کد خبر 659547
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه وزیر راه باید مسئولیت حادثه تصادق قطار را بپذیرد گفت: مجلس برای جلوگیری از تکرار اینگونه حادثه وزیر راه و شهرسازی راجهت استیضاح به خانه ملت می کشاند.

به گزارش مشرق، احمد علیرضا بیگی ضمن تسلیت مصیبت سانحه قطار تبریز-مشهد که منجر به کشته شدن تعدادی از هم وطنانمان شد، گفت: مجریان باید در اموری که با جان مردم سرو کار دارد نظارت و مراقبت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، حادثه قطار تبریز- مشهد را محصول بی دقتی، عدم کنترل و عدم مراقبت خواند و گفت: این غفلت نتیجه دردناکی داشت که مردم آذربایجان را عزادار کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از اختیارات نظارتی خود برای بررسی حادثه و شناسایی افراد مقصر استفاده خواهد کرد. در چنین مواردی مسئولیت حادثه بر عهده وزیر مربوطه است و وزیر راه باید پاسخگوی این قصور باشد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده مجلس از اختیارات نظارتی گفت: کنترل و نظارت وظیفه مجلس است و مجلس شورای اسلامی باید با قاطعیت به این حادثه ورود کرده و کوتاه نیاید تا این گونه حوادث دیگر تکرار نشود.

نماینده مردم تبریز ابزار نظارتی مجلس در حادثه قطار تهران مشهد را استیضاح وزیر راه و شهرسازی خواند و گفت: وزیر باید مسئولیت حادثه را بپذیرد و پاسخگو باشد. زیرا مردم آذربایجان به خاطر قصور برخی مسئولان داغدار شدند.
 
 
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شاهد ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    از آب اين مخلس بخاري در نمياد. مجلسي كه با تاكيدات مكرر رهبري و پيگيري افكار عمومي در خصوص فيش هاي حقوقي طرح شفاف سازي حقوق ها رو به راحتي رد مي كنند و يا براي لغو قانوني سخنراني فردي معلوم الحال اين همه آب تو آسياب دشمن مي ريزن و يا با تهمت و افتراء به دستگاه محترم قضايي حمله مي كنند و يا با جمله "آيا براي شما كافي نيست" از يك شخصي كه قرار است وزارتخانه اي را اداره نمايد دفاع مي نمايند، هيچگاه نبايد انتظار پيگيري حقوق مردم را داشت. تعدا كثيري از اينان ذخاير نظامند! كه بر اثر حادثه و دقيق عمل نكردن برخي سياسيون پايبند به نظام و حامي حقيقي مردم، در مجلس حاضر شده اند و به زودي تبعات عمل نكردن به قانون و مطالبات مردمي دوريشان به سر خواهد رسيد.
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    شماها قبل از حادثه باید اقدئام کنید نه بعد از حادثه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس