کد خبر 650411
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه سفرهای ماه اخیر خود این بار برای شرکت در در ششمین نشست وزرای امور زنان سازمان همکاری‌های اسلامی به استانبول سفر کرده است.

به گزارش مشرق، سفرهای شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ماه اخیر بیش از آنکه نشان‌دهنده دغدغه مسئولان حوزه زنان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های حوزه زنان باشد، شائبه انتخاباتی بودن این سفرها را قوت می‌بخشید و در حالی‌که تنها چند روز از سفر خانم معاون به استان یزد نگذشته است این‌بار مولاوردی عازم استانبول شد.
 
در کانال خبری مولاوردی ضمن اعلام این خبر آمده است، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در رأس هیأتی جهت شرکت در ششمین نشست وزرای امور زنان سازمان همکاری‌های اسلامی وارد استانبول شده است.
 
این نشست تحت عنوان «وضعیت زنان در کشورهای عضو در پرتو چالش‌های کنونی» از امروز تا 13 آبان در سطح وزرایی و کارشناسان ارشد برگزار می‌شود.
 
مولاوردی پیش از انجام این سفر در مصاحبه‌ای در مورد خروجی برگزاری این نشست گفته بود: ما تاکنون شاهد تاثیر مستقیم و مشخصی که انتظارش را از برگزاری این نشست‌ها داشتیم، نبودیم و با توجه به تبادل نظرها و تجربیاتی که بین جوامع مسلمان در حوزه زنان در این چند سال صورت گرفته تأثیرات مشخص و معینی بر حل مشکلات حوزه زنان را شاهد نبودیم. کشورهای عضو تعهد چندانی در خود برای اجرای این اسناد احساس نمی‌کنند و چون الزامی ندارند، می توان گفت یک تعهد اخلاقی است، اگر اجرا هم نکنند کسی به آنها نمی‌گوید که چرا اجرا نکردید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس