ویژه ها

اصلاح طلبان بجای آغاز فعالیت های انتخاباتی برای ۱۴۰۰ باید درباره کارنامه خود در دولت، شورای شهر و شهرداری تهران و همچنین مجلس دهم به افکارعمومی پاسخگو باشند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**ترامپ سردار سلیمانی را شهید کرد، اما مذاکره با آمریکا مهم تر است!

«قاسم محبعلی» از مدیران وزارت خارجه در دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به این سوال که «رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اظهار داشته که در صورت پیروزی ظرف چهار هفته با ایران به توافق خواهد رسید؛ اساسا این اظهارنظر صرفا جنبه‌ تبلیغاتی دارد یا ترامپ واقعا برای توافق  برنامه‌ دارد؟» گفت: «در درجه اول می‌توان آن را تبلیغاتی ارزیابی کرد ولی ترامپ امروز در موضع ضعف قرار دارد و این نشانه‌ای از آمادگی برای امتیازدهی است. در صورت  عدم رای‌آوری ترامپ نیازی نیست تا او در دو ماه باقی مانده وارد مذاکره شود و فقط احتمال می‌رود شدت تحریم ها را افزایش بدهد و حتی شاید بحران‌هایی به وجود بیاورد تا وضعیت برای رئیس‌جمهور بعدی دشوار شود. از طرفی می‌توان این امکان را برای ایران تست کرد».

محبعلی در ادامه گفت: «ایران امروز فرصت خوبی برای امتیاز گرفتن دارد زیرا هم ترامپ ضعیف است و هم نگران از دست دادن دور بعدی است ولی همانطور که اشاره کردم در صورتی که ترامپ انتخاب نشود شاید تا ژانویه و زمان انتقال به دولت بعدی کارهای خطرناکی در داخل آمریکا و منطقه خاورمیانه انجام بدهد و دست رئیس‌جمهور بعدی را در پوست گردو بگذارد ولی در صورت انتخاب قطعا از موضع قدرت وارد میدان می‌شود و با اروپا و سایر کشورها برخورد سختی خواهد داشت...از این منظر امروز فرصت تلقی می‌شود، ولی ما فرصت‌ها را از دست داده‌ایم و در فاصله کوتاهی که تا نوامبر باقی مانده فرصتی برای امتیازگیری برای ایران وجود دارد تا چه ترامپ باقی بماند و چه بایدن وارد کاخ سفید شود بتواند این امتیازات را ضمیمه توافق بعدی کند».

این دیپلمات سابق در ادامه گفت: «اگر آقای ترامپ مجددا انتخاب شود از موضعی بسیار قوی و شدیدتر وارد برخورد با ایران می‌شود و چون احتیاجی به رای دور دوم ریاست جمهوری ندارد عملا به سراغ از بین بردن برجام خواهد رفت، ولی در صورت انتخاب آقای بایدن او با اروپا وارد دیالوگ خواهد شد و تفاهمی خواهند داشت تا طرح رئیس‌جمهور فرانسه را فعال کنند و آن باقی ماندن برجام همراه با چند توافق دیگر است. از جمله موارد نامحدود شدن زمان برجام و مذاکره مجدد در مورد غنی سازی، سیاست‌های خاورمیانه‌ای، مساله قدرت دفاعی ایران و همچنین صلح خاورمیانه نیز در این چارچوب مورد مذاکره قرار ‌می‌گیرد. در این صورت آمریکا آمادگی مذاکره و حفظ برجام را مشروط بر این شروط خواهد داشت. بایدن و دموکرات‌ها نیز در صورت پیروزی مدعی خواهند شد که خواستار حفظ برجام با شروطی جدید هستند. و فقط در آن صورت خواهد بود که تحریم‌ها را به تعویق می‌اندازند. در غیراین صورت تحریم‌ها را حفظ می‌کنند».

محبعلی تصریح کرد: «آقای ترامپ و آقای پمپئو سیاست‌های اعضای حزب جمهوری خواه را دنبال نکردند و از برجام خارج شدند. چون این حزب مثل اروپایی‌ها به‌دنبال مذاکراتی در راستای برجام بود و قصد داشت بخش‌هایی را که به زعم آنها جا افتاده به برجام اضافه کنند. ولی با خروج ترامپ از برجام عملا خواسته‌های جمهوری خواهان تامین نشد. می‌توان گفت به‌طور کلی بخشی از جریانات در آمریکا به‌دنبال تکمیل برجام بوده و در این هدف به اروپا نزدیکند».

در هفته های اخیر فعالین اصلاح طلب بارها تاکید کرده اند که باید از فرصت مذاکره با ترامپ استفاده کرده و امتیازگیری کنیم.

این در حالی است که دولت های آمریکا(هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان) به عهدشکنی و زیرپاگذاشتن توافقات بین المللی مشهور هستند.

ایران با دولت اوباما مذاکره کرد و به توافق رسید. اما دولت باراک اوبامای مودب! و باهوش! در اولین روز اجرای تعهداتش، تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد.

آمریکا به توافق صرفا به عنوان ابزاری برای ستاندن «مولفه های قدرت ساز» طرف مقابل می نگرد. در این میان، رفع تحریم ها هیچ جایگاهی در محاسبات طرف آمریکایی ندارد و صرفا به عنوان وعده نسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

اما فارغ ار این قضیه، دولت تروریست آمریکا، قاتل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. پس از اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، ترامپ در اظهارنظری گستاخانه گفت: «ترور سردار سلیمانی براساس ماده ۲ قانون اساسی آمریکا مجاز بوده است»!  این یعنی تروریسم در قانون اساسی آمریکا گنجانده شده است. برهمین اساس «جنتلمن های پشت میز مذاکره، همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند».

قاسم محبعلی پیش از این در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود: «ترور سردار سلیمانی "معلول ضعف در سیاست منطقه‌ای" ایران است... معتقدم کاری را که سردار سلیمانی پیشتر انجام می‌داد، حالا آقای شمخانی عهده دار آن شده است. او تلاش می‌کند همانند سردار سلیمانی در عراق ایفای نقش کند...می‌دانیم که از مدت‌ها قبل مسئولیت پیشبرد سیاست منطقه‌ای ایران به سپاه واگذار شده و با تغییر دولت و بر سر کار آمدن آقای روحانی نیز این وضعیت ادامه یافت. من معتقدم در هر امری کار را باید به کاردان سپرد. حتی فکر می‌کنم اتفاق ناگواری که در عراق رخ داد و نیروهای آمریکایی ناشی از همین تصمیم بود».

این مقام ارشد وزارت خارجه دولت اصلاحات همچنین پیش از این در مصاحبه با یک رسانه خارجی در اظهارنظری عجیب گفته بود: «فشارهای اقتصادی به ایران کارساز نیست و چرخش اساسی در سیاست خارجی ایران، جز از طریق واردکردن شوک نظامی ایجاد نخواهد شد»!

روحانی چندی پیش با اشاره به تجربه برجام، مذاکره مجدد با آمریکا را «دیوانگی» نامید؛ گویا آقای محبعلی و همفکران وی اصرار دارند که بگویند: «ما ...»

** پایگاه اجتماعی اصلاحات ریزش کرده، اما برادر خاتمی محبوب است!

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «چرا خاتمی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نیست» نوشت: «بی‌گمان اگر سیدمحمدرضا خاتمی به هر دلیلی و با استفاده از هر ابزاری می‌توانست تأیید خود را از شورای نگهبان بگیرد، یکی از مهم‌ترین شانس‌های ریاست‌جمهوری شمرده می‌شد و نه لزوما او شانس انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بود که پیش‌تر، بیشتر از امروز شانس داشت زیرا اکنون شرایطی به وجود آمده است که از یک‌سو اقبال مردم برای کنشگری سیاسی کاهش یافته و از سوی دیگر همان دسته‌ای که به‌طور سنتی به اصلاح‌طلبان رأی می‌دادند و از زمره آرای خاکستری شمرده نمی‌شدند هم درحال‌حاضر به دلیل انتقادهایی که به عملکرد دولت دوازدهم و مجلس دهم وجود دارد، میل چندانی به اعتماد دوباره به جریان اصلاحات ندارند و به‌نوعی سرمایه اجتماعی این جریان سیاسی در این مقطع خاص قدری کاهش یافته است اما به گمان بسیاری از فعالان سیاسی هنوز برخی شخصیت‌ها به دلیل صفت شخصی خود سبد رأی قابل‌توجهی دارند و حتی اگر ایشان به‌صورت مستقل هم وارد انتخابات شوند، می‌توانند رأی نسبتا خوبی به دست آورند؛ چه رسد به آنکه جریان و حزب متبوعشان هم از آنها حمایت کنند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «محمدرضا خاتمی از آن دسته سیاست‌مداران است و هنوز در میان خواص سیاسی و مردم محبوبیت دارد...با توجه به آنچه گفته شد، چندان دور از ذهن نیست که محمدرضا خاتمی از سوی شورای نگهبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری تأیید صلاحیت نشود و اگرچه باید او را به‌عنوان یکی از اصلاح‌طلبان بنام و محبوب در میان سرمایه‌ اجتماعی اصلاح‌طلبان شناسایی کنیم، اما از نظر عملی او شانس بالایی برای ورود به عرصه انتخابات ندارد...محمدرضا خاتمی شانسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد و در بهترین حالت می‌توان امید داشت که حمایت او و نیروهایی از جنس او که در شرایط خاص فعلی هنوز از سرمایه اجتماعی بالایی برخوردارند، در توفیق یک نامزد اصلاح‌طلب مؤثر باشد».

این روزنامه اصلاح طلب اذعان کرده است که به دلیل کارنامه ضعیف دولت روحانی و لیست امید در مجلس دهم، پایگاه اجتماعی اصلاحات ریزش کرده است؛ اما با اینحال اصرار دارد که اشخاصی همچون «محمدرضا خاتمی» در میان مردم محبوب هستند!

اصلاح طلبان بجای آغاز فعالیت های انتخاباتی برای ۱۴۰۰ باید درباره کارنامه خود در دولت، شورای شهر و شهرداری تهران و همچنین مجلس دهم به افکارعمومی پاسخگو باشند.

«محمدرضا خاتمی» در اردیبهشت ۹۶ گفته بود «ما اصلاح طلبان تضمین روحانی هستیم». حالا وی و طیف اصلاح طلب باید درباره این تضمین دادن ها پاسخگو باشند، از تضمین درباره دولت روحانی تا تاکید بر تضمین بودن امضای وزیر خارجه آمریکا در برجام.

اصلاح طلبان بجای این نمایش های انتخاباتی باید به افکارعمومی بگویند که در این هفت سال برای مسکن چه کردند!؟ چند واحد مسکن اجتماعی افتتاح کردند!؟ چرا در دولت اصلاح طلبان، ارزش دلار هشت برابر افزایش یافت!؟ چرا در دولت اصلاح طلبان قیمت سکه ۱۱ برابر گران شد!؟ چرا در دولت اصلاح طلبان اجاره مسکن ۶ برابر گران شد!؟

چرا اصلاح طلبان در سه سال اخیر در شهرداری حتی یک کیلومتر مترو هم نساختند!؟ چرا اصلاح طلبان در هفت سال اخیر حتی یک اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری تهران اضافه نکردند!؟

چرا اصلاح طلبان در مجلس از قرارداد خسارت بار توتال دفاع کردند!؟ چرا طیف اصلاح طلب در مجلس برای اخذ مالیات از خانه های خالی اقدامی انجام ندادند!؟

چرا اصلاح طلبان در هفت سال اخیر برای مدیریت بازار خودرو کاری نکردند!؟ دولت اصلاح طلبان در هفت سال اخیر در دیپلماسی منطقه ای چه کرد!؟ و...

اکنون زنگ حساب دولت اصلاح طلبان است، اما فعالین این طیف اصرار دارند که در زنگ حساب، انشاء بخوانند.

** رابطه امارات و اسرائیل، تقصیر ایران است

روزنامه آسیا در مطلبی با عنوان «ترس از ایران، امارات و اسرائیل را به هم نزدیک کرد» نوشت: «اماراتی ها برای حفظ امنیت خود به ویژه در مقابل ایران، به دنبال افزایش وزن سیاسی خود هستند. آنها فکر می کنند با این اقدام(رابطه با اسرائیل) می توانند در مقابل ایران قدرتمندتر شوند و ابزاری را در مقابل ایران در دست داشته باشد. ترس از ایران، امارات و اسرائیل را به هم نزدیک کرد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «امارات مشکل رابطه با اسرائیل را حل کرد. اما در بخش رابطه فلسطین-اسرائیل همچنان از طرف فلسطینی حمایت می کند و این دو تناقضی با هم ندارند. همانطور که ایران و بریتانیا با هم رابطه دارند و یکدیگر را به رسمیت می شناسند، اما ایران در موضوعات بسیاری، منتقد و مخالف اقدامات بریتانیاست».

در روزهای اخیر «علی مطهری» نماینده لیست امید در مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم نیز در توئیتی نوشته بود: «در برقراری رابطه امارات با اسرائیل، گذشته از خیانت حکام امارات، ما نیز مقصر بوده ایم. عرب ها را ترسانده ایم و به دامان اسرائیل سوق داده ایم...».

برخی از فعالین اصلاح طلب اصرار بر «خودزنی» دارند. حکام عربستان و امارات به دلیل تبعیت محض از آمریکا و ریختن دلارهای نفتی در جیب مقامات آمریکایی به «گاوهای شیرده ترامپ» مشهور هستند.

حکام عربستان و امارات در نقش نوچه های ترامپ در منطقه غرب آسیا، هیچ اراده ای از خود ندارند. سران این دو کشور حمایت از گروهک های تروریستی و تجزیه طلب در ایران و حمایت از گروهک های تکفیری تروریستی در منطقه و جنایت علیه مردم مظلوم یمن را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

حکام امارات- در نقش نوچه ترامپ- در جدیدترین اقدام ذلیلانه، رابطه رسمی با رژیم جعلی اسرائیل را اعلام کرده اند.

کارشناسان تاکید کرده اند که آنچه اماراتی ها انجام دادند، خوش خدمتی و خوش رقصی انتخاباتی به ترامپ و نتانیاهو بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 31
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    63 26
    خائن نمی تواند ذات خود را پنهان کند افسادطلب
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      35 16
      اصلاح طلبان تهوع آور عشق مذاکره با کدخدا! به قول شاعر: اصلاح طلبان تهوع آور/ نافی خدا، کدخدا باور!!!!!!!!
    • وطن پرست DE ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      9 8
      سیاست اصلاحطلبان: طلب مذاکره بصورت هر هفته تا زمان انتخابات. سیاست رسانه های اسما ارزشی: بازتاب درخواست مذاکره اصلاحطلبان. شهید سلیمانی بابت این همه انفعال شرمنده ایم.
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      8 13
      مردم بدذات را تشخیص می دهند بد ذات جد وآبادته که تو و امثال تو را به دنیا آورده اند
    • نادر IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      13 10
      lمثلا شما متدین واصولگرا هستید ؟ خوش بحال اصلاح طلبان که مخلفینی چون شما دارند خوشا بسعادتشان .
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      بله مردم بعد هفت سال نفی استقلال و رکود اقتصادی و غارت و به یغما رفتن میلیارد ها دلار ارز و نابودی سرمایه های مملکت و تحقیر روحیه ملی و بتن ریزی توان داخلی و ترور یکی از ارشد ترین مقامات نظامی در خاک کشور ثالث به بهانه های واهی و تورم چند صد درصدی و فریب و ریاکاری و ارتجاع و دروغ بی اندازه و حقارت بی پایان و وقاحت تمام عیار....و خلاصه هرآنچه بتوان با آن افسادطلبان رو توصیف کرد، به اندازه قرن ها هم افسادطلب ها رو شناختند و هم اربابان منطقه ای و غربی شون رو. پس دیگه بحث بر سر اینکه کی بدذاته بی مورده. ضمناً جناب ناشناس کشوندن این بحث به خانواده طرف مقابل تنها نشانه بی ناموسی و دیاثت شماست که شما افسادیون در آن صد البته خبره هستید. مشرق سانسور نکن چرا بعضی نظرات منرو سانسور می‌کنی؟ نکنه میخوای به این انسان نمایان افسادطلب میخوای باج بدی؟ نه از مشرق بعیده.
    • بهداد IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      (با کدوم امریکامیخواهیم مذاکره کنیم ) با امریکایی که کودتا 28 مرداد رو رقم زد با کدوم امریکا با امریکایی که زد 250 نفر از سرنشینان هواپیمای مارو در خلیج فارس شهید کرد با کدوم امریکا با امریکایی که داره هر روز ایران تحریم میکنه با کدوم امریکا با امریکایی که داعش رو تربیت کرد و به جان مردم عراق و سوریه انداخت با امریکایی که 11 سپتامپر رو رقم زد و بهانه کرد تا حمله کرد به دو همسایه ما با کدوم امریکا با امریکایی که داره تروریستهای داعشی و دیگر گروهای تروریستی رو تجهیز میکنه بر علیه ایران و اسلام تا ضربه بزنه به ملت ما با کدوم امریکا با امریکایی که زیر عهدش و توافقهاش میزنه و راحت میگه از برجام بیرون اومدم و یا با امریکایی که خنجر از پشت اون هم در تاریکی شب اون هم به وسیله پهباد سردار دلهای مارو شهید کرد حالم از این ضرب المثال دیگه بهم میخوره که میگه دو باره از یه سوراخ نمیشه ادم نیش بخوره البته اگه عقلی سلیم طرف داشته باشه حالا خوبه ما رهبر داریم تاریخ سیاهی با امریکا خدا گذاشته روبروی مون حتی خدا هم تعجب میکنه از این همه اعتماد ما به این شیطان بزرگ یعنی اگ باز مذاکره بشه با دولت بعدی امریکا دیگه باید شک کرده به این ارمانها و این همه هزینه ایی که مردم دادن بهش که برای چی داره در سختی باز مذاکره میشه (فقط یه راه هست اون هم راه حاج قاسم سلیمانی امریکا زبون زور میفهمه و باید حاج قاسمی با شیطان وارد عمل شد و روی عصابش بود )
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      به فساد طلب نگو بد ذات ، ذات انسانی شرف داره تا این حد رذالت و پستی ازش بعیده
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    44 16
    :))))) این اصلاح طلبا اندازه ی بُز هم نمی فهمن!
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      19 12
      ولی تو فقط در حد بز می فهمی و بس!
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      10 10
      مشکل از قلب مفتون غربشونه ،که هیچ جوری از عشقشون دست نمیکشه !
    • نادر IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      12 9
      با این حال شما اندازه هیچ حیوانی نمی فهمید.
    • Fara hare IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      13 5
      اتفاقا این اصلاحاتچیای مذدور عسرایلیی خوب میدونن دارن چه کار میکنن. بردن کشور به سوی بحران ونهایت تجزیه مملکت برای منافع اربابانشان و پرچمی که بهش با قرآن مجید قسم خوردن (پرچم عنریکا) و حکمرانی در تکه ایی از ایران تجزیه شده باب میل اربابشون. مانند چیزی مثل اردن. مثل توهمات اون مغروق فرح لعنت ا...... که میخاست ریاست جمهوری رو داءمی موروثی کنه که به.... واصل شد. البته کور خواندند
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      ای حیوانات افسادطلب، برای کسی که به گدایی آمریکا افتخار کنه حیوانیت حسن‌الثوابه. پس وقتی ذات کثیف سرتاپا نجاستتون رو به رختون میکشند بجای جفتک اندازی فقط به نشانه تشکر پارس کنید .از همون پارس هایی که هربار آمریکا یه جنایتی می‌کنه نثارش میکنید اینجوری حتماً مفید تر واقع میشید. هر چند حیوان نامیدن شما جفاییست در حق همه شان هر چند سگ و کفتار و کرکس و لاشخور باشند. مشرق تورو قرآن سانسور نکن. اگه سانسور کنی بخدا حلالت نمیکنم.
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      واقعا متاسفم با این طرز تفکر
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    32 15
    ارتباط با امریکا بماند بعد از انتقام از ترامپ
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      7 8
      وبعد از اینکه کاخ سفید ،حسینیه شد.
  • SE ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    50 18
    معلوم نیست چه حسابیه اصلاح طلبها هر غلطی دلشون بخواد میکنن و هر تخریب و گندی هم که بخوان میزنن اما احدی حق نداره بگه بالای چشمشون ابروئه
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      15 10
      # سرطان اصلاحات
  • ماریه IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    21 12
    محمد رضا خاتمی با تمام توان از دکتر معین تندرو ترین اصلاح طلب حمایت کرد اما معین رای قابل توجهی نیاورد
  • SE ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    31 9
    جناب قاسم محبعلی دست از محبت کدخدا بردارید و محب علی و ایران باشید
    • صادق IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      6 0
      واقعا" ایشان فکر می کنند سیایت های آمریکا روشخص مشخص میکنه!! آخه این چه تحلیلی است؟!!
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    24 19
    قشنگ انگار معاندین و بی بی سی و من و تو روزنامه دارند و هر شانتاژی میخوان میکنند.پوست این معاندین باید کنده بشه وضع اینطور نمیمونه
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      30 8
      خب اونایی که تو این شبکه های فارسی زبان هستن یه زمانی در داخل اصلاح طلب بودن دیگه!
    • SE ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      8 4
      والله ما شنیده بودیم که آدما پوست سیب زمینی،پوست تخم مرغ،پوست پرتقال،پوست بادمجان،پوست ماهی،پوست سیر و پوست خیلی چیز های دیگه رو میکنن اما پوست یک انسان دیگه رو کندن رو باراول هستش میشنوم!پدر من به شما توصیه میکنم با توجه به استعدادی که در پوست کنی داری حتماً شغل قصابی رو انتخاب بکن که نون و آب زیادی توش هست و فعلاً پوست کندن آدما را برای مدتی فراموش کن!
    • SE ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      10 4
      ای برادر امکان داره جنابعالی به پوست کندن سیب و پرتقال قناعت کنی و کاری به پوست کندن آدما نداشته باشی!
    • DE ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      3 3
      پرچم سوئدی حقا که شیطانید.ما بچه بودیم میگفتیم بابامون فلان کار رو بفهمه پوستمونو میکنه.این ضرب المثله یعنی اعتراف به اشتباه صددرصدی و انتظار تنبیه داشتن.به یه ضرب المثل گیر میدید واسه انحراف ذهن از خیانت و وطن فروشی هم پالکی هات! بی بی سی و من وتو = شرق و اعتماد و آرمان و آفتاب یزد و همشهری و همدلی و آسیا و ...
  • بیما IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    8 4
    یعنی اگه یه فرد عادی جامعه این حرفها رو زده بود میگرفتنش نمیدونم چرا برای مردم و بعضی ها هنوز ثابت نشده که اینها همون منافقین هستن منتها زیر پوستی نیتهای پلید خودشون رو عملی میکنن اون هم باسیاست های کثیف و آرام و آرام یه بار به نعل میزنن یه بار به میخ این ها همش بازی های سیاسی هست که میخوان طرف مقابل رو صداش دربیارن یا به نوع دیگه برای سرگرم کردن مردم دارند این حرفها رو میزنن و خوراک خوبی برای صفحات مجازی و روزنامه ها بشه و الا من بی سواد الان میدونم حق کدوم طرفه حق با سید علی خامنه ایی هست راه راه حاج قاسم سلیمانی هست
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    6 6
    خاک بر سر اصلاح طلبان مزدور که سربازان پیاده نظام استکبار هستند مشتی خود فروخته فواید هنوز هم دست از نوکری بر نمی دارند
  • امیر IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    7 4
    ای خاک برسر این احمق های بزدل غرب زده آدم اینا رو میبینه بالا میاره واقعا ایران رو خدا نگه داشته وگرنه الان با این کودنها نابود شده بود اینا روی قاجار رو سفید کردن این عقب افتاده ها حال ادم رو بهم میزنن جای تعجب نداره اوضاع حال حاضر مملکت با این کرمهای تهوع آور مثل استخوان در گلو و خار درچشم هستن اینا رو نابود کنن مملکت درست میشه آمریکا و اسرائیل و غرب با تمام قدرتشون هیچ غلطی نمیتونن بکنن هر غلطی بکنن این جونورای داخلی میکنن همونطور که با انقلاب حضرت موسی علیه السلام داخلیا انجام دادن وای وای حالم بهم خورد اول باید مرگ به خائن و منافق گفت وبعد مرگ برآمریکا واسرائیل
    • رضا IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      1 2
      اين چه طرز حرف زدنه پدر س … ؟! يابو با اون يابوئيش هم مثل مثل جنابعالى جفتك نميندازه ! اما جفنگ گوئى و خزعبل بافى را مطمئناً از اهالى مشرق ياد گرفتى ! بايد به مسولين مشرق از اين جهت تبريك گفت كه يه مشت جونور وحشى مثل خودشونو جمع كردند دور هم و با همديگه خوشند !
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      آقا رضا از این به بعد وقتی میخوای مثل سگ پاچه اصولگرایان رو بگیری لطفاً جلوی آینه وانستا تا هرچی لایق خودتو هم پالگی هاته بار ما نکنی. شما در تمام این سالها دقیقاً همین حیوونی بودید که این بنده خدا گفت و خودت با کلام نکبت بارت اثباتش کردی. شما تحمل یک دقیقه توصیف شدن خودتونو ندارید ببین مردم چه میکشن که شما افسادیون هفت ساله که بر جان و مال و ناموسشون مسلط شدید و میخواید همشونو به اسم برقراری روابط خارجی با جهان به حراج بذارید. ولی کور خوندید تا وقتی شیعیان با غیرتی چون اصولگرایان و انقلابیون زنده اند و در راه خدا جهاد می‌کنند شما رویاهای آمریکاییتون رو با خودتون به درک می‌برید.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      1 0
      پاسخ به رضا: خفه شو احمق . لابد ادبیات شما هم از ارمان ملی نشات میگیره ? توجه به شما اشغال ها جفاییست در حق حیوانات . ای مردم میبینید ?وقتی تئوریسین های اینا همچین حرفی را درباره بزرگترین و محبوبترین سردار دل ما میزند از کاسه لیس های کثافتشان چه انتظاری است?
  • حسین IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 1
    آدم فاسد هرچه براش بکنی اون کار خودشو پیش می بره حکام فاسد امارات هیچ ربطی به ایران نداره (داستان آدم و حسادت شیطان که در قرآن آمده شیطان در اصل کافر بوده که با آمدن آدم به میدان کفرش هویدا شد) داستان های این چنینی فراوانند برخی از مسؤلین ما هم با سناریو هایی ذات درونی خودشون نشون می دن و چهرشون شناخته میشه
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    6 4
    این سیاست بی شرف هاست همون سیاستی که آقای جوادی آملی فرمودن دیاثت سیاسی ایشون و البته دوستانشون نماینده این سیاست هستند
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    5 5
    خفه شید تورو خدا من نمی دونم آیا نافتونو با خیانت بریدند؟ با برجام ۸ سال ایرانو عقب انداختید به جای مذاکره با آمریکا و غرب که دشمن دیرینه ما هستند بیایید فضا رو برای دانشمندان ایرانی باز کنید تا مغزایی که پروندیدو بر گردونید
  • بهنام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 3
    از قدیم گفتند سگ زرد برادر شغاله
  • ملائی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 2
    لعنت بر اسیا و این مطلب مزخرف .لعنت بر عاشق رابطه با آمریکا.اگه کسی دوست داره آمریکا با او رابطه برقرار کند خب خودش را در اختیار او قرار دهد
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 4
    تازمانی که اینگونه افراد احمق وخوش باور وسطحی نگر حاکم برماهستند این ملت هرگز روی خوش وعزت رانخواهند دید.مگر کورید نمی بینید ترامپ تمام قراردادهای بین المللی را نادیده میگیرد.حتی بادوستان وهمپیمانان خود ملاحظه ندارد آنوقت شما دنبال ضعف ترامپ میگردید؟؟!!!!
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 4
    خدایاچرایه عده آدمهارا اینقدر احمق آفریده ای وآن عده در ایران کسانیند که دائما دم ازمذاکره و توافق با دشمن میزنند اصلاح طلبان احمق وکودن
  • BE ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    8 3
    ترامپ سردار سلیمانی را شهید کرد، اما مذاکره با آمریکا مهم‌تر است! / رابطه امارات و اسرائیل تقصیر ایران ا--- پست فطرت ترین انسان این حرف را میزند .....
    • خودمونی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      همچین ادمایی رو باید سرشونو از پشت زد پست فطرت های داعشی پرست
  • داریوش IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 4
    آقای محبعلی اظهارات خود را برای خودت نگهدار ما ملت تا کی باید چوب اظهارات نابخردانه اصلاح طلبان را بخوریم مگر با آمریکا مذاکره نشد و آیا خروجی آن مفید بود؟ امروز هم با ترامپ موافقت کنیم فردا یک رئیس جمهور دیگه میاد میزنه زیرش آمریکا همین است و بس
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 4
    سلام شما کارمندان دولت خجالت بکشید ترامپ خره کی باشه
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    1 3
    سلام تا بهال ترامپ می خواست سرش جدا بشه چرا نشد.. کوتاهی ملت یا همون دولت است
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    1 1
    سلام خحالت بکش مخ تخریب کن هم نباش ..
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    5 2
    این افراد آیا در جبهه های جنگ شرکت نموده اند و یا عضوی عزیز از منسوبان درجه یک خود را برای ایران را شهید داده اند. یکعده مرفه بیدرد که فقط به لیسیدن اعتقاد دارند. حالا هرچه باشد
  • اسدی زاده IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 2
    خاک بر سرتون که اینقدر آمریکا براتون مهمه.کیه مگه ترامپ؟دیوونه زنجیری
  • حسین IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    1 1
    دیگه این آقا با صحبتهایش کاملا مشخص کرد که اصلاح طلبا اسرائیلی محض هستند و میخوان ایران رو چند تیکه کنند . بعد از این همه بدبختی که آمیریکاواسرائیل سر ما آوردند بازم احمق میگه مذاکره.
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 0
    مذاکره با آمریکا ؟ یه خورده به خودت و فطرتت مراجعه کن رو چه حسابی ؟ اینا که شما میگید ، مطمئنا سخن خودتون نیست . با کمی تامل متوجه میشوید که حتی در شکست تحریم تسلیحاتی آمریکا در سازمان ملل اروپاییها هم با آمریکا یک سناریو را دنبال میکنن . اسم این شکست قطعی برا آمریکا نیست .
  • محمدصادق منوچهری IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 1
    بی سلام...اصلاح طلبان همان نااهلان ونامحرمانی هستندکه حضرت امام حتی تالحظه رحلت به ملت گوشزدکردوامروزرهبرمعظم انقلاب ازدستشان خون دل میخورد
  • مازيار SE ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 1
    خائن كثيف. اين اصلاح طلبها بنظر مياد همشون جاسوسان غرب هستن.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    1 1
    خلاصه سیاست آمریکا این است که .هیچ کشوری خارج از اراده آمریکا نباید عمل کند .یا همان شعار هر کس با ما نیست دشمن ماست.اگر به دنبال توسعه اقتصادی و رفاه آزادی اجتمایی روابط گسترده بین المللی هستید مثل کشور های عربی و آسیای شرقی و ژاپن و کشور های کوچک اروپایی به تیم آمریکا بپیوندید.ولی اگر به دنبال استقلال سیاسی نسبی و توسعه ایدئولوژی و و ارض اندام نظامی وسیاست تنش زا و هزینه کردن برای تحقق ای شعارها هستید.به بلوک شرق بپیوندید.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 1
    واقعا مردم خیابونو نمی بینن یکبار پیاده برید سر کوچه خرید پیاده رو جوبارو ببینید واقعا چه خبره؟چرا شهر بوی گند میده؟شما تهرانو ریاض میبینید بعد 10سال با سنگ میزنید تو سر همونایی که الان واسشون جون میدین
  • پارسا IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 1
    واقعا متاسفم برای این احمق ها اخه احمق مگه برجام رو فراموش کردید که یه توافق جامع بسته شد و همه طرفها امضا کردند ولی ترامپ دلقک همه اعضا رو نادیده گرفت و زیر امضای اوباما و کری و دولت قبل زد برجام رو بهم ریخت ایها قابل اعتماد نیستند اخه قاسمک محب یزید یعنی تو به اندازه یه گنجشک شعور نداری و نمی بینی که آمریکاییان بد عهد و کثیف هستند مسخره تو می خو اهی از آمریکاییان امتیاز بگیری با همین حرف های مسخره مردم بیچاره رو فریب دادید و همه چیز هسته ای و کشور رو نابود کردید هنوز هم دست بردار نیستید شما یه مشت وطن فروش و نفوذی جاسوس هستید خدا لعنتتان کنه
  • GB ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 1
    امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چهل سال دست امریکا توی پوست گردو است اماده جنگ هستیم شها دت بهتر از سازش با کافران است حزب الله نیستم ولی اذاده مرد هستم یا حسین
  • وحیده IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 1
    اقای حجتی کرمانی بهتر است خفه شود وحرف نزند. آن موقع که حاج قاسم ومدافعان حرم در سوریه وعراق جلو داعش سینه سپر کرده بودند حجتی کرمانی در کدام سوراخ خزیده بود. ؟؟ نتیجه حرف زدن مودبانه با اروپا وامربکا را در برجام دیدیم. به جای ایراد گرفتن از ادبیات سردار سلیمانی از او درس مردانگی و استقامت بیاموزید!
  • ناشناس NO ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    ترس امارات ازایران برای امنیتشان جهت فروش نفت است وبه جهت امتیازگیری ازاسراییل وامریکا جهت بیشترفروختن نفتشان است ا نان اقتصادشان ونفسشان وابسته به نفت است وتنگه هرمز نیز زیرعزت قدرت نظامی ایران می باشدواگرایران قدرت داشته باشدازدید اعراب حوزه خلیج فارس که بردلانی هستند که تنها به دلیل فروش بیشترنفتشان وبریدن افکارملتشان ارافکارانقلابی ایرانیان می ترسنددست به دامن امریکا واسراییل می شوند وغافل ازانکه اختلاف باایران ،بازارنفتشان را به یغما می برد وامریکا ازاهداف بلندش مشغول کردن منطقه خلیج فارس وفروش بیشترنفت خودش است انان ازحول حلیم خودرا داخل دیگ داغ می اندازند وکورند که امریکا جهت فروش نفت خودباانان بازی خواهدکرد.که البته حق این خائنین است واین جریان ادامه دارخواهدبودمگر اینکه زمان ان رسیده که دارندگان وفروشندگان نفت این نیارراحس کنندواتحادیابند ودربرنامه ای عدالت جویانه ومنطقی باحضورایران به نفع همه کشورها بابرنامه ریزی صحیح این مشکل جهانی را که ازارمندی وحرص وطمع برخی زورگویان بی منطق بازارنفت جهانی را چنین بی ارزش نموده حل نمایند البته اگرچنین نشود بازارنفت جهانی بااوردن اسراییل وامریکا به این منطقه جرقه ای روشن خواهدشد که بازارنفت کل منطقه را ویران خواهدساخت.
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 0
    استراتژی این‌ها کجا، استراتژی‌های رهبر کجا. این اصلاح‌طلب‌ها با چه عقلی و پشتوانه‌ای در مقابل نظر رهبر یک کشور ایستادگی می‌کنند. رهبر می‌فرماید مذاکره نه، اینها همه‌اش با مخالفت با رهبر دو دستگی در کشور نشان می‌دهند و راه را برای طمع دشمن ایران باز نگه می‌دارند. مردک، مشکل امریکا با ایران را در کودتای ۲۸ مرداد هم نمی‌بینی؟! آن زمان هم مشکل مذاکره بود؟ بدبخت ایرانی را اینها به محل سگ هم نگرفتند و نمی‌توانستی اگر خانواده تو را کشتند آنها را تحت تعقیب قرار دهی. می‌خواهند به همان زمان دوباره برسند. فقط برنامه دشمن ایران است که امثال تو تریبون داشته باشید.
  • سامان IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 0
    خداوند عزیز یه عقلی به محبعلی و همفکراش بده تو این شرایط هم پولی به ما. چقدر حماقت، آخه
  • احمد IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 0
    نو منافقین در قدرت و در سراشیب سقوط
  • قطب IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    تا در مملکت غربزده ها مسئول باشند وضع اینی هست که هست
  • محمد صانعی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 1
    مردم مومن ایران در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و انبوه توطئه های مختلف با هماهنگی آمریکا پیروز نشدند که حالا با بخواهد با همراهی شیطان بزرگ ادامه دهند بلکه با مقاومت و پایداری مردم و توکل به خدا پیروز شدند همون خدا در آینده نیز با امدادهای غیبی اش حامی این انقلاب خونین اسلامی خواهد بود اگر مسئولان هم کمی اعتقادشان و توکلشان را به خدا بیشتر کنند،
  • علی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 1
    ترامپ ضعیف نشده تو خودت ضعیفی بدبخت اگه ترامپ پیروز بشه مقاومت رو باید مردم مظلوم بکنن نه امثال شما
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 1
    چقدر تفکر این منافقین به تفکر خوارج و کوفیان عصر حضرت امیر ع مثل هم هست - آنها هم می گفتند اگر علی نبود عمار به جنگ نمی آمد و کشته نمی شد - به جهاد در رکاب امام برحق و خلقت خدا اشکال می گرفتند گرچه همه آنها را خاک بلعیده اما چه عبرتهای آموزنده ای هستند - اگر ایران نبود امارات را اسرائیل نمی بلعید - این حرف را یکی از منافقین مجلس قبل نیز گفته (علی مطهری)است.
  • ایرانی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 1
    محبعلی هنوزداری نشون میدی که خیانت غرب را باور نداری یا خودت را به خواب زدی
  • ایرانی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 1
    اصلاح طلبان تهوع آور آویزان به غربیها پاچه خوارکدخدا
  • وروجک IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 0
    با سلام مداکره در همه موارد خوبه حتی با بدترین دشمن ولی ولی ولی ما باید ظرفیت خودمون رو هم در نظر بگیریم وقتی ما نمی توانیم 6 نفر والیبالیست و11 نفر فوتبالیست رو داخل زمین بچینیم و چند تا قرارداد ساده ورزشی رو خوب و محکم با خارجی های مودب ببندیم که آخرش همه اونها به فدراسیونهای جهانی شکایت میکنند و برنده هم میشن. حالا با یه عده سیاستمداری که چند قرنه دارن دنیا رو چپاول میکنن کی میتونه ادعا کنه مذاکره کنه اونم به نفع مردم؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    شعور یک حیوان بیشتر از این افراده .
  • ایران IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    بابابرودنبال یک کاردیگه چرت وپرتا چیه ؟ ترامپ تمام کرده دولت اصلاحات هم نفسای آخرش
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    هر کاری شهامت میخواد
  • جمشید IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    خاک بر سرتون بیشخصیتای پست اگر رزمنده ها سی سال پیش با دست خالی تونستن مفاومت کنند چون به شرافت واز جان گذشتگی خودشون اعتماد داشتن الان تو تو این وضع خودتو خیس کردی
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    زیاد حرف نزن مزدور
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    حاجی کجایی ببینی کسانی که تمام عمرت را برای ارامششان فدا کردی چه میگوند کجایی ببینی کسانی که تو برایشان تیر خوردی سوختی میان اتشو بنزین چه میگوند الحق و ال انصاف که اینها اهل کوفه اند که تمام زحماتی که تو برایشان کشیدی که این حروم زاده ها با خیال راحت تو خونه شون بشینن جه میگوند و الله که شما ها از مردم کوفه بدتر و بی وفا تر هستین لعنت خدا بر شما و امثال شما (((((( دنیا بگه مزاکره ما و رهبر ما تن به این ذلت نمیدیم و پای مزاکره نمیریم )))))) نه سازش نه تسلیم نبرد با امریکا
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    اقاى محبعلى خيلى شوتى وقتى اروپا درشوراى امنيت به قطعنامه امريكا رأى نداد معنيش اينست كه با ترامب مخالف است حالا اگرايشان دوباره انتخاب شود چطورى ازموضع قدرت ميتواند با ايران عمل كند
  • امید IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    اگر دولت ایران با امریکا مذاکره کنه نیرو های مسلح دیگه با دولت همکاری نمیکنن جالب هست بدانید که ۵۵ درصد زیرساخت های کشور توسط نیرو های مسلح ساخته شده
  • میهن IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    خیلی نامردی
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    حیف که عده احنق وخائن وخودش را بخواب زده مزدوربه کشورمسلط شده اند وفقطبدنبال خوش خدمتی برای امریکا هستند،
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    علت بیرون اومدن آمریکا ازبرجام روشن بود هیچ منافعی براش نداشت چرا چون فردا برجام گفتن ما با آمریکا معامله نمی‌کنیم بازم رفتید گفتید مرگ بر آمریکا البته اونایی گفتن که منافغشون تهدید میشد ترامپ حق داشت می‌گفت برجام سودی برامون نداره چراتوش باشیم
  • سلیمان IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    و چقدر احمق و ساده لوح هستند مسئولین لیبرال ما
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    شما اصلاح طلب ها دقیقا مانند ابومسی اشعری فکر و عمل می کنید، و البته و صد البته تقصیری هم ندارید، زیرا شما با ولایت، ولایت فقه، امام حسین، امام عصر و کلا با اهل بیت کاری ندارید. فقط ماندم چرا لاف شیعه علوی دارید. راستی می دانید حرم امام رضا علیه السلام کجاست.
  • علی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    خفشو وطن فروش با تروریست ها مذاکره نمی کنیم
  • بهرام .م IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    فقط میتوانم بگوئیم بی غیرت
  • بهرام م IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    فقط میگویم بی غیرت
  • مهدی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    روباه صفت های کثیفی مثل شما رو فقط باید خدا رسوای دو عالم کنه و الا ما واقعا زورمون به شما گردن کلفتای اضلال طلب نمی‌رسه و اذاقیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالو انما نحن مصلحون ( اصلاح طلب ) الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون (همون آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند )
  • اریایی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    واقعا نباید به شعور نداشته همچین مدیرانی شک کرد؟ احتمالا ترس این دارن بچه هاشون داخل آمریکا دچار مشکل بشن یعنی دلسوز مردم نیستن
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    صبر داشته باشید
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    سیاستها در هر نظام و البته و مخصوصاً نظام ما، چهارچوبی کلی دارد که همه باید پای بند باشند
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    نادر ما فقط انقلابی هستیم لطفا اینو بفهم
  • گمنام منتقم IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    خیلی بلاهت و نادانیست ابن فکر و این نظر
  • ن IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    ایران هرگز با کسی ک دستش به خون پاکترین،محبوبترین ونجیبترین انسان آعشتهدشده برای بقول شماددوقرون امتیاز سرخم نخواهدکرد.. چه کسی امثال شمارو پست کلیدی داد ومردم نجیب ایران بواسطه افکارشما ذلیل شدند
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    شما هم با قاتلهای دیپلماتهای ایرانی در افغانستان مذاکره که هیچی حتی رفیق جون جونی شدید فقط روتون زیاده..!!!
  • امراله GB ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    درود خداوند برسردار سلیمانی خاک برسر هر کسی که از امریکا میترسه .امریکا سگ کی باشه که به ایران حمله کنه یه مشت بزدل نزده افتادن اینها مهره غربند ما اول خدا بعد رهبر عزیمان وسپاهیان دلاور داریم امریکاه هیچ غلطی نمی کنه به شرطی که بزددلان لال شوند.
  • رحمن IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    عجیب است از این جماعت بزدل که نام اصلاح طلب بر خود گذاشتند در حقیقت اول خودشان را از انقلابی گری اصلاح کردند و زبون گشتند.بعضی آدمهای پیر یواش یواش ترس از دست دادن مال و جان آنها را محافظه کار میکند.بعضی ها هم که مأمورند.
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    ترور از یک طرف ومذاکره از طرف دیگر بعنی خیانت و براندازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس