کد خبر 1600758
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
واکنش وزیر ورزش به التهابات و بداخلاقی‌های لیگ‌برتر

وزیر ورزش و جوانان نسبت به التهابات و بی‌اخلاقی‌های این روزهای فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی عصر چهارشنبه در فینال جام یونس شکوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و افرادی که در گروه سنی پیشکسوتان حضور پیدا می‌کنند در سال‌های نه چندان دور خدمات بسیاری به فوتبال ایران داشته‌اند و قدردان این عزیزان هستیم و حضور بین آن‌ها برای ما لذت بخش است و باید این روحیه و انرژی را به جامعه تزریق کنیم.

وی در مورد التهابات اخیر فوتبال ایران در حوزه فرهنگی و اخلاقی، بیان کرد: این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است و سازمان لیگ وجود دارد و بخش‌های مختلف فوتبال ایران متولی دارند و هر کدام در راستای وظایف قانونی خود باید عمل کنند و در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این نکات اشاره کردیم و در خواست دقت بیش‌تر در روزهای پایانی لیگ فوتبال ایران را در حوزه فرهنگی و داوری داشتیم تا هواداران دغدغه‌ای ‌نداشته باشند و در راستای آرام‌سازی ورزش ایران گام بردارند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب سازمان لیگ چهار هفته پایانی لیگ را به بهترین شکل مدیریت کنند و لیگ را به سرانجام برسانند، ‌عنوان کرد: در نامه به رییس فدراسیون فوتبال تمامی دغدغه‌ها را مطرح کردم و بنیان ورزش ایران و انقلاب ایران مسائل فرهنگی است و این مساله به تمامی مدیران ورزش ایران تاکید می‌شود و فوتبال به دلیل همه‌گیر بودنش حساسیت و نقش بیش‌تری دارد و از تمامی فدراسیون‌ها درخواست کرده‌ایم برای هر اقدامی در هر رشته ورزشی پیوست فرهنگی داشته باشند و تا نگرانی‌های موجود برطرف شود.

هاشمی افزود: در دیدار سال گذشته با رهبری تاکیدهای رهبری ناظر بر برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی بود که از سوی فدراسیون‌ها و ورزشکاران ما مدنظر قرار گرفته است و جای تقدیر و تشکر دارد اما اگر مساله‌ای وجود داشته باشد که عامل آسیب فرهنگی باشد مجموعه ورزش کشور باید توجه ویژه‌ای به این مساله داشته باشیم.

او در مورد شرایط نامناسب زیرساخت‌های ورزش ایران نیز، گفت: می‌دانیم باشگاه‌های ما کم‌تر دارای زیرساخت هستند و ورزشگاه‌ها عموما اجاره‌ای هستند و سعی داریم ورزشگاه‌هایی که متعلق به ورزش کشور است به‌روزرسانی کنیم تا تمامی بخش‌ها از این ظرفیت استفاده کنند که به طور مثال در قانون بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه آزادی در نظر گرفته‌ایم که عموم این بودجه مربوط به حوزه فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که برخی باشگاه‌ها در استان‌های مختلف نیز دارای زیرساخت هستند، گفت: باید با برنامه‌ریزی شرایطی داشته باشیم که هواداران بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در ورزشگاه‌ها حضور یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناهید IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    به پرسپولیس در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط استقلالی های حکومتی ظلم شد. اکنون با زخم به پرسپولیس مردمی ظلم می کنند. میدان گازی آرش حق کویت و عربستان سعودی است.
  • حمید IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    باز هم داورها دارند به پرسپولیس ظلم می کنند تا هاشمی قهرمان بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس