سخنگوی عصائب اهل‌الحق عراق با بیان اینکه آمریکا و عربستان از تجاوز ترکیه به خاک عراق حمایت می‌کنند، گفت: در صورت تعرض نظامیان ترکیه به نیروهای بسیج مردمی در عملیات موصل همه گزینه‌ها برای پاسخ به آنکارا روی میز است.

 به گزارش مشرق، «جواد الطلیباوی»، سخنگوی نظامی جنبش عصائب اهل الحق از نیروهای بسیج مردمی عراق با بیان اینکه تجاوز ترکیه به خاک عراق اتفاقی ناگهانی و ناشی از تک روی این کشور نبوده افزود: کشورهایی بیگانه و در راس آن آمریکا، قطر، عربستان و امارات حامی تجاوز ترکیه هستند.

وی با اشاره به همدستی برخی طرف های سیاسی غرب‌گرا در عراق گفت: زیاده خواهی مقامات کردستان عراق در خاک استان نینوا نیز به بقای مداخلات ترکیه در عراق کمک کرد.

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد: نیروهای ما هنگامی که به استان نینوا رسیدند تا در عملیات آزادسازی آن شرکت کنند نقشه هایی برای مقابله با داعش وضع کردند و همچنین نقشه هایی را برای پاسخ به هر حمله نظامیان ترکیه یا غیر آن را تدارک دیده اند.

الطلیباوی گفت: همه گزینه ها در مقابل ما برای پاسخ به تجاوز بیگانگان مطرح است و هیچ خط قرمزی برایمان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اگر ترکیه نظامیان ما را که در جبهه غرب استان نینوا مستقر هستند هدف بگیرد پاسخ ما خارج از جبهه های نبرد خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    همه کشورها محکوم شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس