کد خبر 908030
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ نمایه

کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ که مرکب از اعضای منتخب کمیسیون های مجمع می باشد صبح امروز به ریاست دکتر محسن رضایی تشکیل جلسه داد.

به گزارش مشرق، کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ که مرکب از اعضای منتخب کمیسیون های مجمع است،‌ صبح امروز به ریاست محسن رضایی تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، در این جلسه کمیسیون خاص مجمع که رئیس مرکز تدوین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نیز حضور داشت ، کلیات این سند مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

بر اساس این گزارش پس ارائه سوالات و دیدگاه‌های تکمیلی اعضای کمیسیون ، دکتر واعظ زاده رئیس مرکز تدوین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت توضیحاتی ارائه کرد و در پایان مقرر گردید ، کمیسیون خاص مجمع و کمیته‌ای از مرکز تدوین الگوی اسلامی پیشرفت پیشنهادهای تکمیلی را تهیه نمایند تا در جلسات آتی کمیسیون مطرح و برای تصمیم گیری نهایی به صحن مجمع ارائه گردد. 

سند الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت در روز بیست و دوم مهرماه گذشته از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردید که در بند اول آن آمده است: مجمع تشخیص مصلحت نظام سند پیوست را به عنوان چهارچوب بالادستی سیاست‌های کلی مورد ملاحظه قرار دهد و پیشنهادهای تکمیلی برای حصول اطمینان از کفایت آن را در جایگاه یاد شده ارائه کند و پس از ابلاغ نسخه الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، سیاست‌های کلی را برای انطباق با الگو بازنگری کند."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس