ویژه ها

قوه قضاییه پرونده های مهمی را به سرانجام رسانده است. از حسین فریدون و شبنم نعمت زاده تا مشایی و بقایی و مهدی جهانگیری و محمدرضا خاتمی و داماد وزیر و اکبر طبری. دشمن از این مسئله عصبانی است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**فائزه هاشمی:چادر را حجاب برتر نمی دانم؛ هیچوقت درگیر برادر غیرتی نبودم

«فائزه هاشمی» در مصاحبه با روزنامه شرق در پاسخ به این سوال «دختر هاشمی‌رفسنجانی‌ بودن، چقدر بر پوشش شما و تربیت فرزندانتان تأثیر داشته است؟ از ابتدا که شروع به فعالیت کردید، اتفاق افتاده است که به نحوه پوششتان ایراد بگیرند و بگویند که چطور  لباس بپوشید؟ » گفت: « بله؛ البته این چیزها سلیقه‌ای است. من از زیر چادر شلوار جین یا کتانی سفید می‌پوشیدم که برخی ایراد می‌گرفتند. دانشگاه آزاد هم که دانشجو بودم، در آن زمان مانتوها همه بلند و گشاد و تیره بود، سر کلاس چادر را برمی‌داشتم، مانتوهایم بلند نبود، معمولا رنگ روشن می‌پوشیدم یا بارانی که کمی چسبان بود. رئیس دانشگاه گفت ما می‌دانیم حجاب شما مشکلی ندارد، ولی شما که این‌طور می‌پوشید دیگران هم می‌خواهند همین کار را بکنند. گفتم خیلی هم خوب است که بپوشند. وقتی مشکلی ندارد، چه اشکالی دارد دیگران نیز آن را انجام دهند. مانتوهای دراز و گشاد که در هرکدام چند نفر جای می‌گیرند، چیست که تن دخترهایمان کرده‌ایم».

وی در ادامه در پاسخ به این سوال «پدر یا مادرتان به شما چیزی نمی‌گفتند؟ » گفت: «معمولا نه؛ من چادری هستم، اما این‌طور نبود که فکر کنم چادر حجاب برتر است و همه‌جا چادر سر کنم. مثلا در دانشگاه با مانتو و روسری بودم و حتی مقنعه هم سر نمی‌کردم. فقط زمان اسب‌سواری مقنعه سر می‌کنم که راحت‌تر است. یا در ماشین معمولا چادر از روی سرم می‌افتد و اصراری به سرکردن آن ندارم، احتمالا گاهی تذکر هم داده بودند، اما به‌صورت جدی چیزی یادم نیست».

فائزه هاشمی در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به این سوال «هیچ‌وقت درگیر برادر غیرتی بوده‌اید؟ ‌» گفت: « خوشبختانه نه؛ یک‌بار قبل از انقلاب که بابا زندان بود، محسن چیزی به من گفت، یادم نیست چه بود، مامان با او دعوا کرد که مگر تو قیم فائزه هستی؟ و تمام شد. الان هم گاهی محسن به صحبت‌های من اعتراض می‌کند من هم می‌گویم این موضوع من است، نه تو. به‌هرحال تربیت خانوادگی و رفتارهای مامان و بابا نتیجه‌اش این بوده که چنین اعتراضاتی نبوده است. اگر هم بوده، من زیر بار نرفته‌ام که این تذکرها ادامه داشته باشد».

دشمن در یک عملیات سنگین رسانه ای بر دو مقوله تمرکز ویژه ای کرده است. یکی «عفت در زنان» است و دیگری «غیرت در مردان» . فائزه هاشمی هم دقیقا هر دوی اینها را مورد هجمه قرار داده است.

فائزه هاشمی پیش از این در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد گفته بود: «امام خمینی گفت حجاب اجباری نمی شود»!

خانم فائزه هاشمی همچنین چندی پیش در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود: «از رویکرد مصی علینژاد(خبرنگار فراری و فعال ضدایرانی مقیم آمریکا که بر ترویج بی حجابی و بی بندوباری در میان دختران و زنان ایرانی متمرکز است) خوشم می آید...به نظرم مسیح علینژاد با شجاعت ایستاده و کارهای خوبی هم در جهت احقاق حقوق زنان می کند».

فائزه هاشمی تاکنون چندین بار از فرقه ضاله بهاییت تمجید کرده است. وی از مصی علینژاد نیز تقدیر کرده است. با این حساب اصلا عجیب نیست که عفت در زنان و غیرت در مردان را مورد هجمه قرار دهد.

خانم فائزه هاشمی و همقطاران وی بارها ژست حمایت از حقوق زنان به خود گرفتند، اما همین جماعت،  پیشنهاد سخیف عقیم کردن زنان کارتن خواب و همچنین حمایت تمام قد از «محمد علی نجفی» - قاتلِ یک زن- را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

با کمال تأسف، نگاه اصلاح طلبان به موضوع زنان، نگاهی جنسیت زده و ابزاری است.

**فاضل میبدی:کشور هنوز چوب دوران احمدی نژاد را می‌خورد

«محمدتقی فاضل میبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحیه با روزنامه آرمان گفت: «هنوز کشور چوب دوران احمدی نژاد را می خورد...آقای احمدی‌نژاد اصولگرا بود ایشان چه وضعیتی ایجاد کرد؟ همه مصائب فعلی ما از همان دولت اصولگرا با آن شعارهای خاص ظهور و فرج و... بود. هاله نور می‌دیدو... نتیجه چه شد؟ ما را گرفتار تحریم‌های سازمان ملل کرد و رفت. با ساختار فعلی کاری از اصولگرا برنمی‌آید، اصلاح‌طلبان نیز برای فعالیت با مانع روبه‌رو هستند. در کشور باید منافع ملی اولویت اول مسئولان باشد نه منافع شخصی. وضعیت زمانی اصلاح می‌شود که ما به همه افراد کشور به یک چشم بنگریم و همه را با هم برابر ببینیم. متاسفانه چنین رویکردی در حد مطلوب وجود ندارد. تا ایران مساله خود را با دنیا حل نکند وضعیت همین خواهد بود و هر کسی رئیس‌جمهور شود کاری از او ساخته نخواهد بود».

فاضل میبدی در ادامه گفت: «از دیدگاه من دولت روحانی با شرایط فعلی نمی‌تواند کار زیادی از پیش ببرد و فقط باید استقامت کند، از نظر اقتصادی در وضعیت بدی قرار داریم...شاید تعامل قوا بتواند کمی وضعیت را بهتر کند، درواقع وقتی مجلس و قوه‌قضائیه و دولت با هم همکاری کنند می‌توان امید داشت در یک سال پایانی دولت کاری از پیش برود. وضعیت کمی بهتر ‌شود، وگرنه ادامه رفتارهای گذشته راهی برای بهبود اوضاع باقی نمی‌گذارد و هر کسی رئیس‌جمهور شود وضعیت همین خواهد بود...صرفا با شعار انقلابی گری نمی توان مشکلات را حل کرد».

کمتر از یکسال دیگر دوران هشت ساله ریاست جمهوری روحانی به پایان می رسد. همان رئیس جمهوری که یکی از شعارهای اصلی اش در سال ۹۲ و همچنین سال ۹۶، تحول عظیم اقتصادی در ۱۰۰ روز بود.

آقای روحانی در این ۸ سال می توانست ۲۵ بار برنامه تحول اقتصادی ۱۰۰ روزه را اجرا کند. در این بازه زمانی برجام امضا شد. همان توافقی که قرار بود در دی ماه ۹۴ منجر به لغو یکباره تمامی تحریم ها شود. اما نشد.

در دی ماه ۹۴، باراک اوبامای دموکراتِ مودب و باهوش! رئیس جمهور آمریکا بود. در آن مقطع «جو بایدن» کاندیدای فعلی دموکرات ها در انتخابات، معاون اوباما بود. ظبیعتا در سال ۹۴ هیچ خبری از «دونالد ترامپ» نبود. اما تحریم ها هیچوقت لغو نشد.

نه تنها تحریم ها لغو نشد، بلکه اوباما تحریم سنگین آیسا و قانون محدودیت ویزا را نیز تصویب کرد. وی قانون وضعیت اضطراری علیه ایران را نیز تمدید کرد و ۲ میلیارد دلار از اموال مردم ایران را هم بلوکه کرد. کار به جایی رسید که دولتمردان صراحتا اعلام کردند که اوباما به صورت فاحش برجام را نقض کرده است.

آخوندی، وزیر مسکن دولت روحانی صراحتا اعلام کرد که افتخار می کند که حتی یک واحد مسکونی هم برای مردم ایران نساخته است. آیا این تقصیر دولت قبل بود؟ آقای زنگنه صراحتا اعلام کرد که اعتقادی به ساخت پالایشگاه ندارد و ایران باید واردکننده بنزین باشد. وی با حذف کارت سوخت، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت زد؛ آیا این تقصیر دولت قبلی بود!؟

دولت روحانی با دلار ۴۲۰۰ تومانی(معروف به دلار جهانگیری) به کشور خسارت سنگینی وارد کرد. «سعید لیلاز» کارشناس اقتصادی حامی دولت چندی پیش گفت: «دلار ۴۲۰۰ تومانی موجب  ازدست‌رفتن ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار و حدود ۷۰ تا ۸۰ تن طلا شد» آیا این تقصیر دولت قبلی بود!؟

یکی از علت های اصلی خسارت های ایجاد شده در دولت آقای روحانی، فاصله گرفتن دولت از روحیه انقلابی گری بود.

**آقای تاجزاده! این قاتل، سه بچه را یتیم کرده است

«مصطفی تاجزاده» فعال سیاسی اصلاح طلب و از محکومین فتنه ۸۸ در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «جناب آقای رییسی؛ رییس محترم قوه قضاییه؛ با سلام؛  اعلان جزییات پرونده برادران افکاری از سوی وکلا و خانواده متهمان پرسش‌ها و ابهامات زیادی را برانگیخته است.  از آنجا که افکار عمومی در گذشته شاهد بروز برخی خطاهای فاحش در مراحل تحقیقات، بازجویی و صدور احکام بوده است، انتظار می‌رفت پس از هشدار دلسوزان، قوه قضاییه هیات حقوقی بی‌طرفی را برای تحقیق و بررسی پیرامون فرآیند بازجویی و بازپرسی تعیین کند و نتیجه آن را به اطلاع افکار عمومی برساند و تا قبل از پایان تحقیقات مذکور هیچگونه اقدامی صورت نگیرد».

تاجزاده همصدا با «مریم رجوی» و «ترامپ» و «پمپئو» و شبکه های متعلق به «وهابیت» و «حامیان داعش» به اعدام یک قاتل اعتراض کرده است.

نوید افکاری، پدر یک خانواده را به عمد با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده، وی اذعان کرده که دوستانش به او گفته اند که آنقدر ضربه چاقو به مقتول زدی که وی سلاخی شده است.

نوید افکاری با این اقدام جنایتکارانه، سه بچه را یتیم کرده و خانواده ای را عزادار و داغدار.

ترامپ در اظهارنظری مداخله جویانه مدعی شده است که نباید نوید افکاری اعدام می شد. این در حالی است که وی همین چند روز پیش تاکید کرد که اگر معترضان به نژادپرستی به سوی پلیس تیراندازی کنند، قطعا باید اعدام شوند. ترامپ در هفته های گذشته، چندین بار معترضان به نژادپرستی را تروریست های داخلی در آمریکا نامید.

قوه قضاییه در چند سال اخیر پرونده های مهمی را به سرانجام رسانده است. از حسین فریدون و شبنم نعمت زاده تا مشایی و بقایی و مهدی جهانگیری و محمدرضا خاتمی و داماد وزیر و  اکبر طبری. دشمن از این مسئله عصبانی است.

نوید افکاری بهانه است؛ دشمن در پی آن است تا قوه قضاییه را در نزد افکارعمومی تخریب کند. به نظر شما مریم رجوی با آن حجم جنایت، دلواپس مردم ایران شده است!؟ آیا پمپئو که داروی کودکان ایرانی مبتلا به بیماری «ای بی» را تحریم کرده، دلواپس و نگران مردم ایران شده است!؟

تاجزاده و همقطاران وی در نقش سربازان ترامپ و نتانیاهو در میدان حاضر شده و پازل ضدایرانی وی را تکمیل می کنند. برای همین است که سران رژیم صهیونیستی در سال ۸۸ با ذوق زدگی از طیف تندرو اصلاح طلب به عنوان «سرمایه های رژیم اسرائیل در ایران» نام بردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 105
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 31
  • محمد IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    7 4
    سکوت کن
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    31 3
    كشور چوب احمدي نژاد را نميخورد رانت خواران و ويژه خواران محترم را كه دكتر رسوا كرد و بخور بخورشان كم شد چوب احمدي نژاد را خوردند
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      13 3
      کشور چوب اصلاح طلبان را میخورد
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      4 1
      دقیقا درست است . تحریم فقط 15 در صد کشور را گرفتار می کند ، ولی 85 در صد باقی مانده از تحریم داخلی ها و منافقان و لیبرالها است
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    11 9
    کاملا راست گفته. حجاب کامل همان چادر همراه پوشیه است. چه بسیار زنان به اصطلاح چادری که با صورت هفت قلم آرایش شده و ناخن لاک دار کرده بیرون می آیند و حتی خبر ندارند آن که گفته اند نیازی به پوشاندن قرص صورت و دست نیست مشروط است به عدم آرایش شدن صورت و دستها.
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      29 2
      زنان سالخورده همانند فائزه هاشمی نیازی به رعایت حجاب کامل ندارند زیرا موجب تحریک و به گناه کشیده شدن مردان نمی شوند.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    23 2
    اگر چادر را حجاب برتر می دانستی عجیب بود
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    10 48
    درود بر خانم فائزه هاشمی
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      25 3
      مرگ بر دشمن.!!!
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    27 17
    بهایی نشده باشه خیلیه! شما به چرندیات حجاب و غیرتش چسبیدید؟!
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    18 2
    در شهر گاهی آدمهای دیوانه را می‌بینیم که نه حجابی دارند و کارهایشان و اعمالشان عقلانی نیست و کسی هم با آنها کاری ندارد و فقط یا کمکشان می‌کنند و جمعشان می‌کنند تا در محلی از آنها نگهداری کنند. حالا این خانم هم یا دیوانه است و یا خودش را به دیوانگی زده پس باید ولش کرد و یا جمش کرد تا روز مرگش برسد .
  • DE ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    26 0
    فائزه هاشمی: چادر را حجاب برتر نمی‌دانم؛ ما خودمون سالهاست خونه داریم دیگه تو چادر زندگی نمیکنیم
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      26 1
      خانم فائزه هاشمی از مفاخر ایران و ذخایر انقلاب است خخخخ
    • سید IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      32 0
      در همه دوران ها در مقابل اولی الامر، جمل سوارانی پیدا می شوند؛ البته ممکن است اُشترشان به روز شده باشد! مثلاً زنی آن را به شکل دوچرخه سواری درآورده باشد!! آیا خداوند از گناهان آن غریقی که دخترش به پشتوانه وی دوچرخه سواری را برای زنان تجویز می کرد، می گذرد!
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      25 2
      ممنون که موجبات خنده و شادی ما را فراهم نمودی...
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      3 15
      یخ کنی... نمکدون
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      4 0
      17:26.خیلی.!!!
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      13 0
      نان به نرخ روز خورها جماعت التقاطی سینه زنان زیر بیرق امام حسین و سر سفره نیشینان پلو چرب یزید
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      12 0
      این جماعت افساد طلب زوائد نظام هستن.
  • علی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    23 2
    بدبخت نه پدرت و نه برادرانت اگر غیرت داشتند که وضعیت تو این نبود
  • وطن پرست DE ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    16 4
    پس اگه بگیم که پسران اقای هاشمی رفسنجانی بی غیرت بودند بی احترامی نبوده چون وقتی خواهر خانواده این اعتراف رو می کنه دلیلی نداره کاسه داغ تر از اش بشن بقیه.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    28 5
    من فکر میکنم شیطان در برابر این ها زانو زده دستاش هم به نشانه تسلیم برده بالا میگه این کارها و این حرف ها رو دیگه من یادشون ندادم خلاقیت خودشونه!! واقعا تو کدوم کشور به کسانی مثل تاجزاده و فائزه اجازه می دن اینقدر زر بزنن ؟؟
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    13 3
    فائزه هاشمی = اشرف پهلوی
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      5 1
      آفرین
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    11 2
    توکی هستی درباره چادر حجاب برتر نظر بدهی؟!
  • کسری IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    ممنون از آقای رئیسی که به وظیفش عمل کرد هم اون قاتل رو به درک واصل کرد، هم دهن این اصلاح طلب ها رو بست. اگه این دولت سر کار نبود الان آقای رئیسی تمام اعضای دولت و اصلاح طلبا رو میکرد تو گونی و مینداختشون تو فاضلاب تا خوراک سوسک ها و موش ها که در واقع به حساب میان بشن که البته این اتفاق زیبا هم بزودی خواهد افتاد. با مراعات کردن نمیشه با این جماعت یرخورد کرد.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    از دیدگاه ما هم هرچی میکشیم از افساد طلبان ودولت . دوره اش که سر بیاد ویک رئیس جمهور ولایی ومکتبی بیاد همه مشکلات حل می‌شود باذن الله وبفضل الهی.
  • ی-ح IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 1
    آقای میبدی جنابعالی هم عاقل شدی برو شما درهیچ موردی به آن زمان نمی رسید برو بابا فکر ای غلط نکن.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 2
    کاش برادرانت غیرتی بودند واوضاع فرق می‌کرد وتواین همه تو بحث ها نبودی.!!!
  • SE ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 3
    پدر مرحومش هم برای دختری که پدر و مادرش مخالف نیمه شب به خانه رفتنش بودند ناراحت شد و آنرا تقبیح کرد و جفا به دخترک دانست.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      2 3
      پدرش از دست مهدی و فائزه در استخر فرح سکته کرد.
  • ی-ح IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 1
    خانم خاشمی مگر توچکاره هستی شاید به خاط پدر بوده والا تو...
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    6 1
    مشرق دوست من ببین هدف من از اینکه این سایت میام برا خوندن خبر اینه که قیافه نحس این جونور ها را نبینم و زر های مفت که میزنن را نخوانم چون واقعا عصبانی میشم کل روز برام تلخ میشه و گرنه سایت هایی که امثال فائزه و میبدی و زیبا کلام و....... نظرات مفت و پوچ و بی ارزش اینا را میزاره زیاده تو هم چیز هایی که اینا میگن نزار آخه کدوم آدم عاقلی پای حرف این احمق ها می نشیند؟ الکی هم اعصاب خودت و هم ما را خورد نکن صد هزار برابر چرندیات کله زرد ترامپ بهتر از این احمق های وطن فروش هست والسلام
  • یحیا IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 1
    اين فاضل ميبدي کپي کروبي است.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      1 1
      جریان تحریف=اصلاح طلبان
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 4
    واقعا متاسفیم زنی بنام.فاءزه که باید الکویی خوب ونمونه برای زنان کشور اسلامی باشند.. باکمال افتخار به خودش وحجابش وموردهایی که که با دروغاش باعث شد که شخصیت ایشان برایمان بیش تر اشکارا شود. .چه درکی آزفقرا وقشر ضعیف جامعه را می فهمد..یکی ازدروغای این خانم که واقعا باعث حیرتم شد..این بود ازحضرت امام خمینی پرسیدند وفکر،که نه مطمنم خانم مرحومه دباغ بودند..سوال فرمودنداز امام(ه) که چادر اجباری ست امام فرمودندچادر حجاب برتر آست..که ایشان برعکسش کرده ارخدا بی خبر!؟خدا نسل اصلاخ طلبان را بسوزونه وخوشک ونابود کند..
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    چرا چادر سر میکنی؟؟؟!!!
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      5 0
      این ویژگی جریان نفاق هست
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    6 0
    این زنیکه باز دهان ناپاکش رو باز کرد. اصلا استفاده امثال اینها از چادر اهانت به چادر است!
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    می سی ز فائزه با حکم مراجع معزز تقلید از جمله امام کدام دلیل فقهی را داری تو سواد و تفقه نداری و تعصب زنانه ات نیز چشمانت را کور کرده است البته شرم و حیا هم نزد شما نمی دانم چرا کم رنگ است - پدر مرحوم شما از یک حجب و حیائی برخوردار بود شماها را لقمه های شبهه دار تبدیل به زنان ابن سعد و ... کرده است بس کنید
  • SE ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    11 1
    کدام مسلمانی به نظر توی اهمیت میده
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      4 1
      احسنت
  • SG ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    11 3
    تو غلط میدانی. حرام خواری نتیجه اش میشود چنین اظهار نظراتی.
  • بهرام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    14 3
    اولاد، آیا کسی در این خاندان محترم غیرتی دیده که اخوی ایشان هم فیض برده باشد. ثانیا، دوستان توجه بکنید هر گاه اصلاح طلبان، و رفقای هم پیاله، مثل ... در گل گیر می کنند ، این ارازل محترم را به میدان می فرستند تا حواس مردم را پرت کنند!!!!؟؟
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    17 4
    فائزه هاشمی خاک بر او سرت کنم که چادر را که نشان زهراست حجاب برتر نمی دانی و خاک بر سرت که برادر غیرتی نداری. اگر چادر حجاب برتر نیست خاک بر سر چرا چادر می پوشی . عدم اعتقاد به چادر بر مراتب بدتر از بی حجابی است .
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    12 1
    آقا !!! بخدا تقصیر احمدی نژاده که دلار شده بیست و هفت هزار تومان !!! پراید ناقوس مرگ ! شده صد میلیون تومان !!!!! سکه طلا شده دوازده میلیون تومان !!!! تخم مرغ شده دونه ای هزار و دویست تومان !!!! صد گرم کره شده نه هزار تومان !!!!! و .... راستی چرا بعضی ها اینقدر ...... کودن و کور هستند !!! یادم رفته بود !!! تقصر احمدی نژاده که اینقدر مسئولین مملکتی و آقا زادهایشان به غارتگری بیت المال ، کسب اموال شبه ناک و .... علاقه مند شده اند !!!!
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      9 0
      احمدی نژاد خوبی هایی هم داشته. قسم چرا میخوری گرچه به کنایه گفتی ولی اینایی که گفتی همش تقصیر دولت ناامیدی وبی تدبیری.!
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      3 0
      حرفات به کنایه گفته شده ولی قسم نخور.! قسم حرمت داره.!
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    25 2
    به جهنم که چادر را حجاب برتر نمیدانی. مثلا توچادر را حجاب برتر ندانی چی می‌شود.؟!
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      6 1
      کاملا درسته
  • منصور IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    15 1
    مرحوم مغروق در جایی ک بهش علاقه داشت از دنیا رفت.تو هم انشاالله روی زین اسب مثل مرشد و مرادت توی شکارگاه روی اسب کشیده شده بود از دنیا بری.اف بر نفاق
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    19 1
    همچین میگه چادر را حجاب برتر نمیدانم انگار کشور فقط لنگ چادر سر کردن اینه، میخوای سرت نکنی نکن. چادر همیشه حجاب برتره
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      6 0
      خخحخخخ افتادن جون هم گوشت همدیگر را سر ارث و میراث و ثروتت مملکت تیکه پاره میکنند خخخخحخحخ
  • ممقانی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    11 1
    مادره مرده خودت چرا سرت انداختی گور ........ چقدر شما شت سیرت اید
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    13 0
    جناب میبدی کشور چوب حسن کلید ساز رو میخوره نه احمدی نژاد شما بودین که ننگنامه برجامچای را بر کشور و ملت تحمیل کردین نه احمدی نژاد گود برداری از گندکاریهای شما دویست سال زمان میبره چون شما افسادطلبان کشور را دویست سال عقب انداختین
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      10 0
      وضعیت فعلی نتیجه برجام هست
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    باز این ننه فتنه و ساندویج خور قرصهایش را نخورده ویا اگر هم خورد اشتباهی خورده ننه جون جنابالی هر کاری دوست داری بکن ولی قرصهای اعصاب روانت را فراموش نکن در ضمن اگر خاطره های ابوبی جانتان تمام شده لطفا جوک لطیفه نگو چون ملت را با این چرندیادت سرکار نگذار چون گوش ما از این لطیفه ها و خاطرات شما خاندان پرشده و دیگر جای برای آن ندارداگر می حواهی خودت وتصویرت را نشان بدهی جوردیگری یاوه گویی کن
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    6 0
    این ننه فتنه مادر بزرگ فتنه و آشوب اگر هر تز چند گاهی نتق نکند مردم فکر می کنند او لال است و زبون بسته است ویرقان گرفته و مطلب مهمتر اینکه هر از چند گاهی باید تن بدن پدر گرامیشان رادر گور بلرزاند و خودش رابااین وز وزکردنهایش عاق والدین کند بخاطر تربیت چنین جونورهایی
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    برادرت نه غیرت برادری دارد نه غیرت دیگر
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    4 1
    احمدی نژاد اقا وسرور. شما سرمایهداران دزد بود که دست از پا خطا نکنید که از اون مرحوم تا اقا یاسرتون پدر مردم در اوردید
  • CA ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    آیا این رفسنجانی ها همه اینقدر پر رو هستند؟! البته نیاز مبرم به رو کم کردن در ایشان صد در صد هست!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    8 0
    این جمله خانم هاشمی جالبه ها :"به هر حال تربیت خانوادگی و رفتارهای بابا و مامان نتیجه ش این بوده"!!! بله دیگه ، کسی حرفی داره؟
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    9 1
    ما اثلا تو را داخل آدم نمی دانیم . شما و تفکر پوسیده تون به زباله دان تاریخ پیوستید
  • حسين DE ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    فائزه خانم به جاى اين اراجيف و چرت و پرت هائى كه ميگى لطفاً شهامت اخلاقى نشون بده و بيا در قبال غارت و دزدى اموال بيت المال بوسيله اخوى اظهار نظر كن،اينكه تو چادر سر ميكنى يا روسرى مسئله شخصى خودته بگو چرا داداشت دزدى ميكرد پدرت ميدونست مامانت ميدونست محسن هم ميدونست و تو هم ميدونستى كه داداش مهدى چگونه داره غارت ميكنه و هيچكدام اعتراضى نميكرديد،اين يعنى حداقل تائيد غارت توسط داداش مهدى،زمانيكه داداش مهدى مشغول غارت و چپاول بود بابات صاحب بالاترين مقامات حكومتى بود و ميدونست كه داداشت چه غارتى از بيت المال ميكنه و ساكت بود ،حالا اگه وقت كردى در قبال اموال غارت شده مردم و دزدى هاى داداشت يك كمى شرافتمندانه اظهار نظر كن جاى دورى نميره ،البته اگه شهامت اخلاقى دارى؟
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    4 0
    فائزه باز چی شده فیلت یاد هندوستان کرده. بیخود به جاده خاکی نزن.!!! تولیاقت چادر سر کردن نداری یه فکری به حال حجابت بکن. برو دنبال حجابی که در شان تو.!!!
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    گلابی را گر جعل راغب شود آن دلیل ناگلابی می بود.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    خانم فائزه هاشمی شما با حجاب برتر که امام آنرا اعلام کرد چه کینه و دشمنی داری که اینطور حرف می زنی مگر خودت چادر نمی پوشی مگر پدرت روحانی و شاگرد امام نبود چرا به پدرت خیانت می کنی
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    از قدیم گفته اند هر کسی را می خواهی بشناسی از دوستانش بشناس آقای میبدی شما هم از دوستان اصلاح طلبان و ملی گراها و کارگزاران و ... هستی که دل همه اینها پر از کینه نسبت به خدمتگذاران انقلاب و جمهوری اسلامی و رهروان رهبری است شما هم همین هستی احمدی نژاد اشتباه کرد و اگر اشتباه نکره بود شما را به چوپانی هم راه نمی دادند امروز باید از احمدی نژاد ممنون باشید که اشتباه کرد و باعث شد دولت و مجلس در دست شما بیفتند و تا مدتی موج سواری کنید اما دوران موج سواری تمام شده و دارند مفسدینی که در دولتهای پنج تا هشتم و یازدهم و دوازدهم بوجود آمدند یکی پس از دیگری دستگیر و به اوین منتقل می شوند شما بفرمائید غیر از رحیمی و رئیس بانک ملی چه کسی در دولت احمدی نژاد مفسد اقتصادی بود غیر از بقایی و مشایی و جوانفکر کدام افراد منحرف را پیدا می کنید و باید در آخر گفت درد و بلای احمدی نژاد بخوره تو سر آنهایی که کشور را به هیچ معامله کردند و برایش تبریک هم گفتند
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 0
    پس بگو هدفت از چادر سر کردن چیه.؟!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 3
    لطفا دیگه حرف نزنین نام هاشمی را خراب نکنین
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      5 2
      کسی نام هاشمی را خراب نمی‌کند فرزندان خودش خراب می‌کنند.!!!
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 0
    جناب تاجزاده و رفقایش قبل از آنکه سنگ امثال نوید افکاریها و هم حزبی های قاتل و آدمکش خود را به سینه بزنند باید درباره دخالت خود در انفجار دفتر نخست وزیری و حزب جمهوری اسلامی و شهادت ده ها مسئول ارشد این کشور توضیح دهند.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    خوب کردی که رخ از مردم،پنهان نکردی هر پریشان نظری را پشیمان ازرویت کردی
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    خوب کردی که رخ از مردم،پنهان نکردی هرپریشان نظری،پشیمان ازرخت کردی
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    خوب کردی که رخ از مردم،پنهان نکردی- هرپریشان نظری،پشیمان ازرخت کردی
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    فائزه خانم بود و نبود تو چه اهمیتی داره که حالا نظراتت چی باشه.
  • سید IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    برو بمیر ...
  • حمید IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    نظر فائزه چه اهمیتی داره که منتشر کردید؟!!!
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      0 0
      نظر فائزه اهمیت ندارد.!!! مشرق روشنگری می‌کند. اگر یک فرد ناآگاه روزنامه شرق را دید ومطلب را خواند بداند چه برخوردی کند با نظرات خوبی که درسایت ودرکنار حرفهای فائزه زده شده.!!!
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      1 0
      بیشتر شناخته بشوند برای بعضی ها.!!!
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 1
    این خانم از خود راضی فکر میکنه کیه و چیه که ادعا میکنه چادر رو حجاب برتر نمی دونه اصلا کسی اونو آدم میدونه که بخاد چادر هم داشته باشه بقول حافظ شیرین سخن ( گوهر پاک شود قابل فیص ورنه هر سنگ و گلی لوء لوء و مرجان نشود.)
  • علیپور IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    2 0
    این فاضل میبدی ها که چهل و دو سال است کشور را به آشوب و بدبختی کشانده اند و هردم در این مملکت فتنه ای بپا میکنند آیا همچنان باید اظهارات تنش زاکنند و کسی هم نباشد براین دهن های معیوب بزند تا دیگر رودر روی این انقلاب و رهبری نایستند؟
  • حسين DE ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    تاجزاده ، ميشه يك نامه هم به جناب رئيسى بزرگوار بنويسى و در مورد نظر افكار عمومى در ارتباط با صدور حكم محكوميت طبرى توضيح بدى
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    3 0
    ما چقدر بدبختیم که خاندان هاشمی برای ما در این کشور تعیین تکلیف میکنن
  • کریمی IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    به این خانم هتاک به ارزش های دینی و انقلابی مردم که پای آن خون هزاران انسان های شریف و باغیرت ریخته شده باید گفت همین تربیت ناصحیح و غیر دینی بابا و مامانتون شما رو به اینجا رسونده که با کمال وقاحت از بی بندباری فرهنگی که نتیجه سیاست های اشرافی گری و لیبرال سرمایه داری بابا جونتونه دفاع می کنید بلکه با بی حیایی تمام افتخار می کنید که عامل و مروج بی حجابی و ولنگاری در محیط دانشگاه آزاد هستید.
  • سعیدی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    پدر مغفورتون در سرای باقی باید خیلی شرمگین باشه از این دختری که این طور هتاکانه علیه حجاب و ارش های دینی این ثمره خون شهیدان و اخلاص حضرت امام صحبت می کنه. گرچه این نتیجه نهالی که خود پدر و مادر ها پرورش می دهند
  • مهدی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    یاد جونیاش کرده .....
  • عطاالله IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    عجب جوک هایی میگه.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    نگویید سرطان اصلاح طلبی بگویید سرطان نفوذی هاو وطن فروشان بی شرف
  • مرتضی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    فاضل میبدی متاسفم
  • متین IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    2 0
    افرین
  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    خانم فائزه زمانی که شما با بهائیان رفت آمد میکنی دیگه حساب کار معلوم کدام برادر غیرتی همه تو زندان شما مروج بی حجابی.
  • ف IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    آخه تو با اون چشمایی که فقط ازش شرارت می باره چی هستی که بخوای راجع حجاب چادر نظر بدی .همیشه خدا از وقتی یادمونه آتیش بیار بودی مغلطه تو خونته برو دنبال کارت .اینقد اظهار فضل نکن بیچاره.میگه کاری به پوشش من نداشت خوب بیچاره میدونسته که دیگه تو چه سیاهچاله ای افتاده ...
  • ف IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    فعلا تا اطلاع ثانوی سکوت کن....
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      0 0
      کلا سکوت کن.!!!
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      0 0
      یعنی ساکت شو .
  • م IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    من نمیدونم این چشم دریده فکر می کنه کی هست که اینقد زر زیادی میزنه راجع همه چی نظر می ده .شیطان رجیم نشسته فقط چهار چشمی این رو می کنه ازش درس بگیره
  • روح الله IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    1 0
    خدا وکیلی به این از خود راضی یگین اگه چادرو قبول نداری چرا میپوشی!بگین جواب بده الله وکیلی
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      0 0
      فائزه ازاد است
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    منظور ازغیرت چه تعبیری برای بعضیادارد؟یا باید جزو مردگان ویا درقبرباشی که نسبت به این افرادبهاصطلاح خودشون روشن...ودرباطن خاموش بنگری وفقط تماشاچی باشی وهرغلطی خواستن بکنن وبعدشم انواع توجیه هاروبیارن!!!!!!!اصلا چرا این افرادچیزای خوب ومتین روتقلید نمیکنند چرا معنی حجاب که خودارزشی گرانبهاست ودرعالم افرادفهیم ازدل میپسندندواحترام دارن وبعضی نادانان فقط تقلید تباهی ونفرت وخفت رودنبال میکنند که معلوم الحال هستند
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    4 0
    سلام علیکم. وقتی میگی: چادر را حجاب برتر نمیدانم، باید برای این حرفت دلیلی هم داشته باشی؛ وگرنه من هم تو را آدم نمیدانم.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    نقش تربیتی والدین درتربیت فرزندان بی بدیل است ما پدرومادر می توانیم بامداخله آنهاراآنجور که اسلام می فرماید باربیاوریم
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    روسری قرمز درست مثل مریم رجوی!!!! و ما مردمان بیچاره بردگان و کنیزان این خاندان شده ایم...چه جوان ها به خاک و خون کشیده شدند چه زنان و کودکان بی سرپرست شدند برای احیای پرچم اسلام و حفظ عفاف و حجاب و حال و اینک چگونه ایم؟؟؟ ای علمای اسلام و ای علمای اسلام
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    تو کی باشی که راجع به حجاب برتر . حتی حجاب کامل نظر بدهی؟!!! نادان .. دختر نادان. حجاب در قرآن آمده است و طریقه حجاب کردن.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    زیاد حرف مفت زدی ، محاکمه ت نکردند وقیح و جری و گستاخ شده ای!!! rفقط یقه ی بیچاره هایی که به جایی وصل نیستند را میگیره قانون؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس