ویژه ها

گویا افراطیون اصلاح طلب از بهبود اوضاع کشور در دولت رئیسی عصبی شده و دلتنگ آتش زدن بانک و آمبولانس و ماشین آتش نشانی بوده و برای تحمیل قطعنامه‌های جدید علیه ملت ایران بیقراری می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** آشوب های خیابانی در دولت رئیسی در راه است!؛ تهدید نظام به آشوب های خیابانی توسط بانیان کارنامه روحانی

«یدالله طاهرنژاد» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«تحریم برای کاسبان ضرر نداشت چرا که آنها توانستند منابع زیادی را از کشور بدون هیچ ممیزی و کنترل خارج کنند و خیلی از این منابع رفته و برنگشته است... اینها فرصت‌طلبان و منفعت‌طلبان تحریم بوده و هستند که تلاش می‌کنند مذاکره انجام نشود، تعامل شکل نگیرد و توافق انجام نشود. آنها سودهای مقطعی و کوتاه مدت خود را به منافع کشور ترجیح می‌دهند که این روند عاقبت خوبی هم برای کشور و خود آنها ندارد».

وی افزود:«چراکه اگر فقر در کشور گسترش پیدا کند، مرفهین نیز امنیت نخواهند داشت. اتفاقات اخیری در جامعه رخ می‌دهد. دلیل بسیاری از اعتراضات معیشتی وضعیت بغرنج اقتصادی مردم و نشان دهنده این است که اگر فقر گسترش پیدا کند، برای هیچ‌کس امنیت وجود ندارد. حتی آنهایی که از تحریم کاسبی می‌کنند، نمی‌توانند از کسب خود سود ببرند و بهره‌اش را با آرامش ببرند البته اگر وجدان داشته باشند که در هیچ حالتی نمی‌توانند اما اگر وجدان هم نداشته باشند ناامنی آنها را به خودشان خواهد آورد و خواهند دید که این مسیر مسیر درستی نیست».

آرمان:آشوب‌های خیابانی در دولت رئیسی در راه است!/ آمار کاهشی تلفات کرونا و «خودتحقیری حاد» اصلاح‌طلبان

در سالهای گذشته با همت و تلاش شبانه روزی جوانان مومن و انقلابی و متخصص، ایران در تولید بنزین خودکفا شد و این اقدام موجب شد که تحریم بنزین از روی میز دولت تروریست آمریکا کنار رود. گویا از نگاه این روزنامه اصلاح طلب، این جوانان نخبه و متخصص، کاسبان تحریم هستند.

از سوی دیگر شهید دکتر مجید شهریاری، از دانشمندان هسته ای کشورمان با تلاش و مجاهدت توانست فناوری غنی سازی 20 درصد را در ایران بومی کرده و همین امر موجب شد که بتوانیم گام بلندی در تولید و تهیه داروی بیماران خاص و از جمله تأمین داروی کودکان عزیز کشورمان برداریم؛ همان دارویی که توسط دولت جنایتکار آمریکا و همدستان اروپایی اش تحریم شده است. گویا از نگاه این روزنامه اصلاح طلب، شهید مجید شهریاری و همکاران وی نیز کاسب تحریم بوده اند.

برخلاف ادعای این فعال اصلاح طلب، اتفاقا کاسبان تحریم همان جماعتی هستند که با فتنه 88، قطعنامه 1929 را به ملت ایران تحمیل کرده و در دولت روحانی نیز با قصور و تقصیرهای خود، تحریم ها را دو برابر کردند.

حالا کسانی که شریک اصلی کارنامه غیرقابل قبول دولت روحانی هستند و فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و خصوصی سازی مسئله دار هفت تپه و حقوق های نجومی و بی عملی در ساخت مسکن و گرانی سرسام آور خودرو و افزایش 10 برابری قیمت دلار و پرواز قیمت مرغ و...را رقم زده اند، اکنون ملت و نظام را به آشوب خیابانی تهدید می کنند.

گویا افراطیون اصلاح طلب از بهبود اوضاع کشور در دولت رئیسی عصبی شده و دلتنگ آتش زدن بانک و آمبولانس و ماشین آتش نشانی بوده و برای تحمیل قطعنامه های جدید علیه ملت ایران بیقراری می کنند.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته «محمد مهاجری» فعال اصلاح طلب و از حامیان پروپاقرص دولت روحانی نیز در مطلبی مشابه نسبت به آشوب های خیابانی هشدار داده بود.

** مغلطه نکنید، کسی با اصل مذاکره مخالف نبوده و نیست

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «اصول سه گانه توافق برجامی» نوشت:«اجماعی که اکنون در کشور ما بر سر استقبال از توافق در مذاکرات وین برای احیاء برجام و رفع تحریم‌های ضدایرانی آمریکا وجود دارد، بسیار مغتنم است... نشانه‌های امیدوارکننده‌ای که در زمینه پیشرفت مذاکرات و مهم‌تر از آن، اصل مجاز بودن مذاکره به صورت پیاپی نمایان می‌شوند، احتمال موفقیت مذاکرات وین را افزایش داده‌اند. اکنون حتی مخالفان دیروز برجام و کسانی که اصل مذاکره را نفی می‌کردند، نه‌تنها برجام را نفی نمی‌کنند بلکه مذاکره برای احیاء آن را لازم می‌دانند.کسانی که از ابتدا با برجام و مذاکره موافق بودند، اکنون از تغییر نظر و موضع مخالفان دیروز برجام و مذاکره خوشحالند و از این رویکرد صحیح و منطقی استقبال می‌کنند».

در ادامه این مطلب آمده است:«این خوشحالی و استقبال، از یک پشتوانه مستحکم برخوردار است که به طبیعی بودن پیدایش تغییر در نگاه افراد به اقتضای زمان و تحولاتی که در بستر زمان به وجود می‌آید برمی‌گردد. علاوه بر این، هم‌نظر شدن افراد و اقشار و جناح‌های مختلف درباره موضوعاتی که قبلاً اختلافی بوده‌اند، نوعی موفقیت برای همه و برای جامعه و کشور است و به همین دلیل است که مورد استقبال عمومی قرار می‌گیرد».

آرمان:آشوب‌های خیابانی در دولت رئیسی در راه است!/ آمار کاهشی تلفات کرونا و «خودتحقیری حاد» اصلاح‌طلبان

همچنین «علی واعظ» مدیر پروژه ایران در گروه بین اللملی بحران- اندیشکده ای ضدایرانی و حامی تحریم ملت ایران- در مصاحبه با روزنامه شرق گفت:«در وضعیت فعلی دولت بایدن به‌هیچ وجه این امکان سیاسی را ندارد که اولا به توافق نرسد و همین‌طور در وضعیتی باشد که در مقابل پیشرفت‌های سریع برنامه هسته‌ای ایران هیچ اقدامی نکند، ثانیا به توافقی برسد که به بازبینی مجدد کنگره نیاز داشته باشد؛ از این منظر برای دولت بایدن هم مناسب‌ترین گزینه احیای برجام و سپس ادامه مذاکرات برای رسیدن به برجام ۲ پیش از ترک کاخ سفید است».

این فعال ضدایرانی در ادامه گفت:«فکر می‌کنم با توجه به فشارهای سیاسی و بحران‌هایی که ایران با آنها مواجه است، از بحران محیط زیست گرفته تا مسائل مربوط به همه‌گیری کرونا، واقعا نیاز است گشایشی اقتصادی انجام شود که فقط در وضعیت رفع تحریم امکان‌پذیر است؛ به‌همین دلیل، هر دو کشور از احیای برجام، با وجود کاستی‌هایش، بهره خواهند برد».

آرمان:آشوب‌های خیابانی در دولت رئیسی در راه است!/ آمار کاهشی تلفات کرونا و «خودتحقیری حاد» اصلاح‌طلبان

روزنامه جمهوری اسلامی در مغلطه ای آشکار مدعی شده است که برخی با اصل مذاکرده مخالف بودند و اکنون در دولت رئیسی رویکردشان عوض شده است. برخلاف این ادعا، منتقدان سیاست خارجی دولت روحانی هیچگاه با اصل مذاکره مخالف نبودند، بلکه حرف اصلی این بود که مذاکره باید از موضع عزت و اقتدار باشد و نه از موضع ضعف و حقارت.

جریان انقلابی هنوز هم معتقد است که «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین نیست» و «روسای جمهور دولت تروریست آمریکا که ترور دانشمندان هسته ای و سردار سلیمانی» را در کارنامه خود دارند، «مودب و باهوش نیستند». جریان انقلابی همچنین معتقد است که «دولت تروریست آمریکا به هیچ عنوان توانایی ندارد که تنها با یک دکمه، تمام سیستم دفاعی ایران را نابود کند» و...

و اما روزنامه شرق در اقدامی تأمل برانگیز با یک فعال ضدایرانی و حامی تحریم ملت ایران مصاحبه کرده است. فردی که بنابر مستندات منتشر شده، یکی از آشپزهای خسارت محض برجام است.

این فعال ضدایرانی در مصاحبه مذکور پیشنهاد برجام 2 را مطرح کرده است. منظور وی همان برجام موشکی و منطقه ای است. آمریکا در پی آن است تا بدون لغو تحریم ها، برجام موشکی و منطقه ای را کلید بزند. با اینحال برخی در داخل و خارج در پی زمینه چینی و هموارسازی این نقشه ضدایرانی هستند.

** آمار کاهشی تلفات کرونا و «خودتحقیری حاد» اصلاح طلبان

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت:«چیزی تا اسفند 1400 نمانده و این یعنی به زودی وارد سومین سالی می‌شویم که کشور درگیر همه‌گیری کروناست، آن‌هم درحالی که چند هفته‌ای است که سویه جدید ویروس کرونا هم وارد کشور شده و آن‌طور که مقامات مسوول در ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت می‌گویند احتمالا طی هفته‌های آینده باید منتظر موج جدید همه‌گیری کرونا باشیم که این‌بار با ابتلای شهروندان به سویه امیکرون رقم خواهد خورد و موجی از مرگ و میر ایرانیان را به ‌همراه  خواهد داشت».

آرمان:آشوب‌های خیابانی در دولت رئیسی در راه است!/ آمار کاهشی تلفات کرونا و «خودتحقیری حاد» اصلاح‌طلبان

اُمیکرون در آمریکا و اروپا جولان می‌دهد و به سویه غالب تبدیل شده و به همین دلیل تعداد مبتلایان به کرونا در کشورهای غربی به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که بر اساس آمارهای روزنامه نیویورک تایمز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در «ایران» کاهش چشمگیری پیدا کرده و رنگ کرونایی آن برخلاف آمریکا و کشورهای اروپایی زرد است.

در روزهای گذشته رسانه‌های غربی اعلام کردند تعداد مبتلایان روزانه در آمریکا دوباره رکورد تازه‌ای بر جای گذاشته است. بر اساس آمار رویترز، آمریکا روز دوشنبه این هفته یک میلیون و ۳۵۰ هزار مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا را گزارش کرده که رکوردی جدید در آمار ابتلای روزانه در جهان است.رکورد ابتلای روزانه قبلی یک میلیون و ۳۰ هزار مورد بود که دوشنبه هفته قبل در آمریکا ثبت شده بود. میانگین 7 روزه ابتلا طی دو هفته در این کشور سه برابر شده و به بیش از ۷۰۰ هزار مورد جدید در روز رسیده است. 

همچنین بر اساس تازه‌ترین آمارها، 5 میلیون آمریکایی شاغل به دلیل شیوع سویه اُمیکرون خانه‌نشین شده‌اند و این مسئله تهدید جدیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی آمریکاست.

از سوی دیگر شیوع بالای ویروس کرونا بسیاری از مناسبات اجتماعی در اروپا را تعطیل کرده و حتی دیدارهای فوتبال تیم های اروپایی نیز کنسل کرده است.

و اما در اینسو در ایران شاهد کاهش روزافزون مبتلایان و فوتی های کرونا هستیم. اکنون میزان فوتی های کرونا در کشور به کمتر از 30 نفر رسیده است.

با اینحال جریان اصلاح طلب همصدا با اپوزیسیون و رسانه های معاند در یک «خودتحقیری حاد» همچنان مشغول سیاه نمایی و تحقیر ملت ایران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    12 6
    بارها تجربه کرده‌ایم که آمریکا شیطان بزرگ است و وعده‌هایش جز دروغ و فریب‌کاری نیست. اخیراً هم دیدیم که آمریکایی‌های عهد شکن، در برجام بسیار وقیحانه عمل کردند. کشورهای اروپایی همراه با آمریکا هم، از لحاظ عهدشکنی و بداخلاقی کمتر از آمریکا نیستند؛ اما در مقام زبان‌بازی و حرف‌زدن همیشه طلب کارند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. البته از آنجا که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؛ می دانیم که وجود تحریم‌ها گرچه ظاهراً مشکلاتی جزئی را برای ما ایجاد می‌نماید، اما سبب می‌شود که ما به اقتصاد مقاومتی اهمیت بیشتری بدهیم و در نتیجه با قوی شدن در حوزه‌ی اقتصاد بتوانیم تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر سازیم؛
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      9 3
      معلوم نیست (شاید هم باشد) که در برجامی که دولنمردان قبلی خود معترف بودند که برای ایران هیچ دستاوردی نداشته است، چه منافعی برای عده ای قلیل و خائن نهفته است که چپ می روند و راست می آیند یک سر توصیه شان حفظ آن و نگرانی شان مرگ آن هست و با حقد و عقده و حسد و کینه مرتب هیئت مذاکره کننده کنونی را می نوازند !!
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      8 3
      آنها در توافقات برابر دبه می کنند آن وقت می خواهید در توافقی که یکطرفه و باج دادن ما هست دبه نکنند؟ یعنی آقایان ناشی تا الان نفهمیدن و یا از عمد خودشان به ندانستن می زنند؟
    • مهسا IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      8 2
      فاشیست تر از این جماعت مشارکتی خودشان هستند حاضرند کشور را آتش بزنند اما جمهوری اسلامی موفق نشود و مردم راضی نشوند
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    8 3
    بارها تجربه کرده‌ایم که آمریکا شیطان بزرگ است و وعده‌هایش جز دروغ و فریب‌کاری نیست. اخیراً هم دیدیم که آمریکایی‌های عهد شکن، در برجام بسیار وقیحانه عمل کردند. کشورهای اروپایی همراه با آمریکا هم، از لحاظ عهدشکنی و بداخلاقی کمتر از آمریکا نیستند؛ اما در مقام زبان‌بازی و حرف‌زدن همیشه طلب کارند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    10 3
    سیاست قطعی اعلام شده از طرف رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت‌های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، باید کلمه‌به‌کلمه و موبه‌مو به‌طور شجاعانه اجرا گردد. آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر برچسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند؛ یعنی ساختار تحریم‌ها در تمام لایه‌های هسته‌ای، موشکی، پهپادی، منطقه‌ای و حقوق بشری و غیره باید برچیده شود. آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ی‌ تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده‌اند، بپردازند. کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید با جریمه‌ی تأخیر آن، وصول گردد. هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی‌مدت قرار گیرد و تا زمانی که راستی‌آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته شود و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن، توسعه یابد.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    6 1
    در شرایطی که طرف‌های برجامی طی شش سال به طور پیوسته بر خلاف تعهدات خود عمل کرده‌اند، دلیلی برای حفظ پیوسته‌ی تصاویر تأسیسات هسته‌ای وجود ندارد. ما به دوربین های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، اطمینان نداریم. این دوربین ها باید جمع‌آوری شوند و اجازه‌ی حضور به این جاسوسان در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. با توجه به پیشرفت فناوری احتمال دارد در این دوربین‌ها فرستنده گیرنده‌هایی کار گذاشته شده باشد که تا زمانی که سیگنال کدشده‌ای را دریافت ننموده‌اند هیچ ارسالی انجام ندهند و با دریافت کد، تصاویر را ارسال نمایند یا اقدامات خرابکارانه‌ی دیگری را انجام دهند.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    6 1
    هر وقت افسادطلبان از آشوب حرف می زنند یاد صحبت سران رژیم کودک کش اسرائیل می افتم که گفتند افسادطلبان از طرف ما با مردم ایران و جمهوری اسلامی می جنگند
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      4 1
      تهدید به ورش از طرف افساد طلبان به نظر من منطقی هست زیرا وقتی دولت سیزدهم هنوز عناصر دولت قبل را در سمت ها حفظ کرده شک نکنید افساد طلبان توان ایجاد بحران و شورش را دارند. لازمه دولت سیزدهم پاک سازی فوري را شروع کند. برخی با شعار دولت فراجناحی در صدد فریب دولت سیزدهم هستند تا عناصر ناپاک دولت قبل را حفظ کنند در پست های حساس
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    1 6
    چرا وقتی واژه کاسبان تک یک میاد وسط مشرق لجش میگیره مگه ریگی به کفش داره
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    7 7
    الان وضع کشور خوب شده مگه؟ کجا زندگی میکنید شما؟
    • رضی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      4 4
      وضع کشور الان خیلی هم خوب و مطلوبه ناراحتی میتونی بری سرزمین چرچیل و اوباما و غرب و شرق.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      3 1
      در ژنو
  • حسام IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    3 0
    گویا افراطیون اصلاح طلب از بهبود اوضاع کشور در دولت رئیسی عصبی شده و دلتنگ آتش زدن بانک و آمبولانس و ماشین آتش نشانی بوده و برای تحمیل قطعنامه‌های جدید علیه ملت ایران بیقراری می‌کنند
  • ناصر IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 3
    اگر طرح اسرائیلی بنزین و حذف دلار۴۲۰۰ پیاده شود بدون آنکه قیمت دلار پایین بیاد فاتحه دولت رئیسی خوانده می شود و پدر مردم در می آید اگر برام اجرا شود و قیمت دلار حدود ۱۰۰۰۰ شود طرح بنزین و ارز تاثیر نخواهد گذاشت
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    4 0
    روحانی دقیقا کی بازخواست میشه
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    4 0
    اصلا چرا این افساد طلبان نمیمیرند برند
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    4 0
    بنظر میاد فتنه طراحی کردن و نقشه برای آینده دارن که دوباره به قدرت برگردند ، تا زمانی که اصلاح طلب نماهای منافق در کشور باشن ایران آرامش نخواهد دید
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    2 0
    آن دوستان تو که آشوب گر بودن از دولت رفتند
  • كريم IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    3 0
    اي افساد طلبان بازهم اربابانتان شما را تحريك كردند كه شروع كنيد به اينكه نشان بدهيد هنوز هم داريد برايشان از دورحرکت مي كنيد. واقعا اف به شرف كساني كه در مسير دشمنان ايران قدم برمي دارند و مي گويند ما ايراني هستيم.
  • DE ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    6 0
    گویا افراطیون اصلاح طلب از بهبود اوضاع کشور در دولت رئیسی عصبی شده و دلتنگ آتش زدن بانک و آمبولانس و ماشین آتش نشانی بوده و برای تحمیل قطعنامه‌های جدید علیه ملت ایران بیقراری می‌کنند. ما اصلاحتبه کاران به همه جا اغشاش خواهیم کرد. ما ۳۲ سال تجربه اغتشاش داریم ما کلا به اغتشاش زنده ایم.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 4
    الان برای جمعیت میلیونی دستفروشان پیام اومده که برای دستگاه کارتخوان خودتون باید پرونده مالیاتی تشکیل بدید وگرنه از اول بهمن قطع میشن. این دستفروشها نه آرمان میخونن نه ماهواره دارن و به زحمت دارن نون درمیارن اما اگه قرار باشه نونشون بریده بشه واقعا هیچ راه چاره ای ندارن جز.....
  • حسن IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    9 0
    بنظر می رسد گرادهندگان تحریم دائم به مخاطبان تلقین می کنند که نیروهای انقلابی مخالف مذاکره و موافق احیا برجام هستندباید شکل انتقال اصل پیام تغییر نموده و بصورت جملات کوتاه و درفضای مجازی شفاف سازی صورت پذیرفته و جلو هوچی گری کاسبان اصلی ارز و قاچاق و رانت و طلا گرفته و ایشان به مردم معرفی گردد
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 3
    من کار به آرمان ملی ندارم به رییسی هم رای دادم ولی از تبعات حذف ارز ترجیحی نگرانیم. گرانی در این سلسله وار و غیر قابل کنترل هست چند چیز که گردن بشه رو بقیه هم‌ تاثی میزاره!
  • ایثارگر IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    3 0
    درتمام مشکلات ملت مطلوم ایران دست رفسنجانی اشکاره چه درانتخاب خاتمی وزراش وادامه فلاکت اقتصادیش چه فریدون ووزرای رفسنجانی کهاز۹۶تا۹۸ تورم۱۰۰۰درصدی روبه ملت ایران تحمیل کردن انشاالله دردنیاواخرت مآجوراعمالشان خوهند بود
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    44 0
    ۸سال صدارت روحانی خواب بودید لطفا برای دولت تازه کار نسخه نپیچید
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    ما دعا می کنیم این وصله های ناجور وطنی هر چه برای ایران می خواهند اول دامن خودشان را بگیرد اگر اغتشاش می خواهند اول دامن خود و خانواده آنها را بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس