ویژه ها

افراطیون اصلاح طلب، دولت سیزدهم را متهم می کنند که چرا از آمریکا انتظار دارید که همه تحریم ها را لغو کند!؛ گویا این جماعت اصلا موافق لغو تحریم های ضدایرانی نیست.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** آمریکا نمی تواند تحریم ها را لغو کند، چرا درک نمی کنید!؟

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «دیپلماسی پلکانی و حصول توافق موقت» به قلم «علی بیگدلی» فعال اصلاح طلب نوشت: «ایران به‌دنبال تحقق دو تقاضا از برجام است، یکی راستی‌آزمایی؛ به این معنا که آمریکا تمام تحریم‌های اولیه و ثانویه را لغو کند و این لغو مورد راستی‌آزمایی قرار بگیرد و دوم اخذ تضمین از آمریکا؛ به این معنا که دیگر تحریمی وضع نمی‌شود و از برجام نیز خارج نخواهد شد. این دو درخواست در متن برجام نیامده است و بایدن نمی‌تواند چنین تعهدی بدهد».

در ادامه این مطلب آمده است: «مساله اصلی برای خروج از این وضعیت این است که ایران و آمریکا وارد مذاکره مستقیم شوند و قراردادی دومرحله‌ای را موافقت کنند که من اسم آن را «دیپلماسی پلکانی» گذاشته‌ام. به این صورت که ایران اجازه دهد کارشناسان آژانس سایت‌ها را نظارت کنند و در مقابل آمریکا دارایی‌هایی ایران را در کشورهای مختلف آزاد کند و اجازه دهد ایران برای مدت دوسال در زمینه فروش نفت و بازشدن شبکه بانکی در وضعیت مناسبی قرار بگیرد. هرچند که باید برای این مهم به عضویت اف‌ای‌تی‌اف درآمد که این عضویت هم به سادگی نیست و در کوتاه‌مدت اتفاق نخواهد افتاد».

آشوب خیابانی در راه است، هوای آشوبگران را داشته باشید! / آمریکا نمی‌تواند تحریم‌ها را لغو کند، چرا درک نمی‌کنید!؟

در سیاست خارجی، هیچ کشوری صد در صد قابل اعتماد نیست اما تجربه ثابت کرده است که آمریکا صد در صد غیرقابل اعتماد است.   با اینحال افراطیون اصلاح طلب با تحریف ماجرا، دیپلماسی مقتدرانه و عزتمند را ماجراجویی و غیرمتعارف و هیجانی قلمداد کرده و دیپلماسی منفعلانه را نیز تعامل با جامعه جهانی و برد-برد و تنش زا جا می زنند. این طیف، مطالبه ایران مبنی بر لغو کامل تحریم ها را نیز «زیاده خواهی» جا می زند!

واقعیت این است که بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب صرفا به دنبال «عکس یادگاری» با مقامات آمریکایی هستند. برای این طیف «اصالت دستاورد و نتیجه» به هیچ عنوان اهمیت ندارد. به همین خاطر بود که در جریان مذاکرات ایران و ۱+۵ در دولت روحانی، جریان اصلاحات از رویکرد «امضای توافق به هر قیمت» و «امضای هر توافقی، بهتر از عدم توافق است» حمایت می کرد.

جالب اینجاست که افراطیون اصلاح طلب، دولت سیزدهم را متهم می کنند که چرا از آمریکا انتظار دارید که همه تحریم ها را لغو کند!؛ گویا این جماعت اصلا موافق لغو تحریم های ضدایرانی نیست. جالب تر اینکه همین طیف جریان مقابل را به کاسبی از تحریم متهم می کند. این در حالی است که لقب «کاسبان تحریم» برازنده همین جریان است.

در حقیقت مسئله لغو تحریم ها به هیچ عنوان برای طیف تندرو اصلاح طلب موضوعیت ندارد. برای این طیف مسئله اصلی، کوتاه کردن دیوار استکبارستیزی و بزک دولت آمریکا و تقلیل مذاکره عزتمندانه و نتیجه محور به گرفتن «عکس یادگاری» است.

جریان اصلاح طلب مدعی است که گره اصلی مذاکرات وین، عدم مذاکره مستقیم ایران و آمریکاست. این ادعا در حالی است که آمریکا به صورت غیرقانونی و با گردن‌کشی از برجام خارج شده است. به همین خاطر اجازه حضور در میز مذاکرات وین را ندارد.

علاوه بر این در دولت قبل، ایران به صورت مستقیم با آمریکا مذاکره کرده و حتی از مذاکره مستقیم نیز فراتر رفته و به گپ و گفت اعضای تیم‌های مذاکره‌کننده دو طرف درباره نوه‌های خود و ارسال کارت پستال نیز رسید؛ نتیجه چه شد!؟ رویکرد مذاکره مستقیم، نه تنها از دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران نکاست، بلکه ۲ برابر شدن تحریم‌ها و افزایش خصومت آمریکا را در پی داشت.

** آشوب خیابانی در راه است، هوای آشوبگران را داشته باشید!

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «اعتراضات و درک واقع بینانه» به قلم «احسان هوشمند» از عناصر موسوم به ملی-مذهبی و از بازداشت شدگان فتنه ۸۸ نوشت: «کشور در سال جاری بیش از هر دوره دیگری شاهد افزایش شمار تظاهرات و تجمعات اعتراضی با محوریت مشکلات صنفی و حقوقی و اقتصادی بوده است...مروری بر اخبار تجمعاتی از این دست نشان می‌دهد در ماه‌های گذشته این تجمعات به‌ صورت کمّی در حال افزایش بوده است؛ یعنی شمار و تعداد تجمعات برگزارشده نسبت به سال‌های گذشته روند رو به افزایشی داشته است».

در ادامه این مطلب آمده است: «شواهد موجود همچنان نشان می‌دهد به‌زودی نمی‌توان انتظار تغییر مشهود و فوری، اثرگذار و فراگیر در شرایط اقتصادی کشور داشت...بی‌برنامگی، کمبود نقدینگی دولت، محدودیت درآمدهای کشور، در آستانه ورشکستگی‌بودن بخشی از مؤسسات اقتصادی و معدنی و صنعتی و به‌ارث‌رسیدن مسائل مزمن گذشته، هزینه‌های رو به افزایش نهادهای دولتی و... ازجمله عواملی است که نشانگر پیچیدگی مسائل جاری کشور و ناتوانی مسئولان در بازکردن گره‌های درهم‌تنیده اقتصادی کشور است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «نارضایتی‌های موجود که ماهیت اقتصادی و شغلی و صنفی دارد، ممکن است تحت تأثیر عواملی تغییر جهت دهد و به ابراز نارضایتی‌های دیگر منجر شود... در این شرایط دشوار که بخشی از جامعه ایران به‌ دلیل شرایط عینی و مادی و شرایط روانی و ذهنی درجاتی از نارضایتی را تجربه می‌کند، آموزش و توجیه جدی و حتی ملزم‌سازی نیروهای انتظامی برای برخورد قانونی و آرام با اتفاقات پیش‌روی... آزادی زندانیان و تجدیدنظر عملی در برخی روندهای قضائی و امنیتی و نیز گشودگی در فضای رسانه‌ای داخلی...می‌تواند تا حد زیادی در آرام‌کردن جامعه اثرگذار باشد».

آشوب خیابانی در راه است، هوای آشوبگران را داشته باشید! / آمریکا نمی‌تواند تحریم‌ها را لغو کند، چرا درک نمی‌کنید!؟

در ماههای گذشته بخشی از تجمعات اعتراضی مربوط به معلمان و فرهنگیان بوده است. همان قشری که در دولت قبل، «دولتِ اصلاح طلبان» به سبب فساد صندوق ذخیره فرهنگیان، حقوق آنان ضایع شد. وقتی قوه قضاییه مفسدان مرتبط با پرونده فساد صندوق ذخیره فرهنگیان را بازداشت و راهی دادگاه کرد، برخی رسانه های اصلاح طلب بلافاصله به تریبون این مفسدان بدل شدند.

برای نمونه روزنامه شرق - ۱۲ تیر ۹۸در گزارشی با عنوان «من متهم اشتباهی ام» به تطهیر «بهروز ریخته‌گران»  بدهکار چندهزار میلیارد تومانی و متهم دانه درشت پرونده بانک سرمایه پرداخت. این روزنامه اصلاح طلب در مصاحبه مذکور، ریخته گران را صرفا یک تولیدکننده جا زد و اینگونه القاء کرد که قطع دسترسی این فرد به اموالش، به تولیدملی لطمه زده و موجب بحران کارگری می‌شود!

آشوب خیابانی در راه است، هوای آشوبگران را داشته باشید! / آمریکا نمی‌تواند تحریم‌ها را لغو کند، چرا درک نمی‌کنید!؟

آشوب خیابانی در راه است، هوای آشوبگران را داشته باشید! / آمریکا نمی‌تواند تحریم‌ها را لغو کند، چرا درک نمی‌کنید!؟

روزنامه شرق همچنین در یک نمونه دیگر - ۷ اردیبهشت ۹۹- در گزارشی با عنوان «امامی طلبکار شد» به تطهیر «محمد امامی» تهیه کننده سریال شهرزاد و یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت. این در حالی است که «محمد امامی» در پرونده فساد بانک سرمایه نقشی کلیدی داشته و مهره چینی‌های بانک را انجام داده و با همکاری «هادی رضوی» - داماد محمد شریعتمداری(سیاستمدار اصلاح طلب) - اموال بانک را به غارت برده و از این طریق به تحصیل مال از طریق نامشروع پرداخته است. او از بزرگترین بدهکاران نظام بانکی است که با استفاده شخصی از اموال بانک برای خود خانه و ویلاهای لوکس را خریداری کرده و نقش او در فسادهای مالی صورت گرفته محرز است.

جریان اصلاح طلب به عنوان بانی اصلی تورم ۴۳ درصدی و نقدینگی سرسام آور و عامل اصلی گرانی مسکن و خودرو و کالاهای اساسی، اکنون به جای عذرخواهی و تلاش برای جبران خسارت ها، اتفاقات مثبت چند ماه اخیر را انکار کرده و پالس آشوب و اغتشاش می دهد و حتی پا را فراتر گذاشته و توصیه می کند که هوای آشوبگران و اراذل و اوباش را داشته باشید!

** چرا اسرائیل «افراطیون اصلاح طلب» را سرمایه خود در ایران می داند؟

روزنامه اعتماد در مطلبی به قلم «عباس عبدی» نوشت: «به‌طور نانوشته و غیررسمی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسراییلی مسابقه نمی‌دهند و این اتفاق تاکنون و طی ۴۲ سال اخیر ده‌ها بار رخ داده است. البته این تصمیم بیش از آنکه از جانب ورزشکاران باشد، تصمیم مدیریت ورزش است و تاکنون عوارض زیادی داشته و حتی چند ورزشکار ایرانی به همین دلیل ترک تابعیت کرده‌اند».

آشوب خیابانی در راه است، هوای آشوبگران را داشته باشید! / آمریکا نمی‌تواند تحریم‌ها را لغو کند، چرا درک نمی‌کنید!؟

چندی پیش روزنامه اصلاح طلب همدلی در مطلبی با عنوان  «می بازیم؛ چون سیاستمداران ما افسانه می بافند» نوشته بود: «ورزش تنها عرصه‌ای‌ است که باید با تمام قوا از آن سیاست‌زدایی و ایضا ایدئولوژی‌زدایی کرد... آنچه بدیهی است، این است که تا سیاست‌مداران ما به جای دیدن حقیقت، ره افسانه بزنند، خواهیم باخت؛ چه خودمان با میل و اراده و چه با دستور و بخشنامه؛ در همه میدان‌ها... هنوز هیچ‌کس در ایران نمی‌داند چه کسی دستور شرکت نکردن در مسابقاتی را که یک طرف آن‌ها شرکت‌کننده یا شرکت‌کنندگانی از اسرائیل حضور دارند، داده است؟ هیچ سند رسمی در این زمینه در دست نیست».

نکته قابل توجه اینجاست که نشریه صهیونیستی  «تایمز اسرائیل»  نیز چندی پیش همصدا با رسانه های اصلاح طلب در مطلبی نوشته بود: «ورزشکاران ایرانی که از رقابت با حریف اسرائیلی امتناع می کنند، قربانیان ایدئولوژی نفرت هستند»!

طیف تندروی اصلاح طلب به بهانه ورزش در پی تطهیر و ایجاد مشروعیت برای رژیم جعلی اسرائیل است. این در حالی است که هر روز روشنفکران غیرمسلمان، خوانندگان و فعالین حوزه موسیقی و هنرمندان غربی بیشتری به تحریم فزاینده این رژیم جنایتکار، غاصب و جعلی می پیوندند.

مرحوم «محمدرضا یزدانی خرم»   رئیس اسبق فدراسیون کشتی چندی پیش گفته بود: «در گذشته وقتی قرعه ورزشکاران ما به نماینده‌های رژیم صهیونیستی می‌خورد آنها راهش را بلد بودند. به پزشک مراجعه می‌کردند و نسخه‌ای می‌گرفتند که توانایی انجام مبارزه ندارند. یا دست‌شان را گچ می‌گرفتندالان هم راه‌حل فنی دارد اما توطئه برخی در داخل باعث شده مشکلاتی به وجود بیاید».

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پیش از این افراطیون اصلاح طلب را بزرگترین سرمایه های اسرائیل در ایران نامیده بود. «شیمون پرز» رئیس جمهور اسبق رژیم صهیونیستی نیز گفته بود افراطیون اصلاح طلب به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران می جنگند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    50 13
    آمریکا نمی خواهد تحریم ها را لغو کند چون بقای افسادطلبان که ستون پنجم آمریکا در ایران هستند در صحنه سیاسی ایران در باقی بودن تحریم ها بر علیه مردم و کشور است
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      27 4
      امریکایی ها اگر نمی توانند در مورد لغو تحریم ها و خارج نشدن مجدد از برجام تضمین بدهند باید قید برجام را بزنند برجام بدون لغو موثر تحریم ها خسارت محض است.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      4 2
      اخخخخخخخ جون من یک اغتشاشگر هستم از مدتها قبل چند مورد عروسک پنت هاوس و باستیهیلز و بنز و پورشه و بی ام و همچنین برج و پاساژ و ویلا را برای اغتشاش خودم در نظر گرفتم امیدوارم زودتر اغتشاش بشه و من به هدفم برسم
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    29 9
    مشرق اين طيف اصلاحات به بهانه‌های رفع تحریم ها بدنبال خلع صلاح کردن ايران وسپس تحريم بيشتر هستند نه رفع واقعی تحريم
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      31 7
      افساد طلبان کاسبان اصلی تحریم هستن و مخالف رفع تحریم ها هستن.
    • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      3 2
      خلع صلاح ؟!
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    25 13
    اصلاحات ذخائر اسرائيل درایران باید بساطشون برچيده بشود
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      8 0
      تیتر اعتماد را باور کنیم یا پرونده های کیفری جناب نجفی و خرمدین و صدها مورد بالاشهری دیگر
  • اسماعیل IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    29 8
    نفرین براین اصلاح طلبان غربگرا که هرچه می کشیم ازآن هاست .
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      0 0
      بچه هاش چرا اکبر رفسنجانی را کالبد شکافی نکردند که دیگه الان برا یه پیرمرد 85 ساله مغروق هر روز نوحه سرایی نکنند ؟
  • راستگو IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 2
    سلام هرکس به هرنحوی به خیابون بیادمسولیتش بایدقبول کندخلاف خلافه
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      0 0
      حتی 22 بهمن؟
  • محمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 2
    من به اصلاح طلب کاری ندارم من میگم مگه رای ندادیم که پی مذاکره با آمریکا نباشیم.ما به آقای رییسی رای دادیم که نگاهمان به داخل باشد و نه به خارج چه فرقی کرد بازم
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 1
    مطمئن باشید وخیالتون راحت باشه،دیگه هیچ آشوب وبراندازی نخواهد بود
  • علایی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    7 10
    مردم زندگی شون رو هواست
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      10 0
      چرا وقتی اصطلاح را می شنویم اصلاح طلبان را به خاطر می آوریم؟؟!!
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    21 3
    ننگ به افسادطلبان
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    22 2
    ننگ به افسادطلبان
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    7 0
    ننگ به افسادطلبان وطن فروش
  • علـی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    21 6
    1- اگر تجمعی میشـود میراث شوم مشکلاتی‌است که حسن‌روحانی‌ برایشان به ارث گذاشتـه که شما حامی‌اش بودید! 2- ملت فهمیده‌اند اگر خواسته‌ای دارند، بدون دسیسه‌چینی و بدون توطئه و بدون اطلاع دادن پیشاپیش به شبکه‌های معاند و مزدوران احنبی! حرفشان را با آرامش به گوش مسئولین خودشون برسونن! کما اینکه اجازه نمی‌دهند مزدوران فرصت‌طلب در میانشان نفوذ کنند. و الحمدلله اکثرا هم موفق شده‌ و به خولسته خود رسیده‌اند.
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 7
    آقای بیگدلی مطالب بسیار منطقی ای را گفته اند، واقعیت ها را باید در نظر گرفت. اگر کشور عاقلانه اداره شود به این وضع گرفتار نمی شود، هر چه گرفتاری هست از بی تدبیری ها و ناکارآمدی ها و از تندرویهاست.
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      2 0
      پس بنابراین دقیقأ باید برعکس آنچه که جناب بیگدلی گفته عمل کرد، چونکه افاضات پی در پی ایشان در نشریات اصلاحاتچی مصداق بارز بی منطقی، بی عقلی و بی تدبیری و ناکارآمدی و تندروی به نفع منافع آمریکا و سلطه آن بر ایران است.
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 0
    روزنامه مثلا آرمان ملی به نقل از فلانی تیتر زده:مأموران گفتند:موضوع رادیواکتیو بیخود و الکی است! من میگم مهتابیه،تو میگی لامپ صده،نگو هیچکدوم نبوده رادیو اکتیو بوده که ایشون رو مشعشع نموده! ضمنا رادیوی شناگر مورد نظر رو موج BBC اکتیو بود.
  • خسرو IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    8 1
    تا این اندازه فساد و خیانت اصلاح طلبان برایم روشن نشده بود و اگر کمی شک داشتم آنهم بر طرف شد همیشه می گفتم خدا هدایتشان کند اما از این ببعد میگویم همانند منافقین خدا لعنتشان کند تا دیگر هیچ کاری از امور مملکت دست این خدمت گذاران به آمریکا و اسرائیل نیفتد
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 0
    خیالتون راحت باشه مردم تاچندوقت کاریتون ندارند
  • ناشناس IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 0
    واقعا تعجب می‌کنم شرق یا .... بر طبل نفاق می‌کوبد جملات دشمن پسند می‌زنید می‌گویید متن برجام کدام متن منظور خروج آمریکای احمق اگر امروز ایران در متن گردن کفتاران را نشکند عزت خود را لگد مال کرده مرگ شیرین تر از زانو زدن مقابل این جمع کشورهای زورگو و مزدور صفت است
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 4
    اینا میگن اونا بدند، اونا میگن اینا بدند، اصلاح طلب یا اصول گرا، هر کدوم که راس کار بودن مردم وضعشون یه جوره، روز به روز بدتر، حالا هی بشینین از خودتون تعریف تمجید کنین
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 5
    اصلاح طلب یا اصول گرا، کدومتون فساد رو کم کردین؟
  • ناشناس IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 3
    سلام، مسئولین انقلابی و دوست دار مملکت و انقلاب لطفا بفرمایید نقش شما در فسادها درانت ها و اختلاسها ودزدی ها 40 سال حکومت اسلامی کجاست
  • دبیر IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 5
    با چند نوای، نمی شود،،راه موفقیت ما،،نواختن یک مجموعه واحد است،،تفرقه ویرلنگر است،،مراعلت کشتی روان در دریایی مطلاطم را بکنیم،،،اگر میهن پرست خیر خواهیم،،،همه رابخواهیم،،،،،،،،،
  • سیدحسن موسوی IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 6
    اصولگرایان با این افکار دوران ماقبل تاریخ مردم را به ماتم آورده اند....افکار طالبانی و خرافاتی در هر جا فقر وبیسوادی عقب ماندگی ذهنی است
    • DE ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      1 0
      الان دوران عصر تمدن بشره . تو از صبح تمدن بشر خواب موندی ظهر تمدن بشر را هم خواب موندی حالا آخرهای عصرتمدن
    • DE ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 0
      سید حسن موسوی به به چه اسم مسلمونی هم برا خودش انتخاب کرده کامنت بعدیت را با اسم مثلا سید سیدالسادات طباطبایی بنویس یا مثلا سید محمد مهدی اثنی عشری مومن والا کی به کیه اصلا بنویس جانباز 95 درصد بیشتر بهت میاد.
  • DE ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    7 0
    آشوب و اغتشاش در راه است اصلاحطمعکاران فقط آشوب و اغتشاش دارند. آنها هر برونندفقط اغتشاش میکنند .در زمین تمام پست ها و مدیریت ها هم اغتشاش کردند. منظور در تمام‌پست ها و مدیریت ها زمزنه اغتشاش را فراهم کردند... زیرا آنها فقط در هرج و مرج و شیر تو شیر و اغتشاش میتوانند هپل هپو کنند نه در صلح و صفای ملت. اصلاحات یعنی پورسانت شیتیل رشوا رانت ...
  • DE ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 0
    تصحیح شد. آشوب و اغتشاش در راه است /اصلاحطمعکاران فقط آشوب و اغتشاش دارند. آنها هر جا بروند فقط اغتشاش میکنند .در زمین تمام پست ها و مدیریت ها هم اغتشاش کردند. منظور در تمام‌ پست ها و مدیریت ها زمینه اغتشاش را فراهم کردند... زیرا آنها فقط در هرج و مرج و شیر تو شیر و اغتشاش میتوانند هپل هپو کنند نه در صلح و صفای ملت. اصلاحات یعنی پورسانت شیتیل رشوه رانت ..
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 0
    همه حرفهایت درست اگر راست است چرا وولت جدید شمشیر را پشت گردنشان نمی گذارد ریسجمهور وبرادرش خواهر زنش جهانگیری ایران را به خاک سیا نشاندن
    • DE ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      0 0
      هنوز تعدادی از ملت از خواب ناز بیدار نشده اند و این جرثومه های خرابی را نمیشناسند چیدن میوه نارس اشتباه است
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 0
    وقتی ما ریشه این بی اخلاقی را پاک کنیم و بعدا" کشورهای دیگه می فهمند این قرآن درست می گفته و قتی ما بیایم اینترنت محدو کنیم و نزدیک کنیم به حرف قران می فهیم که راست و بقیه کشورها وقتی به بینند آنها می ایند اینترنت محدود می کنند ...ما نباید هوای نفس بگیریم و حق را نگریم
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 0
    یعنی واقعا این روزنامه ها/سیاستمداران اصلاح طلب حال ادم را به هم میزنند، از صدتا دشمن بد ترند خدایا ما رو از شر اینا خلاص کن!
  • ابوالفضل DE ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 4
    ما تحریم ضد ایرانی نداریم
  • حسین IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 0
    خدا کنه فقط رییسی بتونه کاریگنه
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 1
    مشرق تنها رسانه ای در میان اصولگرایان و جبهه انقلاب است که به صورت درشت هر ماه چند تتیتر مهم درباره آشوب خیابانی را پوشش می دهد.
  • الز IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    مصدق از قاجار بود
  • MD ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 0
    در خصوص مطلب روزنامه آرمان درباره برجام باید یک تیتر بزرگ به نقل از این روزنامه زد که: «آقای ظریف تعهد عدم خروج آمریکا از برجام و همچنین تضمین لغو تحریمها را در متن برجام نیاورده است» روی این تیتر میشه کارکرد برای بستن دهن کسانی که الان زبونشون باز شده که شما که با مذاکره مخالف بودین حالا چرا مذاکره میکنید. معمولا باید یک آتو گیر آورد بزرگش کرد مطرح کرد تا طرفهای مقابل بخواهند جوابش را بدهند یک تیتر دیگر را منتشر و مطرح کرد. نباید فقط منتظر باشیم آنها شبهه افکنی کنند ما دنبال جواب و توضیح برای افکار عمومی باشیم هنوز به خود نیامده آنها یک شبهه دیگر مطرح میکنند و ما دنبال پاسخ و سپس توجیه افکار عمومی باشیم. اینگونه همیشه چند قدم عقبتر هستیم و هیچ وقت نتیجه نمیگیریم.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    مرگ بر منافقین و کفار
  • علی آقائیان یسار IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    وای بر جاهلان وافراطیون
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    به نظر من حق با قوچانی است، باید هوای اشوبگران و . . . را داشت، اما بهتر است به آنان بگویم، ادرس مکان و خیابان تجمع را به سمت و سوی خانه خاتمی، هاشمی، موسوی، کروبی ببرید، در این این سی سال آنقدر جمع کرده اند که دستخالی بر نمی گردید و آنان از بیت المال برده اند، شما از آنان. راضی باشید، من راضی ام و ازحق خود نسبت به بیت المال میگذرم، اما نا مردی اگر دست خالی برگردی....
  • DE ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 0
    آشوب خیابانی در راه است، هوای آشوبگران را داشته باشید! // قابل توجه منافقین وطنفروش توجه توجه آشوب موسی خیابانی در راه است... زرشک تاریخ تکرار میشود کمپ اشرف اینبار اسمش چی میشه ؟؟ عملیات مرصاد 2 در کمین اراذل و اوباش سیا 30 منافقین هم آشوب موسی خیابانی کردند و ملت دمشان را با انبر گرفتند ان داختند بیرون مثل اینکه هر 40 سال یکبار لازم میشه . موندم مریم قجر عضدانلوی رجوی ابریشمچیشون کی میشه . اینها هم سرنوشتشان همان است .گنده تر از ساواک و شاه و ارباباش و دم و دستگاهش نیستند . همشون به اندازه یک هنگ صدام اسلحه و قدرت ندارند.با اولین ترقه هنگ میکنند.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    مگر تحریمهایی که آمریکاییها علیه ایران نوشته اند به قول ما ایرانیها حکم خداست که نمی توانند آنها را لغو کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس