کد خبر 659423
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف و تأثر از حادثه رخ داده برای قطار مسافربری تبریز ـ مشهد گفت: خواستار بررسی موضوع در همه سطوح برای مشخص شدن علت حادثه هستیم و قطعاً در نخستین روز کاری مجلس، وزیر راه و شهرسازی را برای پاسخگویی به مجلس فرا خواهیم خواند.

به گزارش مشرق، ضیاالله اعزازی اظهار داشت: به مردم اطمینان می‌دهیم با خاطیان حادثه قطار مسافربری تبریز ـ مشهد در هر رده‌ای که باشند برخورد شده و مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به حادثه دیروز برخورد دو قطار مسافربری که عازم مشهد مقدس بودند و منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد، با اظهار تأسف و تأثر خواستار بررسی موضوع در همه سطوح برای مشخص شدن علت حادثه شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون تمام مردم ایران و علی‌الخصوص آذربایجان خود را داغدار این فاجعه مصیبت بار می‌دانند؛ گفت: این واقعه دلخراش و غم انگیز را به مردم و بخصوص خانواده‌های بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و این اطمینان را می‌دهم با افرادی که با اهمال و کوتاهی در انجام مسئولیت خود در هر رده‌ای که باشند مجلس با تمام قدرت وظیفه پیگیری و نظارت را انجام خواهد داد.

اعزازی با اشاره به تعطیلی مجلس شورای اسلامی در این ایام خاطرنشان کرد: قطعاً در نخستین روز کاری مجلس وزیر راه و شهرسازی را برای پاسخگویی به مجلس خواهیم کشاند.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده قانونی مردم در خانه ملت به جد این موضوع را پیگیری می‌کنم تا با معرفی مسببان این حادثه به افکار عمومی پاسخ دهند.

گفتنی است، روز جمعه پخش خبر برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که یکی از آن ها از تبریز به مقصد مشهد مقدس عازم بود و منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، مردم کشورمان را در بهت و حیرت فرو برد و عده‌ای از مردم غیور آذربایجان را نیز که عزیزانشان با این قطار عازم مشهد مقدس بودند، در نگرانی محض قرار داد.

این حادثه مصیبت بار همچنین واکنش مسئولان کشور و رسانه های مختلف را در بر داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس