ویژه ها

این اولین بار نیست که جریان اصلاح طلب از یک پروژه ضددینی و ضدایرانی حمایت می کند. با مرور روزنامه ها، سایت های خبری و کانال های تلگرامی منتسب به طیف اصلاح طلب موارد متعددی در این خصوص یافت می شود.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** حمایت اصلاح طلبان از فیلم موهن علیه امام رضا(ع)

در مراسم اختتامیه هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم کن در فرانسه(جشنواره ای که به رویکرد نژادپرستانه، سیاست زده و ضددینی مشهور است) جایزه بهترین بازیگر زن به «زهرا امیرابراهیمی» تعلق گرفت. وی این جایزه را به دلیل بازی در فیلم ضدایرانی و ضددینی «عنکبوت مقدس» دریافت کرد.

این فیلم موهن توسط گروهی از ایرانیان ترک وطن کرده در اردن ساخته شده است. فیلم عنکبوت مقدس تصویری به شدت مشمئزکننده از مردم ایران و عقاید آنان به نمایش می گذارد. این فیلم رفتار یک قاتل زنجیره‌ای که در اثر اختلال روانی اقدام به قتل می‌کرد را به ارزش‌های ایرانی- اسلامی نسبت داده است!

بی بی سی فارسی آنقدر از محتوای این فیلم ضدایرانی و ضددینی ذوق زده شده بود که در مطلبی با عنوان «فیلم 'عنکبوت مقدس'؛ قتل زنان به نام خدا» نوشت: «فیلم به نقبی آشکار به دل باورهای کورکورانه مذهبی در یکی از سنتی ترین شهرهای ایران بدل می‌شود...  آشکار است فیلمساز عامدانه قصد آزار تماشاگرش را دارد...جایی که شخصیت اصلی در پایه چوبه دار عاجزانه از "امام رضا" کمک می‌طلبد.»

این سایت ضدایرانی در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: «این فیلم دستاورد تازه‌ای را برای سینمای ایران در غربت رقم می زند: بازسازی جزء به جزء و حساب شده مشهد که تقریباً در همه صحنه‌ها تماشاگر را در فضایی که خلق کرده شریک می‌کند و مانع از فاصله احساسی ناخواسته تماشاگر (به دلیل محیط ناآشنا و غیرقابل باور) می‌شود...نمایش عبادت در کنار جنایت- و همین طور اشاره‌های آشکار به سابقه‌ قاتل در جبهه و حمایت ضمنی از او از درون حکومت، لایه‌های مختلفی را به اثر می‌افزاید و آن را به شکل جذابی، محلی و بومی می‌کند، گویی که فیلم نمی‌تواند در هیچ جایی دیگر اتفاق بیفتد جز "مشهد مقدس". و فیلمساز ابایی ندارد این تقدس را به زیر سوال ببرد.»

بی بی سی فارسی با ذوق زدگی از محتوای ضد دینی و ضدایرانی این فیلم تمجید کرده و از کارگردان این فیلم به دلیل جسارت در توهین به مقدسات مسلمانان تقدیر کرده است. در این فیلم موهن و ضد دینی و ضدایرانی، در ابتدای فیلم نمای شهر مشهد در شب نمایش داده می شود که شبیه تار عنکبوت است و در مرکز تار عنکبوت هم حرم امام رضا(ع) قرار دارد!

این فیلم موهن فراتر از یک فیلم علیه حاکمیت در ایران است و با بی شرمی و گستاخی، مقدسات مردم ایران و ارادت آنان به امام رضا(ع) را مورد هجمه و توهین قرار داده است. دیگر رسانه های ضدایرانی وابسته به آمریکا، انگلیس و آل سعود نیز به تعریف و تمجید از این فیلم پرداختند.

با اینحال روزنامه های اصلاح طلب همصدا با رسانه های ضدایرانی با ذوق زدگی از این فیلم موهن استقبال کرده اند.

در همین رابطه روزنامه سازندگی- ارگان حزب کارگزاران- که گردانندگان آن پیش از این در یک روزنامه دیگر همصدا با توهین کنندگان به ساحت پیامبر اعظم(ص) تیتر «من هم شارلی هستم» را انتخاب کرده بود، در مطلبی با عنوان «نخل طلا برای دختر فراموش شده» نوشت: «زهرا امیرابراهیمی از ابتدای این جشنواره به دور از هر حاشیه خواسته و ناخواسته ای روی فرش قرمز کن با ظاهری آراسته حاضر شد و عاقبت هم به عنوان برنده بزرگ به خانه رفت».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اصغر فرهادی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران نقش مهمی در اهدای این جایزه به امیرابراهیمی داشت و عده ای او را مسبب اعطای نخل طلا به این بازیگر می دانند

حمایت اصلاح‌طلبان از فیلم موهن علیه امام رضا (ع) / ابتکار: آلودگی هوا تقصیر کاسبان تحریم است

همچنین روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «شب تاریخی سینمای ایران» نوشت: «جایزه بازیگری نقش اول زن اما به «زهرا  امیرابراهیمی» بازیگر فیلم «عنکبوت مقدس» رسید؛ بازیگری که توانست با بازی خوبش در فیلم آخر «علی عباسی» چشم‌ها را خیره کند. او هنگام گرفتن جایزه از سختی‌هایی که در این سال‌ها، دور از وطن تحمل کرده است، حرف زد و گفت که سینما زندگی‌اش را نجات داده است. متاسفانه ایران و ایرانی‌ها هیچ جایزه دیگری نبردند

حمایت اصلاح‌طلبان از فیلم موهن علیه امام رضا (ع) / ابتکار: آلودگی هوا تقصیر کاسبان تحریم است

روزنامه شرق نیز در مطلبی با عنوان «همدردی سینماگران ایران با دادغ دیدگان متروپل» نوشت: «دریافت اولین جایزه بازیگری زن در جشنواره کن امسال، افتخاری بود که «زهرا امیرابراهیمی» به مجموعه جوایز جهانی ایران اضافه کرد. زهرا امیرابراهیمی در فیلم «عنکبوت مقدس» نقش روزنامه‌نگاری را بازی می‌کند که وارد دنیای قاتل ۱۶ زن در مشهد می‌شود. بازی او توانست تحسین هیئت داوران را به دنبال داشته باشد و لحظات شادی را برای مردم ایران به همراه بیاورد. این جایزه با استقبال فراوان مردم ایران روبه‌رو شد که این روزها دل‌نگران و غم‌دیده، فاجعه «متروپل» آبادان را پیگیری می‌کنند.»

حمایت اصلاح‌طلبان از فیلم موهن علیه امام رضا (ع) / ابتکار: آلودگی هوا تقصیر کاسبان تحریم است

برخی فعالین اصلاح طلب از جمله آذر منصوری و محمدعلی ابطحی نیز از این فیلم موهن و ضددینی استقبال کرده اند. نکته قابل تأمل اینجاست که ابطحی صراحتا اذعان کرده که اصلا نمی داند محتوای این فیلم چیست اما از آن حمایت می کند! این دقیقا منطق طیف اصلاح طلب در دیگر موضوعات از جمله برجام و FATF و...است.

این اولین بار نیست که جریان اصلاح طلب از یک پروژه ضددینی و ضدایرانی حمایت می کند. با مرور روزنامه ها، سایت های خبری و کانال های تلگرامی منتسب به طیف اصلاح طلب، موارد بسیار زیادی از توهین به مقدسات و جسارت به ائمه اطهار و تمسخر باورهای دینی مردم مشاهده می شود.به عنوان نمونه «علیرضا علوی تبار» از افراطیون اصلاح طلب پیش از این در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود: «ما پیشرفت نمیکنم چون در جامعه ما هنوز خدا نمرده است»!

حمایت اصلاح‌طلبان از فیلم موهن علیه امام رضا (ع) / ابتکار: آلودگی هوا تقصیر کاسبان تحریم است

** ابتکار: آلودگی هوا تقصیر کاسبان تحریم است

«معصومه ابتکار» معاون سابق رئیس جمهور در دولت روحانی که اکنون سالهاست فرزندش در آمریکا ساکن است، در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «یکی از مهم‌ترین رویارویی‌های ما با کاسبان تحریم در ماجرای بنزین پتروشیمی نمایان شد. به خاطر تحریم‌های سال‌های ۸۸ و ۸۹، واردات بنزین ایران تحریم شد. گروهی با یک راه‌حل غیر استاندارد پیشنهاد دادند که از طریق افزایش میزان آراماتیک بنزین، تلاش کردند حجم بنزین را بالا ببرند. در آن زمان من در شورای شهر تهران حضور داشتم و بلافاصله هشدار دادم. می‌دانستم که اثر این تولیدات در گسترش سرطان خون افراد چگونه خواهد بود. اما تهدیدات همین کاسبان تحریم گسترش پیدا کرد و فشارهای فراوانی وارد ساختند تا ما این موضوع را رها کنیم.»

وی در ادامه گفت: «مجموعه این تحرکات توسط کاسبان تحریم، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شد و ظرفیت‌های زیادی از کشور را هدر داد. خوشبختانه بنزین پتروشیمی کاملا از رده خارج شد و تولیدات بنزین کشور در مسیر استانداردسازی قرار گرفت. البته همچنان سایه تحریم‌ها در رشد این بخش نمایان شد.»

حمایت اصلاح‌طلبان از فیلم موهن علیه امام رضا (ع) / ابتکار: آلودگی هوا تقصیر کاسبان تحریم است

ابتکار در اظهارات مذکور به تحریم های سال ۸۸ و ۸۹ اشاره کرده است. این تحریم ها دقیقا ماحصل اقدامات جریان فتنه در آن مقطع است. قطعنامه ۱۹۲۹ دقیقا در اولین سال فتنه ۸۸ و با هدف کمک به جریان فتنه در ایران صادر شد.

روزنامه لس آنجلس تایمز ۲۸مهر ۸۸ از زبان «جان‌ هانا» مقام وقت آمریکایی فاش کرد: «مطمئناً پیامی که از گردهمایی فعالان اپوزیسیون ایران-که درمیان آنها افراد نزدیک به سران جنبش سبز حضور داشتند- شنیدم، این بود که تحریم باید اعمال شود و باید هرچه شدیدتر باشد؛ تحریم باید بصورت شوک‌ وارد شود که فلج کند و نه به صورت واکسن». بر همین اساس قطعنامه سنگین ۱۹۲۹ دقیقا در سالگرد فتنه ۸۸ و با هدف کمک به فتنه گران به ملت ایران تحمیل شد. در حقیقت قطعنامه سنگین و ضدایرانی ۱۹۲۹ که در سالگرد فتنه ۸۸ علیه ملت ایران صادر شد، نتیجه عملکرد افراطیون اصلاح طلب است.

و اما درباره ادعای ابتکار درخصوص بنزین پتروشیمی ها گفتنی است، در مهرماه ۱۴۰۰ گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در رابطه با توقف تولید بنزین پتروشیمی‌ها به بهانه آلودگی آن و نقش دولتمردان سابق در این موضوع به قوه قضائیه ارسال شد.

در سال ۹۲ و با شروع به کار دولت روحانی، موضوع آلوده بودن بنزین تولیدی و سرطان‌زا بودن آن به واسطه میزان زیاد بنزن، موج نگرانی جدی را برای مردم به همراه داشت که درپی آن کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با دعوت از مسئولان و کارشناسان در این حوزه  به موضوع ورود کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون اصل ۹۰، زنگنه و ابتکار تعهدات شرعی و قانونی خود را در زمینه عدم اعلام مطالب خلاف واقع و غیرمستند را نقض کرده ‌اند و این موضوع تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی، خسارت میلیاردی به بیت المال، تضییع حقوق عامه و ایجاد موانع برای کارکنان وظیفه‌شناس در انجام وظایف محوله را به همراه داشته است.

در ادامه این گزارش آمده است: به موجب مواد ۶۹۷ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی از دستگاه قضایی در خواست می شود نسبت به تعقیب، محاکمه و اعمال مجازات مقرر قانونی نامبردگان اقدام مقتضی بعمل آید.

علی خضریان نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰- آبان ۱۴۰۰- گفته بود: «در نشست علنی مجلس گزارش ‌کمیسیون اصل نود درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست پیرامون گزارش ناصحیح درخصوص بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی قرائت شد. موضوعی که با ادعای آلودگی بنزین تولیدشده و بحث سرطان‌زا بودن، نگرانی‌های جدی را در سطح جامعه ایجاد کرده بود. اما در همین زمان آقای ‌بیژن زنگنه و خانم ‌معصومه ابتکار با ارائه داده‌های غلط به رسانه‌ها و نیز در مکاتبات رسمی، بحث آلودگی ریفرمیت دریافتی از پتروشیمی‌ها را مطرح می‌نمایند و با حذف تولید داخلی، واردات گسترده بنزین غیراستاندارد، از طریق واسطه‌ها آغاز می‌شود!».

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه تصریح کرد: «با عنایت به اینکه مدیران دستگاه اجرایی برابر ‌قانون از اعلام مطالب خلاف واقع و غیرمستند منع شده‌اند؛ آقای زنگنه و خانم ابتکار با نقض این تعهد شرعی، قانونی و اخلاقی باعث تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی و خسارت میلیاردی به بیت‌المال شده و به قوه قضاییه جهت ‌مجازات معرفی شدند.»

لازم به ذکر است که ما در حوزه بنزین تحت تحریم قرار داشتیم. برخی مدیران دولتی- در دولت روحانی- تاکید داشتند که نباید پالایشگاه ساخته شود و ما باید واردکننده بنزین باشیم. اما با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ضمن خودکفایی در تولید بنزین، تحریم های ضدایرانی نیز بی اثر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    49 8
    منتظر میمونیم ببینیم دستگاه قضا اینها رو توقیف میکنه؟ کم چیزی نیست در کشور امام رضا ع توهین و حمایت این اراذل.. دردشون هم از سرود سلام فرمانده همین بود که نسل جدید امام زمانشون رو صدا میزنند نه شعرهای مستهجن ساسی مانکن رو! دنبال به فحشا کشوندن کشورند.
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      7 18
      دروغ ميگن ، توهين كجا بوده بابا ؟! كى با امام رضا(ع) مشكل داره عاخه
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 11
      «دروغ ميگن ، توهين كجا بوده بابا ؟! كى با امام رضا(ع) مشكل داره عاخه»..... تا ظهور آقا امام زمان علیه السلام باطل وجود داره و باطل همیشه با حق در جنگه
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 9
      هیچ توهینی به ساحت مقدس صورت نگرفته
    • محمود سلمانی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      5 0
      تار و پود از عشق و‌الهام علی، موسی الرّضا زنده جان از نام و از جام علی، موسی الرّضا عرض کرنش می کنم سلطان! ایا مهر خدا! من فقیر و حجّ و اِحرام علی، موسی الرّضا حق حسابم کرده از جویندگانت مهربان! هستم از عشاق و ارقامِ علی، موسی الرّضا تارِ مهرت میکِشد بی پا و سر سوی حرم، حق حمایت کن شوم رامِ علی، موسی الرّضا آهویم جوینده ی بند شه هفت آسمان، ضامنا ما را‌ کشان، دامِ علی، موسی الرّضا بر رطیلِ بدزبان نفرین هشیاران بُواد قلب هشیاران وآرامِ علی، موسی الرّضا جسارت ننگ و‌نکبت و دون مایگان به ساحت قدسی فرمانروایان آسمان، تسلیت ظهورِ منتقم باد #تار_و_پودم_عشق_و‌_الهام_علی_موسی_الرضا_زنده_جان_از_نام_و_از_جام__علی_موسی_الرضا_عرض_کرنش_می_کنم_سلطان_اَیا_مهر_خدا_من_فقیر_و_حج_و_اِحرام_علی_موسی_الرضا_حق_حسابم_کرده_از_جویندگانت_مهربان_هستم_از_عشاق_و_ارقام_علی_موسی_الرضا_تارِ_مهرت_میکِشد_بی_پا_و_سر_سوی_حرم_حق_حمایت_کن_شوم_رامِ__علی_موسی_الرضا__آهویم_جوینده_ی_بند_شه_هفت_آسمان_ضامنا_ما_را_‌کشان_دام__علی_موسی_الرضا_بر_رطیل_بد_زبان_نفرین_هشیاران_بُواد_قلب_هشیاران_و_آرام_علی_موسی_الرضا #ارض_طوس_مقدس #مطالبه_مجازات_سازندگان_فیلم_دروغ_و_موهن_عنکبوت_مقدس #نفرین_هشیاران_به_رطیل_هرزه_دروغگوی_نامقدس #سلطان_به_سریر_آقاییش_به_سلامت_باد #السلام_علیک_یا_علی_ابن_موسی_الرضا #اشهد_انک_سلطان_دین_رضا #بادا_در_مهلکه_دنیا_پای_بوس_و_مهمان_لایق_نگاه_مهربانش_و_در_صف_محشر_در_صف_شفاعتش_باشیم #تخت_اشراقی_تو‌_مطلع_خورشید_است_درب_ورودی_بهشت_و_چشمه_طهور_عشق_ای_ساقی_معرفت_جرعه_ای_مرحمت_فرما_تا_زمین_مست_جام_گلاب_مهدویت_گردد #رضا #رضای_خدا #عنکبوت_نامقدس_خانه_ات_سخت_سست_است #ساب_النبی_محاکمه_باید_گردد #اهانت_فرومایگان_به_ساحت_اهورایی_حضرت_امام_علی_بن_موسی_الرضا_تسلیت_ظهور_باد #مشهد #مرتضای_دوم #ثامن_الحجج_امام_هشتم_سپهر_هشتم #رابطه_امام_رضا_و_ظهور #و_انا_من_شروطها #رجعت_رضوی #ولایت_امام_رضا #امام_رضا #علی_بن_موسی_الرضا_المرتضی #شمس_الشموس_انیس_النفوس_غریب_الغربا_معین_الضعفا_امام_رئوف_ضامن_آهو_ثامن_ضامن_سلطان_مشرق #مسیر_بازگشت_بشر_به_موعود_از_خراسان_به_مکه_است عزیزان هشتگ فرستادم اگر دوست داشتند در فضای مجازی تولید محتوا کننددر دفاعذاز امام مهربان دستشان پر تر باشد
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      3 0
      با تکذیب توهین ، توهین پاک نمیشه کاش برخورد جدی بشه
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 0
      اصلاح طلبان با دین و ائمه مشکل دارند در سال 88 هم فتنه گران اصلاح طلب به عزاداران امام حسین(ع) توهین و حمله کردند.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 1
      این چپی ها همون هایی هستند که پاش بیفته کلنگ به دست میشوند و به جان مرقد امامن هم یمافتند. البته اگر ما زنده نباشیم
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    24 2
    لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      11 4
      ابتکار: آلودگی هوا تقصیر کاسبان تحریم است/// صدمه ای که این خانم و همفکرانش به ایران زدن از صدمه اسرائیل و قوم مغول بیشتره. راست راست داره راه میره و هیچکس بابت میلیاردها دلار بنزینی که شوهرجونش (هاشمی) وارد کرد ازش بازخواست نمی کنه (با زمینه چینی این خانم). به میت سیاسی که رو بدی به کفنش....ه.
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      1 1
      کاسبی پول میخواد پول هم دست امریکاست و آقازاده های امریکایی این حرف ها رو نزنید و مردم رو فریب ندید دختر هاشمی کاسب تحریمه خودتی
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    28 5
    واژه ی "مردم" در ادبیات اصلاح طلبان واژه غریبی است! چطور مردمی که عید امسال با سفر ۴ میلیونی به مشهد رکورد مسافرت رو شکستند و برای زیارت امام غریب لحظه شماری میکنن میتونن از این فیلم خوشحال بشن؟
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 19
    چه ربطی به امام رضا داره
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      15 2
      کمی شعور قبل از نظر دادنت آرزوست
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      5 1
      شما در مورد فیلم یه کوچولو تحقیق کنی متوجه میشی
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    20 6
    افساد طلب = سرمایه های اسقاطیل افساد طلب = بهائیت
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    24 10
    بر اول واخر افساد طلبا لعنت
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      25 2
      بیژن زنگنه و خانم ابتکار باید بدلیل تشویش افکار عمومی و خسارت میلیاردی به بیت المال در قضیه واردات بنزین محاکمه و مجازات بشوند.
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      22 2
      تا افساد طلب هست آشوب و تحریم و فتنه هم هست تنها راه حل مشکلات کشور حذف اصلاح طلبان از چرخه سیاسی و مدیریتی کشور است.
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      9 1
      بیش باد!!!
  • مریم IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    16 2
    اصلاح طلبان لطفا ساکت بشن. تا سرکار بودن هیچ کارمفیدی واسه ملت و کشور نکردن. حالا شدن مدعی. خخخخخخ. کاسبان تحریم هم خودتون و هم حزب و جناحتونن خانم ابتکار.
  • سید IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    18 1
    کاسبان برجام همه همین گونه اند! برخی شان یقه سفید مانند زیباکلام و تاجزاده و ابتکار و آذرمنصوری و ..... و برخی بی یقه مثل امیرابراهیمی و علینژاد و زم و علیدوستی! جمیعاً در خدمت اربابان غربی و نشخوارکننده غذای ایشان!!!!
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    15 5
    مردم از این جایزه خوشحال شدن؟ مردم میلیون ها زائری هستن که سالانه به پا بوس آقا جان علی بن موسی الرضا میرن. نه چهارتا ولگرد مجازی
  • یک ایرانی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 2
    از دشمنان اهلبیت علیهم السلام برائت میجویم. من عاشق امام رضا علیه السلام هستم.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    12 2
    لعنت خدا بر دشمنان اهلبیت پیامبر علیهم السلام
  • خسارت محض IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    13 2
    کاسبان تحریم همان کاسبان برجام هستن که منافع ملی را فدای منافع حزبی و شخصی و منافع کدخدا کردند.
  • سید فروزان CH ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    14 4
    ننگ بر ابتکار و زنگنه و روحانی و خاتمی و‌دیکر غرلگدایان اصلاح طلب .. ننگ برهاشمی و فرزندانش
  • سامان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    15 2
    افساد طلبان اگر از فیلم موهن علیه امام رضا(ع) حمایت نمی کردند باید شک می کردیم این جماعت سر در آخور بیگانه دارند و بخاطر یک مُشت دلار به مقدسات 85 میلیون ایرانی دهن کجی می کنند.
  • ماجرای تحریم بنزین IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    15 1
    قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه و آشوب اصلاح طلبان در سال 88 بود ابتکار بهتره سکوت کند.
  • Ata IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    12 2
    به قول شیمون پرز : افسادطلبان فاسد سرمایه های ما در ایران هستند.
  • مسعود IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 2
    آلودگی هوا نتیجه سوء مدیریت و ناکارآمدی و کم سوادی خانم ابتکار در مدت 16 سال تصدی ریاست سازمان محیط زیست است.
  • داریوش IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    14 2
    کاسبان برجام امثال فائزه هاشمی هستن که از رفتن ترامپ ابراز نگرانی می کردند.
    • سهیل IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 1
      دقیقا
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    12 2
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟!
  • محمدایوب IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    13 2
    قوه قضاییه در خواب وعدم محاکمه دزدان وغارتگران آنها در حال شادی ومسخره گرفتن قانون و... وباید هم طلبکار باشند
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    6 1
    اینکه از خودت هیچی‌ نداشته باشی و فقط نگاهت به دست و دهن دیگران باشه که چی میخوان و خودتو به خدمت اونا دربیاری تا خوششون بیاد پست ترین نوع گداییه.اینکه به خوشایند دشمنان وطن و عقایدت جست و خیز کنی تا جایزه ای چیزی پرت کنن جلوت واقعا پستی و حقارته.همیشه ملاک،تشویق کردن نیست چون مثلا برای حیوونای دست آموز هم کلی آدم جمع میشه و حسابی تشویقشون میکنن
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 2
    لعنت خدا بر دشمنان امام رضا علیه السلام
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    11 2
    در دوره های قبل در پالایشگاه سازی و تولید بنزین اهمال شد و ما به بنزین اندونزی و مالزی و هند وابسته شدیم. جریان فتنه باعث و بانی تحریم فلج کننده 1929 شد واردات بنزین به شکل ضربتی مختل شد. اما ایران به سرعت حربه بنزینی آمریکا را خنثی کرد اما همان جریان فتنه جنگ روانی علیه حربه ایران را کلید زد و با روی کار آمدن دولت روحانی به سرعت و در ابتدای استقرار، طرح سهمیه بندی سوخت و کارت سوخت که مصرف بی‌رویه و قاچاق را کنترل می‌کرد را به سرعت لغو کردند و همچنین تولید رفرمیت یعنی حربه ایران ضد تحریم بنزینی آمریکا را تعطیل کردند. زنگنه گفت پالایشگاه سازی کثافت کاری ست. مصرف و قاچاق افسار گسیخته شد کشور باز وابسته به واردات بنزین شد. گرانی بنزین را تا شب قبل گران شدن بنزین تکذیب کردند و به یکباره سه برابر کردند و کودتایی تمام عیار راه انداختند بنزین به سلاح رایج ضد کشور بدل شده و اما سوال اساسی چرا با عاملین این جنگ عیان برخورد نمی‌شود ؟!
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 2
    وقتی رفتار اکثر اصلاح‌طلبان و برخی اصولگرا نما و برخی به ظاهر مستقل را میبینم یاد کاراکتر اشعث در فیلم امام علی علیه السلام می افتم که یک منافق در سپاه امام بود در سکانسی مالک اشتر به او میگوید کاش در سپاه معاویه بودی (تا با تو جنگیده و میکشتمت) . ای کاش اصلاح طلبان مثل منافقان دست به اسلحه می‌بردند تا ما هم تار و مارشان میکردیم.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    9 2
    افساد طلبان سرمایه های اسقاطیل
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 4
    خدا لعنتتون کنه
  • US ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    8 2
    ملت عزادار متروپل اونوقت این جماعت دارند خوشحالی و شادی میکنن بخاطر یه جایزه.تبریک،مبارک باد مبارک باد راه انداختن. یه فیلم در مورد وضعیت اقتصادی ایران بسازید.جرات دارید اونجا از هولوکاست تحریم ایران بگید.
  • عبدالله IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    8 2
    کسی که از فساد و فاسد دفاع میکنه مسلماًخودش فاسد است. البته تشت رسوایی طایفه معلوم الحال موسوم به اصلاح طلب خیلی وقت است که افتاده و همه چیز برمَلاست. اغلب گمراه ،مرعوب و مسموم فکری و خوار و ذلیل و نوکر اجانب و دشمنان کشور هستند. رفیق دشمنان و دشمن مردم و ارزشها.
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    18 1
    بعضی ها !! شوهرشون وارد کننده بنزین بوده و این واردات توسط شوهرشون رو رانت نمی‌دونستن!! ، خوب معلومه که لقمه چرب و نرم به این بزرگی رو نمیشه ازش گذشت و بنفعشون نبوده که پالایشگاه ساخته بشه / کاسبان واقعی تحریم ها یکی شون همین حضرات بودند / خوب با سخنان فائزه هاشمی در مورد حمایت از تحریم های ترامپ. علیه ایران چهره برخی دیگر از کاسبان تحریم نمایان شده / خوب سال ۹۶ در نخستین گزارش حقوق شهروندی در سالن اجلاس سران ی روحانی در بخشی از سخنانش کلی از باید ها و نباید ها در مورد هوای پاک و اینکه هوای پاک جزو حقوق شهروندی هست و.. صحبت کردند / خوب اگر خانم ابتکار معتقد است که کاسبان تحریم باعث افزایش آلودگی هوا شدند بیان توضیح بدهند که اولا مگر برجام قرار نبود همه تحریم ها رو رفع کنه و مشکل آب خوردن مردم رو حل کنه !؟ ثانیا ۴ سال قبل از سال ۹۶ و ۴ سال بعد از اون دولت ی روحانی در زمینه رفع آلودگی هوا چکار کرد !؟ غیر از پولی کردن معابر و صادر کردن مجوز برای اخذ عوارض طرح ترافیک جدید ( طرح بالصطلاح مقابله با آلودگی هوا ) و اخذ پول زور از شهروندان تهرانی که هیچ اثری در رفع آلودگی هوا نداشت و تبدیل شده بود به منبع درآمد مفت و سهل الوصول برای شهرداری بگویند چکار کردن.!!؟ / از اون گذشته مگه آقای روحانی مدعی نبود که طبق گزارش وزارت نفت دولت خودش ، بنزین ارائه شده به مردم در پمپ بنزین ها استاندارد یورو ۵ داشته پس دیگه نباید خانم ابتکار صحبت از نقش کاسبان تحریم در آلودگی هوا بکنند / گزارش های که سازمان محیط زیست به ریاست ی کلانتری داشتند بیان میکرد که علت آلودگی هوا در تهران کامیون‌های بودند که شب ها وارد تهران میشدند و البته قبلاً این سازمان کارخانه سیمان تهران و نیروگاه شهید رجایی رو دلیل آلودگی هوا در تهران بیان میکردند / و از طرفی هم شهرداری وقت هم کیفیت پایین بنزین تولیدی و تردد خودروهای شخصی رو دلیل آلودگی بیان میکرد خوب بالاخره باید دلیل می‌تراشیدند واسه ادامه اخذ عوارض طرح ترافیک جدید / خلاصه از این گزارشات متناقض دستگاههای مختلف و مربوطه در دولت ی روحانی در مورد منشأ آلودگی هوا ، هم واردکنندگان نورچشمی بنزین سود می‌بردند هم شهرداری وقت از محل اخذ عوارض طرح بالصطلاح رفع آلودگی هوا (طرح ترافیک) متنعم میشد/ حالا هم که خانم ابتکار تحریم ها رو علت آلودگی هوا میدونه ؛))
  • DE ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    13 1
    این اولین بار نیست که جریان اصلاح طلب از یک پروژه ضددینی و ضدایرانی حمایت می کند. با مرور روزنامه ها، سایت های خبری و کانال های تلگرامی منتسب به طیف اصلاح طلب موارد متعددی در این خصوص یافت می شود.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 2
    ديشب به سرم باز هواي دگر افتاد در خواب مرا سوي خراسان گذر افتاد چشمم به ضريحِ شَهِ والا گهر افتاد اين شعر همان لحظه مرا در نظر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد اين قبرِ غَريب الغُربا خسرو طوس است اين قبرِمُغيث الضُّعفا شَمس شُموس است خاكِ درِ او، مرجعِ ارواح و نفوس است بايد ز رَهِ صدق، بر اين خاك در افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد اين روضه ي پر نور، به جنّت زده پهلو مغز مَلَك از عطر نسيمش شده خوشبو بشنيد نسيم سحري رايحه ي او كز بوي بهشتيش، چنين بي خبر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد حورانِ بهشتي زده اند، در حرمش صف خِيلِ مَلَك از نور، طَبَق ها همه بر كف شاهان به ادب در حرمش گشته مُشرّف اينجاست كه تاج از سر هر تاجوَر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد اولاد علي شافع يوم عَرَصاتند دارای مقامات رَفيعُ الدَّرَجاتند در روز قيامت همه اسباب نجاتند اي واي بر آن كس كه به اين دَرّه در افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد کام و دهن از نام علی یافت حَلاوت گل در چمن از نام علی یافت طَراوت هر کس که به این سلسله بنمود عَداوت در روز جزا، جایگهَش در سَقَر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد هر کس که به این سلسله ی پاک جفا کرد بد کرد، نفهمید، غلط کرد، خطا کرد دیدی که یزید از ستم و کینه چه ها کرد آخر به دَرَک رفت و به روحش شَرَر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد اولادِ اُمَیّه چو دَرِ کینه گشودند بر عِترَتِ اطهار بسی ظلم نمودند آخر همگی بِیدَقی از لعن ربودند دیدیم که از نام و نشانش، اثر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد حَجّاج که شد منکر هر خارقِ عادات می کُشت به هر روز، بسی شیعه و سادات امروز به او لعن کنند اهلِ سعادات آوازه ی ظلمش به همه بحر و بر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد کردند جفاها بنی عبّاسِ ستمگر مسموم شد از ظلم و جفا موسِیِ جعفر بر قلب غریب الغربا، زَهر زد اَخگر ظلم بنی عباس، به گیتی سَمَر افتاد با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد
  • روشن IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 1
    مواضع این روزنامه ها و افراد شناخته شده دوم خردادی در خصوص این فیلم یعنی تمام اعتقادات پنهان اصلاح طلبان همان منافقین امروز داخلی بر علیه همه مقدسات که از سال ۷۶ علنی کرده و تا امروز به این مرحله رساندند.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    7 2
    بهترین روش برعلیه این عنکبوتهای برهنه مزدورها ، و رسانه های معاند فارسی و داخلی آنها. کمپ سلام بر فرمانده را در شهر به شهر اجرا کنید. نسل هشتادی و نودی ها جواب سوزش آنهاست.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 1
    احتمالا اصلاح طلبا واسه گردهمایی آینده خودشون مثل جشنواره کن تو فرانسه از زلنسکی دعوت میکنن تا بیاد بصورت ویدئو کنفرانسی تو مراسمشون شرکت کنه و سخنرانی آغازین گردهماییشون رو انجام بده ! آخه اینا سابقه دارن.... !! واسه اینا فقط این مهمه که غربیها چی میگن و چیکار میکنن تا اونا هم همون کارو بکنن !
  • سید روح اله IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    6 0
    خانم ابتکار را هر جا ببینید رسوا کنید. جمله تاریخی ایشان یادمان نرفته. خانم ابتکار : خودروهای برقی آینده ای ندارند.!!!!!
  • DE ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    9 0
    ما بایدواقعا از سران اصلاح طلب تمجید کنیم که هر چه رانتخوار و دزد و ضد انقلاب و بی دین و دلال و شیتیلگیر و علاف و ما نمیتوانیم ها را پیدا کردند و زیر پرچم اصلاحات جمع کردند تا دیگر احزاب و دسته جات سالم و بدون اراذل و اوباش سیاسی بمانند. این احزاب و دستجات غیر اصلاح طلب باید سلامت محیط حزب و دسته خود را مدیون زحمات سران اصلاحات بدانند.
  • ش. AE ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    7 0
    یکی نیست از این ابتکار بپرس نظر آقا زاده شما در آمریکا چیه ؟؟؟؟ شما اصلاح طلب ها با آقازاده هاتون این وضع بوجود آوردید
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    4 0
    چرا بعضی ها که سواد معمولی شان هم لنگ می زند راجع به محیط زیست کشور حرف می زنند. کسانی که کاتولیک تر از پاپ، در حال تحمیل توافقنامه ی پاریس به کشور بودند که غیر از کندی تولید و دادن اطّلاعات محرمانه و اساسی کشور به دشمنان؛ از اساس بدون پشت وانه ی علمی بود. بله ایشان جزو مجموعه ای بودند که رئیسشان هواشناس شده بود و می گفت: «ابر نگاه می کند اگر زیرش درخت باشد می بارد و گرنه می گذرد!» سواد همه ی آن ها - اگر مثبت فکر کنیم - همین قدر است و اگر دقیق فکر کنیم که خدا بهتر می داند
  • احمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    5 0
    درستش این است :آلودگی هوا تقصیر کاسبان واردات بنزین است
  • علی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    4 1
    جانم فدای امام رضا علیه السلام
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    ننگ بر اصلاح طلبا
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • امیر IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    اگر از اول ماجرای این فاسدان تابلوی روان ، پیشگیری و حق این تفاله های شیاطین رو کف دستشون می‌گذاشتند ، حالا این این همه زوزه های پایانی این ولگردانی چون ابتکار رو نمیشنیدیم . البته هنوز تا به درک اسفل السافرین واصل نشدند دیر نشده
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    سلام زنگنه وابتکاررا محاکمه نکردید
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    خدا لعنت کنه این اصلاح طلبان بی دین را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس