کد خبر 650526
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

منابع سوری از ادامه درگیری‌ها در تمام جبهه‌های حلب و شکست تازه‌ترین حمله تروریست‌ها در غرب این شهر خبر دادند.

 به گزارش مشرق، منابع میدانی گزارش دادند درگیری‌ها در تمام جبهه‌های حلب همچنان ادامه دارد به طوری که محور پروژه مسکونی 1070، ضاحیه‌الاسد، جمعیه الزهراء و منیان شاهد حمله گسترده گروه‌های تروریستی بوده است، اما آنها نتوانسته‌اند پیشروی کنند.

گروه‌های تروریستی تشکیل دهنده باند موسوم به جیش الفتح حملات خود به محور غربی را با هدف اشغال مجدد روستای«منیان»(برخی آن را شهرک می‌خوانند) ازسرگرفته‌اند، اما در این راه ناکام مانده‌اند، این در حالی است که صداهای شلیک گلوله‌های توپ و تیراندازی درگیری‌های شدید در محله‌های مختلف حلب شنیده می‌شود.

به گفته منابع میدانی، این حمله تروریست‌‌ها به مثابه آخرین تلاش آنها برای نزدیک شدن به محور غربی شهر حلب است، این منابع اعلام کردند مرحله نخست حملات تروریست‌ها، شدیدترین حمله بود که ارتش توانست آن را دفع کرده و خودروهای بمب‌گذاری شده را قبل از رسیدن به اهداف خود منهدم کند، نیروهای ارتش همچنین توانستند بخش اعظم منطقه ضاحیه الاسد را از تروریست‌ها پس بگیرند و تنها بخش کوچکی باقی مانده که مبارزه ارتش برای سرکوب تروریست‌ها ادامه دارد.

منابع سوری تاکید کردند پوشش هوایی و پروازهای شناسایی که جبهه غربی را رها نکرده، نقش بسزایی در حمله به پایگاه‌های پشتیبانی تروریست‌ها در حومه ادلب و درهم کوبیدن آنها داشته است، جنگنده‌های روسی هم هر گونه تحرکات تروریست‌ها به سمت حلب را هدف قرار می‌دهند.

این منابع گفتند ده‌ها خودروی تروریست‌ها طی 48 ساعت گذشته در حملات جنگنده‌های روسی در ادلب منهدم شده است که نقش مهمی در جدا کردن تروریست‌ها از جبهه حلب داشته است.

در مقایسه با درگیری‌های گذشته در حلب، گروه‌های تروریستی در حملات اخیرشان شمار زیادی از اعضای خود را از دست داده که این افراد در مدت کوتاهی کشته و یا زخمی شده‌اند، علاوه بر آنکه شمار تروریست‌ها در مقایسه با نبردهای دانشکده‌های نظامی در ماه آگوست گذشته کمتر است.

نکته قابل توجه در حال حاضر این است که جنگنده‌های روسی و سوری تمرکز خود را بر ضربه زدن به خطوط کمک‌رسانی به تروریست‌ها قرار داده به طوری که دامنه پوشش هوایی از مناطق درگیری به خطوط پشتی توسعه یافته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    لطفا نقشه های بزرگتر و با کیفیت بالاتر بگذارید
  • طاهر ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    فیلم پخش کنید از خط مقدم
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    از یکطرف که فشار می اورید باید از سمت دیگر حین فرار و کمکرسانی انها را بزنید وگرنه مثل بحث بقای ماده و انرژی میشود که فقط جابجا و تغییر شکل میدهند میشود.
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    دمتون گرم بچه های بی ادعای مقاومت و مدافعان حرم. خدا پشت و پناهتون بزنید تا آخرین نفر تروریستهای بی بته رو دهنشون رو آسفالت کنید.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس