کد خبر 646324
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

ارتش سوریه با به هلاکت رساندن ۱۵ تروریست، حمله النصره به حومه قنیطره را دفع کرد.

 به گزارش مشرق، به نقل از العهد، ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی، 15 تروریست عضو جبهه النصره را که قصد داشتند به اطراف برخی از مناطق ارتش در اطراف کروم الکشه در جنوب روستای حضر در حومه قنیطره نفوذ کنند به هلاکت رساند.

در این بین ارتش سوریه با موشک زمین به زمین یک دستگاه تانک گروههای تروریستی را در خان الشیخ در غوطه غربی دمشق منهدم کرد.

ارتش سوریه یک دستگاه بولدوزر گروههای تروریستی را در درعا با موشک زمین به زمین هدف قرار داد و آن را  منهدم کرد. ارتش سوریه همچنین یک مقر گروههای تروریستی را در محله الحمادین هدف قرار داد که در پی آن شماری از تروریستها کشته و یا زخمی شدند. همچنین یک گروه مسلح در محله السیبه و حاره البجابجه واطراف ساختمان پست در درعا البلد هدف قرار گرفت و شماری از افراد آن کشته و یا زخمی شدند.

همزمان با این تحول جنگنده‌ها و توپخانه ارتش سوریه مراکز تجمع تروریستهای داعشی در الحویقه و البغیلیه و حی العمال و الرصافه و در اطراف فرودگاه نظامی و کوههای الثرده در شهر دیرالزور را هدف  قرار دادند که در پی این حملات یک مقر فرماندهی تروریستها کشته و شماری از آنها کشته شدند.

و خبر دیگر اینکه ارتش سوریه مراکز تجمع تروریستها و مقرهای آنها را در وادی سلیم در شرق روستای القنیطرات  و در روستای کفرلاها در منطقه الحوله را هدف قرار داد که در پی این حمله شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

شماری از عناصر مسلح یگانهای حمایت کرد در پی انفجار بمب در جاده بین ناحیه الیعربیه و شهر القامشلی در نزدیکی روستای الجنیدیه در حومه شمالی الحسکه کشته و زخمی شدند.

مرکز موسوم به دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد که 13 فرد مسلح وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد که در عملیات درع الفرات ترکیه مشارکت دارند در حومه شمالی حلب کشته شدند.

در پی حمله خمپاره‌ای گروههای مسلح به شهر محرده در حومه شمال غربی حماه، دو نفر کشته و یک زن زخمی شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس