کد خبر 634370
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

رئیس ستاد مشترک ارتش آمرکیا ساعتی پیش در جلسه کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور مسئولان دولت را از فراهم کردن زمینه درگیری با روسیه در پرونده ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان سوریه بر حذر داشت.

گروه جهان مشرق- رئیس ستاد مشترک ارتش آمرکیا ساعتی پیش در جلسه کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور مسئولان دولت را از فراهم کردن زمینه درگیری با روسیه در پرونده ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان سوریه بر حذر داشت.

هشدار فرمانده ارتش آمریکا به درگیری با روسیه

بنابر این گزارش، جو دانفورد لازمه ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان سوریه را درگیری نظامی با نیروی هوایی قدرتمند روسیه و سوریه مستقر در پایگاه های متعدد نظامی در بخش های مختلف این کشور عنوان کرده است. روز گذشته سوریه، ایران و روسیه بطور قاطع هرگونه تلاش برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه را رد کرده و آن را خدمت علنی به گروه های تروریستی تکفیری فعال در این کشور عنوان کرده اند. حامیان گروه های تروریستی تکفیری بین المللی همچون ترکیه، آمریکا، انگلیس و فرانسه و آلمان مواقت خود را با این طرح اعلام کرده اند اما ناظران تحولات میدانی سوریه امکان اجرای آن را با توجه به واقعیات عرصه نظامی سوریه رد کرده اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    هواپیماهای روسیه در صورت پرواز در منطقه پرواز ممنوع توسط ترکیه ساقط میشه
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    علنا میگه نمی توانیم ... :)
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    جنگ واقعی کی شروع میشه؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس