در جریان درگیری های امروز میان نیروهای ارتش سوریه با ائتلاف گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در مناطق شمالی استان حماه این کشور 21 تروریست به هلاکت رسیده اند.

گروه جهان مشرق- در جریان درگیری های امروز میان نیروهای ارتش سوریه با ائتلاف گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در مناطق شمالی استان حماه این کشور 21 تروریست به هلاکت رسیده اند.

هلاکت 21 تروریست در شمال حماه سوریه

بنابر این گزارش، در این عملیات مخفیگاه گروهی از تروریستهای تکفیری در اطراف شهرک طیبه الامام واقع در شمال استان حماه از سوی نیروهای ارتش سوریه شناسایی و بلافاصله مورد حمله بمب افکن های سوخو 24 قرار گرفته است. این مخفیگاه در درون یک غار بر روی تپه ای قرار داشته که عناصر گروه تروریستی فرسان الحق وابسته به ارتش آزاد سوریه در آن پنهان شده بودند که با اصابت موشک هوا به زمین بطور کلی نابود و کلیه حاضران در آن به هلاکت رسیده اند. گروه فرسان الحق به هلاکت حداقل 5 تن از اعضای خود اعتراف کرده اما منابع میدانی تعداد واقعی تلفات را بیش از 21 نفر گزارش کرده اند. فرسان الحق مستقیما از سوی پنتاگون (وزارت جنگ امریکا) آموزش، تجهیز و تسلیح شده و دارای بیشترین تعداد موشک های ضدتانک تاو می باشد. گروه های القاعده و ارتش آزاد از سه هفته پیش حملات گسترده ای را برای اشغال شمال حماه اغاز کرده اند که با مقاومت ارتش سوریه با شکست مواجه شده است.

هلاکت 21 تروریست در شمال حماه سوریه

هلاکت 21 تروریست در شمال حماه سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسفندیار ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    به امید آن روز که با حضور جت فانتوم ایران زمین داعشی های وطنی به چنین سرنوشتی دچار شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس