کد خبر 1600657
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
خبر بد برای یزدانی؛ پروسه بازگشت تیلور کلید خورد!

سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا در خصوص مثبت شدن تست دوپینگ آزادکار ۸۶ کیلوگرم این کشور صحبت کرد.

به گزارش مشرق، آرون بروکس اسطوره کشتی ایالت پن، بزرگترین دوران حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذارد اما چند هفته پس از اینکه بروکس به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه یافت، گزارشات نگران کننده‌ای منتشر شد.

اعلام شده که تست دوپینگ آرون بروکس در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در سال گذشته مثبت شده است. وی در این مسابقات مدال طلا گرفت.

وکلا مطمئن هستند که می‌توانند تأییدیه کامل را دریافت کنند اما او هنوز در بلاتکلیفی است. بروکس یک معافیت موقت برای شرکت در دوره‌های آزمایشی دریافت کرد اما نمی‌داند که آیا تعلیق شده است یا خیر.

سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا در واکنش به این اتفاق، گفت: ما از پست‌های اخیر در مورد آرون بروکس آگاه هستیم. کشتی آمریکا در مورد آزمایش دوپینگ اظهار نظر نمی‌کند چون این فرآیندی است که توسط سایر سازمان‌ها انجام می‌شود.فدراسیون کشتی آمریکا تایید کرد در صورتی که آرون بروکس نتواند به المپیک برود دیوید تیلور نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا خواهد بود. اگرچه تیلور هنوز بازنشستگی خود را اعلام نکرده اما او در این هفته با پذیرش سرمربیگری در ایالت اوکلاهاما، بسیاری از مردم را شوکه کرد. وی جانشین جان اسمیت خواهد شد که این پست را به مدت سه دهه در اختیار داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نام اشنا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    9 4
    فقط مواظب باشیم که از آمریکائی های متقلب و خبیث رو دست نخوریم. آقایان علیرضا دبیر و محسن کاوه حواستان خوب جمع باشد که تنها شانس مدال طلای امریکائی ها همین وزن 86 کیلوست و انها میخواهند ما را سورپرایز کنند.بعید به نظر میرسد که حسن یزدانی مسافر پاریس باشد چون بایستی تا به حال با مدعیان این وزن حداقل در اردو سرشاخ میشد. به طور چراغ خاموش کامران قاسمپور را آماده کنید!
    • IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      1 0
      خخخخخخخخخخخخختو 4 وزن تو المپیک قبل طلا گرفتن و باز هم طلا میگیرن.رو دست چی بخورید طرف 5 بار تا حالا مثل اب خوردن اون ورزشکار برده بازم میبره.در اینکه امریکا مرجع مبارزه با دوپنگه احدی شک نداره ارمسترانگو خودشون دوپینگشو تشخیص دادن.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 1
    در صفحه خبر مربوط به حذف تیلور در همین مشرق گفته بودم احتمال بازگشت ناگهانی تیلور رو در نظر بگیرید.
    • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      1 0
      هاز امریکا بیاد ورزشکار شما رو میزنه فرقی نداره کی بیاد زیاد درگیرش نشید
  • نام اشنا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    6 5
    این احتمال 90% وجود دارد که دیویدتیلور از دو پینگ هموطنش آگاه بوده و دردو مسابقه گزینشی در مقابل ارون بروکس خودش را به اب و اتش نزده چون میدانسته که او درنهایت حذف خواهد شد فقط خواسته ما را بازی بدهد. امریکائی ها فقط در 86 کیلو شانس مدال طلا دارند . در 97 کیلو تاج الدین اف بحرینی و سعداله اف هستند و در 74 هم زائوربک سیداکوف روس میباشد در 125 کیلو هم که از همین حالا زارع خودمان طلا روی سینه اش است. در 65 هم حداقل باید از رحمان بی رحم عبور کند و در 57 هم که هنوز سهمیه نگرفته. پس فقط میماند 86 کیلو.
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      3 4
      برو پی کارت با این نظرات آبکی
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      ۱۷:۲۴ ایشان درست میگه. آبکی تویی بی‌ادب
  • نام اشنا IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 1
    در پاسخ به 17:24 : به جای پرت وپلا گوئی وتوهین به افراد نظرت را مثل ادم بنویس تا بفهمیم ازکشتی سر در میاوری یا نه ؟
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 1
      ۲۰:۰۳ اشتبا منفی دادم. حلال کنید. اون ۱۷:۲۴ دیوونه‌ست
  • سیدحمیدصالحی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    بنام خداوند رحمان و خدای رحیم سلام.رخصت در ابتدا یادی هم میکنیم از زنده یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی(رحمت الله علیه). همین الان که یزدانی ۲۹ سالشه دو برابر و بلکه بیشتر از دو برابر به نسبت تیلور مدال جهانی و المپیک داره(به گفته خود تیلور اگر یزدانی نبود او هم انگیزه ای برای مدال کشتی نداشت و از این بابت از یزدانی تشکر هم کرده بود). دیویدتیلور ۴ سال از یزدانی بزرگتره ولی مدال های یزدانی دو برابر مدالهای تیلور است. این همه شکست یزدانی از خود یزدانی نیست و به نظر من حمایت کننده ها و مربیان و دیگرانی که در کار او اثر دارند ؛ اثر منفی شان بیشتر از اثر مثبت شان هست.او نیاز به یک پشتوانه قوی دارد. تیلور برنده بشه ، این یعنی چه؟یعنی تیلور شکست ناپذیره؟ یا اینکه یه تیم قوی که باید حمایت کننده یزدانی باشه متاسفانه وجود نداره. تعداد مدال ها و خستگی ناپذیری او یعنی اینکه یزدانی هنوز در میانه راه است و انگیزه و قدرت بدنی و فنون ناب کشتی او به این راحتی ها افول نخواهدکرد. در هر کاری و در کشتی هم یک موقع کار انسان گیر میفته اصلا همین چیزای غیر قابل پیش بینی هرچه در هر ورزشی بیشتر شود لذت دیدن آن مسابقه هم به همان میزان بالا میره و این حساسیت بالا در کشتی های حسن و دیوید بخوبی مشهود بود. مگر نه این است که علی مولای دلشکستگان است مگر میشود دلت شکسته باشد و نام مولاعلی بر سینه ات حک شده باشدو مولا بی تفاوت نسبت به این قضیه؟ نه ، هرگز این فکر را نکن که او مولای دلشکستگان است. او دشمانش را نا امید نمیکرد ؟حالا حسابش با محبانش چطور است ؟ این که دیگر مشخص است. البته گاهی مواقع هم انسان دچار غرور میشود و از راه راست منحرف که دیگر باید تاوانش را هم بپردازد.چرا که قانون برای همه یکسان است. و در نهایت آرزوی موفقیت کاروان ورزش ایران در مسابقات المپیک2024پاریس را دارم و بالاخص موفقیت دلاور مرد و مرد پهلوان منش آقای حسن یزدانی که بیشتر از هر کس دیگری با یاد و نامش ، یاد و نام جهان پهلوان تختی در نظرم تداعی میشود. ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ سیدحمیدصالحی/شهرستان کرمانشاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس