کد خبر 640892
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

در جریان درگیری های پراکنده میان نیروهای دولتی سوریه با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در استان قنیطره یکی از فرماندهان تروریستها به هلاکت رسیده است.

گروه جهان مشرق- در جریان درگیری های پراکنده میان نیروهای دولتی سوریه با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در استان قنیطره یکی از فرماندهان تروریستها به هلاکت رسیده است.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در قنیطره+عکس

بنابر این گزارش، قاسم محمد خیر الحلقی فرمانده گردان عمر خطاب وابسته به الویه الفرقان (ارتش آزاد) در جریان اصابت گلوله توپ به محل استقرارش توسط ارتش سوریه به هلاکت رسیده است. وی تا قبل از بحران سوریه در سال 2011 افسر ارتش سوریه بود که به محض آغاز درگیری ها از خدمت گریخته و به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد پیوسته بود. گروه های القاعده و ارتش آزاد از ماه گذشته عملیاتی تحت عنوان القادسیه جنوب را در استان قنیطره آغاز کرده بودند که با واکنش شدید ارتش و بسیج مردمی سوریه شکست سختی خورده که طی آن بخش اعظم نیروهای مشارکت کننده در عملیات به هلاکت رسیده یا مجروح شده اند. هدف از این عملیات سیطره بر شهرک البعث و برخی مناطق استراتژیک تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس