کد خبر 640929
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

با گذشت تنها 48 ساعت از اعلام سیطره ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن بر شهرهای اخترین و ترکمان بارح در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منابع میدانی از سیطره مجدد داعش بر آنها خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- با گذشت تنها 48 ساعت از اعلام سیطره ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن بر شهرهای اخترین و ترکمان بارح در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منابع میدانی از سیطره مجدد داعش بر آنها خبر می دهند.

سیطره مجدد داعش بر دو شهر حلب+نقشه

بنابر این گزارش، نیروهای داعش شب گذشته عملیات گسترده ای را برای سیطره مجدد بر روستاها و شهرهای از دست رفته در جریان حمله چهارشنبه گذشته گروه ارتش آزاد آغاز کرد که به سیطره آنها بر "أخترين، العزيزية، قبتان و مزرعة العلا" منجر گر دیده است. در این عملیات نیروهای داعش صدها گلوله خمپاره و توپ سنگین به مواضع نیروهای ارتش آزاد شلیک کرده و در درگیری های بعمل آمده میان دو طرف 13 تن از نیروهای داعش و 22 تن از عناصر گروه ارتش آزاد کشته شده اند. پیشروی های گسترده داعش طی شب گذشته و امروز در حالی اتفاق افتاد که جنگنده بمب افکن های ارتش ترکیه بطور گسترده ای اقدام به بمباران مواضع و خطوط تدارکاتی این گروه در شمال حلب کرده بودند. لازم به ذکر است که ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن از یک ماه و نیم پیش به بهانه سرکوب شبه نظامیان کرد و داعش وارد خاک سوریه شده و شهرهای جرابلس، اعزاز و مناطق اطراف آنها را به اشغال خود درآورده اند.

سیطره مجدد داعش بر چند منطقه شمال حلب+نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یک ترک ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    باز هم درگیری های ساختگی از ترکیه و داعش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس