برای ساکنان غرب تهران، باملند از مناطق گردشگری، تفریحی و تجاری محبوبی است که خیلی‌ها را، چه افرادی که قصد خرید دارند و چه آن دسته که برای صرف یک وعده غذا یا میان‌وعده به دنبال محلی دنج و باصفا هستند را به سمت خود می‌کشاند.

بام لند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری تهران، همه امکاناتی را که برای خوشگذرانی احتیاج دارید ، فراهم کرده است. همچنین باملند از نگاه جهانی یکی از مناطق گردشگری و تفریحی مشهور و زیبای تهران است که در کنار دریاچه چیتگر فضایی خوش منظره ایجاد کرده است. اگر در اپلیکیشن‌های فوراسکوئر یا سوآرم که به معرفی مراکز تفریحی، ورزشی، شهرها، رستوران‌ها و... اختصاص دارد سری بزنید، شاهد نظرات کاربرانی هستید که از تمام نقاط ایران و بسیاری از کشورهای جهان از زیبایی‌های باملند گفته‌اند.

در باملند همه نوع امکانات تفریحی وجود دارد. از پیاده روی و دوچرخه سواری دور دریاچه چیتگر گرفته تا شهربازی‌ و مراکز تفریحی هیجان انگیز.

همچنین وجود کافه و رستوران‌های متنوع و رو به دریاچه چیتگر که چشم اندازی منحصر به فرد دارد از جذاب‌ترین دلایل محبوبیت باملند است.

در کنار اینها، وجود برندهای برتر دنیا و مراکز تفریحی جذابی مانند سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده‌روی، کلوپ ماهیگیری، وی آر لند و. باملند را از سایر مراکز تفریحی تهران متمایز کرده است.

مجموعه امکانات باملند موجب شده است که افراد در گروه‌های مختلف درآمدی، شغلی و اجتماعی، سنی و... مخاطب این مجموعه زیبا باشند. اگر شما هم در تهران زندگی می‌کنید یا به این شهر سفر کرده‌اید، بازدید از این مرکز تفریحی و تجاری را از دست ندهید.

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس