کد خبر 1600578
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
قتل

دختربچه‌ ۱۰ ساله‌ که از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشت و گوشی او مملو از صحنه‌های قتل و خشونت بود، همبازی‌اش را در محله مسعودیه تهران با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش مشرق، عقربه‌ها ساعت ۱۷ بعد از ظهر پنجشنبه یازدهم بهمن ماه ۴۰۲ را نشان می‌داد که مرد جوان اهل کشور افغانستان هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و به اپراتور گفت: ساعتی قبل دختر ۱۰ ساله‌ام به بهانه بازی از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. نگرانم بلایی سر او آمده باشد. لطفاً کمک کنید.

بدین ترتیب تجسس‌ واحدهای گشت ماموران کلانتری خیلی زود آغاز شد اما جست‌وجو در خیابان‌های شرق تهران بی‌نتیجه بود. تقریباً ۳ ساعت بعد زنگ خانه دختر گمشده به صدا درآمد. چند کودک که در تپه‌های اطراف محله مسعودیه سرگرم بازی بودند با جسد خونین او مواجه شده بودند.

طولی نکشید که خبر این جنایت هولناک به سرعت در بی‌سیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیمی از متخصصان بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه در تپه‌های مسعودیه شدند.

ماشین‌های کلانتری، پلیس آگاهی، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی در محل حاضر شده بودند. جمعیت زیادی نیز در اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دختربچه براثر ضربات متعدد و بی‌رحمانه چاقو به قتل رسیده است. این در حالی بود که محل کشف جسد با خانه مقتول فاصله زیادی نداشت. با توجه به این سرنخ، کارآگاهان جنایی پی بردند که پای قاتلی آشنا در میان است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز و در نخستین گام مشخص شد مقتول چند ساعت قبل از اینکه جسدش کشف شود، با دختر ۱۰ ساله همسایه‌ روبه‌رو خانه‌شان مشغول بازی بوده و محله را با همدیگر ترک کرده‌اند.

تحقیقات بیشتر نشان می‌داد این دو دختر ۱۰ ساله ۳ سالی می‌شود همسایه هستند و به خاطر یک گوشی نیز با یکدیگر اختلافاتی داشته‌اند.

بنابر حساسیت موضوع، دختر ۱۰ ساله که از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی ندارد، هدف تحقیق قرار گرفت و در همان اظهارات اولیه خود مدعی شد مقتول را با نقشه قبلی به بهانه بازی به اطراف تپه‌های مسعودیه کشانده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

در بررسی از تلفن همراه دختربچه نیز فیلم‌های جنایی و خشونت‌آمیز پیدا شد که نشان می‌داد او مدام این فیلم‌ها را تماشا می‌کرده و به همین دلیل به شدت روحیات خشنی داشته است.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختربچه ۱۰ ساله برای سیر مراحل قانونی پرونده به دادسرای ناحیه ۲۹ تهران ( ویژه اطفال و نوجوانان ) اعزام شد و تحقیقات جهت کشف ابعاد پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع:همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    56 21
    کاش زودتر از شر این‌ مهاجم ها خلاص میشدیم
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      26 27
      ننوشته قاتل هم اتباع بوده یا خیر فقط مقتول دختر معصوم اتباع بوده
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      33 24
      ۱۰:۰۰ کاش از دست تو که لنگه بزرگتر اون دختر هستی خلاص می‌شدیم منافق روانی
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      35 12
      مسعودیه پایگاه افاغنه است جناب!!!! لابد فکر کردی دختر قاتل دانمارکی بوده!!!!!افاغنه به راحتی میوه پوست کندن آدم میکشند ریز و درشتشان !!!
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      28 4
      هم قاتلک و هم مقتولک افغانی بودند.
    • DE ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      12 4
      اگر یک پسر این جنایت رو انجام داده بود، الان شئون فمینیست ها گوش عالم رو کر کرده بود. مردها مظطلومن
    • ج د ا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      14 32
      یک قتل اتفاق افتاد ، هزاران احمق فریب خورده افغان ستیز به جان هم افتادند... وقتی یک نفر ایرانی بر ضد افغان ها حرف میزنه من خنده های اسرائیل و آمریکا را به وضوح میشنوم که در گوش همدیگر میگویند : ((به به ، حرفامون اثر داشت خخخ ))
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      10 23
      منافقینی که بی‌اطلاع از افغان بودن افراد در این حوادث سخن میگن، خودفروخته‌های مزدوری هستن که سر در آخور موساد دارن. مسعودیه محله مهاجران باشه یا نباشه دلیلی بر این که این دختر افغانه نیست.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      17 6
      افاغنه مهمانانی که کنگر خوردند و لنگر انداختند باید عذر مهمانی که قصد رفتن به مملکتش را ندارد محترمانه خواست
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      17 9
      منافق تو افغانی هستی که به اسم ایرانی نظر میدی مردم از تفرقه میترسونی ،چه اختلاف و تفرقه ای ،توقع داری خاک ایران رو دو دستی تقدیم افاغنه کنیم !؟ ایران فلسطین نیست
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      5 6
      اونی که نوشته ایران فلسطین نیست ولی دقیقا خودش اسقاطیلی چیز هست در پوشش فارسی نوشتن پس خودتی
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      2 6
      ۱۵:۱۷ منافق تویی که ندانسته مدعی اتباع بودن قاتلی. پس منافقی و دروغ‌گو‌. مردم هم باید از تفرقه بترسند. تفرقه تنها راه باقی مانده برای دشمنان اسلامه. فلسطین با مهاجرت اشغال نشد نادان! با جنگ اشغال شد! ضمنا من خودم رو ایرانی جا نمی‌زنم. ایرانی‌ام که میدونم تو ایرانی نیستی موسادی دو رو. افغان‌ها برادران و خواهران محترم و عزیز ما هستند. گناه یه عده رو به نام همه نمی‌زنن منافق!
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 0
      چون هر دو دختر بودند تفاضل دیه نمیدهیم .
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 0
      بیشتر اتباع ساکن ایران از وهابی هستند و تعداد بقیه خیلی کم است . بیشتر این کارها را اتباع وهابی انجام می دهند . اتباع شیعه بی خطر هستند و مثل ما ایرانی ها هستند .
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      3 1
      ۱۶۰۷ آرام باش !! امیدوارم یک روز که نوک تیزی افاغنه مهربون و عزیز پهلوی خودت یا اقوام را درید هم همینطور افغانی پرست بمانی!!!!
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 3
      زن زندگی ازادی همینه دیگه
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 2
      ۲۰:۰۶ حالا که قبول کردی موسادی منافق هستی پس بدون که آرامش ما در محو شماست. گفتم که گناه یه عده رو به پای یه عده دیگه نمی‌نویسن. پس بر فرض که یه روز یه افغان ظلم کرد. اما من به مدافعان حرم که شریف‌ترین انسان‌ها بودن نگاه می‌کنم. شیطان گم شو
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    95 2
    دختر 10 ساله باید گوشی داشته باشه؟ من دخترم 17 سالشه یک گوشی مشترک با مادرش داره. اونم بدون اینستا و .. اصلا اجازه نمیدم تا قبل از ورود به دانشگاه گوشی داشته باشه.
    • BE ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      59 1
      خداوند شما و خانواده محترمتان را از شر شیطان و فتنه های آخر الزمانی حفظ گرداند. احسنت به شما.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      43 1
      آفرین بر شما پدر فهمیده ، بنده هم همین کار را کرده ام
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      4 53
      با دخترتون کاری ندارم اما همسر شما هم اجازه نداره گوشی اختصاصی خودش را داشته باشه؟ شما گوشیتون را با کی شریک هستید؟ یا شاید گوشی شما حریم شخصیتون حساب میشه؟
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      37 1
      ۱۱:۰۲ حالا یکی پیدا شده نگران خانواده ست تحقیر و توهین باید بشنوه؟ لطفأ دوستیِ خاله خرسه نفرمایید
    • AU ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      24 1
      آقای 11:10 دقیقه، من پدر سه فرزند هستم. گوشی من یک گوشی تخصصی است که باهاش کارهای کسب و کارم را هم انجام میدهم و همه گونه رمز روی آن گذاشته ام. ولی نه برای اعضای خانواده. همسرم به همه اطلاعات گوشی و لبتابم دسترسی کامل دارد. در اولین فرصت تعویض رمزها را به ایشان میگویم. فرزندانم هم به وقت نیاز از گوشی من استفاده میکنند. ارتیاطات مورد نیاز برای شبکه های اجتماعی مدرسه، روی همراه من یا مادرشان هست. بچه ها، خصوصا فرزند خردسالم که دو سه تا بازی بچه گانه روی آن نصب کرده است. برای همین روی گوشی ام یا شبکه های اجتماعی ام دست از پا خطا نمیکنم. هر سوراخی را سر نمی زنم. و حواسم کاملاً جمع است که این گوشی دست بچه می افتد. موارد ایمنی را هم کاملا به فرزندانم یاد داده ام تا مشکلی پیش نیاید. گوشی برای اهل خانواده حریف خصوصی نیست. و اگر کسی آنرا اینگونه تعریف کرد، دیر یا زود بچه هم حریم خصوصی سفت و سخت خودش را تعریف میکند. تنها راه امنیت واقعی، پرهیز از وسوسه ها و شلختگی های مجازی است نه قفل و بست و محدودیت.
    • AU ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      10 0
      آقای 11:10 دقیقه، من پدر سه فرزند هستم. گوشی من یک گوشی تخصصی است که باهاش کارهای کسب و کارم را هم انجام میدهم و همه گونه رمز روی آن گذاشته ام. ولی نه برای اعضای خانواده. همسرم به همه اطلاعات گوشی و لبتابم دسترسی کامل دارد. در اولین فرصت تعویض رمزها را به ایشان میگویم. فرزندانم هم به وقت نیاز از گوشی من استفاده میکنند. ارتیاطات مورد نیاز برای شبکه های اجتماعی مدرسه، روی همراه من یا مادرشان هست. بچه ها، خصوصا فرزند خردسالم که دو سه تا بازی بچه گانه روی آن نصب کرده است. برای همین روی گوشی ام یا شبکه های اجتماعی ام دست از پا خطا نمیکنم. هر سوراخی را سر نمی زنم. و حواسم کاملاً جمع است که این گوشی دست بچه می افتد. موارد ایمنی را هم کاملا به فرزندانم یاد داده ام تا مشکلی پیش نیاید. گوشی برای اهل خانواده حریف خصوصی نیست. و اگر کسی آنرا اینگونه تعریف کرد، دیر یا زود بچه هم حریم خصوصی سفت و سخت خودش را تعریف میکند. تنها راه امنیت واقعی، پرهیز از وسوسه ها و شلختگی های مجازی است نه قفل و بست و محدودیت.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      4 9
      در دنیا امروز اگر از گوشی و اینترنت آگاهی نداشته باشید کلاهت پس معرکه است و تبلت هم برای محصل و مدارس طراحی شده است آنچه مهم است فرهنگ سازی درست از این ابزار ها هستند و محدود کردن دسترسی کودکان در تنظیمات گوشی و تبلت ها که در تمامی گوشی ها و تبلت ها موجود است
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      7 0
      ۱۵:۰۵ داستان نباف. در دنیای امروز، بچه نیاز به گوشی و اینترنت و اطلاع از اخبار جهانی! نداره. فرهنگ‌سازی هم بر روی افراد بالغ و عاقل جواب میده نه بچه کوچک. هدف تو تخریب فرهنگ اسلامی و خانواده ایرانی هست.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 1
      احسنت، اما متاسفانه اکثر مشکلات بعد از دانشگاه رفتن این بچه ها شروع میشه، اون وقته که میخوان تلافی عمری محدودیت رو در بیآرن. کارتان درسته اما روش ها هستن که تاثیرگزارن.
  • محسن آزاد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    4 10
    بیگناهه تبرئه میشود دیه کامل به خانواده متوفی پرداخت شود در صورت نیاز داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای به همراه آنتی سایکوتیک خفیف تجویز خواهد شد
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    42 1
    چرا بعضی خانواد ها بیخیالن دختر زیر هجده سال اصلا نباید گوشی داشته باشه
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 19
      ربطي به گوشي نداره!!
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    30 1
    گوشی دست بچه ها ندهید من دخترم تا زمانی که وارد دانشگاه نشد براش گوشی نخریدم هر چقدر هم نق زد و گلایه و قهر کرد اهمیتی ندادم ، گوشی در حال حاضر مثل چاقویی در دست بچه است
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      حالا شما برای دخترتون نخریدید. من خودم تا پیش از دانشگاه گوشی نخواستم و نخریدم، با این که اون زمان هم گوشی بود.
  • دایی جواد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    26 10
    خخخخ. اتباع کشور دوست و همساده «سوییس»، از بچگی سلاخی کردن رو مشق می کنند. از هیچی شانس نیاوردیم در این بلاد، حتی از «کشور دوست و همساده». خدا به داد ما و بچه هامون برسه و بر باعث و بانی این هجوم ملخ وار لعنتتتتت!
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      14 18
      خنگول، می گه مقتول از اتباع بوده، هویت قاتل رو که نگفته که زود قضاوت می کنی، همه جا خوب و بد هست. بعدش هم دانش آموزان آمریکایی که همکلاسی ها و معلم هاشون رو به رگبار می بندن لابد نایس و آخر دموکراسی اند.
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      11 2
      قطعا قاتل افغانی بوده و البته رویه رسانه ها سالها اینه که قتل و جنایات اتباع افغانی را پنهان کنند!!! عزیزانی که اژ قاتلین افغانی حمایت می‌کنند و فرمایش میکنند که همه جا قاتل داره!!!! اینها در کشور ما میهمان هستند !! سالهاست در بهترین شرایط از امکانات وطن ما استفاده می‌کنند! جرم و جنایت ت سط آنها یعنی قدر ناشناسی و نا مردی! برگردند کشورشان آنجا همدیگر را تکه و پاره کنند !!
    • عمو کوروش DE ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 11
      مطمئن باش نسخه های وطنی خیلی وقته به بازار اومده ولی سانسور کردن چون گوشی به دست بچه های وطنی زودتر از بچه های اتباع رسیده. شما یک فکری به حال وزیر فناوری اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش و وزیر فرهنگ بکن.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      8 1
      نگو الان اتباع سویس میان به اسم کاربران ایرانی نصیحتت میکنن که تو منافقی و قصد تفرقه اندازی داری
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 5
      نادان مگه افغانستان فقط همسایه ایران میباشد ؟ امار سقط دختران زیر 13 سال بی شوهر انگلیسی به گفته خودشان حداقل 20 درصد میباشد
    • امید IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 4
      نژاد پرست غرب گدا مگر در آمریکای عزیزت هر روز صدها کشتار با سلاح وجود ندارد؟؟
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    16 0
    خدایا چی مشنویم؟! بچه ده ساله!
  • DE ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    10 2
    فیلم خشن و جنایی ساخت همون کشوریه که همیشه نگران حقوق بشره یعنی امریکا.
  • DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    10 0
    فضای مجازی شده قاتل انسانها ، قاتل خانواده ها ... فرقی بین انسانها نیست ، تفاوت در تربیت و مراقبت از فرزندان است. نیکا و امثال او و این دختر بچه و خیلی از بچه ها قربانی والدین ، فضای مجازی ، آزادی کاذب در زندگی روزمره ، بی خیالی اولیاء و ... میشوند.آقا و خانم محترم ، والدین گرامی اگر مواظب نباشید عزیزانتان در خطر قرار میگیرند. فضای مجازی ذهن و روح بچه هایتان را نابود میکند.تفکر زن ،زندگی، آزادی چیزی نیست جزء یک فریب و نیرنگ شیطان. تا دیر نشده مراقب خانواده هاتون باشید که یانکیها از طرق مختلف انسانها را هدف قرار میدهند، یکی با وسوسه خیالی زندگی بهتر ، از طریق نیروی نظامی و بمب و.. واز همه مهمتر گشودن دنیای جهنمی فرهنگی از طریق اینترنت.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 0
    شک نکنید اون دختر خانواده درستی نداشته. وقتی جرم و جنایت در خانواده عادی باشه همچین اتفاقی میفته . یکم به معضل حاشیه نشینی و تربیت فرزندان حاشیه نشین ها دقت کنید.
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      2 0
      البته بعید هست دختره قاتل باشه. شایدم یکی از بزرگترهای خانواده اش قاتل واقعی هست. به ه ر حال دختر بچه ۱۰ ساله حکمش قصاص که نیست که. به نظر مشکوک میاد. باید جهت یافتن قاتل واقعی تحقیق بیشتری انجام شود. گذاشتن فیلم قتل و آدم کشی در گوشی دختر ده ساله میتونه از روی عمد بوده باشه جهت رد گم کنی تا قاتل اصلی لو نرود.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    6 0
    آخه دختر ۱۰ ساله گوشی میخواد چیکار پدر و مادر بیشعور
  • جواد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    10 0
    کشور را افاغنه گرفتن بزودی. ایران میشه افغانستان غربی. جلو خونه اتباع رد میشیم گویا از جلو مدرسه رد شدیم پراز بچه همشون با خون ریختن بزرگ شدن سالی حدود پنج هزار همت بهشون یارانه نون بنزین آب برق گاز ووووو می‌دیم اکثرشون هم وهابین. وبا سرعت دستگاه کپی بچه میارن. تغییر بافت جمعیتی حتمیس
  • DE ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 1
    این دختر بچه 10 ساله دقیقا یک پوریا ذرتی آفتابه مسی قمقمی کلاه یک بچه کلاغی بنام شهین نجفی یا یک مریم قجر عضدانلولو قجر قوجور کمپانی فسق و فجور یا یک متوهم بدبختی مانند توماچ موماچ زالوئی.....یا رئیس بنگاه کاسبی زن زندگی آزادی ...میتونه بشه چون همشون دقیقا همینطور هستند.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    11 1
    افغانی ها را بیرون کنید قبل از آنکه دیر بشه
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 0
    بلا به دور
  • محمد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 8
    این اتفاقات درهرجای دنیا می افتد وربطی به قوم وجنس خاصی ندارد وبعضی وحتی بیشتر افغانیهای مقیم ایران از خیلی ازخود ایرانیان سالمتر ودرست کارترند ودر ایران مهمانند
    • مستضعف IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 0
      احمق
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 0
      تو قطعا یا افغانی هستی یا بابات افغانیه. مردک نفهم 10 میلیون افغانی دارن بالای 50 درصد جنایتها رو تو این کشور مرتکب میشن بعد تو زر میزنی اینا بهتر از ایرانی ها هستن؟
    • DE ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      1 0
      افغاني جون همين چند روز پيش گزارشي منتشر شد كه ٤١ درصد موارد آزار جنسي در آلمان توسط افاغنه انجام ميشه! منفورترين آدم هاي دنيا هستيد
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    معصومیت هم دیگر وجود نداره ؟
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 0
    من وقتی از سربازی اومدم یکسال کار کردم تو سن 22 سالگی گوشی خریدم
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 1
    بعضی واقعا نادان بار اومدند. نژاد باعث نمیشه کسی بزه کار بشه، بلکه بی کسی و غریبه بودن، مشکلات مربوط به مهاجرت، شرایط اقتصادی و فرهنگی که این افراد رو احاطه کرده و بلاتکلیفی مهاجرین که باعث عدم برنامه ریزی میزبان برای آنها میشه، باعث میشه همیشه آمار بزه بین مهاجرین بالاتر از بومی ها باشه.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      روشنفکر
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
      0 0
      بله مهاجرت و مهاجر پذیری معضل است! اما هیچ جای دنیا مثل ایران مهاجرین انقدر راحت و آرام زندگی نمیکنند و بدون زحمت ساکن می‌شوند و درآمد دارند و با وقاحت جنایت نمیکنند !! افغانی مهاجر نیست انگله!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس