای همیشگی اغتشاشات رسید.

سرویس سیاست مشرق- روز پنجشنبه هفته گذشته انتشار یک خبر باعث بهت بسیاری از مردم شد. مهسا امینی، دختر جوانی که توسط پلیس امنیت اخلاقی به مرکز پلیس منتقل‌شده بود در اثر سکته قلبی به کما رفته و به بیمارستان کسری تهران منتقل می‌شود. این خبر روز جمعه با فوت این دختر اهل کردستان تلخ‌تر هم شد.

رسانه‌های ضدانقلاب نیز از فرصت فراهم‌شده نهایت استفاده را کرده با ایجاد روایت‌های مخدوش از ماجرا سعی کردند فضا را در آستانه سفر رئیس‌جمهور به آمریکا برای تحرک خیابانی و تحریک مردم آماده کنند؛ خط اصلی خبری رسانه‌های معاند فارسی‌زبان و غیرفارسی‌زبان آن بود که این دختر جوان ضرب و شتم شده و بر اثر آن سکته مغزی کرده است؛ اما سه دستور ویژه از سوی رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و قوه قضائیه معادلات دشمن را بر هم زد؛ زیرا امکان سواری گرفتن از موج احساسات عمومی از بین رفته و فضا منطقی و منصفانه شده بود.

 از سویی مکالمه تلفنی رئیس‌جمهور با خانواده مرحومه امینی و بیان هم دردی با آن‌ها و نیز دستور مستقیم حجت‌الاسلام اژه‌ای درباره بررسی همه ابعاد این پرونده و برخورد بدون ملاحظه با خاطیان، خاطر مردم را جمع کرده و نظام را در سطح وکیل مدافع مهسا امینی نشان داد. در حالیکه شبکه عملیاتی دشمن انتظار داشت با حداقل هزینه از اسم رمز مهسا امینی به‌عنوان کاتالیزور اغتشاشات استفاده کند، فرصت را ازدست‌رفته می‌دید.

در این زمان، اصلاح‌طلبان به یاری ستاد عملیاتی در اربیل کردستان آمده تا بخت خود را برای آخرین بار آزمایش کنند، درحالی‌که ۱۸ حزب اصلاح‌طلب برای نوشتن یک بیانیه باهم تفاهم نداشتند؛ به ناگهان با کلیدواژه مهسا امینی باهم تفاهم می‌کنند، گویی چون فتنه ۸۸ تنها رمز آشوب عوض‌شده بود.

تحریک مردم با انتشار اخبار جعلی و تحریک آمیز، از مناطق کردنشین آغاز شد و با پیوست اعتصاب سراسری به اجرا درآمد. اعتصاب سراسری پیش از این هم همواره دستورالعمل گروههای برانداز برای ایجاد انسداد اقتصادی و اجتماعی بوده است. در واقع اعتصاب پیش درآمد اغتشاش است که البته در سال های اخیر به بار ننشست. اما در مورد مهسا، گروههای تجزیه طلب کُرد با سوارشدن بر موج عواطف توانستند در چند شهر کوچک تجمعاتی را ساماندهی کنند. در پرونده مهسا امینی، ضریب بالای احساسی حادثه در حکم آتش‌زنه عمل کرده است. دانشگاه این بار هم به کمک پروژه آمد و هسته های اولیه تجمع در دانشگاه ها تشکیل شد.

همانطور که در ۸۸ بی بی سی فارسی رسانه مرجع آشوب بود و در اغتشاشات سال های بعد فضای مجازی (کانال های تلگرامی نظیر آمدنیوز) بازوی رسانه‌ای ستاد آشوب بودند، این بار رسانه وابسته به آل سعود و همکار مستقیم موساد (اینترنشنال)، از ابتدای ماجرای مهسا امینی در قامت رسانه مرجع خبرسازی و جعل روایت را آغاز کرد. تجربه بی بی سی و ۸۸ نشان داد تاریخ مصرف مفید این درگاههای خبری به اندازه عمر همان آشوب است. کارکرد اینترنشنال هم در همین حوزه تعریف شده و البته به سرعت فروکش کردن التهابات، به پایان حیات خود نزدیک می شود.

پرده دوم: عملیات خیابان حجاب

در نزدیکی خیابان ایتالیا یکی از معدود حاضران در تجمع خیابانی روسری از سرخود برداشته و مردی که این فرد را هدایت می‌کند با آوردن بنزین به او کمک می‌کند تا آن را آتش بزند، این صحنه به‌دقت با نمایی سینمایی فیلم‌برداری شده و ساعتی بعد با سرعت‌ بالا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ضدانقلاب منتشر می‌شود.

 ساعتی بعد همین فرد بی‌حجاب بالای یک خودرو عبوری رفته و با بالا و پایین پریدن روی آن دیگران را برای پیوستن به شورش دعوت می‌کند؛ همان تعداد افراد همراه با این زن این بار نقش محافظ را برای او بازی کرده و اجازه نزدیک شدن مردم به او را نمی‌دهند.

 این صحنه برای مفسران سیاسی ناآشنا نیست! نزدیک به سه سال قبل در ناآرامی‌های بیروت استفاده از جاذبه‌های جنسی برای جذب مخاطب خیابانی با دستور فالانژهای لبنانی مورداستفاده قرارگرفته بود؛ در آن زمان شبکه المنار به نقل یک مقام امنیتی لبنانی اعلام کرد که یک سفارت عربی به برخی شهروندان سوری معارض و نیز سودانی‌ها پول داده بود تا با تحریک جوانان از طریق چند زن بیروت را به آشوب بشکند، شب گذشته سکانس به سکانس این عملیات تاکتیکی با استفاده از تعداد معدودی از مهره‌های نشان‌دار در تهران اجرایی شد. مهره هایی که تعدادی از آنها شب گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

عصر روز گذشته در پی فراخوان گروهک‌های ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوار کشاورز برگزار شد، هسته مرکزی این عملیات در ساعت ۵ عصر روز گذشته با شرکت نزدیک به ۵۰ نفر در تقاطع خیابان وصال و بلوار کشاورز شروع به تحریک مردم کرده و تا ساعت ۱۹ نزدیک به ۳۰۰ نفر به این جمع اضافه شدند؛ سردسته‌های تجمع نیز با سنگ‌پرانی و ضرب و شتم هدفمند (تحریک مردم و نیروهای انتظامی)، آتش زدن سطل‌های زباله، ایجاد درگیری‌های ساختگی و نیز برداشتن روسری از سر زنان سعی کردند جمعیت بیشتری از مردم عادی را برای غائله آفرینی خود ایجاد کنند.

تاثر و ناراحتی عمومی از درگذشت مهسا امینی و انتقادات رو به افزایش از برخی برخوردهای سلیقه ای البته در همراهی اولیه گروههایی از مردم موثر افتاد و هسته اولیه چند ده نفره توانست در نهایت جمعیتی در حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر را با خود همراه کند.

مهره های اصلی آشوب برای تحریک مردم و نیروهای انتظامی، فضای هر اعتراض و تجمعی را به سمت خشونت کور هدایت می کنند. کشته سازی ضامن ادامه درگیری و رادیکال تر شدن آن است.


 

پرده سوم: جنگ احزاب

مجمع نیروهای خط امام در بیانیه‌ای اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر به نام مبارزه با بی‌حجابی را روشی به‌غایت غلط و متأثر از نگاهی متحجرانه به دین و بدبینانه به دیگران و «سخت‌گیرانه درباره جامعه» توصیف کرد؛ هم‌زمان حزب افراطی اتحاد ملت ایران نیز با انتشار بیانیه‌ای از گشت ارشاد با عنوان پلیس غیراخلاقی و تنش‌آفرین نام برد و خواستار برچیده شدن بساط آن شد.

احزاب کاغذی اصلاح‌طلب یکی پس از دیگری با دادن بیانیه و بدون اشاره به فراخوان برای تجمع کلیدواژه را تکرار کرده و حتی از ظرفیت جواد ظریف نیز استفاده شد. هزاران اکانت جعلی منتسب به منافقین، سازمان‌های اطلاعاتی غربی و عبری نیز با ترند کردن نام مهسا امینی فراخوان به شورش داده تا بازی ازدست‌رفته را دوباره احیا کنند!

راه‌اندازی چالش‌های هتاکانه چون قرآن‌سوزی (دعوت به سوزاندن آیات مربوط به حجاب)، چالش روسری سوزاندن، کوتاه کردن مو توسط زنان، کشف حجاب سلبریتی‌های از کار افتاده و نیز راه اندازی کمپین «خرابکاری شرافتمندانه» باهدف ضربه به اماکن حیاتی کشور و تولید هزاران محتوای آموزشی باهدف تولید سلاح‌های سبک‌دست ساز و نیز فعال شدن دوباره شبکه قاچاق اسلحه نشان داد که دشمن از همه ظرفیت‌های خود برای کلید زدن یک حادثه خیابانی بزرگ استفاده کرده است.

رمزگشایی از »«کُد مهسا» در خیابان حجاب/ قدم‌به‌قدم با اتاق عملیات اربیل در تهران+ تصاویر

رمزگشایی از »«کُد مهسا» در خیابان حجاب/ قدم‌به‌قدم با اتاق عملیات اربیل در تهران+ تصاویر

اجرای پروژه مهسا با به‌کارگیری ترفندهای عملیات سوخته ققنوس در خود چند نکته قابل‌توجه دارد:

۱-دستگیری ۶ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاش در تهران که عضو گروهک‌های تروریستی بودند و نیز کشف چندین قبضه سلاح کمری از این افراد نشان داد که هدف اتاق عملیات آشوب پس از سال ۸۸، بالا بردن تعداد افراد در پروژه کشته سازی است، یکی از سرکردگان این گروهک در همان لحظات اولیه بازداشت و تحقیقات اعتراف کرده است که دستور داشته افراد جوان حاضر در صحنه را هدف‌ قرار دهد!

۲- آخرین عملیات دشمن با اسم رمز «مهسا» نشان داد سرویس‌های اطلاعاتی در منطقه این بار دو عنصر عملیات روانی و میدانی به را صورت هم‌زمان مورد استفاده قرار داده‌اند؛ قلاب اندازی‌های یک جانبه از سوی دشمن در یک سال اخیر نتوانسته بود چیزی نصیبشان کند. اما مرگ تلخ مهسا امینی فرصتی بود که شاید تا ماهها و سالهای بعد نظیر آن یافت نشود.

۳- در اغتشاشات پراکنده در روز گذشته هویت مهسا امینی به‌کل فراموش‌شده و مانور از موضوع حجاب و مشخصاً روسری سوزی، به همان شعارهای همیشگی اغتشاشات رسید که در یک جمله (هر چیزی بهانه است؛ اصل نظام نشانه است) قابل تجمیع است.

۴- افرادی که شب گذشته به خیابان آمدند جامعه مخاطب گشت ارشاد را به‌ خوبی نشان داد، نگاه گشت ارشاد به زنانی که حجاب ناقصی دارند نیست، بلکه ولنگارانی است که استانداردهای عرفی و نانوشته بدحجابی را نیز زیرپا گذاشته اند.

۵- در شرایطی که طراحی دشمن همه‌جانبه بوده است، گشت ارشاد باید داخل طرح جامع «امنیت اجتماعی» و هم‌زمان با برخورد با اوباش، معتادان و سگ‌گردانان گنجانده شود تا با سرمایه اجتماعی حداکثری بتواند پیش رود.

۶- ارسال یک پیام از اربیل کردستان به نقده نشان داد بازی را چه کسی هدایت می‌کند! پیام مسعود بارزانی به خانواده امینی نشان داد دست بازیگر این عملیات بیرون مرز افتاده است، البته شهرت‌طلبی بارزانی و خبری کردن این تماس باعث شد ماجرا روی آب آمده و سرویس موساد مجری و سازمان سیا به عنوان برنامه‌ریز از خود رونمایی کنند. به نظر هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به نیویورک برخی سعی دارند با ایجاد «ساعت صفر» کد مهسا را به پروژه فشار حداکثری لینک کنند.

۷- بازداشت یلدا معیری عکاس اصلاح‌طلب که یدطولایی درصحنه‌آرایی اغتشاشات دارد، نقطه اتصال شهریور ۱۴۰۱ به دی‌ماه ۱۳۹۶ بود!

۸-در پیچ تاریخی افول غرب در جهان و زوال غرب‌گرایی در ایران، دشمن در جنگ نوظهور ترکیبی، همه نیروهایش را به‌خط کرده تا کار کشور را یکسره کند. آتش‌افروزی‌های دنباله‌دار، تنها فاز نخست عملیات است.

۹-هدف از خط‌شکنی عناصر گروهکی و پشتیبانی گسترده رسانه‌ای آن بود که پای دیگر طیف‌های رنگین‌کمانی نیز به خیابان بازشود؛ حتی طیف نئو فرقانی‌ها (عدالت خواهان سابق) نیز برای خود در این معادله سبدی را در نظر گرفته‌اند.

یک قاعده ساده می‌گوید که همان‌طور که حجم یک شئ را «طول، عرض و ارتفاع» آن تشکیل می‌دهد، ابعاد تصویر ذهنی از یک وزن‌کشی سیاسی و اجتماعی را نیز «کمیت، کیفیت و رؤیت» آن به وجود می‌آورد. کمیت، تعداد نفراتی است که برای اعلام موضع گرد هم آمده‌اند. کیفیت، شدت و حدت انگیزه و موضع افراد است و رؤیت نیز ضریبی است که یک واقعه در رسانه‌های جمعی و اجتماعی می‌گیرد و دیده می‌شود. در عملیات خیابان حجاب رویت مهم‌تر از دو فاکتور دیگر بود، این موضوع نشان می‌دهد در دورانی که ایران قوی‌تر از همیشه درصحنه حاضر است؛ برای دشمن امتداد عملیات مهم‌تر از نتیجه آن است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 274
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 58
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    خخخخ همین قدر بودن خاکبرسرشون
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      اربیل باز فک کنم نقطه زن لازم شده!!!!!
    • GB ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      الان که آلبانی رابطشو بهم زد چرا یکبار برای همیشه لونه تفاله های فرقه سفاک رجوی رو ویران نمیکنیم!؟!؟ تا کی قرار هست این جرثومه های فساد نفس بکشن!؟
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      نفرات اصلیشون آموزش دیده هستند، متاسفانه عده ای جوان هم فریب می خورن و همراه میشن و الا این بیشرفا دلسوز اون مرحوم نیستن
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      ازآن اسم رمزنداآقاسلطان فتنه سال۸۸که بلافاصله نامزداین شخص بلافاصله به اسرائیل مسافرت کردتا این مرگ مشکوک،کاملامشخصه هم زمان بااجلاس شورای سازمان ملل،طبق نقشه لانه جاسوسی اقلیم کردستان که مدتی قبل موشک باران شدکشیده شد ضمنا دستگیری باندقاچاق دختران به کردستان عراق وقطعی شدن حکم اعدام دوسرکرده فاسد این باندقاچاقچی زنان به کردستان عراق خیلی مهمه
    • دانا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      مردم عادی اهل این ماجراها نیستن
    • NL ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      شگفتا که چگونه از این میان زنانی راه را برای تبدیل شدن از انسان به ابزار جنسی برای خود فراهم میکنند. همانا که دشمنان اسلام در ابتدا دشمن خود هستند..
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      64 8
      بسیار دختران محترمی داریم که حجاب خوبی هم ندارند اما دلشون و قلبشون برای نظام و و انقلاب و رهبر و حاج قاسم عزیز می تپه و خط فکری شون هم از این بعضا تفاله های تجزیه طلب جداست...
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      51 5
      این جمله خبر بالا خیلی مهمه: «یکی از سرکردگان این گروهک در همان لحظات اولیه بازداشت و تحقیقات اعتراف کرده است که دستور داشته افراد جوان حاضر در صحنه را هدف‌ قرار دهد!»
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      42 7
      خبر خوشی هست که در ایران یک خانم به سالن و کلاس توجیهی آورده شده، یه دفعه سکته میکنه، یه عده مامور دشمن شورش کردند چون همین هم در ایران عادی نیست. در آمریکا صدها شهروند با گلوله و زانو و ... پلیس آمریکا کشته می شوند، آب از آب تکون نمیخوره چون در آمریکا عادیه! ایران عزیز
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      49 4
      خنده داره که مزدوران دولت آمریکایی اومدن شورش علیه ایرانمون که پلیس خودش (آمریکا) شهروندان رو میکوبه زمین و با گلوله میکشه. الان این مزدوران منتقدند چرا یه دختر رو آوردین سالن آمفی تئاتر!!
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      40 6
      احتمال بالای ۹۰ درصد کل ماجرای مهسا امینی پروژه یهود بوده. حتی ماده سکته زا هم دارند یهودی های صهیون. به نظرتون این پروژه تروریستی یهودی ها، هوشمندانه بوده یا نه؟
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      35 6
      جمعیت ها الحمدلله کم اند. بهترین راهکار بازداشت
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      43 5
      ظاهرا عضویت پسرخاله و دایی مهسا امینی در گروه تروریستی-صهیونیستی کومله تایید شده. یکی از بازیگران حامی مهسا(آناهیتا همتی) هم سابقا یک پست در حمایت از یک عضو اعدام شده گروه تروریستی-صهیونیستی کومله داشته. ماجرا داره به پایان خودش نزدیک میشه.
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      32 8
      ظاهرا نزدیکان مهسا امینی هم در پروژه یهودی ترور مهسا امینی نقش داشتند!! همش بازی بود. بازی موساد برای ترورهای پی در پی در شهرهای کشور
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      1 6
      خودشون اومدن
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      8 29
      شما هم باورتون میشه هر چی این مشرق بگه . آخه من متعجبم چطوری شما یه سرکرد ه ای به قول خودتون مسلح رو راحت میگیرید تو یه چشم به هم زدن اعتراف میکنه که من از طرف دشمن برا کشته سازی اومدم .
    • به ۱۷:۴۹ - IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      18 3
      وقتی خیالش راحت باشد که با رافت اسلامی آزاد می شود چرا نگوید؟
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      16 3
      در زمانی ارزال و اوباش بدستور منافقین و خائنین ایران میان تو خیابونها و شعار هنجار شکنانه میدهند وظیفه مردم انقلابی ایران این هست که بطور گسترده در خیابانها حضور بهم رسانند و با شعار مرگ بر منافق مگر بر فتنه گر مرگ بر اوباش و ارازل پاسخی در خور توجه به دشمنان خارجی و خائنین و منافقین داخلی دهند بهیچ عنوان نباید مردم اجازه هرج و مرج به منافقین را بدهند
    • رضا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      16 1
      یکی باید تکلیف آلبانی نشینان کثیف را یکسره کرد یکی هم تکلیف اصلاح طلبان کثیف که توی این نظام و کشور نفس می کشند و نون می خورند و خیانت می کنند
    • DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      19 3
      اف به شرف بارزانی نمک نشناس . حقت بود داعش به تمام محدوده ات دست می یافت
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 1
      نه عزیزم.جرات داری خودت بیا وسط.
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      8 2
      دارن به مردم فحش میدن که بیاین از داعش ورژن کومله) حمایت کنید! الحمدلله صحنه روشن شد که از اول پای اسرائیل وسط بود. از خوراندن ماده سکته زا به مهسا امینی تا ... ایجاد آشوب مورد علاقه اسرائیل. از اونطرف هم رفتار خوب و پیگیر و متواضع مسئولین.
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      7 2
      امسال شعار دهنده های اصلی و صحنه گردان های اغتشاشات زن انتخاب شدن. دقت کنید اکثر لیدرهای شعار ها زن بودن. برنامه ریزی دقیقی کردن .
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      6 2
      کومله میگه: اگه میخواین دیگه سوار ون نکنن شما رو ببرن جلسه توجیهی، ما تروریست های معروف به گردن بُر رو همراهی کنین :))
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      8 3
      به نظرم به احتمال ۱۰۰ درصد پروژه یهود بوده، نه ۹۰ درصد
    • ساسان IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      11 4
      نسلی که نه آموزش درستی داشته و نه پرورشی ، بیس چاری تو آرایشگاه افتاده ، خدمت سربازی نمیره ، یه دیتای بی حساب و کتاب دستشه و هر کاری دلش خواست میکنه ، دانشگاه رفتنشم که ادا اطفاره ..... توقع دارین اتوبوس آتش نزنه ؟ به مامور انتظامی حمله نکنه ؟ به اموال عمومی آسیب نزنه ؟ نه منافع ملی میفهمه ، نه میدونه پشت مرزها چه خبره ، خدا آخر عاقبت این کشور و با این نسل از همه جا بی خبر بخیر کنه
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      8 4
      اگه هر زنی به این فکر میکرد که خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....همه حجابشونو رعایت میکردن.ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      8 1
      باید با این وحشی های وابسته به صهیون، برخورد بشه. آسایش و آرامش مردم رو سلب کردند.
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      10 2
      اصلاحطلبان با بی عرضگی یا عمدی با قحطی سازی واکسن، چه بسا باعث کشته شدن ده ها هزار نفر ایرانی شدند و ایران روزانه تا ۷۰۰ نفر کشته داد. حالا نگران سکته ۱ نفر شدند
    • CA ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 0
      ۷۱ پزشک با امضای نامه‌ای اعلام کردند: ما امضا کنندگان زیر نمایندگان مجمع عمومی و روسای نظام پزشکی‌های کشور از آن مقام محترم و همکاران‌تان به‌عنوان بخشی از جامعه پزشکی کشور انتظار داریم بدون مسامحه و صرفاً برمبنای موازین و اصول علم پزشکی، جوانب طبی این رخداد ناگوار را مشخص فرمایید. مسلما دوراندیشی و دقت نظر شما نقش موثری در تقویت و بازآفرینی اعتمادملی خواهد داشت.
    • CA ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 1
      ۷۱ پزشک با امضای نامه‌ای اعلام کردند: ما امضا کنندگان زیر نمایندگان مجمع عمومی و روسای نظام پزشکی‌های کشور از آن مقام محترم و همکاران‌تان به‌عنوان بخشی از جامعه پزشکی کشور انتظار داریم بدون مسامحه و صرفاً برمبنای موازین و اصول علم پزشکی، جوانب طبی این رخداد ناگوار را مشخص فرمایید. مسلما دوراندیشی و دقت نظر شما نقش موثری در تقویت و بازآفرینی اعتمادملی خواهد داشت.
    • من من IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 1
      داداش کلی فیلم هست
    • CA ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      8 2
      کشوری که فضای رسانه ایش کاملا دست دشمن باشه نه اکثریت مردم عادی داخل کشور ایجاد این مشکلات براش بدیهی است از جمله تهاجم فرهنگی دشمن به قصد از بین بردن فرهنگ مردم که ریشه این مساله هست.
    • هاشمی IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 0
      کاری به اربیل و البانی و منافق نداره
    • CA ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 4
      کشوری که فضای رسانه ایش کاملا دست دشمن باشه نه اکثریت مردم عادی داخل کشور ایجاد این مشکلات براش بدیهی است از جمله تهاجم فرهنگی دشمن به قصد از بین بردن فرهنگ مردم که ریشه این مساله هست. وقتی تربیت مردم و فضای فکری و امنیت روانی جامعه رو دو دستی تقدیم به دشمن کنی و بعد با برخورد قهری و موردی بخوای کار کنی چه نتیجه دیگری انتظار میره؟ دشمنی که استاد کنترل ذهن و شستشوی مغزی هست با صد سال سابقه و بسیار کم هزینه هست براش به عنوان تتمه جنگ اقتصادی.
  • یاور IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    منافقان وحشی
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    کلا 50 نفر اومده بودن 😂😂😂
    • محمدرضا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      22 97
      خود استانداری تهران گفته ۲۰۰یا ۳۰۰نفر اونوقت تو میگی ۵۰ نفر
    • رضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      30 3
      شما خودتو ناراحت نکن حالا ۵۰۰نفر راضی شدی
    • FR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      2 4
      من برای عدم تجزیه و سوء استفاده دشمن چه داخلی و چه دشمن خارجی که دیگر معرفی کردن ندارند ! البته با گشت ارشاد کاملا مخالفم مگر گشت ارشاد مدیریتی داریم جهت خیانت به ایران ؟ اگر داریم پس از روحانی و ظریف مشکوک شروع
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      11 0
      بابا هزار نفر ! احمق میدونی تهران ۱۴میلیون جمعیت داره .
    • حجت IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      8 0
      ۲۰۰ نفر کلا؟ آقا من منبع دارم موثق گفته کم کمش یه ۲۰۰، ۳۰۰ میلیونی بودن
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    72 8
    چرا دغدغه مردم رو فقط همين چيزا ميبين
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    67 7
    خدا بیامرزه
    • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      17 4
      این نخاله ها چرا موقع ترور فخری زاده تظاهرات نکردند و به خیابون نیومدن
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    88 15
    از اونور بهشون دستور میدن
  • محسن IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    92 6
    دنبال نفوذی ها در دستگاه های امنیتی باشد
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    تا وقتی با هنجارشکنان و قانون گریزان با مصلحت و مدارا برخورد شود نتیجه همین خواهد بود. البته اول باید از مسئولین و سلبریتی ها شروع کرد.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    چرا نیروی انتظامی ما با عملکردش این بستر را فراهم کرد؟
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      78 47
      چرا خودت رو به نفهمیدن میزنی؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    93 15
    یک سوال. چرا ما باید کاری کنیم که فرصت به دشمن و ضد انقلاب بدهیم؟
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      90 6
      دشمن بالاخره بهانه اش را دارد.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      18 2
      منظورت چکاریه؟ خودم ده تا کلیپ دیدم که طرف حین نماز یا سخنرانی سکته کرد و مرد. مگه داریم از اتفاق محال حرف می‌زنیم؟
    • حجت IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      16 0
      یارو رفت پیش یه همسایش گفت اسبتو قرض می دی؟ گفت: اسبم سیاهه. جواب داد: چه ربطی داره. همسایش گفت: اگه بنابر بهانه گرفتن باشه همین بهانه هم کفایت می‌کنه
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    90 20
    خوب چرا جلوی اینهمه فلاکت و بدبختی و غارت و تبعیض و بی عدالتی و اختلاس ومفت خوری رو نمیگیرد
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      7 7
      شما جلوی همینها را در کمپت بگیر بعد بیا ادعای برادری بکن منافق
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 1
      دشمن دانا به از دوست نادان.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    92 26
    تک تک اینها را یکبار برای همیشه باید ادب کرد و از تمام خدمات اجتماعی محروم شوند بدون هیچ درد و خونریزی
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      34 81
      مگه خدمات اجتماعی هم داریم ما؟!
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      93 15
      جناب هر کاری که با کد ملی تون انجام میدید همون خدمات اجتماعیه
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      83 4
      آمریکا این کار رو میکنه در آمریکا شهروندان آشوب طلب و ستاره دار از خدمات اجتماعی و دولتی مثل کالج و صدور کارت اعتباری محروم میشن یا محدود میشه ببراشون. واقعا بسیار عبرت آموز خواهد بود بدون درگیری.
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      4 16
      ۱۴:۲۴ مگه کارت ملی دادن که از کدش استفاده کنیم بعدم خودش به کاری نمیاد که کدش بیاد
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      11 0
      آخه نابغه با کد ملی میری بانک حساب باز میکنی میری مدرسه ثبت نام میکنی خرید و فروش خونه و ماشین و اجاره با کد ملیه و خیلی کارای دیگه، کلا از عقل آزادید
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 0
      اگه موبایلشون را مسدود کنن همشون یه روزه زحمت را کم می کنند.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    79 6
    نگران براندازا شدم، قبلا بیشتر بودن
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    85 13
    اگر واقعا غیرت داشتید نمی گذاشتید دخترتان آنطور بی حجاب با پسران جوان در تهران بگردد، کار به اینجا نمی رسید.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    82 6
    همان اروپاییان رانندگی صحیح را با هفتاد سال اجبار و جریمه های نجومی و پلیس وحشی به صورت عادت عمومی در آوردند.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    اینها فریب خوردگان و شستشو شده های مغزی هستند که قربانی می شوند باید سر افعی که سلبریتی ها و اصلاح طلبانند زده شود تا این ماجرا برای همیشه تمام شود
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      بخدا هیچ جای دنیا اینقدر فضای مجازی ول و بی دروپیکر نیست که چند سلبریتی بی سواد و بی حیا با چند فوتبالیست مفت خور بتونند اینقدر افکار عمومی را به لجن بکشند
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      89 2
      دقیقا
    • هموطن GB ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      88 5
      دقیقا، بدون تعارف و رحم، سرکرده ها رو ادب کنید
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      74 3
      نباید با منافقین و دشمنان ملت ایران همصدا شد
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      84 3
      یه موشک بفرستن واسه بارزانی همه چی جمع میشه.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      85 3
      خیلی راحت پول فوتبالیست ها و سلبریتی ها را کم کنند میلیاردی می خورند هیچ فایده ای ندارند در ضمن تمام دارایی مفسدان اقتصادی را هم مصادره کنند
  • عبدالله IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    این اوباش مفلوک ، فقط دین و ایمان خود را می سوزانند ولی هیچگاه نخواهند توانست نور خدا را خاموش کنند.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    22 75
    شماها هم کارهایی میکنید تو این وضیعت تورم گرانی قیمت ها و الویت بودن اقتصاد که رهبری همش تاکید میکه برداشید گشت ارشاد میکنید تا دشمن بهانه داشته باشه تا دوبار یک روحانی با دوتا شعار حجاب رای بیاره ...
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      84 3
      دقیقا بر عکس. این افراد شکم سیری در خیابان آمده اند هرگز مشکل اقتصادی ندارند و فقط از دین کینه دارند. مطمئنا شما هم یکی از آنها هستید.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      65 24
      هرچی جای خودش
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      85 3
      اونی که با دوتا شعار حجاب به روحانی رای میده حتی اگه گشت هم جمع بشه باز احمقه و با شعار گازانبری روحانی رای میده! پس مشکل از مغز اونه و باید این حل بشه
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    89 0
    ایران عزیز ما
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    تعداد اندک با شلوغ کاری زیاد و توهم اکثریت! خود مردم باید اینها را ادب کنند مانند سال ۸۸
  • آرمان IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    71 14
    به چه زبانی باید روشی که گشت ارشاد برگزیده، زیبنده یک کشور اسلامی نیست. در نحوه آن باید بازنگری و اصلاحات اساسی صورت پذیرد.
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      17 75
      به هر دلیلی مرده باشد گشت ارشاد مقصر است .چرا خانم امینی را دستگیر کرد .
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      5 1
      با جفتتون مخالفم
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      15 1
      آنچه زیبنده نیست آمار فرزندان طلاق و ناله آنها پشت در دادگاه خانواده است. خانواده هایی که همین بی حجابها از هم پاشاندند. شما به جای نگرانی برای بدن سالم برای میکروبها دل می سوزانید.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    اگر یک مرد در نیروی انتظامی پیدا میشد عذرخواهی میکرد همان روز اول غائله ختم میشد!!
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      83 10
      عذرخواهی بابت گناه نکرده تا راحت تر بهانه بدست اوباش مجازی بدهد برای زدن کل نیروی انتظامی
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      63 7
      وقتی ماجرا روشن نشده عذر خواهی بابت چی؟ از کی؟ از چی؟ عذرخواهی فقط دشمن را وقیح تر می کند ...
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      72 8
      مگه چکارکردن عذرخواهی کنند وقتی نمی دانی بیجا نظر نده
    • سیدمحمدکمال IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      74 8
      سلام برادر عذرخواهی کنه که فردی که بد حجاب بوده هنجار شکنی کرده بهش تذکر دادند؟؟
    • ناشناس FR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      12 0
      داداش قوم بنی اسرائیل شنیدی ؟ اینا عین همونان هرچی بگی یه جوابی دارن هرچند مزخرف ،منظور خودتو خسته نکن
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    95 21
    خدا میدونه چقدر افراد بین اینا بچه های خود اطلاعاتن و این احمقا فکر میکنن مردمن! وقتی رفتن تو گونی میفهمن بغل دستیشون کی بوده!
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      68 4
      دقیقا
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    90 17
    تنها مجازاتی که اینها ازش وحشت دارن ممنوع الخروجی به مدت ده سال با اخذ ضمانت ملکی هست که به امید این نباشن که میرن اونور پناهنده میشن!! البته این مجازات باید علاوه بر مجازات های استانداردی که براشون در نظر گرفته میشه باشه!!
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      75 5
      احسنت . ضمانت ملکی دوای درد این هاست
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    70 13
    هیچی باز اینم شد اغتشاشگر.جمش کن جمع کن .
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    انقلاب نشده که اینا بتونن حجاب از سر بقیه بکشن....باید برخورد بشه
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    37 76
    اینجاست که نظام و کشور بخاطر نفهمی یه عده مسئول بی کفایت...باید تاوان پس بده...
    • DE ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      76 6
      مسئولین بی کفایت غربگدا 33 سال کشور را به اینجا رساندند .اسلام امریکائی اصلاحطالبان و اشرافیون کلا نه به خدای ما و نه قرآن و دستورات مذهبی ائمه و پیامبر ص اعتقاد دارد. آنها خودشان از اسلام و دین و قرآن تفاسیری دارند که برادری با عموسام و صهیونیستها و منافقین ...را هموار میکند و فقط دشمن اصلی را انقلابیون و طرفداران اسلام اصیل معرفی مینمایند. خودشان منبع فساد و رانتخواری و تباهی و پایه گذار بی عدالتی و دلالی و شیتیل ...در ایران بعد از انقلاب هستند و خودشان مانند شیطان و ابلیس که اغوای خود را حاشا میکند این غربگدایان بدبخت بیسواد هم خیانت و جنایات و وطنفروشی خود را حاشا میکنند.اکثر درآمدهای کشور و صادراتو واردات دست اینهاست و میلیاردها دلار و تومان در |آمد سالانه این طیف است
    • NL ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      82 6
      آدرس غلط نده! با هر بهانه دیگه این اراذل ماموریت دارند.هر چی شل تر گرفته بشه گستاختر میشن.فردا لخت میان بیرون!
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      59 10
      همه چی به مسئولین ربط نداره
  • کاووسی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    67 4
    مرگ بر ضد انقلاب
    • US ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      2 0
      مرگ بر هر ضد انقلابی
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    بارزانی حروم لقمه ای کاش میزاشتیم داعش تیکه تیکه ات کنه بی شرف !
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    75 4
    تقصیر خودتونه ، شما هم سرمایه گذاری کنین
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    89 26
    پرچم حسین ع را در استان باکو پایین کشده اند. هل من ناصر ینصرنی‌
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      77 8
      ببند دهنتو تروریست پژاکی...
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      62 5
      چه ربطی داشت
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      54 2
      ربطش؟
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      73 3
      ببند
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      62 1
      حرص نخور
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      70 4
      ببند دهنتو تروریست پژاکی...
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      53 0
      مثلا میخوای دعوا راه بندازی؟!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    24 65
    چاره کار این است که محوطه بسیار بزرگی را مانند مناطق حفاظت شده طبیعی اماده کرده و همه اافراد خواهان آزادی ! ، اصلاحاتچی ، تدبیربنفش و امید سبز و ... را برای چند ماه در آنجا جمع کرده و کاملا به حال خود بگذارند تا غایت الامال آنها !!! محقق شده و اینقدر مردم و جامعه را دچار التهاب نکنند .
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    73 8
    چرا مساله را طور دیگری تفسیر و تحلیل نمی‌کنی قانون عفاف و حجاب در دولت اصلاحات تصويب شد همان دولتی که عالم‌ و آدم به انگلیسی بودنش اذعان دارند و تقارن تصويب این قانون‌ با دولتی انگليسي از شبهات این مسأله است اصولا انگلیس برای تصويب چنين قانوني چه مقاصدی را دنبال میکرد و چگونه بنام دین بزرگترين ضربه به دین زده شد شما باید این مسائل را که علت مساله هستند را پیگیری کنید نه با معلولی که در این برخوردها اجتناب‌ ناپذیر است
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      74 4
      چه توجیه احمقانه ای است چون عده ای قانون شکستند قانون باید لغو شود؟ چون در فلان استان قاچاق مواد مخدر رایج است پس آزاداش کنید! چون مردم قوانین رانندگی را رعایت نمی کنند کلا برش دارید و.... مشکل شا با خود خدا است.
  • مصطفی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    93 20
    خوب تبریک میگم این دوستان اوباش پلیس را در راه خودش راسخ تر کرد و مردم رو در کنار پلیس قرار داد. یعنی پلانگتون تفکرش پیشرفته تر از این برانداز هاست . خاک عالم تو سرشون. همه فهمین که دوره اردوکشی خیابانی گذشته اصلاحات هنوز نفهمیده. صد رحمت به پلانگتن
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      53 2
      احسنت به مشرق و بصیرتش
  • IQ ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    45 2
    خانواده مرحومه سقزی هستند
  • م NL ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    66 2
    حالا میبینین چرا این تروریست ها باید از نقشه محو بشن؟ باید میدادین دست داعش تیکه تیکشون میکرد. از هر موضوعی میخوان ماهی بگیرن تا به کشور ضربه بزنن.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 2
    احسنت به مشرق
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    60 5
    یکبار برای همیشه قانون حجاب وعفاف را در ادارات، عرصه فرهنگ، سینما واحتمال به طور جدی وبی اغماض اجرا کنید و از هیاهوی اصلاح طلبان و دشمنان داخلی و خارجی و وب‌نگاران نترسید، هرجا دستور خدا اجرا شود موفقیت ونتایج مبارک در پی دارد ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
  • IQ ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    62 1
    این بنده خدا پیر مرده کیه با اینها درگیر شده مردم عادی نباید دخالت کنند تو این چیزها رزمی کار تو اینها هست مسلح هست باید سازمان دهی شده بزنند اینها رو که کمر راست نکنند
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    83 10
    چاره اش ارسال مجدد چند موشک به مرکز فتنه هست
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      71 1
      گل گفتی زدن پایگاهشان دراربیل تن بارزانی می خوره
  • اصغر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    5 63
    تنها راه برگشت ارامش به جامعه چیه
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      66 4
      الانم آرومه
  • . IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    58 7
    باید همون موقع می زاشتیم داعش بارزانی و خانواده اش رو تکه تکه کنند. این ها مفهوم مرام و مردانگی رو نمی فهمند، حالا هم همه جوره دارند با اسرائیل همکاری می کنند.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    55 7
    بین مردم چند دستگی ایجاد نکنید
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    53 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ایرانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    61 4
    میدونم منتشر نمیکنی ولی میگم که خودت بخونی . حیف حرمت قلم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    62 6
    دقیقا
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    72 3
    بارزانی بی شرف این مسئله ما ایرانی هاست به تو چه که تو مسائل ایران ما دخالت میکنی حیف از اون زمانهایی که برای دفاع از امثال شما گذشته شد حیف و صد حیف کی هست که ندونه بارزانی برای پس مانده های کومله و دموکرات که دستشون تا مرفق در خون مردم ایران و به ویژه کردهای ایرانی آلوده هست پدری می کنه
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    62 4
    اینها مجانین جنسی هستند
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    56 3
    دنبال خارجی نگردید رد این کار دست همین بی ی اصلاح طلب داخلی از روز نامه هاشون معلوم بود چه بر نامه ای دارن برای شکست راهپیمایی اربعین و سفر آقای رییسی به نیویورک.
  • SE ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    55 4
    درود بر وفاداران به اسلام
  • مطلع IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    65 6
    نیروهای امنیتی کاملا سوار قضیه هستند و بزودی اخبار بسیار خوبی خواهید شنید
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    58 5
    رو دادن به اینا نهایتا به اوج رساندن وقاحت منجر شد
  • حامد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    57 5
    برخورد قاطع و شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و آشوب گران و کسانی که کشف حجاب کردند تنها راه مقابله با اینهاست. اگر برخورد نکنید جری تر خواهند شد.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    66 3
    دشمن را نابود کنید
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    63 5
    فرصت مناسبی برای شناسایی و سرکوب تروریست های تجزیه طلب فراهم شده. من اگر جای نظام باشم تک تک این جماعیت جانی رو شناسایی و دستگیر می کنم
  • نیش فعال IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    51 5
    دشمن هم فهمیده که نمیتونه رو در رو مبارزه کنه. پس خودشو با مسائل اجتماعی در میان مردم جا میکنه
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    65 5
    چقدر خیالشون راحته، اینا اگه تو امریکا بودن پلیس مستقیم بهشون تیراندازی میکردن. نکته دیگه هم اینکه مطمئن هستن که اگر هم دستگیر بشن ، یکمی اشک تمساح میریزن و شما هم با رافت اسلامی می بخشیدشون دوباره روز از نو روزی از نو...
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    70 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    54 7
    یک پزشک : اصلاح طلبان بدنبال ماهی گیری از آب گل آلود هستند تا مسائلی مهم تری مثل معضل بیکاری و ... حل نشود اما فراموش نکنید که مهسا سه واکسن زده بود آنهم واکسن اجباری باحتمال 99درصد مهسا در اثر واکسن زدن فوت شده است
  • DE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    74 8
    گشت ارشاد باید ۲ برابر بشه
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 1
      هر چیزی به اندازه ی خود
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    55 8
    دل سوزان کشور نباید جلو اعتراضات را بگیرند بلکه باید جلو تخریب اموال عمومی را بگیرند و روش صحیح اعتراض را آموزش دهند . گشت ارشاد تنها می تواند تذکر دهد و حق برخورد ندارد .دستگیر کردن افراد یک برخورد و یک مجازات است . آنها باید یک برگ احضاریه بدهند که در فلان تاریخ حاضر شو .نه اینکه افراد را دستگیر کنند .
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      8 2
      چشم. می گویم اگر دزدی را هم در حال ارتکاب دزدی دیدند کاری نکنند و فقط برایش احضاریه بفرستند!! الیته بی حجاب دزد حیا و عفت است و از دزد پول خیلی بدتر است.
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 4
      تو اگر سواد داشتی می دانستی در کشور ما کسی بی حجاب نیست . داشتن لباس نا مناسب بی حجابی نیست .مخالفت با عرف است نه مخالفت با مذهب .
    • به ۱۹:۲۴ IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      4 1
      بس کنید و دست از حمایت بی حجابان بردارید. الان بی حجابی که هیچ ، کار به تن نمایی کشیده
  • شیردل US ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    57 4
    این جماعت در فقنه ی ۸۸ بودن در ۹۸ بودن الانم هستن تا کی مدارا تا کی رافت اسلامی !داریم خفه میشیم کی برخورد جدی میشه
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    54 3
    دل سوزان باید روش صحیح اعتراض را آموزش دهند .
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    67 3
    مشرق زدی به هدف
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    77 5
    با بی حجابی خود میخواهن چیو ثابت کنند.
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      58 3
      می خواهند مجوز پناهندگی بگیرند این اروپایی خرتشریف دارند
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    60 3
    اربیل لانه مار سلیمانیه آشوب دلار
  • BE ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    54 3
    دیگه دوره اینا گذشته
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    59 3
    با این کارشون روح اون مرحوم(ه) رو بیشتر عذاب میدن...
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    61 1
    بصیرت یعنی با کارهامون بهونه دست دشمن ندیم ...
  • US ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    66 4
    برای اونا تازه شروع ماجراست اما پایانش شاید نابودی اسراییل باشدو.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    65 2
    دوباره اسراییل تو اربیل دم تکان داده بالستیک نقطه زن لازمه
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    62 2
    اثر نکردن کید دشمنان در برهم زدن ثبات سیاسی ایران دشمن میخواهد کشور را متلاطم کند، میخواهد آرامش و ثبات و استقرار را از ملت ایران بگیرد؛ درست بعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان آنچنان تقدیری کرد که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین».(۱) ملت به برکت دفاع مقدس، از آنجائی که بود، جلوتر رفت؛ آمادگی‌اش بیشتر شد. این توطئه‌ی دشمنان مستکبر و گرگهای آدمیخوار هم در مقابل ملت ایران اثری نکرد. سوره مبارکه ابراهيم آیه ۵ وَلَقَد أَرسَلنا موسىٰ بِآياتِنا أَن أَخرِج قَومَكَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ وَذَكِّرهُم بِأَيّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ في ذٰلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبّارٍ شَكورٍ ترجمه: ما موسی را با آیات خود فرستادیم؛ (و دستور دادیم:) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و «ایّام اللّه» را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار! ۲ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ ترجمه: و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 1
    از رمز مهسا حسابی خندیدیم
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    8 1
    راه پیمایی عظیم اربعین جریان پیوستن ایران به سازمان شانگهای همه اینها آنقدر دشمن داخل و خارج را سوزاند که برای کمرنگ کردن این موارد دشمن این بلوا را ایجاد کرد ..آی سوختن
  • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    14 2
    من موندم اینا با روسری چه محدودیتی دارند که بدون روسری ندارند!!!
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 0
      میخواهند انقلاب نادانها را را ه اندازی کنند میگویند ما ۷۰ درصد زنان ایرانیم اونوقت با مردان فاسقشون پانصد نفر هم نیستند
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    شرمنده ام
  • صالحی DE ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    دوستان مشرق نیوز من عضوی از اینجامعه نه بارزانی وابسته هستم نه هر خری دیگه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    6 1
    اصلاح طلب استعداد عجیبی در شورش داره..اگر دقت کنید هر وقت دولت دست اینها نباشه حتی از اقوام هم بر علیه حکومت استفاده می کنن و روی گسل های قومیتی و امنیتی هم قدم می زنن...البته ما هم نباید دست غرب گراهای اوکراینی بهانه بدیم
  • رامین IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 4
    لطفا یکی این وسط بگه کجای پوشش این خانم مرحومه اشکال اسلامی داشت ؟
    • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 0
      خب تو ون گشت ارشاد همه خودشونو جمع و جور میکنند ! عینه کارکنای بیمارستان و....
  • منصور IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 1
    هر خون شهدای که پای این وطن ریخته شده رو تونستن پاک کنن اونوقت بیان نظام عوض کنن. ی عده دجال شهوتی اعصاب برایمان نداشتند
  • GB ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    11 2
    کردستان عراق رو باید با خاک یکسان کرد، این بیشرفها همیشه در حال توطئه بر علیه ایران هستند به همراه اسرائیل.
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      دژمن هستن موشک و شیلی میخوان
  • علیرضا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 1
    کجا هستن حسین همدانی حسین قجه ای وزوایی بروجردی کاوه چمران وصالی که این مزدوران رو سر جاشون بنشونه
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 0
    عالی بود
  • نیش فعال IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 2
    رمز هم نمیخواد کاملا تکلیف روشنه دست ضدد انقلاب واضحه
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 2
    مرررررررررررررررررررررررررر گ براینترنشنال!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 2
    مرررررررررررررررررررررررررر گ براینترنشنال!!!!!!!!!!مررررررررررررررررررگ برانتر نشنال!!!!!!!
  • کشاورزمهر IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 1
    هم وطنان عزیزم بدانید: منافقین، کومله ، دموکرات، پژاک، سلطنت طلب های فسیل و....که حالا شدن طرف دار مردم ایران بویژه مردم عزیز کردها، این گروه های خائن و جنایتکارکه سال ها به جان و مال و ناموس این این مرز و بوم رحم نکردند و با اجیری دشمنان در سال های گذشته تا کنون با نهایت بی رحمی از هیچ گونه جنایتی در حق این مردم فرو گذاری نکرده اند و بیشترین جنایت را در حق مردم کرد زبان و هم وطننمان کرده اند، چگونه و با چه سابقه و رویی دایه دار عدالت و آزادی شده اند، اتفاقات تلخ روز های اخیر و درگذشت خانم مهسا امینی هرچند کام مردم را تلخ و آزرده کرده ولی بار دیگر چهره رسوای دشمنان این کشور بخصوص مزدوران رسانه ای و احزاب و گروه های سیاسی و جنایتکار ورشکسته نمایان شده است، لذا از دولت خواهانیم به پشتیبانی مردم همیه در صحنه و انقلابی ضمن توجه و اهتمام ویژه برای رفع مشکلات موجود و ایجاد امنیت و رفاه و عدالت بیشتر در جامعه، درخصوص برخورد قاطع و از بین بردن منافقین خائن وگروه ها و تفاله های بجا مانده از عوامل صدرالاشاره، بدون هیچ ملاحظه و اغماضی اقدام و تمامی افراد وابسته را درهرکجای دنیا تحت تعقیب قرار داده به مثابه ی جنایتی که در حق مردم ایران کرده اند را به اشد مجازات برساند.
  • هاتف IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    دو چرخ دنده به خوبی برای سالها بدون مشکل کار میکنند ، زمانی که این چرخ دنده ها از حرکت بایستند یعنی خللی در حرکت آنها بوجود آمده، به جای نگاه کردن و این دست و آن دست باید به دنبال علت خلل رفت
  • ارش IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 1
    دختره همون مهسا بیحجاب بوده؟
  • GB ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 1
    بعضی‌هاشون نادان هستند و بخشی هم باید باهاشون برخورد بشه تا با امنیت کشور بازی نکنند. بزغاله بهمن قبادی از بارزانی کمک خواست یعنی از دیشب از خنده مردیم ، مردک دوزاری . اربابت همتون که امریکاست با دارودسته غلطی نمیتونه بکنه حالا برای ما دوزاری بارزانی خخخخخ
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 0
    اعتراض/و نه اغتشاش البته /حق مردم است
  • DE ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    6 6
    حجاب رای اکثریت را دارد
  • DE ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    7 2
    برای مسئله حجاب اجباری در جامعه رای اکثریت باشد.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 1
    اگه دم تکان دادن برای دشمنان هزینه داشته باشد، اگه عدم رعایت قانون هزینه داشته باشد، دانشجو، کارمند، فرهنگی، دانش آموز و.... می فهمد که در آینده با تبعات بازیچه شدن دست بیگانه روبرو خواهد شد وبه راحتی چون برگ در مسیر باد فضای مجازی قرار نمی گیرد و به م دم و کشور آسیب نمی زند. برای همه پرونده تشکیل شود، تعهد گرفته شده و درج در پرونده شود، در صورت تکرار برخورد دقیق و بدون اغماض صورت گیرد، و برای همیشه دشمنان ناامید شوند
  • آریو سوئد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    6 1
    هر گونه تجزیه طلبی و اخلال در نظم عمومی باید شدیدا سرکوب بشه. باید با اتحاد سران ارجاعی و افراطی اصلاحات و احزاب فاشیستی مثل کومله و دموکرات و سران صهیونیست اقلیم کردستان عراق برخورد قاطع به عمل بیاد.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    11 6
    ایرانی همیشه حجاب داشته. بدون روسری هیچ عزتی ندارید
  • US ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    9 25
    خفه شو مشرق
    • GB ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      11 3
      اونی که باید خفه شه تو هستی قرازه
    • BE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 5
      تو هم خفه شو
  • عطار IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    7 2
    به قول ترامپ قمارباز باید جمجمه این اراذل و اوباش رو خرد کرد.
  • US ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    7 1
    پروژه پرچم سوزی صد در صد پروژه منافقین است . پرچم با آرم شیر و خورشید پرچم مد نظر آنهاست و به شدت مخالف و ضد پرچم جمهوری اسلامی هستند .
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    9 2
    من خودم یک زنم ومیگم خاک عالم تو سراون زنی که مردی برا بیحجاب شدنش شادی وهلهله کنه بی غیرتی رو دارن رواج میدن
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    مثل اینکه نمی خواهید قبول کنید
  • قاسم IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    7 2
    بزرگ ترین عیب نظام جمهوری اسلامی مماشات بیش از حد با دشمنانش هست، اعم از داخلی و خارجی. بارزانی خائن سالهاست ننگ نوکری رژیم صهیونیستی را به جان خریده. چرا یک بار برای همیشه وجود نحسش را از روی زمین پاک نمی کنید؟
  • آریو سوئد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    9 1
    مرگ مهسا یک نقشه از قبل مهندسی شده بود. این نقشه از قبل توسط کومله و جناح افراطی اصلاح طلب طراحی شده بود. امروز کومله و دیگر احزاب وابسته به بیگانه وارد جنگ اطلاعاتی پیچیده ای با کشور ما شده اند. البته کومله و رهبران احمق این جریان خودشون فهم انجام این کارها را ندارند بلکه تنها اجرا کننده نقشه های سیا و موساد در کشور هستند. در ضمن شهر سقز محل اصلی نفوذ تروریستهای کومله از عراق است. امیداوارم که مسئولین در آینده بیشتر مراقب باشند و از اتقاق افتادن مجدد این جور مسائل جلوگیری کنند.
    • شهروند IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      2 1
      تا حالا کجا بودی،مغز متفکر.ای،آلبالو ‌ای گیلاس
  • ... IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    7 3
    یگان ویژه رو بریزید خیابان جمع کنن این نادانان رو بدبختا دارید در زمین دشمن بازی میکنید نمیزاریم جامعه رو به لجن بکشید امروز بی حجابی فردا لابد پرچم همجنسازی رو علم میکنید از شهدا خجالت بکشید سه شهید دادیم برای جسد ناموسمون
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    6 1
    نمی خواد از خیابان ها کدگشایی کنید شرکت های زیرمجموعه بانک مرکزی رو نگاه کنید یه عده برانداز دور هم جمع شدند
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    5 1
    لعنت بر ذات پلید و کثیف صهیونها
  • DE ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 2
    گاهی وقتها شک میکنم
  • آرش IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    در این مورد هیچ شکی نیست!!!
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 1
    پشت این داستان قطعا عبری ها مرکز ثقل هستن، چراکه شلوغی تهران را از خیابان حجاب، ضد حجاب و.... راه انداختن، البته تیر در تاریکی و اوج حماقتشون هست ... که به خودشون برمیگرده
  • علی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    4 1
    نظام نباید کوتاه بیاد
  • منبع موثق IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    5 0
    مسئولین امنیتی و انتظامی بدانند که یکی از عوامل اصلی اغتشاشات در تهران همانند فتنه سال 88 ( فائزه هاشمی رفسنجانی ) است که با تشکیل ایادی جدید فتنه و با تطمیع و پول دادن آنها را وادار به شورش خیابانی می کند . لذا تعلل در دستگیری اش دیگر جایز نیست .
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 5
    این احساس ناراحتی و اعتراض بخاطر ضدیت با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست بر عکس این اعتراضات نشانه زنده بودن روحیه اسلامی و علی دوستی و طرفداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • حسين DE ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    شكى نيست كه واقعه تلخى است و خانواده محترم مهسا امينى داغدار شدند،طبيعى است كه هرچه سريعتر بايد اين مسئله رسيدگى و براى مردم شفاف سازى شود،خوشبختانه سران هر سه قوه به موقع واكنشى نشان دادند و طبق گزارش رسانه ها مسئولين ذيربط در حال رسيدگى به اين حادثه تلخ هستند كه اميدواريم هر چه سريعتر نتيجه تحقيقات جهت روشنگرى افكار عمومى منتشر شود،نكته مهم واكنش سران سه قوه بود كه از همان ابتدا خواستار پيگيرى اين حادثه تلخ شدند و همين امر توانست تا حدود خيلى زيادى مزدوران داخلى و حاميان خارجى آنها را خلع سلاح كند،نكته جالب توجه در اين مورد پيام دلقك مزدور رژيم صهيونيستى مسعود بارزانى ميباشد كه طى پيامى به خانواده مرحومه مهسا امينى از وى بعنوان دخترم نامبرده،حال بايد از اين مردك دلقك رقاص پرسيد چرا آنزمان كه تروريستهاى داعش در حمله به عراق هزاران دختر و زن كردستان را به اسارت و كنيزى و سوءاستفاده هاى جنسى به با خود بردند خفه خون گرفته بودى و هيج نميگفتى و زمانيكه دست كمك بسوى ايران دراز كردى شهيد سردار دلها بلافاصله همراه با يارانش به كمك تو و ملت كردستان آمدند و شما را نجات دادند،چرا آنزمان از واژه دخترم استفاده نكردى؟ مرتيكه بى غيرت بى شرف تو لازم نكرده براى مرحومه مهسا امينى و خانواده محترمش اظهار همدردى كنى،من معتقدم مسئولين وزارت امور خارجه حتمًا بايد پاسخ ياوه سرائى اين دلقك مزدور موساد را بدهند تا ديگه غلطى نكنه و همچنين بايد عوامل پشت پرده اين اغتشاشات را هرچه زودتر شناسائى و به مردم شناسانده شوند .
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 1
    کارشون اشتباهه اما قبول کنید این شیوه ی حکمرانی هم اشتباهه
  • ایرانلی US ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    خدا عاقبت همه مون رو بخیر کنه
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 1
    دمشان گرم
  • ارش IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 5
    مهسا با معلوم نیست کیا رفت امد داشته
    • نیش فعال IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      2 3
      من اینو قبول ندارم. مهسا خودش هم قربانی جریانات خارج و نفوذیها شده بی آنکه خودش بدونه
  • GB ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    5 2
    دلیل بیکاری جوونا هست. کسی که کار و زندگی داشته باشه دنبال سنگ پرونی نمیفته.
  • GB ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    گناه یک مشت خودفروش رو نباید پای کردها بنویسین. حتی خود کردها از لین ها بدشون میاد.
  • NO ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مسئله حجاب
  • GB ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 0
    شک نکنید این قیل و قال فقط بخاطر سفر رئیس‌جمهور به نیویورک هست. اول که میگفتن راه ندید بعد که دیدن نمیشه شلوغ کردن که یه مستمسک داشته باشند.
    • DK ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 3
      نه این قدر توهم توطئه نداشته باشید. به هر حال بیکاری، تبعیض، فساد، گرانی و تورم مردم را اذیت کرده است
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    6 1
    خبر دارید ایران داره توسط یه رسانه عربستان بنام ایران اینترنشنال مسخره و بازیچه میشه؟! هزاربار نگفتم یه فکری باید برای این موضوع کرد؟ اینترنشنال رو باید نابود کرد به هر روشی، اینستاگرام وسلبریتی جماعت رو هم دیگه باید یه فکری براش بکنید وگرنه مجبورید در کف خیابانها با هزینه های زیاد موضوع رو جمع کنید، تا زمینه هارو یه فکری براش نکنید باید با هزینه و زحمت در کف خیابانها موضوع رو جمع کنید، زمینه هارو هم گفتم دراول حرفام.
  • احمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 0
    ما کی متوجه میشیم که باید فرهنگ سازی از مدارس شروع بشه با بگیر و ببند درست نمیشه دوباره نسل جدید میاد اصلا نمی‌فهمن حجاب چی هست آب از سرچشمه گل آلود هست
  • جواد IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 1
    مشخصه اینها تیم های سازماندهی شده هستند نه مردم عادی. اما اینها کوچکتر از اونی هستند که بخوان آرامش رو از مملکت بگیرن. اینها از فوت مهسا ناراحت که نیستند هیچ، احتمالاً دوست دارن ده‌ها نفر مثل امینی بمیره تا بهانه بیشتری داشته باشند.
  • نیش فعال IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 2
    انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در راستای هم باید باشند. پس برخی مشکلات در مسیر را تحمل میکنیم تاتحقق آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی ایده آل بدست بیاید
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 2
    مرگ خانم امینی باعث اتحاد ملت ایران شد . شیعه و سنی .کرد و ترک و بلوچ همه و همه بخاطر حفظ جمهوری اسلامی
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 1
    ما را اعتمادی به شما نیست
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    مشرق الان تشریف ببر کانالها و کلیپ ها را ببین
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 0
    یقین داریم این شورشها هم به فضل الهی تمام خواهد شد اما ترابخدا تراب خون شهدا مسامحه و غفلت و گفتمان بیهوده با این جانوران را کنار بگذارید این همه به این جانوران وحشی شهوت پرست ارفاق کردید نه تنها آدم نشدند بلکه وقیح تر وپرروتر شده اند .چون میدانند رزل بودن جرم و چرت وپرت گفتن در کشور ما هزینه ندارد
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 1
    یقین داریم این شورشها هم به فضل الهی تمام خواهد شد اما ترابخدا تراب خون شهدا مسامحه و غفلت و گفتمان بیهوده با این جانوران را کنار بگذارید این همه به این جانوران وحشی شهوت پرست ارفاق کردید نه تنها آدم نشدند بلکه وقیح تر وپرروتر شده اند .چون میدانند رزل بودن جرم و چرت وپرت گفتن در کشور ما هزینه ندارد
  • محمد امین US ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 2
    شک نکنید علت این اعتراض ها کنترل نکردن و میدان دادن به افراد فاسد
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    رسانه ها فرق بین اعتراض و تظاهرات با اغتشاش و فتنه گری را توضیح بدهند .
  • نیش فعال IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 3
    داره قضیه حل میشه. سیستم امنیتی کشورمان برگه های زیادی برای رو کردن خواهد داشت در چند روز آینده
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    6 1
    دختران بی حجاب همان هایی هستند که اسلام را قبول ندارند ولی مهریه که دستور اسلام است را تا ریال آخر می گیرند.قانون مهریه برای دختران بی حجاب باید لغو شود چون آنها عقیده ای به اسلام ندارند.
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 0
      احسنت اینا باید از خدمات اجتماعی محروم بشن
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 0
    طرف میگه کلا ۵۰ نفرن... یعنی بخاطر ۵۰ نفر
  • نیش فعال IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    پروژه با مرکزیت زنها تعریف شده. رابطه ی مستقیم با ریاست جدید موساد
  • CA ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 1
    من مخالف گشت ارشادم ولی پاسخ دندان شکن به بارزانی رو فراموش نکنید.
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 1
    یک مشت ....اینجا نظر گذاشتن و خواستار شدن
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 1
    یکبار برای همیشه سران اصلاح طلبان.وسلبریدی های خائن و خانواده هاشمی رامجازات عبرت امیزبکنند اگراینبارریشه انهاخشکانده نشودریشه انقلاب وکشورراخواهندزد
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    پلیس لازم است از سامانه های پرتاب رنگ های خاص که با نور خاص ظاهر میشود بهره ببرد تا عوامل اصلی اغتشاش را اینگونه شناسایی کنند
  • US ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 3
    تا سر مذهبیها رو ....آروم نمیگیریم.
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 0
    اسم رمز
  • ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    عمرا" اگر موساد به اندازه مسئول نالایق قدرت داشته باشد بعد از نفاسیر فراوان در مطالب فوق سؤال اینجاست بستر موفقیت موساد و معاندان را چه کسانی فراهم می کنند آیا ندانم کاری های مسئولین چه عمدا" و چه سهوا" آتش بیار این معرکه ها نیست . مردم از بی تدبیری ها دارند له می شوند .
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    2 1
    خخخ ۳۰۰ نفر؟؟ تا الان فکر میکردم مردم با گشت ارشاد مخالفن ولی حالا نظرم عوض شد افراد حاضر در تشییع سردار: ۵ میلیون نفر افراد حاضر در تظاهرات: ۳۰۰ نفر ۳۰۰÷۵۰۰۰۰۰۰≈۱۶۷۰۰ به قول رجوی لعین بنازم به ارتش آزادیبخش خلق!
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    اسم رمز اونا مهسا اسم رمز ما یا زهرا س
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 1
    بنازم به پلیس های ضد شورش آمریکایی و عربستانی که خوب بلدن در چنین شرایط و موقعیت ها آشوبگران را چجوری ماننده برگ های درخت پرپر کنند و بریزن روی کف زمین ، منتحا بافرق یک اختلاف مابین ما و آنها ، اونجا بیگناهان بدون سبب کشته میشوند اینجا به گناهکاران و منافقان فرصت دیگه ای داده میشود....!!!!
  • آریو از سوئد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 1
    هر جامعه ای یک سری رفتارها و قوانین نوشته و نانوشته اجتماعی داره . اینها خط قرمزهای اون جوامع هستند که نباید کسی از اونها عبور کنه. یادم هست که سالهای ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۸ ترکها و اعراب پناهنده و با حجابی در جامعه سوئد وجود داشتند که بخاطر داشتن حجاب نمی توانستند در جامعه حضور فعال داشته باشند. اونها یا میبایست در خانه می ماندند یا اینکه برای ورود به اجتماع روی روسری خود را با کلاه گیسی میپوشاندند تا از عرف و فرهنگ عمومی جامعه عدول نکنند. در فرانسه و بلژیک همین الان به این شکل است. در جامعه ما هم همینطور است. نباید کسی از خط قرمزها عدول کند و جامعه را تحریک کند.
  • شهرام IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    چرا انسان کند کاری که باز آرد پشیمانی
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    2 0
    شما شرایط مناسب برای مردم فراهم کنید رفاه مناسب اقتصاد باثبات سیاست خارجی درست تا نگران اتاق فکر اربیل نباشید
  • شهرام IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    وقتی در مشرق نیوز پست میذاری میتوانی به نظرات زیر پستها چشم بسته به همه مثبت بدی چون موافق نظرته یا به همه منفی بدی چون مخالف نظرته چون فیلتراسیون مشرق تصفیه میکنه نظرات مخالف را
  • کاوه IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    هر چند وقت یک بار این اتفاق میوفته اما بعضیا هنوزم که هنوزه درس نگرفتن و هر دفعه وارد این نوع تجمعات میشن .... من نمیفهمم خدا به اینا مگه قدرت فهم خوب از بد رو نداده ؟😑
    • شهرام IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 2
      مطمئنی به شما عنایت کرده ؟ اگه بتوانی 50 از اومر و نواحی خدا از حفظ بگی حتما عنایت داشته واگرنه .....؟
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 0
    یکی از عوامل اصلی فتنه جدید : فائزه رفسنجانی است که مجددا در تظاهرات خیابانی فعلی دیده شده است . چرا با این فتنه گر هرزه کسی کاری ندارد ؟!!!
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    این بازی صهیونیست هاست که همه حواس ها رو از مرزهای شمال غربی ایران پرت کنند
  • کارشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 0
    یادش بخیر زمانی که روحانی به سازمان ملل میرفت فیلم خوزستان را ساختند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 1
    برای حمایت از یک کوموله ای اون چه فداکاری کردن احمقها ،ملتی که صبح تا شب چشمش به موبایل باشه که ببینه کی راست میگه کی دروغ فاتحه اش خونده است.
  • شهرام IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 0
    در عجبم از عده ای که کنار هم یکلام یکلام میگویند و در آخر به این نتیجه میرسند دونفر دیدن خود بایدن و ناتانیاهو و ملکه الیزابت تو جمعیت بودن داشتن شعار میدادند
  • شهرام IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 0
    انتشار یافته 254- بررسی 4 - و غیر قابل انتشار 50 یعنی 19 درصد غیر قابل انتشار مگه میشه مگه داریم ؟
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 1
    رمزگشایی نمیخواد دشمن با تمام توان مقابل انقلاب صف آرایی کرده
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    قطع اینترنت کار اشتباهی هست به نظر میاد.
  • آرام ظهیری IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    یک ضربه روحی برای مرگ یک نفر کافیه، مهسا راحت شد اما شمار زیادی از زنانمان تبدیل به مرده متحرک شدند
  • علی GB ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 1
    این یه بهانه است , استکبار میخاد ایران مقتدر رو به نابودی بکشه , میخواهند غنی سازی, ساخت موشک های بالستیک , پهباد ها و خیلی چیز های دیگر که بودنش در ایران به ضرر غرب است , رو به نابودی بکشه , متاسفم به این مردمی که خسارات های وارده رو با مالیات جیب خودشان باید پرداخت کنند .
  • كاربر IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 1
    همين اغتشاشاگرا رو بايد بندازن تو حلفدونی
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    دوباره شروع شد.
  • زهرااحمدی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    بابا چقدر کوتاه میاد دولت وپلیس همشونو سرشونو توگونی کنید ببرید جایی که عرب نی انداخت تا ملت راحت باشند اونجا بیحجابی کنند بماچه
  • DE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    رمزها آشکار شد
  • ثنا IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    چندتا موشک سرگردان بخوره به آرامکو و تل آویو قضیه حل میشه....
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    اینا سردار مملکت با موشک زدن اونقت نظام با لاشخورهای البانی مماشات میکنه. عاشق این دیالوک مختارم. بن کامل میخوای با دشمن مماشات کنم و حکومت را بی کفایت و نالایق در چشم مردم کنم. !!!
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    تضعیف نیروی انتظامی یعنی تضعیف امنیت اجتماعی. این ها که به پلیس و بسیج و ... حمله می کنند و فحش می دهند جواب دهند که اگر دزدی به خانه آن ها آمد یا خودروی شان سرقت شد و یا ناموسشان مورد تعرض و آزار قرار گرفت و یا ............ به کجا زنگ می زنند؟ آیا امثال محمد خاتمی و علی کریمی و کتایون ریاحی و .... به دادش می رسند یا پلیس و بسیج؟
  • مهران۱۴۹۰ IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    ایران باید کارخانه تولید موشک نقطه زن در سوریه یا لبنان احداث کند،زیرا اتاق فکرو هدایت همه اغتشاشات در اسراییل است
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    تمسخر غیبت تهمت توهین ممنوع احیانا
  • لبیک یا حسین IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    خداوند هرچه زودتر دشمنان را رسواو شرشان را به خودشان برگرداند انشاءلله وبه مردم ما بصیرت بیشتری بدهد تا روباه صفتان را بیشتر بشناسند.درود بیکران بر رهبر معظم وفرزانه انقلاب.
  • مهدی پورمهدی GB ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    خدا قوت به همه بچه های خبرگزاری مشرق که در بصیرت افزایی و تبیین شبانه روز زحمت میکشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس