کد خبر 645282
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

منابع سوری از ورود تعدادی اتوبوس به حلب برای خارج کردن تروریست‌هایی خبر دادند که برای خروج از شهر با توجه به آتش‌بس اعلام شده آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، آمادگی‌ها برای خروج شماری از تروریست‌های مسلح و غیرنظامیان از محله‌های شرقی حلب به پایان رسیده است تا از طریق گذرگاه بستان القصر و میدان الجندول-الکاستیلو در روز پنجشنبه(فردا) خارج شوند.

به گفته منابع سوری، تعداد اتوبوس در حال رسیدن به منطقه المعلب البلدی حلب مشاهده شده که به نظر می‌رسد با هدف خارج کردن تروریست‌ها از محله‌های شرقی حلب وارد شده‌‌اند.

همچنین خبرهایی منتشر شده مبنی بر تلاش هیئت‌های جامعه مدنی وکمیته‌های آشتی برای خارج کردن شماری از تروریست‌ها از محله‌های شرقی حلب که فردا پنجشنبه انجام خواهد شد.

یک منبع در شهر حلب به خبرنگار تسنیم گفته است انتظار می‌رود حدود هزار تروریست وابسته به جبهه النصره به همراه خانواده‌هایشان که تعدادشان به حدود 4500 نفر می‌رسد، از شهر حلب خارج شوند.

همزمان با این تحول، جبهه تروریستی النصره به گلوله‌باران محله‌های مسکونی حلب از جمله الجمیلیه، الاکرمیه و حلب الجدیده ادامه می‌دهند که به شهادت دست‌کم چهار غیرنظامی و زخمی شدن 30 نفر دیگر منجر شده است. این در حالی است که سوریه و روسیه حملات هوایی وتوپخانه‌ای به مواضع تروریست‌ها را متوقف کرده بودند.

خبر دیگر این‌که وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تمدید آتش‌بس انسانی در حلب از طرف مسکو و دمشق به تنهایی ممکن نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس