کد خبر 659453
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از آخوندی وزیر راه و شهرسازی خواست برای مرهم گذاشتن بر دل داغ‌دیدگان حادثه دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت‌خوان سمنان از سمت خود استعفا کند.

به گزارش مشرق، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت به مردم شریف تبریز و سمنان به دلیل حادثه برخورد دو قطار در سمنان اظهار داشت: وزیر در سال 93 اعلام کرد این خط قطاری کاملاً الکترونیکی شده بنابراین وقتی خط الکترونیک می‌شود مفهوم این است که نیروی انسانی دیگر در آن نقشی ندارد.

وی افزود: اگر واقعاً خط ریلی ایستگاه هفت‌خوان دامغان - سمنان الکترونیکی شده است بنابراین اگر خرابی صورت می‌گیرد باید کل سیستم مطلع شود و سریعاً از وقوع حادثه احتمالی جلوگیری کنند. بنابراین اگر سیستم الکترونیک شده، چرا چنین اتفاقی رخ داده است و اگر الکترونیک نشده پس چرا به مردم دروغ گفتید. این نشان می‌دهد که بی‌کفایتی در این زمینه وجود دارد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه مسئول اصلی این حادثه شخص وزیر راه است، گفت: آقای آخوندی باید پاسخگو باشد و محترمانه برای اینکه مرهمی بر دل داغ‌دیدگان بگذارد بهتر است استعفا دهد چرا که این خطا بزرگ و قابل اغماض نیست.

فروزنده تأکید کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس که در مقابل مردم مسئول هستند این حادثه دردناک را جدی بگیرند. چرا که حقیقتاً کشته شدن زائران امام رضا (ع)‌ دردناک‌تر از حادثه‌های کوچکی است که دولت و رئیس جمهور به طور ویژه پیام تسلیت صادر می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    به وزیر چه ارتباطی داره که یه نفر با تصمیماتش باعث این فاجعه شده
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    ملت را به خاک سیاه نشاندید شما اصول گرایان
  • ناشناس ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    استعفا...استعفا
  • مردم ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    مسئولان ما عاشق مسئول شدن هستن چون هیچوقت خود را در مقام پاسخ نمیبینند و همیشه حکم میکنند .
  • اکبر مهدوی ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    راه اهن ما سنتی است هنوز نتوانسته سیستم های خود رابروز کند بیشتر شهرها راه اهن انها دوربین مداربسته ندارند.
  • داودی زنجانی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    با استعفا مشکل داغ دیدگان حل می شود بلکه مقصرین اصلی حادثه به اشد مجازات برسند تا اینه عبرتی برای ایندگان باشند
  • صدف ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    مگر در زمان خاتمی، فرهادی بعد از ماجرای خون های آلوده و کشتن چند هزار نفر و مبتلا شدن چند هزار نفر به هپاتیت و ایدز استعفا داد که این هم استعفا بده !!!!!!!!!!!فرهادی با آن پرونده سنگین خونهای آلوده الان وزیر علوم هست اگر من بودم به جای این دو بدون اغراق عرض میکنم فقط با شلیک گلوله به مغزم کمی از داغ افراد داغدار میکاستم . اینها با تصادف قطار به یک بار به کام مرگ فرو رفتند گناهان مادران و پدران افرادی که در زمان فرهادی به هپاتیت و ایدز مبتلا شدند چیست که فرزندانشان روزی چند بار میمرد . آیا فرهادی راضی میشود یک قطره از خون افراد مبتلا در پرونده خون آلوده به رگ فرزندش تزریق شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    استعفا كه نمي دهد هيچ تشويق هم ميشود حالا ببين!!!
  • مشتی ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    فقط استعفا به عنوان نشان دادن بی لیلاقتی فرد در کشورهای توسعه یافته مانند ژاپن -کره و...برای نخست وزیر و وزراء معنی دارد!!! در ایران جان انسانها برای برخی مسئولین بالا دست زیاد محلی از اعراب ندارد وبه فرموده وزیر محترم همه مسافران بیمه بوده و دیه به خانواده قربانیان تعلق خواهد گرفت!!! حال ایا خانواده ای که 2جوانش را از دست داده و یا مادرشان و یا پدرشان و یا تک دخترشان رااز دست داده پول مرحم درد شان خواهد بود؟؟
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    مشکل اینه که هر مسئولی اشتباه فاحش میکنه، بجای محاکمه، در بدترین حالت یا استعفا میده یا برکنار میشه.
  • حیدر ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    این قصه هم مثل بقیه قصه ها، مثل حقوق های نجومی و... ماست مالی میشه میره اینجا ژاپن نیست که دولتش برای حقوق مردم ارزش قائل باشه. اینجا جان مردم هم بی اهمیت شده حقوق مردم که هیچ. خیالتان راحت وزیر به این راحتی کنار نمیره. فعلا مدیرعامل راه آهن رو قربانی کرده.
  • ناشناس ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    به همین خیال باش که این آقا استعفا بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس