معاون رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه شکاف بین نسل‌ها و درون نسل‌ها زیاد شده است، گفت: فضای مجازی سبب فاصله کلامی بین خانواده‌ها شده به‌نحوی‌که در چند سال گذشته در روز ارتباط کلامی آنها ۲ ساعت بوده ولی در حال حاضر در روز ۱۷ دقیقه شده است.

به گزارش مشرق، شهین‌دخت مولاوردی در جشنواره بزرگ خانواده و کودک (تجلیل از زنان و کودکان موفق و زوجین جوان تحت پوشش بهزیستی) که ظهر امروز به‌مناسبت روز خانواده در سالن همایش مؤسسه علوم و تحقیقات دامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در چنین روز پربرکتی باید از خانواده‌های 8 سال دفاع مقدس یاد کنیم و به نیازمندی‌های خانواده سالم و پایدار در کشور بپردازیم و از آنها حمایت کنیم.
 
وی افزود: باید در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیشتر پیگیر باشیم و آن را در اولویت قرار دهیم.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه نباید منکر نقش خانواده در پرورش باورها و اعتقادات و نگاه فرد به دموکراسی و صلح شد، گفت: راه دموکراسی و صلح از خانواده‌ها می‌گذرد.
 
مولاوردی با ابراز "باید به‌سمت یک جامعه خانواده‌محور حرکت کنیم"، گفت: ایجاد نهضت فراگیر ملی برای ازدواج باید مورد توجه سازمان‌ها قرار گیرد.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه شکاف بین نسل‌ها و درون نسل‌ها زیاد شده است، ادامه داد: باید دراین‌باره برنامه‌ریزی‌های جدی شود.
 
وی عنوان کرد: امروزه فضای مجازی سبب فاصله کلامی بین خانواده‌ها شده است به‌نحوی‌که در چند سال گذشته در روز ارتباط کلامی آنها 2 ساعت بوده ولی در حال حاضر در روز 17 دقیقه شده است.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تذکر اینکه باید مهارت‌ها بین کودکان و دانش‌آموزان به‌صورت رسمی آموزش داده شود، خاطرنشان کرد: تضاد تربیتی در خانواده‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس باید بررسی شود.
 
مولاوردی با تصریح بر "سیاست‌های ما به‌سمت خانواده‌ها و کانون خانوادگی آنها است"، افزود: بسته جامع حمایت از زنان شاغل با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال تدوین است. سند حمایت از مشارکت زنان و توسعه توانمندی زنان در ماه‌های آینده به تصویب خواهد رسید.
 
وی با ابراز اینکه نقش خانواده در کاهش فقر و انتقال ارزش‌های فرهنگی قابل توجه است، گفت: باید با توجه به نیازهای خانواده‌ها برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری لازم را انجام دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کارمند زن ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    خانم ابتکار و شهیندخت مولاوردی هیچ عملکرد مثبتی ندارند اینها چیکار میکنند جز سیاسی کاری ،چه دولتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس