ویژه ها

حامیان دولت در سال ۹۶ مدعی بودند که آواربرداری از اقدامات دولت قبلی خاتمه یافته و موعد چیدن میوه عملکرد دولت روحانی و همچنین موعد به بار نشستن سیب و گلابی های برجام فرا رسیده است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**ما می توانیم درباره اسرائیل،با آمریکا به یک فرمول برسیم

«ناصر هادیان» فعال سیاسی اصلاح طلب که پیش از این پیشنهاد «کاهش بُرد موشک های ایرانی» را مطرح کرده بود، در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت:«جو بایدن یک فرصت است و ما نباید از این فرصت فقط برای حل و فصل برجام استفاده کنیم... می‌توان گفت که حضور جو بایدن در کاخ سفید می‌تواند مقداری به نفع ما در منطقه هم باشد. سیاست‌های امریکا در منطقه احتمالا تا حدودی به نفع ما متعادل خواهد شد...ما می‌توانیم از این فرصت برای حل مساله با عربستان هم استفاده کنیم».

هادیان در ادامه گفت:«درباره عراق و افغانستان هم منافع ما با امریکا تضارب چندانی ندارد. تفاوت اصلی ما با امریکا در اسراییل، سوریه و لبنان است. در این پرونده‌ها هم می‌توانیم به فرمول‌هایی برسیم... من معتقدم که امروز وقت نقد کردن مقاومت و انقلاب است. بالاخره مقاومت ما هزینه‌ساز اما افتخارآمیز بوده و برای ما امکاناتی را ایجاد کرده است».

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد:«به نظر من بازگشت سریع، کامل و تمیز (با حسن‌نیت) به برجام بهترین راهکار است. امروز نفع برخی گروه‌هایی که من اسم آنها را (بازی به‌هم‌زن) spoiler گذاشته‌ام این است که برجام احیا نشود. این گروه‌ها در تهران، واشنگتن، تل‌آویو، ریاض و ابوظبی هم هستند».

«ریچارد هاویت»  (تهیه‌کننده سند راهبردی اتحادیه اروپا درباره روابط ایران) -بهمن ۹۵گفته بود:«توافق هسته‌ای یک نقطه عطف بود، هر چند که همه مشکلات ما با ایران درباره اسرائیل، دموکراسی و حقوق‌بشر حل نشده است...نیروهایی در داخل ایران، در حال اعمال فشار بر حاکمیت هستند...ما می‌خواهیم به سوی ساختار جدید امنیتی در خاورمیانه حرکت کنیم».

ناصر هادیان در مصاحبه مذکور مدعی شده است که «درباره عراق و افغانستان، منافع ایران با آمریکا تضارب چندانی ندارد»! این ادعا در حالی است که در دولت باراک اوباما- به معاون اولی جو بایدن- آمریکا گروهک تکفیری تروریستی داعش را در عراق و سوریه ایجاد کرد.

هدف اصلی آمریکا این بود که این گروهک جنایتکار به نیابت از آمریکا، اسرائیل و تروئیکای اروپایی در گام اول عراق و سوریه را تجزیه کند و در گام دوم وارد شهرهای ایران شده و در نهایت، در کوچه و خیابان های تهران و همدان و کرمانشاه و دیگر شهرهای کشورمان، یک چنگ تمام عیار میان داعش و ایران شکل بگیرد.

در افغانستان نیز آمریکا با تجهیز و پشتیبانی از داعش و دیگر گروهک های تفیری تروریستی، همین نقشه شوم را دنبال می کرد.

در نقطه مقابل، جمهوری اسلامی ایران و جوانان غیور مدافع حرم در کنار دیگر رزمندگان محور مقاومت از عراق و سوریه و لبنان و افغانستان و پاکستان و...به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، کمر داعش را در عراق و سوریه شکست.

در نهایت، دولت تروریست و جنایتکار آمریکا در اقدامی ددمنشانه و بزدلانه، سردار حاج قاسم سلیمانی را مظلومانه به شهادت رساند.

دولت آمریکا- هم جمهوری خواهان و هم دموکرات ها- دولتی غارتگر، جنایتکار، مداخله گر، تروریست و زورگو است و فرسنگ ها با منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) فاصله دارد و ما در منطقه با چنین دولتی هیچ نقطه اشتراکی نداریم.

رژیم اسرائیل، رژیمی جعلی و اشغالگر است. رژیمی جنایتکار و کودک کش که برخلاف ادعای «قدرتمندترین ارتش منطقه»! حتی در مقابل بادبادک های آتش زای جوانان فلسطینی هم درمانده و عاجز است.

بنابراین هیچگاه جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز و فهیم کشورمان درباره این رژیم جعلی با دولت آمریکا به فرمول یکسان نخواهند رسید.

ان شاءالله به فضل الهی، رژیم جعلی و غاصب اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.  

**بخش عمده عملکرد روحانی آواربرداری از میراث دولت قبلی بود

روزنامه ایران در مطلبی نوشت:«آیا منطقی است که دولت به‌واسطه موضوعی که در آن همه‌کاره نیست مؤاخذه شود...اگر همین امروز حسن روحانی یا محمدجواد ظریف به هر دلیلی به این نتیجه برسند که ایران باید از برجام خارج شود، بدون ملاحظه و مشورت و هماهنگی خودشان می‌توانند حکم به خروج از برجام بدهند؟».

ارگان رسانه ای دولت در ادامه نوشت:«به هر روی چرخش سیب سیاست در ایران این‌گونه رقم زده است که مسبب همه تحریم‌ها و قطعنامه‌ها بر صندلی مجمع تشخیص مصلحت تکیه بزند و هر موضع ساختارشکنانه‌ای را در پوششی از حاشیه امن به زبان آورد و خبری هم از پرونده‌های مختومه نشده‌اش رسانه‌ای نشود و همزمان دوستان و حامیان او انگشت اتهام و تهدید را به سمت رئیس جمهوری نشانه روند که بخش عمده عملکرد او متوجه آواربرداری از میراث دولت و مخالفانش بوده است».

دولت آقای روحانی با اختیارات بسیار گسترده، مذاکرات هسته ای با ۱+۵ را پیش برد و در نهایت برجام را امضا و اجرا کرد. دولت وعده داده بود که به واسطه برجام تمامی تحریم ها در دی ماه ۹۴ به صورت کامل لغو خواهد شد. اما این وعده هیچگاه عملی نشد.

دولت روحانی در مسئله برجام موظف شد تا شروط ۲۸ گانه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی را اجرا کند، اما متاسفانه دولت این شروط بسیار مهم و اساسی را اجرا نکرد.

حالا در شرایطی که بیش از هفت سال از عمر دولت سپری شده است، حامیان عملکرد دولت و رسانه های دولتی همچنان از آواربرداری از عملکرد دولت قبلی سخن می گویند!

این در حالی است که این طیف در سال ۹۶ مدعی بودند که آواربرداری از اقدامات دولت قبلی خاتمه یافته و موعد چیدن میوه عملکرد دولت روحانی و همچنین موعد به بار نشستن سیب و گلابی های برجام فرا رسیده است.

حامیان عملکرد دولت بجای ادعاهای بی اساس درباره آواربرداری از اقدامات دولت قبلی باید به این سوال پاسخ دهند که چرا قیمت دلار در دولت روحانی تا حدود ۱۱ برابر افزایش یافت؟! چرا وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی به خانه نساختن برای مردم افتخار کرد؟! چرا با حذف کارت سوخت در دولت روحانی حدود ۱۵۰ هزارمیلیارد تومان خسارت به کشور وارد شد؟! چرا با اجرای تصمیم غلط و غیرکارشناسی دلار ۴۲۰۰ تومانی، حدود  ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد و همچنین حدود ۷۰ تا ۸۰ تن طلا از بین رفت؟! و...

**شریعتی: روحانی شخصیت وابسته به جریان راست است

«سعید شریعتی» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«جریان اصلاح‌طلب از ابتدای سال ۹۲ که از یک شخصیت وابسته به جریان راست و اصولگرای میانه به نام آقای روحانی حمایت کرد همواره این شعار را داشت که رابطه ما با دولت اتحاد و انتقاد است و در مهم‌ترین بزنگاه‌هایی که دولت تصمیمات نامتوازن اتخاذ می‌کرد اصلاح‌طلبان در سمت مردم ایستاده‌اند. در سال‌های ۹۶ و ۹۸ و جاهایی که به هر حال پیک نارضایتی‌ها بوده مواضع اصلاح‌طلبان و بیانیه‌های اصلاح‌طلبان روشن است که در کدام سمت ایستاده‌اند».

بسیاری از اعضای دولت روحانی، از معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت و وزیر کار و وزیر صمت تا رئیس سازمان برنامه و بودجه و استانداران و...همگی از اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی و مهدی کروبی در سال ۸۸ بودند.

«محمد قوچانی» از فعالین اصلاح طلب، چندی پیش با اعتراض نسبت به ادعای اصلاح طلبان درباره گرایش سیاسی روحانی گفت:«به باور من آقای روحانی از خیلی از اصلاح‌طلب‌ها اصلاح‌طلب‌تر استاصلاح‌طلبی ژن نیست. افکار آقای روحانی در سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصاد و در مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار بازتر از بسیاری از دوستان اصلاح‌طلب است».

دولت روحانی دو ویژگی مهم دارد؛ اول اینکه اکثریت مطلق دولت در اختیار طیف اصلاح طلب است؛ دوم اینکه اکثریت مطلق کابینه روحانی از میان اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین و کروبی انتخاب شده اند.

با اینحال اصلاح طلبان با بی اخلاقی در پی فرار از پاسخگویی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    25 1
    اسرائیل غده سرطانی و سگ هار منطقه است و باید از روی نقشه کره زمین حذف بشود.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      19 0
      اصلاح طلبان لکه ننگین تاریخ
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 0
      تنها فرمول برای اسراییل : مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا مرگ بر افساداتی های منافق دزد
  • شرقی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    13 2
    جالب است؛ یک جریان شهید می دهد و برای کشور قدرت به ارمغان می آورد، یک جریان دیگر همان دستاورد ها رو بر روی میز مذاکره می گذارد. ایران برای صنعت هسته ای شهید تقدیم کرده، مگر صنعت هسته ای را شما به اینجا رساندید؟ مدعی هستید که زبان دنیا را بلدید؟ با دستاورد دیگران؟ جدای از این ای کاش دستاوردشان در ازای بتن کردن چیزی بهتر از هیچ می بود.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    8 1
    آفرین به روزنامه ایران که دولت قبل را یعنی دولت یازدهم را ویرانه معرفی کرد تا روحانی از دولت قبلش آواربرداری کند. هرچند منظورش چیز دیگری بود اما واقعیت همین است .
    • علی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      5 0
      حرف شما درسته دوست عزیز ولی ای کاش ما زیر اوار دولت قبل یعنی نهم و دهم می ماندیم ولی ایشون آوار برداری نمی کردن که آوار دولت های قبلی هزار مرتبه بهتر و نوش جانتر از آواربرداری این دولت بود .که خودشون رو روی سر مردم آوار کردن
  • هادی IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    16 1
    این اصلاح طلبا این تحلیل مزخرف آبدوغ خیاری از کجاشون میارن من موندم قشنگ معلومه شدن سخنگو غرب وحشی و جنایتکار و دغل
  • سعید IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    13 0
    در 4 سال اول میگفتن مشکلات تقصیر دولت قبل است !!! تو 2 سال گذشته میگفتن مشکلات تقصیر ترامپ است !!! حالا میگن مشکلات تقصیر مجلس است !!! خخ
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    10 0
    نقص فاحش برجام در دولت اوباما با تصویب قانون تحریم ویزای امریکا برای اتباع 38 کشور که به ایران سفر می کنند و تمدید 10 ساله تحریم آیسا صورت گرفت.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    7 1
    مشکل اصلاح طلبان این است که فکر می کنند یک کیک را میشود با آمریکا تقسیم کرد و هر دو کم یا زیاد از آن بهره ببرند ولی این فکر کاملا غلط است و آمریکا همه چیز را میخواهد و تا جایی که عقب نشینی کنی پیشروی میکند و هرگز به چیزی جز همه چیز راضی نمی شودو تمام سازمان ها بین المللی در راستای تفکر آنها عمل میکنند . و این اساس فکر اشتباه اصلاح طلبان است و هر روز شاهد تحلیل ها آبکی از این طیف هستیم .
  • SE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    6 1
    کارنامه اصلاح طلبان مبین این است که تا ایران را نابود نکنند دست از فریب مرم نمی کشند
  • خلیج پارس iran IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    7 0
    از ابتدای تشکیل رژیم شرور و تروریست و جاه طلب و جعلی اسرائیل قلعه استعمار در منطقه طی این چند دهه خاورمیانه همواره دچار تنش و ترور و جنگ و گروهک های تروریستی امثال داعش و یا گروهک های تروریستی تجزیه طلب و قومگرا بوده که همه و همه سر در یک آخور ( رژیم اسرائیل ) دارند ! صهیونیست ها رویای حکومت نیل تا فرات یهود را در سر دارند از این رو صهیونیست ها از هیچ جنایتی دریغ نکرده و نمی‌کنند چگونه می‌توان با چنین رژیم نا مشروع و شروری به نتیجه و به آرامش رسید ! این غده سرطانی باید از منطقه جراحی شود و یک کشور اسرائیل در قاره آمریکا و یا قاره اروپا تشکیل بدهند و ما ایرانیان نیز از این اتفاق استقبال خواهیم کرد ..
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    7 0
    اینها رو ببرید نوار مغز بگیرید ببینید اصلا مغز توی سرشون دارند
  • محمدایوب IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    4 0
    حالا متوجه شدم که چرا اقتصاد کشورفلج ومردم گرفتارن وزیربارگرونی کمرشون شکسته. چون در دولت عمله ها مشغول اواربرداری بودن. انشاالله در۱۴۰۰ با انتخاب مدیر. شروع به سازندگی کنیم منتهی نه مانند دوران سازندگی مرحوم بابا که قبیله سازی کردند
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    3 0
    این هزاربار.صدای وطن فروشان و خائنین مزدور آمریکا و اسراییل رو خفه کنید.اینها دشمن اقتدار ایران و شعارهای انقلابند.ما اگه میخواستیم نوکر آمریکا و سیاستهاش باشیم چرا انقلاب کردیم؟سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) چیکار میکنند پس که اینها جولان میدن؟؟؟ منطقه ما و خلیج فارس چه ربطی به 5+1 داره روزنامه ضد ایرانی ایران؟؟؟
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    4 0
    ۷ سال طول کشید هنوز اوار بر نداشتید ... عجب کلکی هستید .. فکر کنم این اواربرداری شما از اول هم دروغ بود
  • FR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    2 0
    افکار آقای روحانی در مورد مسائل بالا زیادی باز ؟ است بطوریکه همه نفوذی ها ی داخلی و خارجی میتوانند از دروازه آن وارد شوند! پاسخ به پرت و پلاهای این اصلاح طلبان مانند انست که کسی خودش در حال اعتراف به فساد و خیانت است سعی کنیم حرفهایش را اثبات کنیم !
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    5 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    هفت سال پیش به شما و حزبتون اعتماد کردیم اوضاع بهتر نشد بدترم شد دانشمندمون رو کشتن اما دولت بی بخار و یارانش هیچ عکس العملی نشون ندادن. انشالله سال دیگه با رای دادن درستمون به یه شخص مورد اعتماد که مذاکره با غرب براش بی ارزش باشه و چشمش دنبال ارتقا کشور باشه با همت توان های داخلی. این دولت حقشه که از طرف مجلس منحل بشه. ایشاالله
  • كريم IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    4 0
    بله، شما هميشه به عنوان يك وطن فروش بر سر هر موضوعي مي توانيد به توافق برسيدحتي فروش ملت ايران به آمريكا و اسرائيل.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    4 0
    برو و ساکت شو فعال سیاسی اصلاح طلب!
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    با این حساب 100سال آواربرداری این دولت طول می کشد.
  • محمود IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    جواب ابلهان خاموشی است
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    منم میگم حق با روحانیست پس لطفا صدا و سیما بین روحانی و احمدی نژاد مناظره ای بگذارد
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      0 0
      مسئول عمده مشکلات کشور عمدتا مسوولان بی کفایت هر دولت هستند و این را همه میدانند
  • DE ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    بخش عمده عملکرد روحانی آواربرداری از میراث دولت قبلی بود. چون ما با سفینه فضانوردیمون تازه از کره مریخ روی زمین نشسته بودیم که گفتند اینجا انتخابات است و بایستی کاندید شوید وگرنه سوخت بازگشت به مریخ را بهتون نمیدیم ماهم قبول کردیم چه میدونستیم اینجا چه خبره فک کردیم مثل مریخ خودمون فقط چند روز دکتر بازی بکنیم کافیه .باور کنید اگه میدونستیم اینقذر! آوار جمع شده که بجای کلید, لُدر و بُلدیزر کمر شکم قاطر پیل آر با خودمون میاوردیم.داریم کم کم با آوار برداری از اون طرف کره زمین درمیایم در
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    تنها انتقام سخت آن هم با صدها موشک به همه اهداف اسراییل و آمریکا شاید اندکی از درد و سوزش دل مردم کم کند-بصورت جنگهای هجومی فراگیر،تک تیراندار، پارتیزانی بسیجی سپاهی شبانه باچندین برابر سربازو انواع تسلیحات نفری،گروهی،پهپادی وزمینی ...حمله،اشغال و تمام(پایگاههای نظامی،هوایی،دریایی،زمینی،انتطامی،پاسگاهها،اطلاعاتی،امنیتی،ادارات،سازمانها،مراکز،نیروگاه اتمی وانبارهای مهمات وانواع تسلیحات...)راتصرف کرد-ولاغیر -فقط یک فرمانده حزب الهی باهوش نترس خدایی با اکیپ متخصص و مجرب نظامی وبا برنامه دقیق میخواد وتعداد زیاد سربازشهادت طلب...وتسلیحات فراوانی که داریم(نصرالله که شانسمان برادر شکموهه،ترسو هه،آیکیو پائینه ...ازآب درآمدفایده نداره حالا هم که میخواد بیاد تهران!حتی دراین سالها نتوانست یک جای امن وراحت برای شکمش، اونجا درست کنه. (صلاالدین ایوب در گرمای تابستان وکویر اسرائیل را نابود کرد،ما شبانه باعده،انواع تسلیحات موجودمان وبه وسعت تمام مرزهایش نابودش میکنیم )
  • US ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    9 0
    به هیچ عنوان توان دفاعئ، موشکی، منطقه‌ای نباید مذاکره شود، فقط قدرت است که صلح و بازدارندگی میاورد، نه ضعیف کردن خود، نه یک کاغذ. به جای آن، ایران و مقاومت با آمریکا و اسراییل به تفاهم عدم تعرض برسند. عدم تعرض شامل همه تحریمها و فشار‌ها میشود. این طور به تولید قدرت، اقتصاد، علم و بازدارندگی بدون مشکلی‌ میپردازیم و رژیم صهیونیستی هم آنجا محبوس و خود به خود از بین میرود. رژیم صهیونیستی بدون مظلوم نمایی‌ دوام نمیاورد و دیگر بهانه ندارد که با تحریف ادعا کند ایران می‌خواهد مردم اسراییل را از صحنه روزگار محو کند (و با این دروغ و ادعا دفاع از خود هر جنایتی را توجیه می‌کند).
  • US ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    به هیچ عنوان توان دفاعئ، موشکی، منطقه‌ای نباید مذاکره شود، فقط قدرت است که صلح و بازدارندگی میاورد، نه ضعیف کردن خود، نه یک کاغذ. به جای آن، ایران و مقاومت با آمریکا و اسراییل به تفاهم عدم تعرض برسند. عدم تعرض شامل همه تحریمها و فشار‌ها میشود. این طور به تولید قدرت، اقتصاد، علم و بازدارندگی بدون مشکلی‌ میپردازیم و رژیم صهیونیستی هم آنجا محبوس و خود به خود از بین میرود. رژیم صهیونیستی بدون مظلوم نمایی‌ دوام نمیاورد و دیگر بهانه ندارد که با تحریف ادعا کند ایران می‌خواهد مردم اسراییل را از صحنه روزگار محو کند (و با این دروغ و ادعا دفاع از خود هر جنایتی را توجیه می‌کند).
  • DE ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    در سال های رفت و آمد افرادی نظیر هادیان به اروپا و آمریکا و شرکت آنان در کنفرانس ها و همایش های گوناگون، مادلین آلبرات وزیر امور خارجه وقت آمریکا که نزدیکی قابل توجهی با لابی صهیونیستی آمریکا داشت درباره امثال این افراد با عنوان "فرزندان فکری " خود یاد می کند و می گوید: من به فرزندان فکری‌ام در ایران امیدوارم. عصر امروز ------------------------------------------ چشم ما واقعا روشن!
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    به نظر من این فرد خونش هدر است کسی که خون اینهمه شهید را می خواهد معامله کند برای متاع دنیا ...
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    تو را بخدا نگذارید خون این شهیدان پایمال شود خدا یار و نگهدار شما باشد
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    دولت آقاي روحاني به اندازه هر سه دولت قبل براي اين مردم و كشور آورا ايجاد كرده است و خدا ميداند كه مردم و دولت بعدي چه فلاكتهايي را با تحمل كنند!
  • مهدی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    حالا که شما با این خرابیها که انجام دادید باید دولت بعدی تا آخر دولتش نمی تواند آوارهای شما را بردارد دوروغهای پست فطرت واقعا می نازم به غیرت نداشته شما واقعا در وطن فروشی لنگه ندارید.
  • DE ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 0
    ما می‌توانیم درباره اسرائیل، با آمریکا به یک فرمول برسیم .امریکا کل مناطق اشغالی را به صاحبانش باز گرداند و این چندین میلیون خارجی که بعد از جنگ جهانی دوم بعنوان یهودی آنجا جمع شدندن برگردند کشورهاشون و چندین میلیون فلسطینی آواره برگردند به فلسطین و هزاران میلیارد خسارت فلسطینینان در این ۷۵ سال پرداخت شود و ما در عوض حاضریم به امریکاه بگوییم بار آخرت باشه دیگه از این غلطها نکن جانی آدمکش.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    اصلاح طلبان علاوه بر اینکه دزد اموال مردم شدند دزد دین و اعتقاد مردم هم شدند.
  • اکبر IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    دولت چقدر آوار برداری کنه دومیلیون خانه مهر نفت بالای 100دلار مقاومت در مقابل استکبار تثبیت شعار مرگ بر آمریکا پیشرفتهای هسته ای کارهای عمرانی که در هر دهاتی رفته بود روزی 18ساعت کار مقابله با فتنه نفوذ تا حیاط خلوت آمریکا منفعل ساختن دشمن فرار شیطان در مجامع به هنگام ورود وموارد دیگر خداییش تخریب واوار برداری از این خدمات بیش از 8سال وقت لازم دارد
  • هادی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    کلید آقای روحانی و دوستانش هم مردم اصلاح کرد هم تمام قفل‌هایی را که به روی دشمن زده شده بود پا کرد خانه داخلی ها را چنان آباد کرد که نیاز به قفل نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس