سرنوشت 5 زن که با رئیس دولت اصلاحات عکس گرفتند

سرنوشت برخی از اطرافیان رئیس دولت اصلاحات و زنان اصلاح طلب در نوع خود جالب و عبرت آموز است.

سرویس سیاست مشرق - یک عکس قدیمی به تازگی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شده که مربوط به محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری است که وسط حلقه‌ای از زنان که عموما خبرنگار هستند، ایستاده است؛ در این عکس چند نفر حضور دارند که ارتباط خوبی با خاتمی و بدنه اصلاحات داشتند که بعد از مدتی همکاری با اصلاح‌طلب‌ها از ایران رفته‌ و اکنون در حال همکاری با سیستم‌های خبری و اطلاعاتی غرب هستند.

بیشتراز  ۲ دهه پیش جمعی از سیاسیون (عموما چپ‌های سابق) به فعالیت‌های سیاسی خود عنوان "اصلاح‌طلب" را دادند و به گونه‌ای در این سال‌ها در منصاب کلان کشور از جمله ریاست‌ جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر عمل کردند که بسیاری از رسانه‌ها به آنها لقب "اپوزیسیون داخلی" و بعضی نیز "برانداز داخلی" دادند.  کنفرانس برلین، فتنه ۱۸ تیر و کوی دانشگاه، قتل‌های زنجیره‌ای و ایجاد بستر برای "سنگربندی دشمن" در رسانه‌های اصلاح‌طلب داخلی، استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس ششم و در سالیان اخیر نیز فتنه ۸۸ و حضور و فعالیت در اجتماعات ضددینی و فراقانونی فتنه و حمایت از سران فتنه، از جمله بارزترین مصداق‌ها برای دریافت آن لقب‌ها بوده‌اند. 

بسیاری از افراد این تشکیلات در این سال‌ها از کشور خارج شده و به فعالیت‌های ضددینی و ضدایرانی در همکاری با نهادهای غربی پرداختند و بعضی از آنها هم مانند مسیح علینژاد به عنوان پرستو عمل کرده و با خارج شدن از ایران به صورت علنی با نهادهای اطلاعاتی غربی همکاری خود را انجام داده است. این عکس مثال بسیار خوبی برای نشان دادن چند نفر از نزدیکان اصلاح‌طلب است که بعد از خروج از کشور، به فعالیت علیه ایران اقدام کردند.

۱. معصومه علی نژاد

معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح علی نژاد خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد و در روزنامه های شرق، بهار، هم میهن و اعتماد ملی هم فعالیت داشته است. علی نژاد در مجلس شورای اسلامی ششم و هفتم خبرنگار پارلمانی بود و با بسیاری از سران اصلاحات رابطه خیلی نزدیکی داشت. 

علی نژاد مدتی بعد از ممانعت از ادامه فعالیتش به عنوان خبرنگار پارلمانی در مجلس هفتم به دلیل انتشار اسناد حقوق نمایندگان که اسناد رسمی کشور محسوب می شوند، به انگلیس و اسپانیا رفت. پیش از فعالیت جریان فتنه در سال ۸۸ وی هر از گاهی به ایران می‌آمد، اما سال ۸۸ برای همیشه از ایران رفت و فعالیت‌های ضدایرانی خود را مانند راه‌اندازی صفحه آزادی یواشکی زنان در فضای مجازی و راه‌اندازی کمپین‌هایی مانند کمپین چهارشنبه های سفید و دوربین ما اسلحه ما را علنی دنبال کرد.

اسناد منتشر شده دروب سایت ویکی لیکس نشان می‌دهد که مسیح علینژاد یکی از منابع اطلاعاتی مهم وزارت امورخارجه آمریکا بوده و برای او از عنوان" strictly protect" به معنی تحت حفاظت شدید استفاده شده است.

2. رکسانا صابری

رکسانا صابری روزنامه‌نگاری ایرانی-آمریکایی بود که از سال ۸۳ به ایران آمد و برای سال‌ها به عنوان روزنامه‌نگار برای شبکه خبری آمریکایی (FSN)  و بی‌بی‌سی و به عنوان روزنامه نگار مستقل فعالیت کرد. صابری به عنوان "مترجم" در مجمع تشخیص مصلحت نظام کار می‌کرده و در پی جمع‌آوری "اسناد محرمانه" درباره حمله عراق به آمریکا بود که در سال ۸۷ به اتهام جاسوسی به نفع ایالات متحده دستگیر شد. 

رکسانا صابری بعد از آزادی در سال ۸۸ همچنان فعالیت خود علیه جمهوری اسلامی ایران را ادامه می‌دهد و به عنوان نمونه در کنسرتی که در آستانه انتخابات سال ۹۲ در برلین توسط سازمان‌ اطلاعاتی آلمان برای "حمایت از سران فتنه و اغتشاشات" برگزار شد، به عنوان مجری ایفای نقش کرده بود.

3. نفیسه کوهنورد

نفیسه کوهنورد که اکنون خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی است و گزارش‌های ضدایرانی زیادی تهیه کرده، ابتدا با روزنامه همشهری دوران اصلاحات به عنوان خبرنگار همکاری کرد و پس از مدتی به عنوان مسئول صفحه سیاست خارجی همشهری دوران اصلاحات منصوب شد.

کوهنورد در اوایل کار خود دراین روزنامه با هزینه‌ای قابل توجه در آن زمان توجیه اقتصادی چندانی نداشت و درمیان جراید ایرانی نیز اساساً مرسوم نبود، مدت قابل توجهی به عنوان خبرنگار اعزامی به ترکیه سفر کرد. او پس از اخراج از روزنامه همشهری با روزنامه‌های شرق و اعتماد ملی همکاری کرد.

4. مرجان شیخ‌الاسلامی آل آقا

"مرجان شیخ‌الاسلامی آل آقا" مدیرمسئول خبرگزاری میراث فرهنگی و همزمان به‌عنوان دبیر سرویس پارلمانی روزنامه همبستگی مشغول به فعالیت بود. وی پیش‌تر با همکاری برخی از خبرنگاران اصلاح‌طلب این خبرگزاری را راه‌اندازی کرد و از زمان اصلاحات تا دوران دولت دهم با دولت‌های مختلف همکاری کرد. او در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز به مدیرمسئولی «سعید حجاریان» کاندیدا شد. 

شیخ‌الاسلامی اکنون یکی از متهمین اصلی پرونده ۶/۶ میلیارد یورویی پتروشیمی و  متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت میلیون دلار است  و سال ۹۶ از کشور متواری شده و مانند برخی دیگر از اختلالگران اقتصادی به کانادا فراری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 110
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 31
  • سید IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    شاگردان فاطمه حقیقت جو !!!!!!!
    • محمد IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      7 21
      چوپان دروغگو!!!
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    همشون یکجا هستند: جهنم.
    • PL ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      41 25
      دعا کنیم خدا هدایتشون کنه
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      37 8
      یعنی چی هدایتشون کنه ....واقعا اینا اگر برن بهشت دیگه بهشت لطفش را از دست میده.....
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    59 4
    عالیییییییییی
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    117 9
    اونوقت وقتی بهشون گفته میشه اصلاحاتچی ها و طرفدارانشون اکثرا وطن فروش و خائن هستن بهشون بر میخوره !!
  • رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    خاك بر سرت مشرق ، بچه گول ميزنى ؟! خب بگو همه اين هنر نمائى ها و دشمن تراشى ها شاهكار خودتونه ! يه مشت اصول گراى افراطى كه از اول انقلاب تا الآن وظيفه اى جز انحصار طلبى و حذف افكار متفاوت براى خودش قائل نبوده . جالب اينجاست از بين اينهمه افكار مختلف و متهافت فقط دشمن اصلاح طلبى و اصلاح طلب هاست ، چرا ؟! چون رقيب شون محسوب ميشن ، چون نظام بجز اصلاح طلبى حقيقى آلترناتيو درست و درمونى نخواهد داشت ، بنابراين از مروت به دوره كه خودتونو تبرئه كنيد و هيج سهمى از اينهمه زياده روى و خرابكارى براى خود قائل نباشيد
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      88 24
      چه فشاری میخوری توله افسادی این همه یاوه گفتی اما این عکس پاک نمیشه!! اینا سند افتخار اخوند انگلیسیه زور نزن خخخ
    • ناشناس IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      48 9
      اگه قرار بر حذف بود که الان باید چیزی از افسادطلبان باقی نمیموند :)))) . برا من کلمات متوهم اونور ابی به کار نبر که کلی ماییه خنده میشه.
    • محمد IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      65 8
      چرا از حقیقت اینقد هراسانی؟؟ حقیقت تلخه میدونم مخصوصا برا شماها که برا غرب کار میکنید خیلی دردناکه وقتی خودتون خودتونو زمین میزنید
    • سرباز DE ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      44 5
      داداش من دچار یه ابهامی شدم چجوریه که ما در پی حذف شما بودیم ولی طی 41 سال انقلاب شما 8 دولت و 7 مجلس رو در اختیار داشتید و اکثرا دارای قدرت اجرایی بودید با این حال میگید که نقشی ندارین و حکومت به شما اجازه کار نمیده؟؟ روتون میشه اسم خودتون رو بزارید مخالف یه مخالف نقشی تو امور کشور نداره در حالیکه شما اکثر انقلاب در راس قدرت بودید شما مخالف نیستین خوناشامین گند میزنین و بعدش میگید کی بود کی بود من نبودم سلطنت طلب و تجزیه طلب شرف داره به شما
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      49 7
      غربال شاهکار و سنت خدا است و ما کاره ای نیستیم. قرار نیست دین به میل شما و اربابان غربی شما تغییر کنید. این شمایید که یا همراه دین می مانید و یا در غربال گسترده الهی جذف می شوید. خیلی از اصولگرایان هم در غربال حذف شدند. شما که جای خود دارید.
    • ماریه IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      48 7
      اصلاح طلب هیچ اعتقادی به ولایت فقیه و قانون اساسی ندارد مثل موسوی و کروبی فقط به فکر خیانت و برندازی و اشوب هستن
    • محمدایوب IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      47 3
      اصلاح طلبان فاحشه های سیاسی هستند که به محض پیدا کردن موقعیت درآغوش اربابان خود پناه میبرند زنان خیابانی شرف دارند پیش اصلاح طلبان آنها تنشان رامی فروشند اینها هم تنشان هم وطنشان را میفروشند انشاالله تا کنون که رییسی یکی یکی آنها را به دادگاه کشانده این مزدوران رانت خوار دزد را محاکمه وحق مردم را ازحلقوم آنها بیرون می کشد
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      13 61
      واقعا خاک برسرت مشرق درود بر خاتمی عزیز
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      4 2
      آشغالی مثل تو منو یاد هاسبارای (شاخه‌ی وزارت ارتباطات خارجی اسرائیل) میندازه که یکی از کارهای مهمش حواس پرتی از بحثها مهم انتقادی هست. در جامعه‌ی جهانی، تیمشون مشغول همین لجن بازی هستند... من جمله شما که نمیخایی حق گفته بشه... احتمالا از تیرانا باشی...
    • DE ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      7 0
      چرا چرت و پرت میگی؟ اون خبرنگاری که الان در آمریکاست و میگه مردم ایران دستها را به آسمان ببرند و آرزو کنند که آمریکا مانند یوگوسلاوی و لیبی و عراق آنها را بمباران کند که خوشبخت شوند و در آخر از آمریکا و موشک هایش تشکر کنند!!! اپوزیسیون و یا حتی به قول شما اصلاح طلب هستند‌؟ نه بابا فقط یک سرنگون طلب و تجزیه طلب اینگونه فکر می‌کند.
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 0
      رضا جان حالا تو چرا می سوزی؟ مگر اینمه تمام این چیز ها وچیزهای دیگه حقیقت داشته باشد که بهخاطر منفعت طلبی سیاسی نتوانی آنها را بشنوی یا قبول کنی . کمی منطقی تر باش و فحاشی در روند جریانات سیاسی یعنی کم آوردن و نداشتن مطلب برا مقابله . کمی فکر کن اگر صحبتهای خودت را با منطق و دلیل و برهان بیان میکردی بیشتر حمایت نمیشدی. موفق باشی و بدان که هیچ وقت ماه پشت ابر نمی ماند.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      6 0
      درود بر مشرق واهالی مومن مشرق. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    33 2
    دقت کردین تو عکس سه نفری و دو نفری یکجا ایستادن؟ اتفاقی هم می تونه باشه، اما می تونه مشکوک هم باشه و یعنی اینها از همون زمانی با هم دیگه در ارتباط بودن
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      15 3
      خاتمی یک اخوند ضد ارزش ها واسلام ومنافع کشور است به دروغ لباس روحانیت بر تن دارد. خدا در همین دنیا به عذابش دچار گرداند. تخم حرامه..
  • بختیاری US ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    51 5
    اون یکنفر که بالباس مبدل بین این خانم هاست احتمالا فرصت فرار پیدا نکرده به سرزمین اصلی خودش فرار کنه وکشف حجاب کنه!، چرا بین این غــــــــــــــــــــرب طـلـــــــــــــــــــــــــب ها اینهمه خــــــــــــــــــــــــــائـــــــــــــــــــن و وطن فروش وجود داره؟؟؟؟ انشالله سپاه همه رو تــــــــــــــوی گـــــــــــــونـــــــــــی برمیگردونه ایران تا پاسخگوی خیانت و وطن فروشی خودشون باشن
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    4 16
    خاتمی رییس جمهور!!!؟؟؟
  • مهدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    8 9
    ۲۵ تای دیگه کجان. نیمه خالی لیوان
    • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      11 1
      اونا هم پای کارن دلتنگ نشو صهیونیست خیلی رکنصهیونیست گفت همه اصلاح طلبان پیاده نظام ما در ایران هستند از این واضح تر؟!
    • پاینده باد ایران IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 3
      واقعا خودتون هم انتظار خیانت دسته جمعی دارید. فکر اینکه 25 تای دیگه چرا به ایران خیانت نکردن آزارتون میده ؟!!!!
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    43 92
    خاتمی هنوز هم محبوب مردم ایران است چه شما بخواهید چه نخواهید
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      37 5
      سطح تحلیل شما به اصطلاح مردم با چشم خودم موقع انتخابات تو دانشگاه دیدم الانم دستپخت محبتون بچشید تا ۱۴۰۰ جماعت عشق قر کمر انشاالله با عشقت محشور شی
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      44 5
      محبوبیتش مخصوصاً بعد این گند تکراری که به کشور و مردم زده چند برابر هم شده
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      37 6
      همه میدونن اصلاحات =وطن فروشی و تجمل گرایی
    • ماریه IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      23 4
      بله چه محبوبیتی سال 88 اومد برای موسوی تبیلغ کنه در اهواز با چندیدن روز تبلیغ کمتر از هزار نفر رفت برای سخنرانی او آقای تکرار می کنم باید از مردم عذر خواهی کند البته اگر شهامتش را داشته باشد می گفت جرج واشینگتن شهید کبیر هست یعنی هم رده امام حسین حالا نظرت چیه خاتمی که مجسمه های جرج واشینگتن را دارن به زیر می کشند
    • احمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      5 2
      اگر خاتمی هنوز محبوب ملت هست، بذار بدون محافظ بیاد بین اقشار ضعیف.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    44 7
    کاش مابقی افراد در عکس را هم شناسایی میکردید. این عکس چقدر شبیه مراسم شیطان پرستی است.
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      11 1
      گل گفتی
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    24 2
    گزارش خوبی بود. خدا کنه مردم بفهمند دلسوزان واقعی چه کسانی هستند و چه کسانی با فریب سعی در آدرس غلط دادن می باشن.
  • فرزند ایران IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    28 2
    چهره اون وسطی تار شده. یعنی کیه؟!!
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    18 1
    مابقی آنها هم وضعیت بهتری از آن 5 نفر ندارند.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    15 35
    گرچه انتقادات جدي به خاتمي وارد است ولي از نظر اقتصادي دوران ايشون به مراتب از احمدي نژاد و روحاني و رفسنجاني بهتر بود
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      17 5
      مشرق! اینقدر من را اذیت نکن. بارها پاسخ این کامنت تکراری را که می گویند دوره خاتمی از نظر اقتصادی خوب بوده دادم و درج نکردی. چرا؟ چرا مردم نباید حقیقت را بیاد آورند؟ جناب 20.21؛ تو یادت نیست چطور بدون هیچ تحریمی دلار از 400 به 1000 تومان رسید. یادت نیست چرا مجلس هفتم طرح ثبیت قیمتها را تصویب کرد.یادت نیست چطور ایران تا خرخره زیر بار قرض گرفتن از صندوق بین المللی پول رفت و تمام آن پول صرف تقویت جامعه مدنی و کمک به احزاب شد و به خاطر این دلارهای قرضی می گفتند ایران رشد اقتصادی پیدا کرده! بی آنکه هیچ تولیدی پا بگیرد. یادت نیست چطوری خاتمی صنعت نساجی ایران را نابود کرد. یادت نیست دولت خاتمی از ساخت حختی یک پالایشگاه و یک خانه خودداری کرد تا نسل دهه شصت که قرار بود در دولت بعدی وارد بازار ازدواح و اشتفال شوند بی مسکن بمانند و بحران سوخت ایران را فرا گیرد. یادت نیست چطوری خاتمی که در هیچ زمینه ای اعتقاد به خودکفایی نداشت ناگهان به فکر خودکفایی گندم افتاد و اینکار را نه با اصلاح کشت و روشهای آبیاری که با افزایش بی سابقه زمین های زیر کشت غرقابیی و فشار بی سابقه بر آبهای سطحی و زیر زمینی انجام داد که بلافاصله بعد از آن دریاچه های کشور یکی بعد از دیگری خشک شد و در استان یزد آنقدر بر آب زیر زمینی فشار آمد و استخراج شد که زمین سه متر نشست کرد. تو یادت نیست چطوری بدون رعایت اصول علمی دیوانه وار در جنوب اهواز نیشکر کاشتند و کاری کردند دبی کارون از 120 مترمکعب بر ثانیه به 20 متر معکب بر ثانیه کاهش یابد. تو یادت نیست چطور برای ایجاد واحد نورد کارخانه فولاد آلیاژی در یزد! آمدند و آب زاینده را منتقل کردند و بحرانی درست کردند که چهار استان هنوز بر سرش درگیرند. یادت نیست خاتمی چطوری سانتریفیوژ آلوده وارد کرد و این آتش ماجرای هسته ای را به جان ایران انداخت. یادت نیست چطوری فاجعه مارین سرویس و استات اویل و کرسنت اتفاق افتاد. نباید هم یادت باشد. چون همه رسانه های خبیث ایران سکوت کردند و آنهایی هم که حرف زدند صدایشان به جایی نرسید. یادت نیست خاتمی زندگیش را منتقل کرد کاخ سعد آباد و تا سال 87 هم از آنجا بیرون نرفت! حالا همه اینها در مقابل ضربه فرهنگی خاتمی به ایران زد و ذ ماجرای راه انداختن روابط خاک برسری و آزادی و آزادی وآزادی که چه بلایی سر کشور آمد و چه تعداد خانواده را متلاشی کرد.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      23 5
      دلار 23000 تومانی و سکه 10 میلیونی نتیجه تکرار میکنم خاتمی است.
    • ماریه IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      20 2
      بهتره از خاتمی بپرسی چرا برنامه سوم را اجرا نکرد- اولین لیسانسهای بیکار در زمان خاتمی بودن چون هیچ اعتقادی به توسعه اقتصادی نداشت
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    33 6
    اصلاحات و طرفدارانشون وطن فروش و ضد انقلاب هستند .
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      5 29
      هرکی درست کارکنه وطن فروشه پس اخرعاقبت مملکت باوجودشماهامعلومه که سرنوشت خوشی نداره
  • DE ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    17 2
    سرنوشت پنج زن که با رئیس دولت اصلاحات عکس یادگاری گرفتند// سید خندان یا همان ممد تَکرار همیشه برای تشویق وابراز احساسات بازووان خانمها را فشار میداد .عکس های فراوانی از اقای فشار در اینترنت موجود است.
  • علی کوثری IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    14 2
    کار بسیار عالی بوده و لطفاً ادامه دهید ، برای روشنگری عوام بسیار مفید بوده واثر گذار ضمن اینکه حواس خیلی ها جمع می‌شود انشاءالله
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    15 0
    یادتون رئیس دولت اصلاحات تو یک سخنرانی 20با میگفت "زنان" 20بار میگفت"جوانان"30بار میگفت"آزادی"و اینجور مردم را فریب می داد!!!!!
  • سید DE ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    9 28
    تفکرات خاتمی 200 سال جلوتر از شما دست اندر کاران شرق هست .وقتی نمیتونید بفهمید به خاله زنک بازی روی میاربن.عقب ماندگی سیاسی فرهنگی چیز خوبیه فقط جلو پاتو هنر کنی ببینی
    • ماریه IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      16 1
      بله 200 سال جلوتر هست که از اشتباه موسوی و کروبی حمایت کرد 200 سال جلوتر هست که برنامه سوم را اجرا نکرد که کشور به این وضعیت گرفتار شود کسی که تفکرات جان لاک را تقلید کند عاقبتش همین هست
    • سیدبی شرف نیست IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      نسبت به شرق درسته و خیلی فرقی نداره چون جلودار واقیشون کسای دیگه اند
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    21 2
    19:42جناب خاک برسر چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است مردم دارند می بینند افتخارات افساد طلبان راچه گندی به مملکت زدندولی خدای جای حق نشسته ومردم فهیم ما آگاه وبیدار شوندودیگه گول حرفای طوطی وار ان ها را نخواهند خورد--
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    5 0
    لفظ پرستو که حیوان و پرنده زیبایی هست را خراب نکنید
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    11 0
    حضرت علی علیه السلام : وما اکثرالعبر و اقل الاعتبار
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    23 2
    خاتمي اگر با خودش صادق باشه بايد امشب خودش را حلق اويز كنه. از تو چه بويي به مشام رسيده كه همه خائنين يكجا دورت جمع شدند و جشن گرفتند. تو مركز كل افساد طلبان هستي و يكنفري يك لشكر دشمني
  • BG ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    11 0
    خب حالا که اونها نیستند جانشینان و شاگردانشون را دنبال کنید.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    8 3
    مجلس قانونی بگذاره و تابعیت ایرانی این بیشرفا را لغو کنه تا نتونند بنام ایرانی فعالیت کنند بر علیه کشور
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    12 0
    بهتربودعکس این روزهای این افرادنیز تطبیق داده میشد!ضمنا چطور جاسوسکی مثل رکساناصابری 87دستگیرو88آزادشده؟؟؟!!!!!چون ایرانی آمریکایی بوده یا....؟؟؟!!!
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    16 2
    مردک جلف دلقک خائن!!!
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    2 18
    باشه قبول شما بردین. بی خیال بابا. همش مال خدتون
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    17 2
    اون فریبا داوودی مهاجر نیست . خیلی سنش بالاست . داوودی مهاجر هم چادری بود تا وقتی با شوهر اولش زندگی میکرد . یه نفر تو کامنتا گفته اینایی که اسم بردین کنارهم وایسادن . دقیقا کوهنورد دستشو روی شونه های رکسانا صابری گذاشته
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    16 2
    خیلی مطلب باحالی بود یه عده مشنگ خیال می کردن خاتمی دیگه چی هععععست ! یه شیخ ساده لوح که 8 سال مملکت رو عقب انداخت و از نظر فرهنگی به گند کشید همونطوری که وقتی وزیر فرهنگ و ارشاد رفسنجانی بود کارشو نصفه نیمه رها کرد واسه اینکه اونقدر به فرهنگ این کشور گند زده بود نتونست جمعش کنه استعفا داد ! و خودشو واسه فتنه 88 آماده کرد ! که اونم گند زد ! یه بار گفت تقلب شده یه بار گفت نشده ! ...شما مشرقی ها واقعا زبل خانید ! آخه بگو این عکسو از کجا آوردی و چقدرم خوب گزارش درست کردین . ای کاش رسانه ملی دست یه عده کار کشته باحال و آگاه و آنلاینی مثل مشرق بود تا اصلاح طلبا تو رقابت با اصولگرایان واقعی گوشی دستشون میومد.البته همین الانم خیلی از رسانه ها مثل کیهان از خبرا و گزارشای مشرق حسابی استفاده می کنن.
  • محمدایوب IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    20 1
    اصلاح طلبان همه سربازان وجاسوسان آمریکا ودشمنان ماهستند چرا با آنها برخورد نمیشود سران وطن فروش آنها سران فتنه را باید محاکمه واعدام شوند لعنت خدا بر رهبرانها مغروق استخر فرح
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    15 1
    وقتی رییس فتنه گران وسط آنهاست باید بقیه هم در رسانه های بیگانه باشد
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    13 0
    لعنت خدا برخائنان ومنافقان
  • DE ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 1
    صاحب عکس دوم فریبا داوودی مهاجر نیست.
    • احمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      خود خودشه
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    9 0
    23:27 گل گفتی ای کاش رسانه ی ملی دست افرادی مثل مشرق بود که شاخشون بشکنه-
  • امیر IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 7
    تقصیر از ما بوده که نتونستیم این بچه ها رو تو‌ وطن نگه داریم !!!
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      10 0
      حالا انگار چه تحفه هایی بودن. یک مشت زباله
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 0
    میگم جناب مشرق نمی دونیم اقای خاتمی چه جکی تعریف کرده براشون که نیش همه شون بازه و دارند..می خندند "الاهی روآب بخندید"
  • عدالتخواه IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 24
    درود بر آیت الله سید محمد خاتمی ننگ بر مشرق خخخخخخخخخخخخخخخاات
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 0
      عدالت خواه یا فساد خواه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • رجب IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      4 0
      کفگیییییییییییییییییییییییییییر
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      رایت الشیطان
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    16 2
    اقا جان اصلاح طلبا همشون دنبال چاپیدن و فرارن بلا استثنا دزدی شاخ و دم نداره
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 3
    مصی علینژاد عزیزم نه مسیح علینژاد مسیح مرد هستش
  • سلام NL ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    14 1
    اصلاحات، باقی مانده رژیم سابق
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    منم وسط یه مشت ... دهنم تا بنا گوش باز بود
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    00:27 خود.خودتی همون که گفتی" بی عدالت"
  • GB ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    سرنوشت مردم با دلار ۲۳ تومنی چی میشه؟؟؟
  • بنده خدا IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 1
    مردم براشون فرق نداره اطلاح طلب یا اصول گرا ،،،،عامه مردم دنبال یک لقمه نان ویک سرپناه هستن،لعنت برهرچی حزبی،،ووطن فروششش،چه به شرق بفروشد چه به غرب،
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    20:5 سینه قبرستون میره چون قراره محاکمه بشن-
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    22:8 آغا سید قربون جدت شما هم بله طرف" سید خندونی"!؟
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    سیستمی که میتونه ریگی رو در آسمان دستگیر کنه چطور نمی تونه از پس این دزدان بیت المال بربیاد واقعاً جای تعجب داره! مگر اینکه یک نشتی تو سیستم وجود داشته باشه که مسئولین باید جلوی این نشتی رو بگیرن.
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      2 0
      خود مسئولان نشتی دارن
  • امین IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 1
    سلام اینکه اینها الان خائن شدن رو نمیشه به سران اصلاحات ربط داد ما عکس دیدیم آن زمان سران منافقین در دیدار با بزرگان کشورمان نمیشه که افکار خراب آنها رو به رفتار بزرگان ربط داد نه هیچ انسانی دزد بدنیا میاد نه انسانی از آینده ی افراد باخبره
  • SE ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 1
    رو آب بخندی
  • محمدرضا IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 0
    مرگ بر وطن فروش
  • سنا IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    7 3
    اینقدر این خاتمی سبک بود که ازش نفرت دارم
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      2 2
      سبک نیست فقط وقتی با خانم ها هم کلام میشه یا بینشان میره سر کیف میاد. خوب چیکار کنه دست خودش که نیست طبعش اینجوری است
  • جوجه تیغی بدنساز NL ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 1
    آتیش به زلفت بگیره سانسورچی. کامنتای منو تایید کون. یه ملت چشم به راهمن. تو امروز همون دیروزیه ای یا همون اپن ماینده؟ دیروزیه خیلی رو مخه. هر از گاهی میاد تپه کاری میکنه و میره.
  • احمد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    9 2
    خيانت به وطن ربطی به چپ وراست واصلاح طلب واصواگرایی ندارد گناهی غیرقابل بخشش است اما در مورد متغافلین باید ریشه یابی گردد همیشه افراط سبب طرد وتفریط سبب ولنگاری می شود
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 8
    خاتمی عشق عشق عشق
  • هنوز امیدوار به بهبودم IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 4
    شوربختانه ما در طول این چهل سال حوصله و ظرفیت جذب همه گروهها را نداشته ایم و در هر دوره گروهی را به زور از میدان به در کرده ایم که اگر چنین نبود در طول این چهل سال به چه قله های رفیعی از ارزشو انسانیت رسیده بودیم.افسوس
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      6 1
      عجب قله های رفیعی را طرد کردیم، مریم و مسعود رجوی، بنی صدر، قطب زاده، مهاجرانی، زم، شیرین عبادی، همین خانمهایی که با خاتمی عکس انداختن و ... واقعا حیف شدن اینها. اگه اینها جذب میشدن و اگر ابوجهل ها و معاویه ها و عمروعاص ها جذب می شدن مملکت و اسلام به چه قله های رفیعی می رسید جان شما!!!
  • محمدرضا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 7
    اصلاح طلبان = نجس
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 0
    اصلاح طلب ها اساس فکری تجمل گرائی روشنفکری غرب زدگی و عاشق زرق وبرق وضد دین اند ومروج فلسفه هانتیگتون وسارتر
  • عاشق ایران IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 1
    خدا لغنت کند خاتمی را که پایه گذار هرچه بدبختی در ایران بعداز انقلاب بوده.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 2
    افساد طلب ینی همین دیگه. الانم کلی از همین نفوذیها در دولتند
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 2
      اصولگرا ها چه گلی تو این چندسال به جمال ملت زدن؟؟؟
  • علی گل DE ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 2
    از بین اون همه خبرنگار چهارتا را پیدا کردی .بالاخره ریس جمهور یک کشور همه جا می ره و عکس هم می گیره. دولت منتخب بعدی .زنجانی، جزایری، کسایی، بقایی، خاوری، خود احمدی نژاد ،
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 1
    این ضعف نیروهای امنیتی رو میرسونه که چنین افرادی اول در بدنه حکومت نفوذ می کنن بعد راهی همکاری با سرویس های غربی میشن
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    اینها که سه نفر هستند پس بقیه چی الان چکار می کنند
    • رجب IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      6 2
      اونها هم مثل این سه نفر خبرشون کمکم میاد. قطعا اهل سجاده و نماز شب نیستن، خیالت راحت!
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 3
    جهان نیوز همین را بدون ذکر منبع منتشر کرده است حتی در عکس لوگو مشرق نیوز مشخص است
  • محمد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    همه زنان رئیس جمهور تکراری
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 1
    تن فروشی تو خارج از کشور مزد خیانت به مملکتشون هست
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 6
    خاک بر سرتون که از سر استیصال برای تخریب سید محبوب به چه خبرایی رسیدید
  • صلاح محمد IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 1
    نه یزد باشه نه کاشون!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    آخرش این دختر ها وطن فروشی کردن خاتمی هم فتنه راه انداخت با هم دستی موسوی و کروبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس