منابع میدانی از درگیری های شدید میان رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه با گروه های تروریستی تکفیری در ارتفاعات شمالی استان لاذقیه این کشور خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از درگیری های شدید میان رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه با گروه های تروریستی تکفیری در ارتفاعات شمالی استان لاذقیه این کشور خبر می دهند.

{$sepehr_media_1773630_400_300}

بنابر این گزارش، کانون این درگیری ها در ارتفاعات اطراف شهرک راهبردی کنسابا مانند "برزة التحتاني ومرتفع كفرسندو و ضهرة ابو اسعد و تل تردين" قرار دارد که طی آن نیروهای ارتش سوریه تلفات و خسارات گسترده ای را به مواضع تروریستهای تکفیری از گروه های حزب ترکستان شرقی چین و جبهه النصره وابسته به شبکه القاعده وارد آورده اند. در این عملیات بمب افکن های سوریه و روسی اقدام به بمباران گسترده مراکز استقرار، استحکامات و خطوط تدارکاتی گروه های تکفیری از مرزهای ترکیه به ارتفاعات اطراف کنسابا کرده اند. مناطق شمالی استان لاذقیه از سال 2013 طی عملیات مشترک ارتش آزاد و القاعده با پشتیبانی و طراحی سازمان اطلاعات ترکیه به اشغال تروریستها در آمده اما در جریان عملیات معکوس ماه های گذشته ارتش سوریه بیش از 90 درصد از مناطق اشغالی آزاد شده است. در حال حاضر فاصله مواضع نیروهای دولتی سوریه تا مرزهای ترکیه به کمتر از 3 کیلومتر رسیده است.
 
فیلم/درگیری شدید ارتش سوریه و تروریستها در لاذقیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس