کد خبر 651289
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

نائب رئیس شورای حشدالشعبی با بیان اینکه ترکیه تلاش می‌کند داعش در منطقه باقی بماند، به این کشور توصیه کرد که دست از دخالت برداشته و از عراق خارج شود.

به  گزارش مشرق به نقل از المیادین، ابومهدی المهندس نائب رئیس شورای حشدالشعبی (نیروهای داوطلب مردمی) عراق گفت که عربستان و برخی کشورهای عربی خلیج فارس منابع مالی گروه تروریستی داعش را تامین می‌کنند.

مهندس با بیان اینکه راه داعش از سوریه به عراق از ترکیه آغاز می‌شود، تاکید کرد که نیروهای حشدالشعبی طی دو روز آینده پایان مرحله دوم عملیات در محور غربی موصل را اعلام خواهند کرد.

نائب رئیس شورای حشدالشعبی اظهار داشت که نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند در روز ششم عملیات خود در محور غربی موصل، راه امدارسانی به تروریستها بین موصل و رقه را قطع و بیش از 2 هزار کیلومتر مربع از سرزمینها را از لوث داعش آزاد کنند.

مهندس تاکید کرد که گروه تروریستی داعش توان رویارویی با نیروهای عراقی و نیروهای داوطلب مردمی را ندارد، زیرا ما در تجارب قبلی موفق شدیم داعش را شکست بدهیم.

وی در ادامه افزود: نیروهای ترکیه در منطقه مشخصی از موصل حضور دارند و همانطور که در گذشته از داعش حمایت کردند، اکنون نیز برای حمایت از داعش تلاش می‌کنند.

نائب رئیس شورای حشدالشعبی با بیان اینکه ترکیه تلاش می‌کند داعش در منطقه باقی بماند، به این کشور توصیه کرد که دست از دخالت برداشته و از عراق خارج شود.

مهندس گفت: دولت داعشی بین موصل و رقه برای همیشه به پایان رسید و ما طی روزهای آینده راههای ارتباطی این دو شهر را به طور کامل قطع خواهیم کرد و برای غلبه بر داعش در تلعفر خودمان را آماده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر نیروهای عراقی بخواهند، ما خودمان را برای نبرد علیه داعش در مرکز موصل آماده خواهیم کرد.

نائب رئیس شورای حشدالشعبی همچنین از وجود داعشی‌های تبعه ترکیه در تلعفر در غرب موصل پرده برداشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    ترکیه واقعا از دست رفت! به خاطر حماقت اردوغان و قماش پان ترک های گرگ صفت دیگه نمی شه به ترکیه به عنوان کشور نگاه کرد! مرگ بر ترکیه دوست همیشگی دواعش وحشی
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    تا اردوغان هست داعش هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس