1

باز شدن پای کلاه‌سفیدها به ایران در ورای اغتشاشات بدون دلیل نیست، پس از مرگ رهبر این گروهک تروریستی در ترکیه این بار این شبکه مخوف بدون روتوش درصحنه آشوب حاضر است!

سرویس سیاست مشرق- سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با شعله گرفتن آتش جنگ در سوریه سازمان دفاع مدنی برای حمایت تروریست‌ها و معارضین در آن کشور تشکیل شد. نام دیگر این تشکیلات تروریستی کلاه‌سفیدها بود که خود را گروهی غیرنظامی توصیف می‌کرد که در طول جنگ زخمی‌ها را مداوا کرده و آمار کشته‌ها را جمع‌آوری می‌کند، اما در پشت این سازمان به‌اصطلاح غیرنظامی جریانی قرار داشت که از تروریست‌ها حمایت کرده و برای آن‌ها آمار سازی دروغین می‌کرد.

کلاه‌سفیدها بارها دولت سوریه را به حمله به مدارس و ساختمانهای مسکونی متهم کرده اما هیچ‌گاه به تلفات حملات تروریست‌ها به مردم سوریه کاری نداشت. این گروهک حقوق بشری تا جایی پیش رفت که در سال ۲۰۱۷ برای آن فیلم مستند تبلیغاتی ساخته‌شده و هالیوود به آن جایزه اسکار داد.

در تصاویری که این گروه در فضای رسانه‌ها منتشر می‌ساخت و مکرراً مورداستفاده شبکه‌های تلویزیونی همچون  العربیه، الجزیره، الحدث قرار می‌گرفت از بمباران مراکز استقرار و انبارهای سلاح و مهمات گروهک‌های تروریستی القاعده و ارتش آزاد بعنوان هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی و حجم بالای خرابی شهرهای حلب و ادلب سخن به میان آمده و هیچگونه اشاره‌ای به اینکه مناطق محل عملیات هوایی و زمینی در اشغال هزاران تروریست تکفیری مسلح به همه تسلیحات در اختیار یک ارتش کامل می‌باشد نمی‌گرفت.

این گروه با حضور در مراکز منهدم شده القاعده در شهرهای حلب و ادلب با صحنه‌سازی و تهیه خوراک تبلیغاتی برای فضاسازی رسانه‌های حامی تروریسم علیه عملیات نیروهای دولتی سوریه تلاش می‌کرد، آخرین خبرسازی کلاه‌سفیدها در موردحمله شیمیایی دولت سوریه به شهر دوما بود که منجر به حمله موشکی سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به تأسیسات نظامی و غیرنظامی سوریه شد. بعدها مشخص شد که کلاه‌سفیدها با ساخت یک ویدئو دروغین و استفاده از گاز کلر نمایشی ساخته تا مقدمات تجاوز نظامی به سوریه فراهم شود.

جالب‌توجه آنکه مؤسس این گروهک تروریستی نه یک فرد سوری بلکه جیمز لا مژرار انگلیسی بود؛ این افسر عالی‌رتبه اطلاعاتی پیش از تأسیس گروهک کلاه‌سفیدها؛ گروه مالی می‌دی رسکیو را در هلند ثبت کرده بود؛ این جاسوس انگلیسی سال ۲۰۱۹ به طرز مشکوکی در استانبول ترکیه حذف شد؛ بعدها دولت انگلیس اعلام کرد که لا مژرار خودکشی کرده است!

شبکه کلاه‌سفیدهای ایرانی اعلام موجودیت کرد/ قاچاقچیان اعضای بدن به صف اغتشاشات پیوستد! + عکس

شبکه کلاه‌سفیدهای ایرانی اعلام موجودیت کرد/ قاچاقچیان اعضای بدن به صف اغتشاشات پیوستد! + عکس

کلاه‌سفیدهای ایرانی چه کسانی هستند؟

هم‌زمان با آغاز اغتشاشات در ایران گروهی اینترنتی بانام «امدادگران انقلاب» اعلام موجودیت کرد، این گروه به‌وسیله یکی از اعضای فرقه ضاله بهاییت حمایت مالی و رسانه‌ای شده و هدفش آن است که فضای داخل کشور را جنگ‌زده نشان بدهد. این گروهک تروریستی با یک خط مالی در آلمان ارتباط داشته و هزینه آن از طریق رابطی در برلین تأمین می‌شود.

گروهک کلاه‌سفیدهای ایرانی در طول دوران اغتشاشات سعی کرد با فضاسازی کاذب رسانه‌ای گروهی از پزشکان و پرستاران متعهد کشورمان را به‌سوی اعتصابات صنفی هدایت کرده و سازمان نظام پزشکی به‌عنوان مرجع صنفی را از رسمیت بیاندازد.

دریکی از فراخوان‌های ضدانقلاب در دوران آشوب‌ها گروهک کلاه‌سفیدهای ایرانی نیز سعی کرد با تهییج فضا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به سمت نافرمانی هدایت کند؛ هدف آن بود که همراه با تحریم خارجی و کمبود برخی اقلام دارویی در کشور، در داخل نیز شبکه پزشکان و پرستاران ضدانقلاب نیز مردم را تحریم کرده و انسداد سیاسی ایجاد شود.

شبکه کلاه‌سفیدهای ایرانی اعلام موجودیت کرد/ قاچاقچیان اعضای بدن به صف اغتشاشات پیوستد! + عکس

شبکه کلاه‌سفیدهای ایرانی اعلام موجودیت کرد/ قاچاقچیان اعضای بدن به صف اغتشاشات پیوستد! + عکس

کلاه‌برداری کلاه‌سفیدها در تهران!

یکی از مهم‌ترین اعضای گروهک کلاه‌سفیدها، در سوریه جیمز موسوریر افسر برجسته اطلاعاتی بود که در بسیاری از درگیری‌های سراسر جهان از جمله بالکان و خاورمیانه دیده‌شده است. بعلاوه، شماری از محققان، به ارتباطات این جاسوس سابق با سازمان‌های تروریستی درزمانی که در کوزوو فعال بود، اشاره‌کرده‌اند. سال ۲۰۱۹ مطالعات دموکراسی با انتشار تحقیقاتی نوشت که گروهک کلاه‌سفیدها با هدایت این مأمور اطلاعاتی یک بازار بزرگ قاچاق اعضای بدن را هدایت می‌کرده است!

بر اساس این تحقیقات مؤسسین این گروهک سال ۱۹۹۰ و در میانه جنگ در یوگسلاوی نیز به تجارت اعضای بدن انسان مشغول بوده و فعالیت حقوق بشری تنها پوششی برای این تجارت خونین بوده است.

پروژه کلاه‌سفیدهای ایرانی بخشی از طرح کشته سازی دروغین بود که در نظر داشت با تحریک کادر درمان و نیز آمار سازی در این زمینه در جنگ هیبریدی نقش بازی کند. کلاه‌سفیدهای ایرانی بخشی از طرح جیم هنسون باهدف تغییر نظام در ایران است.

هنسون در طرح سه‌صفحه‌ای خود نوشته بود:

ما برای بیان همبستگی خود با مردم ایران، یک الگو داریم. یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های بدون خشونت درراه آزادی در دوره جدید، سقوط اتحاد شوروی است. مردم باید برای آنچه رئیس‌جمهور رونالد ریگان، نخست‌وزیر بریتانیا مارگارت تاچر و پاپ ژان پل دوم و لخ والسا رهبر جنبش همبستگی لهستان انجام دادند افتخار کنند. ولسا مبارزه با رژیم بیرحم شوروی را هدایت کرد و اولین روزنه را در پرده آهنین که صدها میلیون انسان را در بردگی نگه‌داشته بود، ایجاد کرد. اتحادیه کارگری با او اعلام همبستگی کرد و تقاضای اصلاحات اقتصادی بالا گرفت. ایران به جنبش مشابهی بر مبنای تقاضای بهبود کیفیت زندگی مردمش و پایان دادن به سرکوب از سوی رژیم نیاز دارد.

شبکه کلاه‌سفیدهای ایرانی اعلام موجودیت کرد/ قاچاقچیان اعضای بدن به صف اغتشاشات پیوستد! + عکس

شبکه کلاه‌سفیدهای ایرانی اعلام موجودیت کرد/ قاچاقچیان اعضای بدن به صف اغتشاشات پیوستد! + عکس

هنسون توضیح می‌دهد که جهان آزاد (یعنی دولت‌های غربی) چگونه باید با تحریم ایران، حکومت را برای هزینه کردن درآمدِ اندک باقی‌مانده در یک دوراهی قرار دهد: کمک به گروه‌های محور مقاومت یا هزینه کردن برای مردم. او می‌گوید حکومت ایران را در صورت انتخاب گزینه اول باید با حمایت از اعتراضات داخلی و «تأمینِ آن‌گونه از پشتیبانی که نیاز دارند» تحت‌فشار قرار دهیم. در طرح هنسون روی نهادهای صنفی حساب ویژه بازشده و این گروه‌ها را اهرمی برای اجتماعی کرده آشوب‌ها خوانده بود.

به نظر می‌رسد باز شدن پای کلاه‌سفیدها به ایران در ورای اغتشاشات بدون دلیل نیست، پس از مرگ رهبر این گروهک تروریستی در ترکیه این بار این شبکه مخوف بدون روتوش درصحنه آشوب حاضر است؛ افسران اطلاعاتی غربی نه در پوشش تکنسین فنی و پزشک بدون مرز، بلکه بانام شبکه امدادگران برای تروریست‌ها خون‌شویی می‌کنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • نام IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    69 6
    يه گروه تروريستي اعلام بشه !
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      36 4
      چقدر گروه تروریستی زیاد شده
    • ح IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      34 3
      یک گروه تروریستی هست فیلمایی که ازشون تو سوریه در رفت کارشون رو کلا اونجا خراب کرد
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      25 9
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • ایران قوی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      14 10
      تا وقتی افراد نالایق بر سر امورات شما میگمارید وضع چنین باشد
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      25 5
      خطاب به ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ گروه های تروریستی زیاد شده ولی همگی با یک سر منشاء هستند گروه های تروریستی ساخته میشوند تا ایران را به زمین بزنند حالا تو میخواهی خودت رو به خواب بزنی مشکل خودت است
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      10 4
      گزارش خوبی بود
    • علي IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      8 2
      جمهوري اسلامي ايران با جنگ احزاب روبروست... ولي با مدد و نصرت الهي و اتحاد مردم و روشنگري رهبري اين منافقان كور دل و جانيان و اراذل و اوباش رسوا خواهند شد.
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    33 3
    چ غلطا،بیانیه میدن!خخخخخخخخخ🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • DE ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    31 5
    به نظر می‌رسد باز شدن پای کلاه‌سفیدها به ایران در ورای اغتشاشات بدون دلیل نیست، پس از مرگ رهبر این گروهک تروریستی در ترکیه این بار این شبکه مخوف بدون روتوش درصحنه آشوب حاضر است؛ افسران اطلاعاتی غربی نه در پوشش تکنسین فنی و پزشک بدون مرز، بلکه بانام شبکه امدادگران برای تروریست‌ها خون‌شویی می‌کنند
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    47 3
    اینجا سوریه نیست ایران است کادر درمانی ما در زمان کرونا با همه وجود و با تقدیم شهدا در کنار مردم خویش بودند همچنانکه در زمان جنگ تحمیلی جان بسیاری را نجات دادند اجازه سوءاستفاده از شغل و مقام شریف خود نمیدهند این سناریوی بهائی ها که وابستگی آنها به انگلیس خبیث از ابتدای ظهورشان زمان ناصرالدین شاه آشکار بود و شهبد امیر کبیر را با گمراه کردن شاه با دستپخت انگلیس یعنی مادر شاه و مادر همسر امیر کبیر که در گوش فرزندش خواسته پنهان انگلیس خواند و در تاریخ ایران مورد شرمساری شد رقم زدند چگونه فرزند راستین و خدمتگزار عالم ایرانی را بدست خودی ها رگ زدند این واقعه تاسف بار نمونه ای از خواست و عملکرد انگلیس در مورد ایرانی هاست همانگونه که با ایجاد قحطی با دزدی غلات ده میلیون ایرانی را از شدت گرسنگی از ایران گرفتند و هرگز راجع به این مسائل مورد پرسش قرار نگرفتند و در زمان کنونی هم با سیاست خود با حمایت از رسانه های ضد ایرانی در داخل هم بدنبال سیاست های کثیف خود به انواع مختلف فعال میباشند که اگر کنکاش شود حتما سرنخ همین موضوع ارتباط با آنها مشاهده میشود
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    38 2
    باید برای همه روشنگری کرد
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    46 2
    یا صاحب الزمان عجل علی ظهورک
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    31 6
    ازکاربیکاربشن برای مدتی تابه غلط کردن بیافتن..
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      2 4
      امتحان کنید
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      2 2
      دقیقا
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      1 1
      مزدوران راه به جایی نخواهند برد فکر کرده اند نا امنی ابجاد بکنند و خودشان سالم در بروند، زهی خیال باطل. شهر نا امن شود برای همه نا امن خواهد بود. ایران اسلامی هرگز باج به شغال نخواهد داد.
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    17 1
    برنامه آسیب رسانی ساختگی با عاملین خود که در گفتگوی بولتون به وجود سلاح اشاره کرده فردی که با منافقین روابط دارد و مسلما نقشه ای با حضور تمامی دشمنان در مورد ایران بمنظور سوریه سازی و نهایت تجزیه ایران داشتند و قصد فراهم کردن زمینه های دیگر در پی شکست طرح های قبلی که موفق نشدند چون عامل اساسی شکست آگاهی و شناخت دقیق و بالای مردم از برنامه و طینت ناپاک دشمنی که همیشه دشمنی اش با مردم و کشور ایران واضح بوده است
  • محسن IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    14 5
    مشرق این داستان فانتزیه یا واقعیت اگ واقعیت با مدارک و مستند معرفی هان کنید تا مردم هوشیار باشند و گول این عوامل را نخورن من تا حالا نام اندادگران ایران را نشنیده ام بگویید از کجا امده اند معرفی شان کنید و باید با تجربه سوریه با انها برخورد شود
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      7 1
      اینکه شما درباره این گروه بدنام اطلاع ندارید دلیل بر این نیست که یک داستان فانتزیه یکم تو اینترنت جستجو کنید سوابق این گروه به شدت بدنام رو پیدا می کنید به ویژه کارهای وحشتناکی که همین سال های اخیر به اسم صلح در سوریه کردند
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    14 0
    معرفیشون کنید
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    15 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    27 0
    این کلاه سفیدها ! چرا وقتهای دیگر مردن وهیچوقت در مناطق محروم ،مثل گروههای جهادی ،فعالیت نمیکنند؟! فقط موقع جنگ واغتشاش،خون آشام وار ،از پستوهاشون بیرون میان؟!
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    19 0
    درنظام پزشکی شهرما(یاسوج)پزشکان افسادطلب نفوذ کرده اند تا واتساپ فیلتر نبود نیش های زهرآگینی به انقلاب ونظام میزدندمتاسفانه کسی هم کاری به کار آنهانداره
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    23 0
    اینها هم بی آبرو و رسوا شدند و غلطی نتونستن بکنن ایران صاحب دارد مملکت امام زمان است
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    12 0
    در این حمله همه جانبه، فکر همه جا را کرده اند ما انقلابیون هم خوابیم نهایتش منتظریم ببینیم کجا راهپیمایی گذاشتن پاشیم بریم
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    20 0
    خب این انگل هارو فورا غیر قانونی اعلام کنید و هرگونه عضویت و فعالیت در این گروهکها را مشمول جریمه های سنگین مالی و ظرف یکساعت جمعشون کنین
  • DE ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    17 2
    دستگیرشان کنید
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      2 10
      باشه
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    15 1
    خواهشا جلوی اینها را بگیرید
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      3 6
      حتمن
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      در جواب ۰۹:۰۵؛ تو چی میگی
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    23 0
    پس توقع دارید دشمن با اسلحه نفوذ کنه،چه پوششی زیباتر از نجات جان انسانها،همه هم قبولش دارند.
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    20 0
    بعضی پزشکان با پول حرام پدرشان، بهترین کلاس کنکورها شرکت می کنند و با خوردن حق شاگردان زرنگ اما فقیر، در پزشکی قبول می شوند .. و بعد در بیمارستانها قتل عام راه می اندازند یک روز به نام کرونا روز دیگر به نام غربال گری و کشتن جنین های سالم و روز دیگر برای پارتنز امریکایی داشتن
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    24 2
    پزشکانی که بدون ازمایش قادر به تشخیص بیماری نیستند و مغزشان از تحلیل علایم بیماری عاجز است شده اند تحلیل گر سیاسی؟!!!!!!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    23 1
    ممنوع الکار کنید این بیناموسارو
  • یوسف از همدان IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    8 4
    آیا از خودتان پرسیده ایدکه چرا باید اصلاحات رو آنقدر دیر شروع کنید یا اصلا شروع نکنید که کار به اینجا برسد؟
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      2 0
      منظورت همان مراقبت است دیگر
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    22 1
    انقلاب وحوش و برهنگی محکوم به رسوایی و زوال و نابودی است... بن سلمان دارد پولهایش را دور میریزد. از این جماعن حیوان صفت و وحشی در هیچ جای دنیا ، توسط مردم ، حمایت نشده و نمی شود.
  • علوی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    18 1
    چرا در نطفه خفه نمیشن؟! چرا دستگیر و مجازات نمیشوند
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      پس اینهمه مجازات کشکه؟
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    14 0
    بعضی از گزارش های جعلی کشته شده های ساختگی از بعضی آمبولانس ها و مراکز درمانی و بیمارستان بیرون میاید
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    14 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    17 0
    چرا غربی های بیشرف و بیرحم می توانند در ایران آشوب راه بیندازند؟ چون 2 چیز به وفور موجود است : 1_ خائن مزدور 2_ احمق ساده لوح و زودباور
  • مجید IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 0
    مشرق بیشتر توضیح بده
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    19 2
    از مدارس شروع کنید. کتاب کافی نیست. جنایات غرب و آمریکا و انگلیس را سر هر کلاس «با فیلم» نشان بدهید تا بعدها BBC بی ناموس نتواند جای جلاد و شهید را عوض کند. دانش آموزان نوجوان را دربرابر جنگ روانی غرب واکسینه کنید.
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      8 2
      احسنت پیشنهاد ساده اما بسیار کاربردی اگر اجرا شود انقلابی فرهنگی رخ خواهد داد مشرق عزیز خواهشا پیگیری کن و در راس کار و اقدام قرار بده این انقلاب فرهنگی را در مدارس هرچه زودتر باید شروع کنند با کمک رسانه ها و پیگیری و مطالبه از آموزش و پرورش و نماینده ها و مجلس انقلابی
    • مختار IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      4 1
      با شما هم نظر هستم.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 0
    اینا کیان؟
  • سعید موسویان فرد IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    13 0
    آقا مردم دیگر به چه زبانی باید به نظام بگویند که ( وکیلی شر این جنایت کاران را به هر شکل کم کنید از سر ملت ) ؟ دائم در تلوزیون و همه سایت ها ملت و مردم را ( به حق) شاهد میگیرید که : ببینید اینها جنایت میکنند ! آقا جان به فدایتان حق است حق است. اینها را بگیرید ، حق مردم را از این تروریستها بگیرید ، وقتی میگویم تروریست مقصود فقط بمب گذاره ملعونه شاه چراغ نیست همه کسانی که در این مدت اسامی و رفتار و اعمالشان را لیست کردید ، اینها با گفتنه خشک و خالیه جرائمشان فقط بزرگ میشن و مطرح میشن ، در سایت و وا میکنی از پیشرفت های اقتصادی و نظامی ، علمی ، ورزشی .... با خبر بشی، میبینی بالا تا پائین خیانت و دشمنی با مردم چپ و راست داخل و خارج
  • خلیل IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    8 0
    مطمئنا اصلاح طلبان هم در این گروه دستی دارند میگی نه بعداً پیداش میشه مثلاً یکیش .....خائن است
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 0
    غلط کردن
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    10 0
    همونایی نیستن که میکفتن نیروهای زخمی مدافع امنیت رو درمان نمی کنیم؟!
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      2 0
      احتمالا همین آشغالهای پست فطرت هستند.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 0
    معرفیشون کنید
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    اینا کیان
  • مختار IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 0
    این حوادث اخیر دل یه ملتو خون کرده, چشمامون اشکیه تو گلومونم بغضه. ولی تلافیشو در میاریم... زمین بازی دست ماست نه آمریکا و اون گروهک تروریستی که فلسطینو اشغال کرده.
  • نادی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 0
    یاخدا. اینا کین؟
  • DE ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    10 1
    هرچه اراذل و اوباش و غربگدا و وطنفرش و جاسوس ستون پنجم و منافق و بهایی کمتر رای به اصلاحطمعکاران کمتر. ۳۴ سال افسادگران انقلاب و فرهنگ ما را استحاله کردن
  • ناشناس IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    8 0
    آنها معلوم هست که دشمنان اسلام هستند ولی همین اقشاشات چند هفته اخیر به دست یک مسلمان خود فروخته انجام شده چرا لگامش رانمیکشید این سربازان نیروی انتظامی امنیتی چه گناهی کرده اند هر جمعه چند تا شهید بشن شمارا به مقدساتان قسم دیگه بسه
  • حجت IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    10 0
    شوتشون کنید از دانشگاه بیرون، پروانه و نظام پزشکیشونم باطل کنین.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      2 0
      دکترها تو حالت عادیش از خون ملت پول درمیارن، سوگندی هم که میخورن با عرض معذرت زر اضافه است چون دقیقا توی عمل برعکسش رو انجام می دهند، ما بعضی این دکترهای عمومی میریم یک کثافتی هست که دومی نداره فقط مونده خدا و پیغمبر رو مسخره کنه! البته آدم شریف هم داخلشون هست ولی میخوام بگم چنین آشغالهایی هم هستن.
    • حجت IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      داداش، منظورم هر کسیه که به حرام خواری عادت کرده هستش. تو هر صنفی و طبقه ای.
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 0
    کمبودهایی که الان برای داروهای ابتدایی مثه سرم ومسکن وانتی بیوتیک فکر کردین خیلی اتفاقی با ایام آشوب هم زمان شده دست پلید وپنهان دشمن تو همه ی حوزه ها داره کارشو انجام میده .
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 1
    به نظر بنده باید به شدیدترین وجه مجازات بشن اینها سابقه کثیفی در سوریه داشتن
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 1
    ممنون از روشنگریت مشرق
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    جایی هم حالا اعتصاب کردن اصلا؟ اخراج از کار و ممنوع الخروجی ده ساله و حذف کردن همه اطلاعات تحصیلی و کاریشون از مهمترین کارهاست.
  • آذر IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    چندین سال است فریاد می‌زنیم سیاستگذاران بهداشتی کشور غلام حلقه بگوش سازمان کشتار جهانی WHO هستند و از فاجعه کنترل جمعیت تا کشتار انسان‌های بی‌گناه در جریان کرونا زیر سر همین‌هاست ولی گوش شنوایی برای شنیدن حقیقت نبوده و نیست.
  • گرامی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    باید مماشات با فتنه گران را کنار بگذاریم اردغوان بعد از کودتای نا فرجام چند میلیون نفر رادستگیر داخراج کرد
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    کاری نداره که جزوه بنویسید سرتاسر بیمارستان ها بدین بخونند آگاه بشوند فریب خورده ها کاری به تلویزیون ایران و مشرق نیوز ندارند فقط شایعات سعودی اینترنشنال رو گوش می دهند و باور می کنند. جهاد تبیین فقط به این مقالات گوگل نیست به جای جای کشور بروید سخنران در دانشگاهها و مراسمات ملی بفرستید و از نقشه های شوم دشمن آگاه رسانی کنید. سخنران بااستعداد انتخاب کنید نه اینا که بیسوادند نمی دونند چی دارند می گویند. در هیئت ها هر مراسم مذهبی از خود محله ها شروع کنید و اطلاع رسانی کنید. همون طوری که دشمن از محله ها اراذل جمع می کند و اموزش می دهد شما هم محله محوری کنید. تئاتر خیابانی راه بیندازید و با نمایشنامه همین ها رو که میگید تبدیل به نمایشنامه کنید ابزار هنر و موسیقی خیابانی رو استفاده کنید.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    خاک تو کلاه و .. کلاه سفیدها می کنیم .
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 1
    به نظر من برای نصب فیلترشکن و استفاده از واتساپ و اینستاگرام جریمه بذارید حدااقل اندازه یک سبقت بیجا یا سرعت غیرمجاز . 200هزار تومان.
  • محمدایوب IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    کلاه سفیده ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند از آنها بدتر وگنده تر از سال 67به رهبری رف... فرقه اصلاحیه سرمایه های اسراییل با پشتوانه آمریکا انگلیس اسراییل وپول عربستان سعودی هر غلطی خواستند. کردند فتنه های 78 88 96 98 را راه انداختند هرچه می توانستند دزدی کردند برای تحریم کشور با اربابشان آمریکا تماس والتماس کردند تعدادی از آنها پناهنده شدند
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    پس معلوم شد کیا آمار و اسامی فوتی های قلبی و خودکشی و ... رو به دشمن میداد.
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      3 0
      بعیدنیست همینهامریض ها راقبل ازکشتن مجروح کنند تاکشته سازی کنند
  • AT ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    با سلام ! ای کاش این مسایل را بصورت خصوصی برای کادر درمان و بیمارستانها و پزشگا ارسال میکردید
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    این آشوب زامبی کم داشت که اونم جور
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    در انفجار راشدین وقتی در جریان مبادله مردم کفریا و الفوعه با اهالی مضایا و زبدانی نا جوانمرادانه به بهانه چیپس و پفک بچه ها رو تکه پاره کردند کلاه سفیدها اومدند و بچه های زخمی و مجروح ها رو با خودشون به بهانه امدادگری بردند ... مادرها هنوز دارند دنبال بچه هاشون می گردند ... لجن تر از این جماعت وجود نداره . کتاب پانصد صندلی خالی رو بخونید
  • !! IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    خداوندا ! خائنین را ، به ظالمین غربی ، مشغول بفرما !
  • مرصاد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    بسیاری از بظاهر پزشکان تاجر مسلک ، عملا ؛ عمله دشمن هستند !!
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 0
    یاد بگیرید لغات مثبت و مهندسی شده ایی که هدفی جز تخریب و نابودی ایران و ایرانی ندارد را به شکلی درست بگید چون کلمات بار دارند و کلماتی مثل "سفید" در عقبه ذهن مخاطب و مردم می شیند یعنی شما همین جا یک متن خوب و هشداردهنده ایی نوشتید اما باز کلمه سفیدی که بکار بردین کارشو می کنه تو تیتر از کلمه "کلاه سیاه ها" استفاده می کردین تو متن هم یکجا نهایتا تو پرانتز می نوشتید کلاه سفیدها و یا برای اینکه بنویسید امدادگران انقلاب , قبلش از کلمه ایی مثل موسوم استفاده می کردین و بعد از کلماتی مثل "تاجران خون" , "تروریست های پزشک نما" و امثالهم استفاده می کردین فقط هم اینجا نیست مثلا باید گفته شود ازدواج سیاه و برای باهم بودن به شیوه غربی از کلمه ازدواج سفید استفاده نشود مسئولان و رسانه های انقلابی مثل شما خیلی بیشتر باید توجه کنند بشینید برای دونه دونه کلماتتون فکر کنید .
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      2 0
      دقیقاااااااااااا. پزشکان بدون مغز (بدون مرز)
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    امریکا برای پیشبرد مقاصد جنایتکارانه خود ابزارهای گوناگون دارد که ظاهر آنها در بر خورد ساده شیک وانسان دوستانه است اما ماهیت واهداف اصلی آنها هیچ تفاوت با تشکیلات نظامی وجاسوسی و جنایتکارانه امریکا ندارد مثلا جاسوسان امریکا د ر آنسکام یا سازمان ملل در جنگ سوریه و درجنگ یمن را مقایسه کنید با جنگ در اوکراین برخوردسازمان حقوق بشر را با قتل جنایتکارانه خاشقچی توسط سعودیها و داستان همین کلاه سفید ها آنها را بین مردم بشر دوست خدمتگزار صلح دوست وراستگو معرفی وبزرگ می کند تا روز نیاز طبق دستورات امریکا انجام وظیفه نمایند . واز این دست سیاه بازیهای فریبکارانه برای همه کشورها آماده دارد.
  • علوی IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    جنگ ترکیبی مقل بچه نامشروعست که هر،بخشش شبیه یک شخص و یک روش است یعنی خود ابلیس است
  • گلپایگانی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    بیشتر رسواشون کنید
  • ايران IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    همه مافیاها جمعشان جمع است
  • علی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    برای تداوم انقلاب اسلامی باید یک انقلاب دیگر برای پاکسازی صورت پذیرد وگرنه این جرثومه های فساد و خائن در داخل دست از شرارت و توطئه بر نخواهند داشت
  • سعید IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    توجه،توجه،توجه خطاب به مسئولین و اغتشاشگران::در صورت موفقیت محور عبر ی عربی،غربی ایران این جگر گوشه ما بدون هیچ تردیدی تجزیه خواهد شد و سیل لشکر داعش خراسان به کشور از هم پاشیده سرازیر خواهد گردید،پیشنهاد میکنم به عنوان روشنگری و ترسیم آینده ایران در صورت موفقیت براندازان،یکی از شهرهای کوچک و یا یکی از محلات با تراکم بالای اغتشاش گران و مشتاقان براندازی را ،جهت اجرای حدود اسلامی و الهی بصورت رسمی با دعوت از داعش خراسان در اختیار خلافت اسلامی عراق و شام قرار دهیم تا آشوبگران فردای واقعی خود و خانواده خود را به صورت میدانی و واقعی برای مدتی لمس کنند ؛؛با این شرط که هر آنچه روی میدهد را به فریب خوردگان دیگر گزارش و اطلاع دهند و بگویند ما فردای ایران بدون جمهوری اسلامی را دیدیم.این طرح را لطفا خواهشا نشر دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس