کیهان

سازمان منافقین هم وقتی رادیو بغداد از آنها تعریف و تمجید کرد، یک بیانیه بلند و بالا علیه صدام صادر کردند و در صفحه اول نشریه‌شان هم به چاپ رساندند ولی چند ماه بعد جزو ابواب جمعی ارتش عراق شدند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در گفت و شنود امروز خود نوشـت:

گفت: بعد از اعتراف «رکس تیلرسون» وزیرخارجه آمریکا که گفته بود با حمایت برخی جریانات میانه‌رو در داخل ایران قصد براندازی جمهوری اسلامی ایران را داریم، ‌تعدادی از مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه بیانیه‌ای داده‌اند و از آمریکا اعلام برائت کرده‌اند!


گفتم: حالا از کجا فهمیدند که منظور وزیرخارجه آمریکا همین مدعیان اصلاحات و امثال آنها هستند؟!


گفت: خواسته‌اند کسی درباره آنها فکر بد نکند!


گفتم: سازمان منافقین هم وقتی رادیو بغداد از آنها تعریف و تمجید کرد، یک بیانیه بلند و بالا علیه صدام صادر کردند و در صفحه اول نشریه‌شان هم به چاپ رساندند ولی چند ماه بعد جزو ابواب جمعی ارتش عراق شدند.


گفت: باید از آنها پرسید؛ کدام‌یک از مواضع و عملکرد شما با اهداف اعلام شده آمریکا متفاوت است که حالا ادعا می‌کنید شما منظور آمریکا نبوده‌اید؟!


گفتم: چه عرض کنم؟! یارو توی خیابون بدجوری احتیاج به دستشویی پیدا کرده بود ولی هر چه می‌گشت، یک جایی که سرویس بهداشتی داشته باشد یا خلوت باشد، پیدا نمی‌کرد. با عجله وارد ساختمانی شد و در یک محل تاریک مشغول شد که ناگهان دهها نورافکن و پروژکتور روشن شد و... خب! چه می‌دونست که رفته روی «سن تئاتر» و آبروریزی میشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    10 2
    تیلرسون تا دهن باز کرد گربه دزده خودش لو داد
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    3 1
    واقعا" دمت گرم حاج حسین خیلی بامزه بود . فقط یه چیز دیگه هم با دستشویی ارتباط تنگاتنگ داره اونم برجامه که قبل از بیرون اومدن باید سیفونو روش کشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس