نیروهای دموکرات سوریه اعلام کردند که تا ساعتی دیگر عملیات آزاد سازی شهر رقه با همکاری ائتلاف ضد داعش آغاز می‌شود

 به گزارش مشرق، نیروهای دموکرات سوریه اعلام کردند که با همکاری ائتلاف ضد داعش قصد انجام عملیات گسترده‌ای برای بیرون راندن داعش از رقه را دارند.

پایگاه خبری «السیاسی»، گزارش داد در اولین گام این عملیات که به زودی آغاز می‌شود ابتدا رقه محاصره شده و بعد از آن حمله به این شهر اجرا خواهد شد.

علاوه بر نیروهای کُرد دموکرات سوریه که به وسیله ائتلاف ضد داعش تسلیح شده‌اند برخی نیروهای عشایری نیز در این عملیات حضور خواهند داشت.

برخی منابع نزدیک به نیروهای دموکرات سوریه اعلام کرده‌اند این نبرد از چند محور از جمله منطقه «عین عیسی» که در 35 کیلومتری مرکز رقه واقع شده، آغاز خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مرگ بر آمریکا ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 1
    اگر بجای عبارت : ««اعوذ بالله من الشیطان الرجیم»» بگوییم: ««مرگ بر آمریکا»» هیچ تفاوتی نمیکند. آمریکا چه خوابهای وحشتناکی برای این منطقه دیده است؟؟؟ آمریکا خودش داعش را ایجاد کرد آمریکا خودش با همراهی حلقه دنیاطلبان نگون بخت مانند ترکیه ، اردن، عربستان، امارات، قطر و کردستان عراق تصمیم گرفت این منطقه را به آشوب بکشاند و بعد سر فرصت تقسیم غنائم و سرزمین ها را سامان دهد!!! در این میان کردها را جلو انداخت کردها به طمع تصاحب رقه قصد دارند تا این منطقه را اصطلاحا آزاد کنند اما باید واضحتر بگوئیم آنها با وساطت شیطان بزرگ و تبانی های صورت گرفته بصورت مسالمت آمیز رقه را از داعش تحویل میگیرند!!!! حالا این وسط شاید چندتا تق و توقی هم راه بیندازند!!! و یا صرفا در اخبار ساختگی و دهن پرکن، هیاهو راه بیندازند! اما واقعیت این است که بعد از داعش و تروریست های ناخوانده در منطقه، بشار اسد باید خود را آماده جنگ های طولانی با کردها بکند!!! غربیها نخواهند گذاشت این منطقه به آرامش برسد.
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    ارتش سوریه نباید اجازه دهد رقه به تصرف آمریکایی ها در بیاید و باید با 5000 نیرو این شهر را تصرف کند تصرف رقه پایان کار مقاومت خواهد بود
  • یک ترک ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    حرف هادی العامری فرمانده حشد عراق مبنی بر درخواست اسد و اجازه عبادی یک حرف چرتی است باید حشد سریعا نیرو برای سوریه بفرستد به حومه دمشق بفرستد تا نیروهای محاظ دمشق بتوانند به رقه اعزام بشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس