اصغر شرفی

پیشکسوت فوتبال اظهار داشت که «درد است یک بازیکن ازبکستانی ستاره تیم استقلال می‌شود».

به گزارش مشرق، اصغر شرفی در حاشیه اختتامیه جام یونس شکوری اظهار داشت: من سالیان است که اینجا می‌آیم. واقعا اینجا، جایی است که خوشحالم می‌کند، هم‌دوره‌ای‌هایم را می‌بینم. گذر زمان را هم حس می‌کنم که باید قدر همدیگر را بدانیم.

بعد از سال‌ها پولی که به خارجی‌ها دادیم حرام نشده!

پیشکسوت فوتبال در خصوص مسابقات لیگ اظهار داشت: از سرخابی‌ها همه دارند صحبت می‌کنند. از تیم‌های دیگر هم باید صحبت کنیم. الان امسال یکی از سال‌هایی است که پول‌هایی که برای بازیکنان خارجی دادیم، حرام نشده و من قبلا هیچوقت من از بازیکنان خارجی لذت نمی بردم. کیفیت‌شان خیلی بالاست و متاسفانه برخی تیم‌ها نیز دارند از ما جلو می‌زنند.

ستاره استقلال الان یک ازبکستانی است

وی ادامه داد: الان ستاره تیم فوتبال استقلال یک ازبکستانی است. فوتبال این منطقه دارد از ما جلو می‌زند. باید بیدار شویم و پنبه را از گوشمان برداریم. کسانی که الان دارند گل می‌زنند اروپایی نیستند.

بازیکنان ایران خالکوبی را خوب بلدند

اصغر شرفی اظهار داشت: بازیکنان ایران تتو زدن (خالکوبی) را خوب بلدند. از مچ دستشان تا گردنشان خالکوبی زده‌اند و موهایشان هم دم‌اسبی می‌بندند. بازیکنان خارجی هم این‌شکلی هستند ولی خوب بازیکنان ما نیز مثل آنها فوتبال بازی کنند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اوف IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 3
    این اراجیف چیه یعنی الان بازیکن ایرانی ژاپن بازی میکنه یعنی ژاپن فاجعه است
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      درود به شرفت ، شرفی . سخنی بسیار سنجیده. باشگاه های فرهنگی ورزشی رو باید بدید دست اتحادیه سالنهای زیبایی بانوان. فوتبال که بازی نمیکنن از نظر ادبیات و مسائل فرهنگی هم که تو ورزشگاهها اوضاع معلومه. میمونه شهوت خودنمایی که داره خفه میکنه فوتبالو . یه سالن رنگ و نقاشی تو هر باشگاه بزنن کار حله. قرمز و آبی رو هم که خدا رو شکر خصوصی کردن دادن دست مردم.دوتا باشگاه ورشکسته دادن دست یه مشت بانک ورشکسته که وظیفشون خدمت به مردمه ولی خوب بدهی این دو تا رو از جیب مردم ، از حسابهای مردم پرداخت میکنن آب از آب تکون نمیخوره. حالا بریم تو آزادی خودمونو .... بدیم برای یه مشت ستاره اخلاق.
  • تیمهای بی خاصیت IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    9 0
    بهترین خدمت به اقتصاد و مردم ، تعطیلی این تیمهای پرهزینه و پر از بازیکنان فاسد هست که فقط از خون مردم تغذیه و ارتزاق میکنند !! ::::: با تعدادی بازیکن فاسد بی اخلاق ::::: مثل زالو خون مردم رو میخورند !!! ### فوتبال حرفه ای = فساد >>>>>>> خودمونیم >>>> افرادی که هوادار این فوتبال فاسد و بازیکنان بی اخلاقش هستند ، واقعا باید به ایشان مدال باحالی داد !! >>> خون من و شما رو میمکند و میخندند !! >>>> از چه کسانی حمایت میکنید ؟!! >>>> از زالوهای جامعه !!؟؟؟؟
  • وحید IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    4 0
    فوتبال ایران باید تعطیل بشود. نان کار آزادی.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    کیسه های بی خاصیت!!!!!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    کیسه باید هم با خالکوبی خال داشته باشه تا قشنگترشود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس