کد خبر 647548
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

انفجار امروز (سه شنبه) در مقابل 'اتاق بازرگانی' شهر 'آنتالیا' در ترکیه دستکم 10 زخمی بر جای گذاشت.

 به گزارش مشرق، به نقل از شهردار آنتالیا، 10 تا 12 نفر در نتیجه برخورد تکه های شیشه ناشی از حادثه، دچار جراحت سطحی شده اند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از سخنان 'مندرس تورل' شهردار آنتالیا که با شبکه خبری 'سی ان ان ترک' گفت و گو کرده، گزارش داد که شواهد اولیه نشان می دهد که این حادثه احتمالا تصادفی بوده است.

این در حالی است که برخی رسانه ها از جمله شبکه 'ان تی وی' ترکیه اعلام کردند که احتمالا عامل این انفجار خودروی بمب گذاری شده بوده است.

هنوز جزییات دقیق حادثه رسما اعلام نشده است.

بر اساس تصاویر پخش شده از شبکه های تلویزیونی ترکیه، این انفجار به چندین خودرو در توقفگاه خودرو اتاق صنایع و بازرگانی آنتالیا خسارت وارد کرده است . نمای این ساختمان نیز خساراتی دیده و شیشه پنجره های آن شکسته است.

شاهدان عینی از تجمع چندین دستگاه آمبولانس در مقابل ساختمان اتاق بازرگانی آنتالیا خبر داده اند.

آنتالیا شهری گردشگری در جنوب ترکیه است. نیروهای امنیتی این کشور پس از بمب گذاری های مکرر گروه تروریستی 'داعش' و شبه نظامیان کرد، در آماده باش قرار دارد.

مقام های استان آنکارا که پایتخت را در خود جای داده است، چندی پیش هرگونه تجمع را ممنوع اعلام کردند. آمریکا نیز از شهروندانش خواسته است تا از سفرهای غیرضروری به ترکیه اجتناب کنند.

انفجار امروز در فاصله یک کیلومتری از فرودگاه آنتالیا رخ داد. در ماه آگوست نیز دو راکت به مراکز تجاری نزدیک شهری در همین استان اصابت کرد، اما خسارت جانی یا مالی به همراه نداشت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس