کد خبر 634385
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن عصر امروز پس از نبردهای شدید با گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد موفق به سیطره بر جاده راموسه - العامریه واقع در بخش غربی شهر حلب شدند.

گروه جهان مشرق- نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن عصر امروز پس از نبردهای شدید با گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد موفق به سیطره بر جاده راموسه - العامریه واقع در بخش غربی شهر حلب شدند.

پیشروی جدید ارتش سوریه در حلب+نقشه

بنابر این گزارش، در این عملیات شب گذشته نظامیان سوری با پشتیبانی واحدهایی از حزب الله و پوشش هوایی بمب افکن های سوری - روسی از مبدا کارخانه شیرینی سازی راموسه حمله سنگینی را علیه مواضع گروه های نورالدین زنکی، جبهه النصره و احرارالشام انجام دادند که پس از هشت ساعت نبرد و در ساعات ابتدایی صبح امروز موفق به سیطره کامل بر منطقه شده اند. با این پیشروی ها ضمن بازگشایی جاده ارتباطی العامریه به راموسه اشراف کامل بصری و آتش سبک و سنگین بر روی مواضع گروه های تروریستی تکفیری مستقر در حی الشیخ سعید حاصل گردیده است. ارتش سوریه روز گذشته از قصد خود برای بازپس گیری کامل محلات بخش شرقی شهر حلب خبر داده بود. از ساعات ابتدایی صبح امروز محلات بخش شرقی این شهر (لكلاسة، المعادي، الزبدية، الهلك، الصاخور، الشيخ خضر، كرم الطحان، المشهد، المواصلات، حلب القديمة، الأنصاري الشرقي، المرجة، طريق الباب والقاطرچي) که از سال 2012 در اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد قرار دارد تحت حملات گسترده هوایی قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس