فرشید سمیعی

سرپرست جدید باشگاه استقلال در شرایطی ناگهان شبانه به این سمت رسید که در دوره مدیریتی ۴ مدیرعامل استقلال که همگی به یکباره برکنار شدند، حضور داشته است.

به گزارش مشرق، شب گذشته محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر درباره انتصاب شبانه سمیعی گفت: فرشید سمیعی چه آدم جالبی است که توانسته با آدم‌های مختلف کار کرده و ثبات داشته باشد.

سمیعی از زمان مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال حضور یافت. در ۱۹ مهر ۱۴۰۰، پس از انتصاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، وی به عنوان معاون حقوقی و قراردادها انتخاب شد.

پس از آن تاریخ وی با افرادی نظیر علی فتح الله زاده، حجت کریمی و علی خطیر کار کرده که همگی آن ها بر اساس اتفاقاتی برکنار شدند.

به نوعی سمیعی در عرض تقریبا ۲ سال توانست سرپرست استقلال یکی از بزرگترین باشگاه های ایران شود!

وی شب گذشته بعد از بازی استقلال هم پاسخگوی خبرنگاران درباره تغییرات یک باره در این باشگاه نشد و گفت: تصمیم گرفته‌ایم فعلا صحبت نکنیم تا پس از پایان مسابقات، مفصل و کامل درمورد این جریان‌ها و خبرها حرف می‌زنیم.وی درخصوص اینکه علی خطیر هم این وعده‌ها را داده بود! گفت: من هر وقت گفته‌ام، صحبت کرده‌ام.

در این باره گفته شد که پس از اینکه سمیعی ۵ شنبه گذشته در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.این در شرایطی بود که نکونام در نشست خبری فبل از ذوب آهن ترجیح داد در این باره سکوت کند.با این حال، با واریز ۱۵ درصد، رقم دریافتی استقلالی ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی ها اعضای این تیم ۵۰ درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 10
    خیلی دوست داشتی شرایطی پیش بیاد و به یک آدم بی دفاع بگی غلط می کنی بیجا می کنی. برو از خودت خجالت بکش طرف هم سن و سال پدرت بود و در گفتارش قصد و غرضی نبود یک شوخی اصفهانی بود که شما پرسپولیسی های هوچی بزرگش کردید. اگر هم کسی می خواست این هوادار رو شماتت کنه یکی در حد سن و سال خودش بود نه تو یه الف بچه.
    • ادرین DE ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      1 3
      دقیقا.. خیلی بیشعوره این مردک زشت. تو رسانه ملی برنامه همین اقا و اون یکی کاری کردن آبرو اون پیرمرد اصفهانی رو بردن. بدبخت اون پیرمرد هیچ حرف زشتی نزد من ده بار ویدئو را دیدم.
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      2 0
      در جواب ادرین :آبروی پیرمرد اصفهانی،خیلی خنده دار بود
  • ادرین DE ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 4
    کلا این مجری ادب کلام نداره. خیلی بیشعوره.. عقل ش نمیرسه در مورد مدیران کشوری با احترام صحبت کنه. طرف هر چی هست مسئولیت رسمی داره نباید تو رسانه ملی بیایید بگید > اقای سمیعی چه ادم جالبیه ! لااقل بگو چه مدیر جالبیه بی غیرت
    • رضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      1 2
      لنگیه دیگه!!
  • رضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    4 4
    آقا محمد حسین میثاقی لنگی هست و البته در ایران هیچ ننگی بالاتر از لنگی بودن نیست
  • وحید IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    داورهای استقلالی باید محاکمه بشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس