کد خبر 1600147
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
ربیعی: هرکس بازی ما با استقلال را ندید ضرر کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی باکیفیت و تماشایی بود و کسانی که این بازی را ندیدند، ضرر کردند.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: ابتدا باید به هواداران استقلال تبریک بگویم بابت این پیروزی و به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم. بازی با کیفیت و تماشایی بود و کسانی که این بازی را ندیدند ضرر کردند.

وی ادامه داد: با برنامه بازی کردیم می‌دانستیم استقلال از کناره‌ها خوب نفوذ و در بازی مستقیم عالی عمل می‌کند برای همین آنها را مهار کردیم.

ربیعی افزود: فکر می‌کنم ١۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم را از دست دادیم و به بچه‌ها تاکید داشتیم به هیچ وجه عقب نکشند. متاسفانه زمانی که قصد تعویض داشتیم گل مساوی را خوردیم. اگر توپ از زمین خارج می‌شد و تعویض می‌کردیم گل نمی‌خوردیم.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نزدیم و استقلال ۲ گل قشنگ زد که باید بگویم بازیکنان خارجی این تیم نقش تعیین کننده‌ای داشتند. همه بضاعت ما این است. شاید برخی‌ بگویند اگر در صحنه آخر دانیال ایری توپ را می‌زد این اتفاق نمی‌افتاد اما او فقط ۱۹ سال دارد و یک اشتباهی کرد.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی حیاتی، با ۵۷ امتیاز به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد. ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    من خیلی وقته بازیهای مزخرف داخلی رو که جز حاشیه چیزی نداره نگاه نمیکنم. بذار ضرر کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس