کد خبر 646355
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

یک منبع میدانی سوریه از اقدام اتاق عملیات صهیونیست‌ها در قنیطره و ارسال شمار زیادی نیرو و تجهیزات برای انجام حمله‌ای بزرگ در جنوب سوریه خبر داد گفت: ارتش و نیروهای پشتیبان آن آماده مقابله با هر توطئه تازه‌ای هستند.

 به گزارش مشرق، یک منبع میدانی در استان قنیطره در جنوب سوریه اظهار داشت: تروریست‌های این منطقه در حال تدارک برای انجام حمله‌ای بزرگ به منطقه السریعه الرابعه (در دورترین نقطه حومه جنوبی قنیطره و پست ارتش سوریه در منطقه مزارع الامل) هستند تا وارد مزارع الامل شوند .

وی افزود: در همین راستا تروریست‌ها در حال انتقال جنگ افزارهای خود به منطقه جباتا الخشب پایگاه سرکرده‌های النصره و مرکز تجمع آنها در اتاق عملیات نظامی مشترک با دشمن اسرائیلی هستند که از جمله جنگ افزارهایی آنها توپ، تانک و صندوق‌های مهمات است.

ورود تروریست‌های تازه‌نفس از اردن به قنیطره

این منبع سوری از رسیدن تجهیزات نظامی و شمار زیادی نیرو از مرزهای اردن برای تروریست‌های جنوب سوریه و پیوستن آنها به اتاق عملیات جباتا الخشب خبر داد.

وی ادامه داد: شماری از تروریست‌های ادلب نیز از طریق خاک اردن به تروریست‌های جبهه جنوب سوریه ملحق شده اند تا با ایجاد لشکری بزرگ استحکامات دفاعی بزرگ ارتش سوریه و متحدانش را شکسته و به رویای خود در اتصال شمال سوریه به جنوب آن دست یابند.

منبع سوری با بیان اینکه این نبرد از نقشه‌های اتاق عملیات اسرائیلی جباتا الخشب است، گفت: هدفی که تروریست‌ها از این عملیات دنبال می‌کنند شکستن حلقه محاصره همقطاران خود در بیت جن (در ریف دمشق) و رسیدن به روستاهای بیت سابر و بیت تیما است که راه را به دمشق باز خواهد کرد تا با کمک به مابقی تروریست‌های ریف دمشق پایتخت را تهدید کرده و از طریق باز کردن خط کمک رسانی از مرزهای اردن به ریف دمشق جبهه‌های درگیری در این منطقه را مشتعل کند.

این منبع با بیان اینکه آغاز حمله از منطقه جباتا الخشب و به فرماندهی جبهه النصره خواهد بود، گفت: گروه های متعدد دیگری از جمله «أبابیل حوران» ، «فوج المدفعیة الأول»، «جیش الیرموک» و«جبهة ثوار سوریا» که شامل چندین گروه تروریستی کوچک در جنوب سوریه است در آن حضور خواهند داشت.

منبع سوری در پایان سخنان خود بر آمادگی ارتش سوریه و متحدانش برای مقابله با هر گونه حمله جدید تروریست‌ها، گفت: نیروهای دفاع ملی و هنگ جولان از اهالی منطقه جنوب سوریه که به جغرافیای این منطقه و راه‌ها و ساز و کار هر گونه تحرکی در آنجا آشنایی کامل دارند در کنار دیگر نیروهای متحد سوریه پشتیبان این کشور برای مقابله با هر گونه حماقت تازه تروریست‌ها آماده خواهند بود و مانع تحقق هر هدف آنها می‌شوند.

تروریست‌ها پیش از این بارها برای شکست محاصره همرزمان خود در جنوب غرب استان دمشق به مواضع ارتش سوریه حمله کردند، ولی ارتش این حملات را ناکام گذاشت و تروریست‌ها را به عقب راند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    چرا در راه بمباران نشدند؟
  • وحید ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    عبدالله دوم دلقک هم وارد میدان شد نرو دلقک در مجلس اروپا، سخنرانی مضحک صلح نکن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس