کد خبر 743318
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کیمیا علیزاده

عضو تیم تکواندو بانوان ایران که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود، در این مرحله روسیه را شکست داد و به فینال رفت تا تیم کشورمان در انتطار دو مدال طلا باشد.

به گزارش مشرق، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم تیم بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف «تاتیانا کازمینا» از روسیه رفت و با برتری ۹ بر۶ مقابل این رقیب، به دیدار نهایی صعود کرد. وی که با پیروزی مقابل «فرناندا آگویره» از شیلی، «آشلی کرایولد» از کانادا، «ئی چینگ لی» از چین تایپه و «استتیچ» از کرواسی به این مرحله رسیده بود، برای کسب مدال طلا به دیدار نماینده ساحل عاج می رود.

پیش از علیزاده، میرهاشم حسینی در وزن ۶۳- کیلوگرم مردان در مرحله نیمه نهایی «محمدمحمداف» از آذربایجا را ۶ بر۵ شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. حسینی که با کسب چهار پیروزی مقابل «عمرحجامی» از مراکش، «لجاندرو چانگ» از آمریکا، «هاکان رسیر» از ترکیه و «جیا هسین هو» از چین تایپه دست یافته بود برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده چین می رود. 

برای تیم ملی کشورمان تا کنون آرمین هادی پور یک نشان نقره و مسعود حجی زواره هم یک نشان برنز کسب کرده اند. طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی، پوریا عرفانیان و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

پرونده این دوره از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان عصر امروز جمعه نهم تیرماه در موجوی کره جنوبی بسته خواهد شد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس