یک منبع میدانی سوریه گفت: گروه‌های تروریستی در حومه شمالی و جنوبی استان درعا و قنیطره در حال بسیج کردن نیروهای خود برای حمله به مواضع ارتش سوریه و یورش به منطقه السریه الرابعه در دورترین نقطه حومه جنوبی قنیطره هستند.

 به گزارش مشرق، یک منبع میدانی سوریه اظهار داشت: گروه‌های تروریستی در حومه شمالی و جنوبی استان درعا و قنیطره به دستور اتاق عملیات الموک واقع در نوار مرزی سوریه با اردن که افسران صهیونیست، اردنی و سرکرده‌های تروریست‌ها بر آن ریاست می‌کنند در حال بسیج کردن نیروهای خود برای حمله به مواضع ارتش سوریه و یورش به منطقه السریه الرابعه در دورترین نقطه حومه جنوبی قنیطره هستند.

این منبع تاکید کرد: در راستای آمادگی گروه‌های تروریستی جبهه انقلابیون سوریه، گردان قاسیون،جیش الیرموک، انصار الاسلام و فوج المدفعیه برای ورود به نبرد مذکور، مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله توپخانه به منطقه جباتا الخشب رسیده است.

وی افزود: هدف از این عملیات تروریست‌ها وادار کردن اهالی شهرک حضر در شمال قنیطره برای کوچ کردن به سوی جولان است تا گروه‌های تروریستی با سیطره بر آن همه نوار مرزی از مرزهای اردن در جنوب تا جبل الشیخ در شمال ( نزدیک مرز با لبنان) را تحت تسلط خود داشته باشند.

دپوی سنگین تروریست‌ها برای حمله به «السریه الرابعه»

این منبع سوری گفت: در این حالت است که گروه‌های تروریستی می‌توانند کمک‌های خود را به تروریست‌های منطقه بیت جن ( از توابع منطقه قطنا در ریف دمشق) که شامل بزرگ‌ترین ذخیره نیروی انسانی تروریست‌ها اعم از اتباع خارجی است، برسانند.

وی افزود: رسیدن تروریست‌ها به شهرک بیت جن و ذخیره سازی نیروی انسانی در آنجا مقدمه پاتک آنها به سعسع (از توابع منطقه قطنا در ریف دمشق) خواهد بود که اگر این منطقه به دست تروریست‌ها افتاد استان قنیطره را از ریف غربی دمشق جدا می‌کند.

این منبع گفت: سقوط شهرک حضر و اتصال بخش جنوبی به شمالی در به روی شدیدترین درگیری‌ها و چه بسا بیش‌تر از درگیری‌های حلب خواهد گشود آن هم به دلیل حضور شمار زیادی از تروریست‌هایی که منتظر گشوده شدن این جبهه و رویارویی با ارتش سوریه هستند.

منبع مذکور گفت بر پایه اطلاعات موجود تروریست‌های جنوب سوریه منتظرند که در 2 نوبت تروریست‌هایی را که در پادگان‌های عربستان و اردن در حال آموزش هستند برای گسیل آنها به عملیات‌های جدید جذب کنند

این منبع تاکید کرد: مقاومت اهالی شهرک حضر قوت قلبی به تلاش‌های ارتش سوریه و متحدانش در مقابله با همه توطئه‌های سعودی-صهیونیستی تروریست‌ها برای سیطره بر جنوب سوریه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    این بخش خبلی خطرناک است باید هر حرکتی را در نطفه خفه کرد و الا دمل بزرگی سر بر خواهد آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس