روزنامه الشرق‌الاوسط در تحلیلی از فیلم یک‌ خانواده محترم نوشت که این فیلم نشان می‌دهد هیچ انسانیتی و ارزش انسانی‌ در ایران قیمت ندارد!

به گزارش مشرق به نقل از فارس، روزنامه فرا منطقه‌ای «الشرق الاوسط» وابسته به خاندان سعودی، در گزارشی که از جشنواره فیلم ابوظبی منتشر کرد، با اشاره به جایزه اعطایی این جشنواره ضدایرانی به فیلم «یک خانواده محترم» نوشت: کمیته داوران این جشنواره در بیان علت اعطای این جایزه عنوان کرده‌اند که «ایجاد راه حل جدید و استفاده از داستان برای بیان واقعیت‌ها» اما این چیز جدیدی نیست.

این روزنامه در بخشی از گزارش خود با ذوق‌زدگی به تحلیل محتوای این فیلم پرداخت و مدعی شد که این فیلم دست روی جامعه‌ای خنثی و ساکن گذاشته  که تحت سیطره نظامی قرار دارد که فساد به ارکان آن حمله‌ور شده است.

الشرق الاوسط در تحلیل ستایش آمیز از این فیلم موهن مدعی شد: هر چند داستان بر محوری خانوادگی می‌چرخد اما مسعود بخشی نشان می‌دهد که آنچه در حال رخ دادن است فسادی است که همه ادارات و دستگاه‌های دولتی را فراگرفته است و هیچ انسانیتی و ارزش انسانی‌ قیمتی ندارد.

این روزنامه در تلاش برای همنوایی بیشتر با غرب افزوده است: سفر قهرمان این فیلم در شهر یک رنگین کمان از بحران گسترده در یکی از مضطرب‌ترین مناطق زمین است که از زمان جنگ [ایران] با عراق تاکنون امتداد دارد.

فیلم «یک خانواده محترم» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده مخلوطی از فیلم‌های سیاه‌نمایی کارگردانانی چون بهمن قبادی، سمیرا مخملباف و سایر خالقان فیلم‌های سیاه‌نمایی از ایران و معجونی از توهین به ایران و ایرانی، شهادت و خانواده شهدا، انقلاب، ایران و هر آن چیزی است که در این کشور ارزش قلمداد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس