کد خبر 1600369
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۴
اوستون اورونوف

نگاهی به اسامی گلزنان دو تیم پرسپولیس و استقلال در قائمشهر و تهران واقعیت مهمی را برای علاقمندان به این دو تیم مشخص می‌کند.

سرویس ورزش مشرق - تیم پرسپولیس در شرایطی موفق شد در شهر قائمشهر ۱۰ نفره نساجی را شکست بدهد که استون اورونوف در دقایق ۶ و ۶۹ دو بار دروازه حریف را باز کرد تا یک تنه سه امتیاز حساس بیرون از خانه را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

نقش خارجی‌ها در قهرمانی احتمالی سرخابی‌ها +عکس

نقش اورونوف در هفته‌های گذشته - به ویژه در نیم فصل دوم که پرسپولیس پیوست - از سوی همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس غیر قابل انکار توصیف شده و همچنان به نظر می‌رسد این بازیکن نقش مهمی در کسب جایگاه پایان فصل پرسپولیس خواهد داشت. هرچند که به گواه اکثر کارشناسان پرسپولیسی عبدالکریم حسن نیز یکی از مدافعان تأثیرگذار پرسپولیس در نیم فصل دوم بوده که باعث شده این تیم در دیدارهای گذشته دروازه اش را بارها بسته نگه دارد.

نقش خارجی‌ها در قهرمانی احتمالی سرخابی‌ها +عکس

اما خارجی‌های استقلال هم در تهران به فریاد جواد نکونام رسیدند. در شرایطی که استقلال نیز همچون پرسپولیس در شرایط سختی مقابل ذوب آهن از مهمان خود عقب افتاده بود جلال الدین ماشاری‌پوف در دقیقه ۶۴ و گوستاوو بلانکو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده پایان بازی، دوبار دروازه محسن فروزان را باز کردند تا استقلال نیز همچنان در صدر جدول و در کورس قهرمانی پیشتاز باقی بماند.

از این جمع سه نفره دو بازیکن در نیم فصل به سرخابی‌ها پیوستند که دو بازیکن ازبکستانی بودند و بلانکو در ابتدای فصل با شرایط سختی جذب استقلال شد. اما حالا این سه بار اصلی خط حمله پرسپولیس و استقلال در هفته‌های اخیر را به دوش می‌کشند و به نظر می‌رسد در چهار دیدار پایانی نیز همچنان جزو نقش آفرینان اصلی در دیدارهای باقیمانده خواهند بود.

نقش خارجی‌ها در قهرمانی احتمالی سرخابی‌ها +عکس

یادآور می‌شود؛ هر سه این بازیکنان تا پایان فصل آینده لیگ برتر با پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند. طبق آنچه در صفحه ترانسفر مارکت این بازیکنان مشخص شده اورونوف، ماشاریپوف و بلانکو تا نهم تیرماه سال ۱۴۰۴ با تیم‌های پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند و از این حیث خیال هواداران این دو تیم بابت این موضوع که آیا باز هم در پایان فصل شاهد جدایی تلخ خارجی های محبوب شان خواهند بود یا نه راحت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    5 3
    لنگ که فقط داره با الطاف داوران امتیاز جمع میکنه.تک تک امتیازای این فصل لنگ هدیه داوران بوده همین بازی با نساجی هم گل دوم لنگ خطا بود روی مهاجم نساجی.شما یه بازی نمیتونید این فصل پیدا کنید که لنگ برده باشه و داورا بازیو براش درنیاورده باشن
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 1
      اره مخصوصا دقیقا مثل بازی استقلال با ذوب آهن که همه داورها گفتند که روزبه چشمی بایستی اخراج میشد ولی نشد و دقیقه 91 هم بایستی برای ذوب آهن پنالتی گرفته میشد که نشد. فکر کنم کلا با کمک داوور از دسته سه به لیگ برتر اومده استقلال
  • سوسان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 1
    فوتبال بیت المال خورها تماشا نداره فریسی پولیس تاج پالانیه و اسپگان یهودیه فقط مافیا
  • حمید IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 2
    اما خارجی های استقلال همیشه خوب بودن انگشت شمار ضعف داشتن اونم شاید تو ترکیب جا نیوفتادن یا استقلال دوران فراز و نشیب داشت
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 3
    کیسه کش های دوچرخه سوار شش تایی خور هم که همش دارن با دادو هوار نکو نال _(جواد چکش خودمون) و مهدی با اصل و نصب امتیاز می گیرن. ولی سرورتون اخرش قهرمان میشه.
  • محمد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 2
    دو تا تیم سوراخ مزخرف کلا لیگ برتر ایران یه تیم بدردبخور نداره
  • نسترن IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 1
    درود بر تیم های پاک شهرستان ها.
  • بهترین کار IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 1
    باشگاههای سرطانی تعطیل شوند !! ،،،،، زالوهای جامعه
  • تیمهای بی خاصیت IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 1
    فولاد و پتروشیمیها ی ثروتساز را چوب حراج زدند !!! ==== حالا این باشگاههای سرطانی با میلیاردها بدهی ، وبال گردن مردم و دولت شده اند !! ==== زرد سبز قرمز آبی :::: باشگاههای سرطانی بدهکار ، چند سال است روی دست دولت مانده !! :::::: وبال گردن دولت و مردم ::::: فساد و دستمزد نجومی بازیکنان از جیب مردم و بازنشستگان !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس