نوید افکاری

طیف تندروی اصلاحات در کنار جریان برانداز در خارج از کشور در نقش سربازان ترامپ و پمپئو و نتانیاهو، مشغول تیزکردن چاقوی تحریم های ضدایرانی هستند.

سرویس سیاست مشرق - «فرد موردنظر در حال حرکت (بازگشت به منزل) بود و هوا بسیار تاریک؛ با موتور از کنار آن فرد رد شدیم که من با کارد آشپزخانه ای که در دست گرفتم به سمت آن فرد میانسال ضربه زدم...جوری زدم که گفتند «ترکمان» را سلاخی کردی!»... این بخشی از اظهارات «نوید افکاری» است.

در مردادماه سال ۹۷ مرحوم ترکمان از کارمندان سازمان آب منطقه ای شیراز در مقابل منزل خود با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید. وی دارای دو فرزند دختر خردسال و یک پسر نوجوان بود.

پزشکی قانونی ضمن معاینه از جسد مقتول، علت مرگ را خونریزی شدید متعاقب بریدگی عروق حیاتی گردن، در اثر اصابت جسم نوک تیز و برنده اعلام کرد.

فیلم دوربین واقع در خیابان محل تعقیب مقتول، نشان دهنده تعقیب مرحوم ترکمان توسط نوید افکاری بود. چندین نفر شاهد از جمله دوستان نوید افکاری هویت وی را در فیلم دوربین مورد تایید قرار دادند.

بررسی های مخابراتی انجام شده نشان دهنده انتساب جرم به نوید افکاری است در لحظه وقوع جنایت بررسی های فنی حاکی از حضور داشتن تلفن همراه نوید افکاری در منطقه وقوع قتل است.

متهم ۴۶ روز پس از ارتکاب جنایت در شهریور ماه ۹۷ دستگیر و پرونده وی پس از تکمیل تحقیقات توسط بازپرس ویژه قتل در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با صدور قرار جلب به دادرسیِ معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال گردید.

مهر ۹۸ یعنی چیزی در حدود ۱۴ ماه پس از وقوع قتل، دادگاه بدوی وقوع بزه از سوی نوید افکاری را محرز می داند و از حیث ارتکاب قتل عمد وی را محکوم به قصاص کرد. در اردیبهشت سال جاری رای صادره از سوی دادگاه بدوی در دیوان عالی کشور عینا تایید شد و در تیرماه سال جاری پرونده جهت استیذان نزد معاون قضایی قوه قضاییه ارسال شد.

پس از انجام تحقیقات پیرامون متهم ردیف اول پرونده، مشخص می‌شود، نوید افکاری قصد ترور یک بسیجی را نیز داشته اما به لحاظ اینکه تردد فرد مورد نظر به صورت نامنظم بوده، موفق به ترور وی نمی شود.

در نهایت با سپری شدن حدود ۲۵ ماه از وقوع این جنایت و پس از طی شدن تمامی مراحل قانونی و قضایی، در ۲۲ شهریور ۹۹ حکم قصاص نفس نوید افکاری متهم به قتل پس از انجام تشریفات قانونی استیذان و با اصرار اولیاء دم و خانواده مقتول به مرحله اجرا گذارده شد.

عوض کردن جای قاتل و قربانی

در هفته های اخیر، رسانه ها و فعالین ضدانقلاب خارج نشین در یک جنجال رسانه ای در اقدامی مسبوق به سابقه، جای «قاتل» و «قربانی» را عوض کرده و فرد قاتل را «قهرمان» جا زدند!

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که در روزهای اخیر به کمپین ضدایرانی «نوید را اعدام نکنید» پیوسته بود، همزمان در یک سخنرانی گفت که هر شهروند آمریکایی که به سمت پلیس این کشور تیراندازی کند- فقط تیراندازی و نه قتل پلیس- باید اعدام شود.

گروهک تروریستی منافقین که ۱۷ هزار ایرانی اعم از کودک و زن باردار و پیر و جوان را به طرز وحشیانه ای به شهادت رسانده نیز به اعدام نوید افکاری اعتراض کرد!

شبکه های وابسته به وهابیت نیز به کمپین «نوید را اعدام نکنید» و «نویدمان را کشتند» پیوستند. این شبکه ها از حامیان اصلی رسانه ای گروهک تروریستی داعش هستند. همان گروهکی که بسیاری از جوانان را سر برید و تعداد زیادی کودک را یتیم و زنان را نیز به بردگی و اسارت می گرفت.

همصدایی اصلاح طلبان با ترامپ و منافقین

حساب ترامپ و گروهک تروریستی منافقین و شبکه های رسانه ای وهابیت مشخص است. اما نکته قابل تأمل اینجاست که فعالین طیف تندروی اصلاحات در داخل، با ترامپ همصدا شده و جای قاتل و قربانی را عوض کردند.

اصلاح طلبان پیش از این با قهرمان سازی از «محمدعلی نجفی» و فحاشی علیه مقتول(همسر دوم نجفی که ۳۰ سال از او جوانتر بود) بیش از پیش در آزمون دفاع از حقوق زنان مردود شدند.

حالا فعالین این طیف با قهرمان سازی از نوید افکاری و لگدمال کردن خون مقتول، حتی نتوانستند ابتدایی ترین و بدیهی ترین اصول حقوق یک انسان را نیز رعایت کنند.

سایت خبری تحلیلی انصاف نیوز، کانال تلگرامی امتداد (ارگان رسانه ای حزب اتحاد ملت-اعضای حزب مشارکت) و کانال تلگرامی فردای بهتر-مصطفی تاجزاده همصدا با بی بی سی و صدای آمریکا به تطهیر یک قاتل پرداختند.

اصلاحات و براندازان، مشغول تیزکردن چاقوی تحریم

بلافاصله پس از اجرای حکم نوید افکاری، فعالین ضدانقلاب خارج نشین از جمله «مصی علینژاد» مدعی شدند که باید ورزش ایران و حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات بین المللی تحریم شود.

همزمان با این اقدام ضدایرانی، طیف تندروی اصلاح طلب همانند لبه دوم قیچی، با هیاهوی رسانه ای اینگونه القاء کرده که نظام درباره نوید افکاری مرتکب ظلم شده و با این اقدام، خوراک موردنظر را در اختیار حامیان تحریم مردم ایران قرار داد.

به عبارت دیگر طیف تندروی اصلاحات در کنار جریان برانداز در خارج از کشور در نقش نوچه های ترامپ و پمپئو و نتانیاهو، مشغول تیزکردن چاقوی تحریم های ضدایرانی هستند.

طیف تندروی اصلاح طلب پیش از این نیز در همصدایی با جریان ضدانقلاب خارج نشین، «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی کومله- که در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه‌۱۳۹۶ به‌داخل کشور اعزام شده بود- را در حد یک قهرمان بالا بردند. این عضو گروهک تروریستی پی از طی مراحل قانونی و سپری شدن مراحل قضایی، اعدام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • DE ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    45 11
    اصلاح‌طلبان چگونه چاقوی تحریم را تیز می کنند. با سنگ سمباته صهیونیستها . واقعا همکاری و دوستی اصلاح طلبها با منافقین و بهایی ها و ضد انقلاب نکبت و نجاست آنها گردن اصلاح طلبان را گرفت و اصلاح طلبها دارن پا جای ثم آن حیوانات میگذارند .اصلاح طلبها روز بروز منفور تر و کریه تر میشوند صم بکم عمی فهم لا یرجعون دارن میشن.
    • IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      0 1
      مشرق جان باز که عکس اینا رو چاپ کردی. این زباله ها رو اعصابن.
  • رضوی IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    43 8
    ایا این مهدی محمودیان بی شرف، چندی پیش توئیت نکرده بود که هیچ فیلمی از لحظه ارتکاب به قتل نوید افکاری وجود ندارد و قاتل بودن او دروغ است؟! باز دروغ دیگری بافته تا به مطامعش برسد! نفس کشیدن امثال تو دروغگوی فراموشکار و متناقض عین ظلم است، نه اجرای حکم قصاص! از ارتکاب جرم چند ماه گذشته؟ چلاق بودید یا لال که فرصت حلالیت و عفو نداشتید؟
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      27 6
      کسانی که از این اعدام ناراضی، ناراحت و خشمگین هستند، به نوعی با این جانی احساس همزادپنداری دارند! به عبارت روشن تر از یک قبیله اند و همکار!!!!
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    27 4
    تا وقتی با خیانت نفوذی ها و همچنین سهل انگاری مجلس و قوه قضاییه در فضای بی قانون و رها شده مجازی ایران تهمت به نظام و تحریک افکار عمومی با دروغ های بی شرمانه هزینه بازدارنده نداشته باشد اوضاع از این هم بدتر می شود و بجایش نظام باید برای مبارزه قانونی با مفسدین و قاتلان و دزدان و متجاوزان به نوامیس مردم هزینه های گزاف بپردازد
  • UA ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    16 5
    وای هنوز تیز میکنند . اینی که تا حالا بود با چاقوی کند شان بوده . ای بی انصاف ها ..حداقل مقداری ترحم بر هموطنان . آش با جاش میخواهید . فکر میکنید ممکنه . اون هم تا زمانی که کلام امام که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکنه . در گوشت و پوست ما نشسته و در قلب و ذهن ما جا دارد و ایمان بهش داریم .
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    19 14
    این همه از جزییات قتل میگید یک جمله هم بگید انگیزه قاتل چی بوده؟
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      11 9
      من الان سه تا دلیل دارم برای به درک فرستادن شما. فقط میشه قبل از اینکه بکشمت یه رضایت نامه بنویسی که باهام کاری نداشته باشن؟ :/
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      1 0
      اگر دقت می کردید به اون هم اشاره شده بود خصومت شخصی
  • سید صادق IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    34 6
    لجن‌تر و بی‌شرف‌تر از این تاج‌زاده هم توی این مملکت پیدا می‌شود؟!
    • شرقی IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      18 3
      اصلاحات غده ی سرطانی ست که در صورت جراحی آن ایران از رنج و رفتاری نجات پیدا خواهد کرد.
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    11 2
    به نظرم باید بیست نفر از بعضی از این افراد فرزان آنها رو به قتل برسانند جوری که هیچکس قاتل نباشد و شعار اعدام نکنیم سر بدهیم ببینیم این آقایان چ میگویند.
  • علی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    8 5
    قالوا نحن مصلحون ؟!!!!
  • SE ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    18 2
    افریته رجوی! بزودی طناب دار به گردنت [واهیم آویخت.
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      8 4
      عزیز اسم این کثافت را نیار بگو بوزینه بگو حیوان اون دنیا اگر سعادت بود رفتم جهنم اولین کار تیکه و پاره کردن این حیوان است
  • وروجک IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 5
    قصاص میتواند حق یک انسان باشد بجای انکه انتقام بعنوان یک حق شناخته شود. کاش روزی برسد که انسانی به دست انسان دیگر کشته نشود.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    16 2
    واقعا پست تر از علینژاد کسی رو ندیدم متاسفانه همینطور شده فیفا میخواد تحریم تیم ملی برای حضور در بازیهای مقدماتی جام جهانی و دوستانه رو بده مصی ... چرا به کودکان یمنی اشاره نمیکنی چرا به سر بریدن داعشی ها اشاره نمیکنی میای از یک قاتل گردن کلفت حمایت میکنی خاک بر سر انسان رذیلی مثل تو
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    6 4
    مشرق شما را بخدا عکس هر کسی را در سایت میگذاری اشکالی ندارد فقط عکس اون زن عنتر و حیوان و دوزخی را انتشار نده کثیفترین عکس در عالم
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      5 4
      چرا اصلاح طلبان داخلی همسو با مقامات آمریکا و منافقین و دشمنان ایران هستند قتل یک ایرانی مظلوم و قصاص قاتل چه ربطی به اجانب دارد این زن شیطانی فاسد رجوی هایت به وطن و همکار صدام و قاتلین مردم ایران بزودی به درک واصل خواهند شد مانند مسعود فاسد و لجن
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    4 3
    مشرق شما را بخدا عکس هر کسی را در سایت میگذاری اشکالی ندارد فقط عکس اون زن عنتر و حیوان و دوزخی را انتشار نده کثیفترین عکس در عالم
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    11 2
    جالبه برای یک قاتل که مثلا در یک دعوا یا عصبانیت یا اشتباه سهوی مرتکب قتل شده گرفتن رضایت معنی میده شاید ولی برای کسی که با قصد و نقشه قبلی یک طرف را تعقیب میکنه و بعدم ترورش میکنه گرفتن رضایت یعنی چی دقیقا؟! یعنی الان ریگی بود سلبریتیها و تاجزاده و محمودیان و باقی و دوستانش میفتادن از خونواده مقتولین دنبال رضایت برای ریگی؟ یا مثلا این دو تا شیطان که حکم اعدامشون برای تجاوز به یک زن جلوی دختربچش توی بیابون اومده را ترانه علیدوستی پیش قدم میشه بره رضایت بگیره براشون؟ جمع کنید بابا، یک مشت فاسد قدرت و وابسته و مزدور به خارج و رجوی و منافقین شدند ابزار خودنمایی و چند تا سلبریتی هم افتادن وسط برای چهار تا لایک و توهم "اهمیت داشتن" و برنده صلح نوبل شدن دارند کثافت بهم میزنند.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    8 5
    اینا فقط تقصیر قوه قضاییه ست.اگر دفعه قبل بابت اون حکم اعدام برای سه نفر که همین بازیها رو راه انداخته بودند با قاطعیت عمل کرده بود و کوتاه نیومده بود دوباره همین بازی رو شروع نمیکردند. بی شرفها چنان دارن به در و دیوار میزنند انگار العیاذبالله عیسی مسیح رو به صلیب کشیده اند!!! دولت و مخصوصاً وزارت امور خارجه بی بخار باید با تمام کشورها و سازمانهایی که در مورد این قصاص دارن چرت و پرت میگن با قاطعیت و شدت تمام برخورد کرده و اعتراض شدید خودش رو رسماً اعلام کنه و حتی در سازمان ملل هم نماینده دایم ایران یک بیانیه محکم و متقن بدهد تا بفهمند با این هوچی گری ها نمیتونند ایران رو کوچک نشون بدهند.
  • حجت IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    8 5
    امثال اینها، کسانی که اعدام نوید افکاری را محکوم می کنند خودشان از ادم کشهای بی رحم هستند و هدفشان لطمه زدن به نظام جمهوری اسلامی است نه چیز دیگر چرا هیچ وقت برای مقتولین امثال ترکمان و همسر نجفی ناله و گریه سر ندادند
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    7 3
    مرگ بر اون زنیکه سگ سر دسته منافقین بی عقل که زندگی خودشون را فدای یک بیشرف کردند
  • مرگ بر جنایتکاران IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    استفاده ی ابزاری از موقعیت ها همیشه بوده، هست وخواهد بود. البته یک انسان آگاه از برخورد وعملکرد دوگروه از کسانی که موضع ضد اعدامی گرفته اندتعجب می کند 1- منافقین خودفروخته ی نابکار تروریست که خون هزاران هموطن بیگناه رو به زمین ریختندوبه کارنامه ی ننگین خودشون اضافه کردند2- غربی های خونخوار مکارکه خودشان هنوز هم همانند صده های 18،17، 19و20 وماقبل آن درحال نسل کشی وقتل وجنایت درسراسر دنیا هستندوعجبا که اعدام یک جانی بالفطره برایشان غم انگیز است. کسانی که هزاران نفر از مردم دنیارو بدون دلیل وفقط به خاطر سیاست های کثیف استکباری واستثماری خوددر جای جای دنیا به قتل رسانده اند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    خدا لعنت کند فرقه ی رجوی و این مریم رجوی سفاک و ملعون را.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس