کد خبر 641011
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

منابع میدانی وابسته به معارضان سوری از عملیات تبادل اسرا میان دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و داعش در شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی وابسته به معارضان سوری از عملیات تبادل اسرا میان دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و داعش در شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

تبادل اسرا میان ارتش آزاد و داعش+عکس

بنابر این گزارش، در این عملیات که مکان دقیق آن اعلام نشده یازده اسیر داعش در مقابل ده اسیر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد مبادله شده اند. منابع نزدیک به معارضان سوری از واسطه گری سازمان اطلاعات ترکیه میان این دو گروه برای انجام تبادل اسرا خبر داده اند. طی دو ماه گذشته این سومین عملیات تبادل اسرا میان این دو گروه می باشد. به گفته این منابع داعش بر اساس شیوه مرسوم خود کلیه اسرای گروه های مخالف خود را اعدام میدانی می کند و عملیات تبادل پی در پی این گروه با ارتش آزاد امری جدید می باشد. لازم به ذکر است که ارتش ترکیه و ارتش آزاد از ماه گذشته به بهانه سرکوبی داعش و شبه نظامیان کرد وارد خاک سوریه شده و بخش هایی از آن را به اشغال خود درآورده اند.

تبادل اسرا میان ارتش آزاد و داعش+عکس

تبادل اسرا میان ارتش آزاد و داعش+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    همشون حروم زادن ترکیه که میگه من باتروریستهامخالفم ،خداسایه کردهاروازسراردوغان کم نکنه!! ازترس کردهااردوغان یک شب آرام نمیخوابه
  • مهدی ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    حتما آمریکا نقش میانجی داشته.
  • ایرانی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    0 0
    داعش فقط با ترک ها مهربان بوده وبس...و کم بیش با اردوغان عثمانی به مدارا رفتار کرده..اقا مهدی بوزگوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس