کد خبر 1600399
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
اقدام باشگاه پرسپولیس برای حفظ ستاره ازبکستانی

باشگاه پرسپولیس با توجه به درخشش ستاره این تیم به دنبال افزایش مدت قرارداد وی است.

به گزارش مشرق، در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در شرایطی که همه منتظر انتقال اوستون اورنوف هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان به استقلال بودند، این بازیکن در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای با قراردادی یک و نیم ساله به رقیب این تیم یعنی پرسپولیس پیوست.

سرخ‌پوشان با حضور این ستاره ازبکستانی جان دوباره‌ای گرفتند و حالا اورنوف در کمتر از ۵ ماه تبدیل به ستاره بی چون و چرای قرمزها شده و محبوبت خاصی را در بین تماشاگران پیدا کرده است. اورنوف در ۱۱ بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته است موفق شده ۵ بار برای قرمزها گلزنی کند.

حالا با درخشش این هافبک ۲۳ ساله و پیشنهاد احتمالی تیم‌های خارجی به وی، مدیریت باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و در تلاش است تا به منظور حفظ این ستاره ازبکستانی مدت قرارداد اورنوف را افزایش دهد. مذاکرات اولیه در این خصوص صورت گرفته و طرفین منتظر پیشنهادات یکدیگر هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاسین IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 3
    هر چه آبرو بود از بین رفت بالاخره دروغ و دغل و کلک و بار کج به منزل نمی رسد عده ای قلیل بودند که فکر می کردند جام های گئوتپولیس واقعی است برای ایشان هم محرز گردید.لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
    • کارگر IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      2 0
      مبلغ قراردادش از کجا پرداخت میشود ؟ لژیونرهایی که اتباع کشورشان متهم به اعمال تروریستی اند چه لزومی دارد بیایند ایران ؟ بعد کشتار سالن کنسرت کروکوس سیتی هال مسکو تردد اتباع تاجیکستان در روسیه محدود و بسیاری اخراج شدند. ترکیه بدون ویزا اجازه سفر به تاجیک ها نمیدهد. تروریست های شاهچراغ اتباع کدام کشور بودند ؟ باشگاه های فوتبال خودشان انگل اند تولید انگل هم میکنند. فراکتال مافیایی انگل تباران !
  • ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 2
    با سلام 21.57 بزرگوار این بنده خدا اورونوف ازبکستانی هست خودتو اذیت نکن
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 0
    به نظرم لنگ باید تلاش کنه افشاریان رئیس کمیته داوران باقی بمونه و داورانی مثل برادران حیدری و عرب براقی و بنیادیفر و کوپال ناظمی و اشکان خورشیدی بازنشسته نشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس