کد خبر 634777
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

مرکز موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر» سوریه از تصرف کامل اردوگاه «الحندرات» در شمال حلب توسط ارتش این کشور خبر داد.

 به گزارش مشرق، دیده بان حقوق بشر سوریه (وابسته به معارضان این کشور) اعلام کرد ارتش سوریه به صورت کامل اردوگاه «الحندرات» در شمال حلب را تصرف کرد.

طبق گفته منابع میدانی، درگیری‌ها هنوز ادامه دارد اما معارضان دیگر بر اردوگاه کنترل ندارند.

مرکز موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر» سوریه، وابسته به مخالفان، در ادامه بیانیه خود اعلام کرد ارتش سوریه با تصرف این اردوگاه، دومین پیروزی استراتژیک خود طی دو هفته اخیر را رقم زد، ارتش حدود دو هفته پیش موفق شده بود منطقه «الکلیات» (دانشگده‌های نظامی) در جنوب هر حلب را پس بگیرد.

بر اساس گزارش‌ها‌،  شنبه (امروز) درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌های «جندالاقصی» در اطراف شهر «معان» (واقع در حومه استان حماه) همزمان با بمباران هوایی مواضع تروریست‌ها در شهر‌های «اللطامنه»، «مورک» و «معردس» صورت گرفت.

درگیری در جنوب حلب نیز شدید است

از سوی دیگر، در محور «حی الشیخ سعید» واقع در جنوب حلب نیز درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و تروریست‌های «جفش» (جبهه‌النصره سابق) در جریان بود و همزمان مواضع تروریست‌ها در این منطقه با موشک و توپخانه هدف قرار داده می‌شد.

پیش‌تر یک منبع نظامی سوری در خصوص حملات انجام شده بر مناطق تحت کنترل معارضان در شهر حلب، گفته بود این حملات یک «عملیات کامل» هستند که شامل حمله زمینی نیز خواهند بود و حملات توپخانه‌ای و هوایی مقدماتی مدتی ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس